Pagina 163 van 208 EersteEerste ... 63113153159160161162163164165166167173 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.051 tot 4.075 van 5185 worden weergegeven.
  1. #4051

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht

    edit: 1000 posts:toppie:
    proficiat

    Welkom bij de club van 1000
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  2. #4052

    Standaard

    Batman demo smaakt naar meer! Wacht nog even reviews af wat betreft moeilijkheid, lengte en dergelijke. Grafisch top, besturing top, lijkt zowaar een goed spel te worden!

  3. #4053

    Standaard

    jep de demo is erg tof, ziet er verrukkelijk uit. Wacht ook nog even af op de reviews mbt lengte en dergelijke maar ik denk wel dat ie erin komt. Moet enkel nog wennen aan de controls... Standaard wandel je, en je moet x indrukken om te lopen en dat voelt vreemd aan omdat het in de meeste spellen net andersom is met als gevolg dat het erg traag aanvoelt... Maar dat is gewoon een kwestie van gewoon worden, want verder is het spel top. Het ziet er naar uit dat we eindelijk een goed Batman (of superheld in het algemeen) game gaan krijgen
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  4. #4054

    Standaard

    Juist omdat je mensen vaak zal besluipen ben ik blij met die keuze van lopen/rennen. Had overigens een mannetje zo spooked dat ie een hartslag van 160 bpm had en snel schoot op dingen waar hij van schrok. Zo ging een boiler stoom afblazen toen dat mannetje er bij in de buurt kwam. Gelijk een halve clip leeg op die boiler. Ook ging hij een hoekje om en gelijk schieten of 180 graden draaien om vervolgens een stukje achteruit te lopen en weer terug te draaien. Leuke details vind ik dat.
    Laatst aangepast door Chris W : 07-08-2009 om 00:19

  5. #4055

    Standaard

    Ook ik vond de batman demo heel erg vet! Zag er redelijk goed uit allemaal, maar ik vond vooral de gameplay erg tof. Dat free-flow vechten is ZO bruut en die combo's die je kan maken zijn echt gruwelijk, gooi hier en daar wat slow-mo erin en ik ben zeer tevreden! Dat sluipen en een beetje in de schaduwen lurken als een echte dark knight vond ik ook heel tof.

    Even de reviews afwachten, en misschien dat ik de game dan wel ergens oppik voor een leuk prijsje. Of ergens 2ehands, want ik denk niet dat de replaywaarde erg hoog is?

    @ Chris W: Dat gebeurde bij mij gisteren ook, en ook in de developer walkthrough van de E3(?), dit is dan dus waarschijnlijk gescript, wat dan wel weer jammer is. Maar het is inderdaad erg tof.

  6. #4056

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Ook ik vond de batman demo heel erg vet! Zag er redelijk goed uit allemaal, maar ik vond vooral de gameplay erg tof. Dat free-flow vechten is ZO bruut en die combo's die je kan maken zijn echt gruwelijk, gooi hier en daar wat slow-mo erin en ik ben zeer tevreden! Dat sluipen en een beetje in de schaduwen lurken als een echte dark knight vond ik ook heel tof.

    Even de reviews afwachten, en misschien dat ik de game dan wel ergens oppik voor een leuk prijsje. Of ergens 2ehands, want ik denk niet dat de replaywaarde erg hoog is?

    @ Chris W: Dat gebeurde bij mij gisteren ook, en ook in de developer walkthrough van de E3(?), dit is dan dus waarschijnlijk gescript, wat dan wel weer jammer is. Maar het is inderdaad erg tof.
    Dat het gescript zou zijn, maakt het wel weer minder tof
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  7. #4057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Dat het gescript zou zijn, maakt het wel weer minder tof
    Tja, ach. Er zal wellicht een trigger ergens zitten voor dat boiler gebeuren. Kan er niet mee zitten, als ze maar wat interactie met de omgeving vertonen! Voor de rest reageren ze gewoon op de baterang die op een muur of wat dan ook links/rechts van hun terecht komt.
    Laatst aangepast door Chris W : 07-08-2009 om 10:22

  8. #4058

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Ook ik vond de batman demo heel erg vet! Zag er redelijk goed uit allemaal, maar ik vond vooral de gameplay erg tof. Dat free-flow vechten is ZO bruut en die combo's die je kan maken zijn echt gruwelijk, gooi hier en daar wat slow-mo erin en ik ben zeer tevreden! Dat sluipen en een beetje in de schaduwen lurken als een echte dark knight vond ik ook heel tof.

    Even de reviews afwachten, en misschien dat ik de game dan wel ergens oppik voor een leuk prijsje. Of ergens 2ehands, want ik denk niet dat de replaywaarde erg hoog is?

    @ Chris W: Dat gebeurde bij mij gisteren ook, en ook in de developer walkthrough van de E3(?), dit is dan dus waarschijnlijk gescript, wat dan wel weer jammer is. Maar het is inderdaad erg tof.
    Over replaywaarde gesproken, het viel me op dat er in het hoofdmenu al een submenu Downloadable content was... Je weet gewoon al dat er twee weken ofzo naar de launch een of andere extra zal uitkomen/ze al met de dlc bezig zijn nog voor het spel uit is....

    Call of Juarez heeft ook al een eerste mappack in de ps store staan zag ik gisteren. Hoe lang is dat spel nu op de markt.... Maar goed, dat is weer zo'n eindeloze dlc discussie die al honderden keren is gevoerd dus ga ik er niet te veel woorden meer aan vuil maken
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  9. #4059

    Standaard

    Ja en dan heb je nog zo'n pipo die de games duurder wil maken.

  10. #4060

    Standaard

    voor MW2 staan op het moment ook 2 map packs in de planning.
    ps3 en 360 word het dokken en pc word gratis. wat ik dan weer raar vind. maarja het is inderdaaad een eindeloze discussie. ik koop ze wel
    keuze ligt bij jezelf altijd je hoeft het niet te kopen

  11. #4061

    Standaard

    Heb ook even de demo van Batman: Arkham Asylum gecheckt op de XdoosCircel en hij smaakt eigenlijk wel naar meer. Geen aanschaf bij release, maar evt als ie in de grabbelbak ligt of bij bijvoorbeeld The Hut verkrijgbaar is voor 2 tientjes ofzo...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #4062

    Standaard

    Met NHL09 speel ik bij het team "The Royal Dutch" op de RD positie. Met het team hebben we divisie 3 gehaald, maar daarna terug gezakt rond divisie 8.

    Nu NHL2010 om de hoek ligt te wachten, ben ik een beetje klaar met NHL09. Hieronder een korte samenvatting van de stats die ik gedurende het jaar bij elkaar heb gesprokkeld,
    Op een paar games na heb ik alles op de verdediging gespeeld.

    GP:708
    G: 142 (20 Game winners)
    A: 469
    Pts: 611

    Hits: 3.190
    Blocked shots: 784
    Takeaways: 4.753
    Turnovers: 4.434
    Shots: 4.331 (good shots 3.803)
    Fights: 14 (good fights 8)
    PIM: 946


    NHL09 thank you very much and see ya in NHL2010

    voor de liefhebbers is er bij onderstaande link een filmpje over de EASHL in NHL2010.
    Ik kan niet wachten

    http://www.easports.com/blogs/nhl/in...-10-eashl-blog
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 08-08-2009 om 10:33
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  13. #4063

    Standaard

    Net even de demo gespeeld van Batman op de PS3.
    Zoals vele anderen hier wordt dit ook voor mij een aanschaf uit de grabbelbak, of hj moet een keer voor een zacht prijsje voorbij komen op amazon.co.uk

  14. #4064

    Standaard

    Ik ben weer eens helemaal opnieuw begonnen met Resistance 2 op PS3 en ik blijf het een supervet spel vinden... Had'm al uit en vergevorderd in de multiplayer met me vorige account maar sinds die ban had ik'm niet meer aangeraakt. Grafisch erg mooi, vooral als je in de verte van die gigantische Chimera schepen boven de steden ziet opdoemen (ID4 anyone) voel je je vaak echt erg klein... Bovendien zijn de gevechten lekker intens en erg overrompelend... Daar hou ik wel eens van, een horde vijanden die op je afstormen zodat je echt met alles wat je hebt moet terugvechten. Veel blood"n"gore, just how I like it :P AI is daarom niet echt denderend hoog, gewoon omdat ze toch met zoveel meer zijn als jij... Maar goed, dan hoef ik ook geen AI van de bovenste plank...

    Jammer dat er online niet meer zo heel veel te doen is...R:FOM had een echt gigantische userbase, omdat het ook de enige shooter was ten tijde van de ps3 launch (of toch de enige goede) maar R2 werd wat ondergesneeuwd door Cod en dergelijke en dat merk je duidelijk... Er zijn nog vrij veel spelers online maar echt volle 60 man potjes vind je bijna niet meer... Zonde want de mp is echt geweldig leuk, hoewel erg verschillend van de gebruikelijke titels (cod/bf) meer UT stijl en dan hebben we het nog niet eens over de vette co-op actie...

    R2 is een echte topper die je toch eens moet proberen
    edit: trouwens, als er nog iemand geinsteresseerd is in InFamous, stuur ma pm
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  15. #4065

    Standaard

    R2 vind ik juist erg tegenvallen. Eerst vond ik em wel aardig maar hij is me steeds meer tegen gaan staan. Het begon al met de keus om maar 2 wapens te kunnen dragen in plaats van dat fantastische arsenaal uit deel 1. Grafisch vind ik em ook niet indrukwekkend meer. Heb em nogsteeds niet uitgespeeld ook. Geef mij maar deel 1.

  16. #4066

    Standaard

    Deel 1 en Motorstorm heb ik 2de-hands op de kop getikt voor €25 (geen platinum uitvoering)
    Heb beide bij de eerste PS3 ook gehad maar ze bevielen mij goed, dus laat ik ze niet liggen voor die prijs.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  17. #4067

    Standaard

    Toen ik gisteren in BF1943 een partij liep te te ownen in een vliegtuig, gebeurde me toch iets gaafs.

    Ik zat in een dogfight tegen 3 andere vliegtuigen, in een korte periode had ik er 2 relatief makkelijk uitgeschakeld (ga lekker achter elkaar vliegen jongens ), maar was zelf ook redelijk gehavend vanwege die ********ken achter de AA-guns. Dus ik dacht: Fuck it, ik ga kamikaze op dat laatste vliegtuig. Na een wervelend balletspel in de lucht vliegen we uiteindelijk toch recht op elkaar af, hij probeerde mij te dodgen door te draaien en te sturen, dus ik zie hem naar beneden trekken, dus ik stuur ook bij, maar ineens schiet hij omhoog en hij rakelings over mij heen, vlak voor dat dit gebeurde gooide hij z'n bommen los en die raakten mij dus!

    Ik had in ieder geval nog nooit gezien dat een piloot een ander vliegtuig uitschakelt met behulp van z'n bommen. Erg tof

  18. #4068

    Standaard

    Ik ben met BF1943 nog 11 potjes van de 100 verwijderd (al heb ik er misschien al 150 gespeeld maar die telde niet door de disconnects). Vandeweek ook een heerlijk potje. Alles lukte gewoon, voertuigen was ik steeds degene die de genadeklap gaf, vlaggen pakken, kills liepen allemaal goed. Uiteindelijk werd dat m'n beste ronde tot nu toe met 459 punten, sindsdien niet meer gespeeld
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  19. #4069

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Ik ben met BF1943 nog 11 potjes van de 100 verwijderd (al heb ik er misschien al 150 gespeeld maar die telde niet door de disconnects). Vandeweek ook een heerlijk potje. Alles lukte gewoon, voertuigen was ik steeds degene die de genadeklap gaf, vlaggen pakken, kills liepen allemaal goed. Uiteindelijk werd dat m'n beste ronde tot nu toe met 459 punten, sindsdien niet meer gespeeld
    Kan je dat ook zien? Hoeveel potjes je gespeeld hebt?

  20. #4070

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Kan je dat ook zien? Hoeveel potjes je gespeeld hebt?
    ja dat vroeg ik me ook af......ik heb het iig nog niet gevonden waar je dat kan zien. Ik kreeg opeens een achievement dat ik er 30 had gespeeld. Dus ik moet nog een aantal tot de 100
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  21. #4071

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Toen ik gisteren in BF1943 een partij liep te te ownen in een vliegtuig, gebeurde me toch iets gaafs.

    Ik zat in een dogfight tegen 3 andere vliegtuigen, in een korte periode had ik er 2 relatief makkelijk uitgeschakeld (ga lekker achter elkaar vliegen jongens ), maar was zelf ook redelijk gehavend vanwege die ********ken achter de AA-guns. Dus ik dacht: Fuck it, ik ga kamikaze op dat laatste vliegtuig. Na een wervelend balletspel in de lucht vliegen we uiteindelijk toch recht op elkaar af, hij probeerde mij te dodgen door te draaien en te sturen, dus ik zie hem naar beneden trekken, dus ik stuur ook bij, maar ineens schiet hij omhoog en hij rakelings over mij heen, vlak voor dat dit gebeurde gooide hij z'n bommen los en die raakten mij dus!

    Ik had in ieder geval nog nooit gezien dat een piloot een ander vliegtuig uitschakelt met behulp van z'n bommen. Erg tof
    Ik weet niet of je het doorhad, maar ik zat gisteren bij jou op een server, waar ik je op 't laatste moment voorbij stak met vijfhonderd nog wat punten tegenover jouw bijna vijfhonderd We waren eerste en tweede, dus je moet het bijna wel gezien hebben

  22. #4072

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Ik weet niet of je het doorhad, maar ik zat gisteren bij jou op een server, waar ik je op 't laatste moment voorbij stak met vijfhonderd nog wat punten tegenover jouw bijna vijfhonderd We waren eerste en tweede, dus je moet het bijna wel gezien hebben
    Ik heb het godverdomme zeker weten gezien! Heel naar was dat! bitch! Maar dat ging inderdaad wel lekker dat potje.

    Oh en ik kreeg zojuist een PLING! voor Tour of Duty II, dus ik heb zojuist mijn 100e potje gespeeld en heb nu dus ook al m´n trophies voor BF1943!

  23. #4073

    Standaard

    Hehe Wel irritant dat ik zo'n gezeik heb met m'n verbinding. Soms kan ik totaal niet spelen en soms gaat het lekker vloeiend.

    Maar het blijft echt een goddelijk leuk spelletje. Hopelijk komen ze later met meer maps. Heb nog altijd die Coral Sea ellende niet geprobeerd trouwens.

  24. #4074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Kan je dat ook zien? Hoeveel potjes je gespeeld hebt?
    Op de site van BF1943 registreren en dan naar my soldier gaan.

    Ik ben in al die potjes nog niet 1x iemand van hier tegen gekomen trouwens.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  25. #4075

Pagina 163 van 208 EersteEerste ... 63113153159160161162163164165166167173 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •