Pagina 217 van 330 EersteEerste ... 117167207213214215216217218219220221227267317 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.401 tot 5.425 van 8243 worden weergegeven.
  1. #5401

    Standaard

    Het vervelende is dat de studio's het succes van zeker de 3D Blu-rays zelf om zeep helpen door het vragen van schandalige prijzen voor dit format. De meest rukke films moet je tegenwoordig rond de 30 Euri voor neertellen. Wacht zelf altijd tot er een leuke aanbieding is om een 3D titel aan te schaffen, want dit soort prijzen is gewoon schandalig.
    Dat er meer betaald moet worden dan een reguliere Blu-ray is wel te begrijpen, maar de prijsverschillen tussen die 2 is soms echt te gek voor woorden.
    Overigens zijn de prijzen van reguliere Blu-rays in sommige gevallen ook nogal fors.
    En dan als studio maar verbaasd zijn dat films op deze drager nou niet echt de topper is die men verwachtte.....beetje boter op het hoofd die studio's.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  2. #5402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mryoda Bekijk bericht
    Dan zullen de 3d blu-ray releases die dit jaar nog verschijnen mijn laatste aankopen zijn. Geen 3d dan geen blu-rays meer voor mij. En UHD ga ik ook niet aan beginnen. Helaas, maar streaming en aankopen via de diverse stores zal voor mij een optie zijn. En 3d in de bios is niet om aan te zien, de kwaliteit is over het algemeen slecht.

    jammer maar het is niet anders., genoeg is genoeg.
    Dit zal het voor mij ook gaan worden. Ik koop ook steeds minder, vaak zijn het backcatalog titels in een verbeterd jasje maar nieuwe titels haast niet meer. Bios heb ik met twee hele kleintjes voorlopig geen tijd voor, dus ik ben voor nu nog even aangewezen op HT. Ik hoop dat films als de nieuwe Transformers nog wel in een mooie IMAX 3D uitgave komen, maar de rest laat ik dan voor wat het is. En zeker UHD, dat verschil vind het geld echt niet waard om alles te moeten gaan vervangen.

  3. #5403

    Standaard

    Gold - 22/08

    Geen blu-ray voor The Lost City of Z. dvd op 29/08
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  4. #5404
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  5. #5405

    Standaard

    Gold stond er al op en Lost City Of Z zal ik verwijderen uit de lijst.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #5406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Er zullen vast nog wel hardware fabrikanten zijn die 3D op hun producten zetten al is het alleen al omdat er mensen zijn die 3D in hun home cinema hebben en willen blijven gebruiken in de toekomst maar het word aanzienlijk minder en als de studio's stoppen met het ondersteunen van 3D op fysiek medium dan zal het helemaal afgelopen zijn.
    Zou wel erg jammer zijn hoor. Zoals aangegeven laat de 3D in de bios vaak te wensen over in vergelijking met mijn OLED.
    UHD is ook wel indrukwekkend, maar 3D heeft toch nog licht mijn voorkeur.

  7. #5407

    Standaard

    Als ik 5 keer een 3D blu-ray heb bekeken thuis dan is het veel.......alleen maar onhandig met die brillen, daarom mijd ik ook 3D in de bios als er een 2D optie is.
    Maar goed snap dat sommige mensen het wel leuk vinden dus dan is het jammer dat ze straks bijna niks meer kunnen kopen.

    Heb zojuist de bevestiging gehad van onderstaande titels die GEEN Blu-Ray release krijgen van EONE :

    Before I Fall
    Hotel de Grote L
    Denial
    A Dog's Purpose
    The Zookeeper's Wife

    Nog een trend die in Nederland steeds vaker voorkomt bij lokale distributeurs
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #5408

    Standaard

    Wedlock is er misschien al wat bekend of Ash vs Evil Dead: Seizoen 2 hier ook een blu ray release gaat krijgen? of vielen de verkopen van seizoen 1 misschien tegen in de Benelux?
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  9. #5409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Wedlock is er misschien al wat bekend of Ash vs Evil Dead: Seizoen 2 hier ook een blu ray release gaat krijgen? of vielen de verkopen van seizoen 1 misschien tegen in de Benelux?
    Nog even wachten op de najaar releases van Fox. We zullen zien. Hopelijk krijgt outcast seizoen 2 ook een release.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  10. #5410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Als ik 5 keer een 3D blu-ray heb bekeken thuis dan is het veel.......alleen maar onhandig met die brillen, daarom mijd ik ook 3D in de bios als er een 2D optie is.
    Maar goed snap dat sommige mensen het wel leuk vinden dus dan is het jammer dat ze straks bijna niks meer kunnen kopen.

    Heb zojuist de bevestiging gehad van onderstaande titels die GEEN Blu-Ray release krijgen van EONE :

    Before I Fall
    Hotel de Grote L
    Denial
    A Dog's Purpose
    The Zookeeper's Wife

    Nog een trend die in Nederland steeds vaker voorkomt bij lokale distributeurs
    Buh. Heb A Dog's Purpose al geimporteerd uit de USA ondertussen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Wedlock is er misschien al wat bekend of Ash vs Evil Dead: Seizoen 2 hier ook een blu ray release gaat krijgen? of vielen de verkopen van seizoen 1 misschien tegen in de Benelux?
    Komt in September uit in de UK samen met Season 1 daar, ook van FOX. Dus met een beetje geluk NL subs & hier ook een release.

  11. #5411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Buh. Heb A Dog's Purpose al geimporteerd uit de USA ondertussen.



    Komt in September uit in de UK samen met Season 1 daar, ook van FOX. Dus met een beetje geluk NL subs & hier ook een release.
    Ik ben nog steeds aan het bidden voor UK blu-ray voor seizoen 6 van American Horror Story. Hij is te zien bij andere webshops maar op amazon enkel een dvd. Geen goeie indicatie...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  12. #5412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nog even wachten op de najaar releases van Fox. We zullen zien. Hopelijk krijgt outcast seizoen 2 ook een release.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Komt in September uit in de UK samen met Season 1 daar, ook van FOX. Dus met een beetje geluk NL subs & hier ook een release.
    Okay thx voor de info!
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  13. #5413

    Standaard

    Ik heb een vraag: Er is in Amerika een nieuwe Spider-Man 3 Editor's Cut verschenen. Met een aantal nieuwe scenes etc. Ik zag op bol.com dat we nieuwe versies van de Spider-Man trilogy krijgen op 5 juli. Weet iemand of deze nieuwe editie van Spider-Man 3 hierop aanwezig zal zijn?

  14. #5414
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Geen idee, maar als ik de prijs zo zie verwacht ik het niet. Denk gewoon een re-issue om mee te teren op de nieuwe film.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #5415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TCB97 Bekijk bericht
    Ik heb een vraag: Er is in Amerika een nieuwe Spider-Man 3 Editor's Cut verschenen. Met een aantal nieuwe scenes etc. Ik zag op bol.com dat we nieuwe versies van de Spider-Man trilogy krijgen op 5 juli. Weet iemand of deze nieuwe editie van Spider-Man 3 hierop aanwezig zal zijn?
    Voor zover ik kan zien komen er nieuwe releases van de eerste 3 films, maar ook van de 2 Restart films
    Volgens de site van Bol.com krijgen ze allemaal 2 discs
    Laatst aangepast door TifKag : 22-06-2017 om 10:58

  16. #5416

    Standaard

    Een mededeling voor de mensen die de 3D versie van The Lego Batman Movie gekocht hebben in Nederland/Belgie en daar geen Nederlandse/Vlaamse audio op aantroffen,
    heb contact gehad met Warner (eindelijk) en hun gaven de volgende verklaring :

    "Goedemorgen Quint,Het klopt dat er geen Nederlands/Vlaamse audio en ondertiteling op de 3D staat van LEGO Batman Movie. Op dit moment wordt er een nieuw artikel gemaakt van de 3D disc waarop wel de Nederlands/Vlaamse audio en ondertiteling staat. We hopen met twee weken de nieuwe artikelen te hebben uitgeleverd. Mocht je de 3D disc al hebben gekocht, dan kan je deze terug brengen naar de winkel."

    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  17. #5417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Een mededeling voor de mensen die de 3D versie van The Lego Batman Movie gekocht hebben in Nederland/Belgie en daar geen Nederlandse/Vlaamse audio op aantroffen,
    heb contact gehad met Warner (eindelijk) en hun gaven de volgende verklaring :

    "Goedemorgen Quint,Het klopt dat er geen Nederlands/Vlaamse audio en ondertiteling op de 3D staat van LEGO Batman Movie. Op dit moment wordt er een nieuw artikel gemaakt van de 3D disc waarop wel de Nederlands/Vlaamse audio en ondertiteling staat. We hopen met twee weken de nieuwe artikelen te hebben uitgeleverd. Mocht je de 3D disc al hebben gekocht, dan kan je deze terug brengen naar de winkel."

    Nou netjes.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  18. #5418

    Standaard

    Is er al iets te melden over een nederlandse blu-ray van Da Vinci's Demons, seizoen 3?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #5419

    Standaard

    Helemaal niks helaas
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  20. #5420

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 26 :


    27-06-2017 Bye Bye Man (RIL Blu-Ray)
    28-06-2017 Logan (FOX Blu-Ray)
    28-06-2017 Logan UHD (FOX Blu-Ray)
    28-06-2017 Hidden Figures (FOX Blu-Ray)
    28-06-2017 Rise Of The Planet Of The Apes UHD (FOX Blu-Ray)
    28-06-2017 Dawn Of The Planet Of The Apes UHD (FOX Blu-Ray)
    28-06-2017 Trainspotting 2 (SPHE Blu-Ray)
    28-06-2017 Trainspotting 2 UHD (SPHE Blu-Ray)
    28-06-2017 Trainspotting 1 & Trainspotting 2 Box Set (SPHE Blu-Ray)
    Laatst aangepast door Wedlock : 26-06-2017 om 11:41
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  21. #5421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    De nieuwe Blu-Ray releases van week 26 :


    27-06-2017 Bye Bye Man (RIL Blu-Ray)
    28-06-2017 Logan (FOX Blu-Ray)
    28-06-2017 Logan UHD (FOX Blu-Ray)
    28-06-2017 Hidden Figures (FOX Blu-Ray)
    28-06-2017 Rise Of The Planet Of The Apes UHD (FOX Blu-Ray)
    28-06-2017 Dawn Of The Planet Of The Apes UHD (FOX Blu-Ray)
    28-06-2017 Trainspotting 2 (SPHE Blu-Ray)
    28-06-2017 Trainspotting 2 UHD (SPHE Blu-Ray)
    28-06-2017 Trainspotting 1 & Trainspotting 2 Box Set (SPHE Blu-Ray)
    28-06-2017 Rings (PAR Blu-Ray)
    Hmm, Rings heb ik vorige week al binnen gekregen, deze was blijkbaar vervroegd naar 21/06...

  22. #5422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Hmm, Rings heb ik vorige week al binnen gekregen, deze was blijkbaar vervroegd naar 21/06...
    Ja Rings was al enige tijd een weekje vervroegd net zoals Fences.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  23. #5423

    Standaard

    Holy damn Interstellar en The Dark Knight in 4K

    Is die datum officieel voor Dunkirk ? Ik had November verwacht maar hé hoe sneller hoe beter


    Free Fire wordt uitgebracht op 25/08 door Splendid in Duitsland en zal nederlandse subs bevatten. Dus komt ie hier wss ook uit.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  24. #5424

    Standaard

    Nog niet helemaal officieel maar verwachting is dat Dunkirk samen met de rest van de Nolan films zal verschijnen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #5425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wedlock Bekijk bericht
    nog niet helemaal officieel maar verwachting is dat dunkirk samen met de rest van de nolan films zal verschijnen.
    Feest!

    Ook deze nog:

    Gotham - Seizoen 3 20/09


    En al iets over The Leftovers seizoen 3 en de UHD van Westworld ?
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 27-06-2017 om 10:36
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

Pagina 217 van 330 EersteEerste ... 117167207213214215216217218219220221227267317 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •