De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard HDMI kabel voor de PS3

    Wat is een goeie, maar niet al te dure kabel om de PS3 op mijn LCD tv aan te sluiten. Je leest hier allerlei verhalen over dure kabels, maar ik lees ook vaak dat je helemaal niet zo een dure kabel nodig hebt, omdat het om een digitaal signaal gaat dus of hij doet het of niet.
    Ik heb ook gelezen dat niet elke kabel met de PS3 samenwerkt. Je moet dan een hdmi 1.3 1080p kabel hebben. Ik heb al wat webshops afgezocht, maar heel vaak staat het er niet bij wat voor soort kabel het is.
    Dus wat is nu een goeie hdmi 1.3 1080p kabel die niet al te veel kost.

    BVD

  2. #2

    Standaard

    Bij allekabels.nl zouden ze goede kabels hebben volgens gebruikers hier op het forum.

    Verder zijn er genoeg merkkabels te krijgen.

    Ik heb zelf via ebay een Altona flat hdmi gekocht. Niet zo duur en doet het goed.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Bij allekabels.nl zouden ze goede kabels hebben volgens gebruikers hier op het forum.
    elektronica-online.nl heeft dezelfde kabels, maar aanzienlijk goedkoper.

    En ja: daar haal ik ook altijd mijn betere budget kabels vandaan.

  4. #4

    Standaard

    Ik gebruik de instappers van AudioQuest, erg fijne HDMI kabels.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  5. #5

    Standaard

    Je kan voor de Monster game kabel gaan.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  6. #6

    Standaard

    In ieder geval niet teveel uitgeven; ga hier maar eens zoeken, bij een niet al te lange afstand maakt het blijkbaar helemaal niets uit welke je neemt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •