Pagina 171 van 208 EersteEerste ... 71121161167168169170171172173174175181 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.251 tot 4.275 van 5185 worden weergegeven.
  1. #4251

    Standaard

    Iedereen die FIFA heeft, vind PES waardeloos, en vice versa, daarom gisteren zelf PES09 goedkoop gekocht.
    Had FIFA09 al vanwege de Be a Pro mode, maar heb gisteren even Become a legend (PES) gedaan en ik moet zeggen dat dat veel leuker is.

    Je speelt eerst een scouting wedstrijd en daarna krijg je 2 of 3 aanbiedingen van clubs (hangt af hoe goed je die wedstrijd speelt.) Dan speel je trainingswedstrijden en als je dat een beetje goed doet, dan kom je op de bank van het 1ste 11-tal. Dan moet je wachten op je invalbeurt en uiteindelijk begin je in de basis. Je begint echt heel slecht. De eerste wedstrijden kan je wat passen, maar elk schot gaat over en naast. Als je stas wat beter worden, dan kan je als speler ook wat meer
    Ook het kiezen van teams is leuk gedaan. Als je een team kiest die 4-2-2 speelt en jij ben een vleugelspeler, dan kom je dus weinig aan spelen toe. OF de trainer zet je op een verkeerde plaats. Maar dat is dan weer heel slecht positiespel. Op den duur wordt je speler veelzijdiger en kan op meerdere posities uit de voeten. En dan kan heb je dus meerdere keuze in teams.

    Nadeel is dat je geen verdediger kan kiezen. erg jammer. Snap niet waarom dat geen keuze is.

    Ik vin dat veel leuker uitgewerkt dan bij Fifa09. Alleen bij Fifa kan je wel verdediger kiezen.

    Bij Fifa09 kies je je favoriete team, speel je eerst in het 2de elftal en daarna sta je in de basis in het 1ste.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  2. #4252

    Standaard

    Ben zelf altijd een pes lover geweest maar de laatste 2 jaren is het gewoon een bagger spel.
    Dan bedoel ik voornamelijk online.

    Ik koop ze elk jaar beide maar nu twijfel ik toch of ik pes wel moet kopen, ik voelde me zo opgelicht met de laatste.

    Ze wisten dat in 2008 hun game online brak was en dat zou in 2009 opgelost zijn , nou niet is minder waar.
    Verder doen ze eigenlijk heel weinig patchen om het te verbeteren.

    Terwijl bij fifa de gameplay beter is geworden en online is het ook vrij goed.


    De laatste keer wilde ik pes weer een keer proberen maar toen moest ik die domme code weer invullen of opnieuw registreren , heb m maar meteen weer in de kast gegooid.

  3. #4253

    Standaard

    PES5 is nog steeds de beste voetbal game op dit moment, aan zo'n spel kan Fifa gewoon nooit tippen! Mede door de bal physics en de dynamiek... wat ik in Fifa nooit kan bespeuren.

    Hopelijk wordt PES2010 gewoon weer in de trend van PES5. Zoals het er nu naar uitziet wordt dat ook zo


  4. #4254

    Standaard

    Ik speel al vanaf 1994 geloof ik Fifa op de PC en heb toen PES5 en ook 6 op dec gekocht. Vond het heerlijk spelen. Daarna nooit meer een voetbalspe gekocht. (behalve Football Manager.

    Tot vorig jaar voor de X360, toen kocht ik Fifa09 en vond het wel leuk. Ik wilde nu eens zelf ondervinden welke titel leuker is. Fifa09 of PES09. "Become a legend" van PES vind ik al leuker dan "Be a Pro" van Fifa. Ik hoop dat PES ook meer licencies gaat krijgen. Echte teamnamen is toch wel veel leuker dan die fake namen.

    Morgen eens master league spelen.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  5. #4255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    PES5 is nog steeds de beste voetbal game op dit moment, aan zo'n spel kan Fifa gewoon nooit tippen! Mede door de bal physics en de dynamiek... wat ik in Fifa nooit kan bespeuren.

    Hopelijk wordt PES2010 gewoon weer in de trend van PES5. Zoals het er nu naar uitziet wordt dat ook zo
    Ik hoop alleen niet dat je steeds op "start" moet drukken om die spelerskaarten te activeren.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  6. #4256

    Standaard

    Mijn favoriet is tot nog toe nog steeds pes4 en dan komt pes 5.

    Ben nou flink aan het spelen al een paar dagen met mag en moet zeggen het is een erg cool spel.

  7. #4257

    Standaard

    Konami heeft geen flauw idee wat de consument graag wil, daarom zal Fifa dit jaar weer 'winnen', net als vorig jaar.

    Ik heb beide series gespeeld met PES als duidelijke persoonlijke favoriet. Probleem is echter dat Konami geen fatsoenlijke menu's, functionaliteit, stadions, publiek en een gevarieerde (makkelijk aan te passen) soundtrack kan maken en zich puur en alleen richt op het uiterlijk van de spelers. Persoonlijk geef ik geen klap om die hele spelers. Ik wil dat het spel zelf voetbal ademt. De menu's, de dingen die het publiek roept, de coach die aan de kant staat te schreeuwen, de modder die je bij een sliding om je oren vliegt. De gezichten van de spelers zie je toch alleen maar in de herhaling. In PES2009 kon je ook maar 50 herhalingen opslaan. Lekker weinig als je 40gb aan ruimte hebt. Komt er ook nog bij kjiken dat wanneer je een herhaling wilt overschrijven, je NIET krijgt te zien welke herhaling je eigenlijk aan het wissen bent. Hopelijk is het transfersysteem een stuk beter in 2010, want 2009 was zwaar ruk.

    Het voetballen zelf, de mogelijkheden om te bewegen en schieten is veruit superieur bij PES, maar alles wat er omheen hangt is FIFA top.

  8. #4258

    Standaard

    Net Mario vs. Donkey 2 - March of the Mini's (DS) uitgespeeld. Leuke game met fantastisch FMV video. Zeer indrukwekkend zo op de DS en erg gaaf om te zien. Muziek is ook erg leuk. Leuke combo weer van muziek uit Mario en Donkey Kong games. Het spel zelf maakt goed gebruik van het touchscreen om alle mini's te besturen, alle munten te laten pakken en in één groep naar de uitgang te sturen. Levels zelf zijn niet zo moeilijk, maar de uitdaging is om ze als groep in één keer naar de uitgang te lozen. Dat levert namelijk extra punten op en dat kan het verschil maken tussen een bronzen of een gouden ster. Probleem is dat je om een gouden ster te halen je je poppetjes niet mag laten stoppen. Dan krijg je namelijk een lagere nonstop bonus wat al gauw duizenden punten kan schelen. En het komt helaas regelmatig voor dat wanneer je een bewegend poppetje naar links wil bewegen, hij per ongeluk stopt. Weg bonus, kan je weer overnieuw beginnen. Maar verder zijn de levels leuk en goed doordacht met veel vallen en locaties als liften en lopende banden om je brein over te breken.

    De eindbaas werkt nog minder goed. De bedoeling is om mini's boven Donkey Kong te schieten door een wiel te draaien en de shoot knop in het midden aan te tikken. Leuk, maar dat werkt niet lekker. Het zit zo dicht bij elkaar en je kan niet naar het wiel kijken terwijl er allemaal dingen uit de lucht naar beneden vallen waardoor je soms het wiel mist of er niet goed aan kan draaien. Het kan hierdoor heel erg frustrerend zijn. Maar na alles sterren te hebben krijg je twee verborgen eindbazen die gewoon old school Donkey Kong zijn met mini's en heel erg leuk. Maar daarna is het voorbij. Je kan zelf levels maken en online delen, maar aangezien mijn DS niet online meer kan omdat het alleen WEP ondersteund heb ik daar weinig aan. Daarom verkies ik de vorige Mario vs Donkey voor de GBA met gemak boven deze.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #4259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    mensen interesse in een PS3 ( in december 2 jaar oud, compleet met alle kabels en boekjes en een DS3 controller) met CoD4 voor € 225,- exclusief verzendkosten, bij interesse graag PM
    het is trouwens een 40gig versie....
    Laatst aangepast door Eric B. : 23-08-2009 om 18:17
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  10. #4260

    Standaard

    Iemand anders de belachelijk slechte demo van Sector 8 al gespeeld op XBL? Vreselijk wat een ***game. Gewoon lachwekkend...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #4261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Iemand anders de belachelijk slechte demo van Sector 8 al gespeeld op XBL? Vreselijk wat een ***game. Gewoon lachwekkend...

    laat ik die nou net in de qeue gezet hebben maar kennelijk kon ik dat beter niet doen dus? hehe toch even zelf proberen


    gamen jullie wel eens met een stuur trouwens?


    voor forza 3 en gt5 was ik namelijk van plan een stuur te halen maar vraag me af of het goed werkt met de console's veel sturen kunnen namelijk niet eens volledig draaien.

    als ik er 1 neem moet ie wel gelijk voor ps3 en 360 wezen natuurlijk. zat al gauw aan fanatec te denken want die hebben erg goeie.... maar ook erg dure!

    de moeite/geld waard denken jullie? of zijn jullie totaal niet van race games?

  12. #4262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fulgore Bekijk bericht
    laat ik die nou net in de qeue gezet hebben maar kennelijk kon ik dat beter niet doen dus? hehe toch even zelf proberen


    gamen jullie wel eens met een stuur trouwens?


    voor forza 3 en gt5 was ik namelijk van plan een stuur te halen maar vraag me af of het goed werkt met de console's veel sturen kunnen namelijk niet eens volledig draaien.

    als ik er 1 neem moet ie wel gelijk voor ps3 en 360 wezen natuurlijk. zat al gauw aan fanatec te denken want die hebben erg goeie.... maar ook erg dure!

    de moeite/geld waard denken jullie? of zijn jullie totaal niet van race games?

    Ik hou van race games. Wacht met smart op Dirt 2 en GT5, maar na een ietwat teleurstellende demo van Dirt 2 en de nietszeggende trailers van GT5 ( waar volgens mij niets aan veranderd is t.o.v. prologue graphics-wise ) wacht ik de reviews eerst maar eens af. Ik zou trouwens nooit een stuur kopen omdat ik dat ding binnen 10 tellen door de kamer smijt :razz:

  13. #4263

    Standaard

    RRRRRRRAAAAAAAAAAAARGH

    WaW op Veteran. WTF UDEJNRTL #RLKJNEKJWH &%*HBSAF

  14. #4264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    RRRRRRRAAAAAAAAAAAARGH

    WaW op Veteran. WTF UDEJNRTL #RLKJNEKJWH &%*HBSAF
    :razz: yep, Ik ben ook gestopt met de singleplayer van (elke) CoD titel op het hoogste moeilijkheids level te spelen. Teveel frustratie. Online is het top, maar wat een drama is de SP.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  15. #4265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fulgore Bekijk bericht
    laat ik die nou net in de qeue gezet hebben maar kennelijk kon ik dat beter niet doen dus? hehe toch even zelf proberen


    gamen jullie wel eens met een stuur trouwens?


    voor forza 3 en gt5 was ik namelijk van plan een stuur te halen maar vraag me af of het goed werkt met de console's veel sturen kunnen namelijk niet eens volledig draaien.

    als ik er 1 neem moet ie wel gelijk voor ps3 en 360 wezen natuurlijk. zat al gauw aan fanatec te denken want die hebben erg goeie.... maar ook erg dure!

    de moeite/geld waard denken jullie? of zijn jullie totaal niet van race games?
    Ik heb Forza 2 grijsgespeeld met een gewone controller. Ik heb simpelweg de ruimte niet voor het gebruik van een stuurtje. Zou het graag willen, maar met een controller komt ik ook een heel eind. Heb een korte tijd vrij hoog in de NL ranglijst gestaan met Forza 2 dus dat zit wel goed...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #4266

    Standaard

    met de controller is het inderdaad goed te doen. maar heb erg lang een stuurtje voor pc gehad en vond het toch gaver dan op toetsenbord of controller. maargoed forza 3 en gt5 zijn ernog niet dus heb nog tijd genoeg om er over te denken of ik het ga doen

  17. #4267

    Standaard

    Dead Rising weer even opgepakt voor wat overige achievements maar dat valt nog niet mee. Toch blijf ik de game erg leuk vinden en ben nog steeds zeer benieuwd naar deel twee.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  18. #4268

    Standaard

    Batman is shipped _0_

  19. #4269

    Standaard

    ‘Gran Turismo 5 beschikt over 1.000 wagens en verschijnt nog dit jaar’

    Via een brochure die Sony tijdens de GamesCom in Keulen uitdeelde wordt duidelijk dat Gran Turismo in het vierde kwartaal van dit jaar zal verschijnen. Verder maakt ontwikkelaar Polyphony Digital bekend dat de game over 1.000 wagens zal beschikken.

    Naast het aantal wagens en de releaseperiode weten we nu ook dat de racegame over 20 verschillende tracks zal beschikken waarmee 60 parcours gemaakt worden. Dat maakt de ontwikkelaar op haar website bekend in een artikel dat kort na de publicatie weer offline werd gehaald.
    In het Japanse artikel werd verder nog gesproken over de mogelijkheid voor de speler om zijn eigen soundtrack samen te stellen en werd duidelijk dat 170 van de 1.000 wagens over een volledig interieurmodel zullen beschikken. Onder de aanwezige wagens zullen zich ook enkele hybride en elektrische voertuigen bevinden. Zo kunnen we straks onder meer racen met de nieuwste Tesla bolide.
    Niet lang meer
    Afgelopen weekend liet de baas van Polyphony Digital ook al weten dat de release van Gran Turismo 5 niet meer lang op zich zal laten wachten. Op dit moment wordt er volgens Kazunouri Yamauchi hard gewerkt om de PSP-versie op tijd af te krijgen maar niet ver daarna zal ook het vijfde deel in de winkels moeten gaan verschijnen.
    “We zijn zeer dankbaar voor al die mensen die geïnteresseerd zijn in Gran Turismo 5”, zei Yamauchi. “En de game zal niet veel later dan Gran Turismo PSP gaan verschijnen.” Tijdens de Tokyo Game Show van volgende maand wordt meer duidelijkheid verwacht rond de releasedatum van deze exclusieve PlayStation 3-titel.

    Bron: Gamez.nl
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #4270

    Standaard

    is al oud nieuws maar ik heb er zin innnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!

  21. #4271

    Standaard

    Eerst zien dan pas geloven dat die dit jaar uitkomt...
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  22. #4272

    Standaard

    eerst zien inderdaad. volgens mij hadden ze het allang aangekondigd voor de pre-orders.

    dnek ok niet dat de graphics veel zijn verandert behalve het gebruikelijke poetswerk maar geeft toch niet? zag er erg goed uit namelijk.

  23. #4273

    Standaard

    W O W...........Batman is gewoon echt helemaal.........W O W
    Wat een spel!


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  24. #4274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    W O W...........Batman is gewoon echt helemaal.........W O W
    Wat een spel!


    Jeroen.
    Ja, maak ons even lekker Nog wachtende hier

  25. #4275

    Standaard

    ‘Europeanen graag slechterik, Amerikanen kiezen voor goed’

    Uitgegeven:24 augustus 2009 14:29Laatst gewijzigd:24 augustus 2009 14:29
    HAARLEM - Peter Molyneux, de baas van Lionhead Studios, heeft een aantal opvallende culturele verschillen tussen gamers aangekaart.

    © Gamez

    Zo blijkt uit cijfers van zijn eigen game Fable II dat Europeanen en Japanners veel vaker voor het slechte pad kiezen dan Amerikanen.
    “Veel mensen blijven het toch erg moeilijk te vinden om slecht te zijn”, zegt Molyneux.

    “Maar als we naar het aantal goede en slechte keuzes in de game (Fable II, red.) kijken dan zien we dat wij Europeanen een stuk vrijer en liberaler zijn dan de Amerikanen. En de Japanners staan zelfs nog boven ons.”
    Het ontwikkelingsteam van Molyneux heeft hierover met enkele psychologen gesproken en het blijkt dat met name de Japanse gamers er inmiddels veel meer aan gewend zijn om hun fantasie als ontsnapping van de werkelijkheid te gebruiken.
    Ongeveer 40 procent van alle Japanse spelers koos namelijk voor het slechte pad in Molyneux’ Fable II, tegenover nog geen 10 procent van alle Amerikanen.

    Haat-mail

    Molyneux liet verder nog weten dat hij sinds de release van Fable II in 2008 zeer veel hate-mail heeft gekregen van gamers over het einde van deze game. Spelers konden volgens de game designer namelijk moeilijk omgaan met de zware beslissing die ze aan het einde van deze game te wachten stond.
    De respons op de climax was volgens Molyneux zo heftig dat Lionhead Studios maar heeft besloten om enkele gevolgen hiervan met de eerste downloadbare content voor de game ongedaan te maken.

    Derde deel

    Afgelopen week kondigde Peter Molyneux tijdens de GamesCom in Keulen het derde deel aan binnen de Fable-franchise. “Natuurlijk zijn we Fable III aan het ontwikkelen, we zouden wel gek zijn om dit niet te doen”, zei Molyneux.
    “Maar ik wil dit keer echt iets nieuws en verfrissends neerzetten. We willen dat mensen in deze game het onverwachte gaan verwachten.”

    Download

    Daarnaast wist Molyneux ook nog aan te kondigen dat Fable II in vijf verschillende hoofdstukken als download zal worden aangeboden.
    Deze Fable Episodic zal vanaf 29 september beschikbaar zijn en het eerste hoofdstuk kunnen spelers gratis downloaden via Xbox Live. Als je hiermee klaar bent kan tegen betaling het volgende hoofdstuk worden binnengehaald.
    Logisch te verklaren. Wij Europeanen zijn al van goede aard en tijdens een game willen wij eens wat anders. Dus kiezen wij "The Dark Side"

    De Amerikanen on the other hand ....
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

Pagina 171 van 208 EersteEerste ... 71121161167168169170171172173174175181 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •