Pagina 30 van 38 EersteEerste ... 20262728293031323334 ... LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 928 worden weergegeven.
  1. #726

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Dennis komt waarschijnlijk goed weg. Bahia doet niet mee en ik verwacht toch wel wat tegengoals. Ook Lucius ontbreekt vanwege gebroken ribben, watje
    Waarom deed De Cler niet mee en zat die niet eens op de bank? Niet dat het heel veel had uitgemaakt...
    Four-Star Trader (236)

  2. #727

    Standaard

    Romero en Afellay maken de alweer matige score nog enigzins goed.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians Bekijk bericht
    Waarom deed De Cler niet mee en zat die niet eens op de bank? Niet dat het heel veel had uitgemaakt...
    Geblesseerd geraakt vandeweek.

    Babos de 0, Swerts geen geel en de 0, Marcellis de 0 en geen geel en gisteren al Verhaegh geen geel en de 0. Jammer dat ik Cornelisse op de bank had in plaats van Zwaanswijk anders hadden ze alle 4 achterin de volle score.

  4. #729

    Standaard

    crap!

    speel gewoon met Amoah, Berg die niet eens mochten spelen. Dom!

    En Cziommer weer geel, ***, kl00tzak, zo...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #730

    Standaard

    Jammer dat De Fauw in de laatste minuut een tegendoelpunt kreeg anders had mijn hele verdediging de nul gehouden. El Akchaoui bovendien ook nog een assist
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  6. #731

    Standaard

    Deze week de 2e score met 35,9 na Merchandizers met maar liefst 45,9. Ik had maar 3 punten meer kunnen hebben met Cornellise voor Zwaanswijk dus ben tevreden. Verder wel een goede week omdat de directe concurrent een minder weekend had. Maar het is een dubbele ronde dus woensdag het vervolg.

  7. #732

    Standaard

    29,9

    weg kampioenschap. Stelletje pannekoeken!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #733
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    35,7 en weer een plekje gestegen in beide poules.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  9. #734

    Standaard

    Ik ook 35,7 punten. Als ik niet was vergeten te wisselen, had ik precies hetzelfde aantal punten gescoord
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  10. #735

    Standaard

    Babos + de gehele verdediging de 0 gehouden zonder kaarten = 26 Punten.
    Affelay 10 punten + Pranjic 5,9 punten.... = 41,9 Punten.
    En dan nog wat puntjes erbij gesprokkeld en totaal deze week 45,9 punten.

    Mij hoor je even niet klagen

  11. #736

    Standaard

    Denk je dat je wel save zit met Verthongen tegen Heracles thuis, krijgt heeft 'ie er al 2 om de oren.
    Krijg bijna spijt dat ik Looms niet heb ingezet...
    Hmm..Pancakes...
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  12. #737

    Standaard

    Hofs
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #738

    Standaard

    Lekkere speelronde voor mij. Romero natuurlijk weer de nul en een doelpunt van Wisgerhof. Zelfs Cziommer had drie assists. Het werd ook tijd dat hij eindelijk eens wat goeds deed. Ik sta nu zowaar tweede. Pas maar op Pascal

    Edit: nog niet alle punten zijn verwerkt zie ik.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  14. #739

    Standaard

    Ik pas inderdaad op want het is niet veel deze ronde. Zwaanswijk met tegengoals, Cornelisse op de bank, Babos met tegengoals.

  15. #740

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Lekkere speelronde voor mij. Romero natuurlijk weer de nul en een doelpunt van Wisgerhof. Zelfs Cziommer had drie assists. Het werd ook tijd dat hij eindelijk eens wat goeds deed. Ik sta nu zowaar tweede. Pas maar op Pascal

    Edit: nog niet alle punten zijn verwerkt zie ik.
    Cziommer is niet voor niks m'n favoriete AZ speler...uhm...

    Slechte ronde dusver
    Ik mis een verdediger, had anders 9 punten meer gehad.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  16. #741

    Standaard

    Cziommer en Romero doen het voor me...

    had er 4 meer kunnen hebben...dit jaar verkeerd gekozen, gegokt en verloren...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #742

    Standaard

    Marcellis de 0, helaas heeft bijna iedereen hem...enige concurrenten: Afellay (nakkes) en Amrabat (goede match), grr...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #743

    Standaard

    Uiteindelijk 59,9 punten deze dubbele ronde met 2 man boven me die het uitstekend deden deze dubbele ronde. Dit 2e gedeelte was erg matig voor mij. Gelukkig nog wel een voorsprong(etje)

  19. #744

    Standaard

    Gadverdamme...had gewoon 10 punten meer kunnen hebben als ik Bahia op de bank had gezet ten faveure van Cornelisse...
    En nog wat extra puntjes...
    Aan die hele Bahia heb ik ook nog geen fluit gehad.

    Sta nu dus derde en ben enigzins de koppositie uit het oog verloren.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  20. #745

    Standaard

    Ach ja, bij mij staan er maar 10 man in het veld door een late transfer
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  21. #746

    Standaard

    Hmmm, met 70,4 punten mag ik niet klagen

  22. #747

    Standaard

    Ik speelde met 8 man, want Demouge, Amoah en Douglas hebben niet gespeeld of niets gedaan
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #748

    Standaard

    Next season please.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #749

    Standaard

    Te laat met wisselen dus ik zie wel wat dit weekend brengt.

  25. #750

    Standaard

    Lang getwijfeld over Cvitanich omdat ie nu geblesseerd is. Uiteindelijk toch maar vervangen door een middenvelder.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

Pagina 30 van 38 EersteEerste ... 20262728293031323334 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •