Pagina 174 van 208 EersteEerste ... 74124164170171172173174175176177178184 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.326 tot 4.350 van 5185 worden weergegeven.
  1. #4326

    Standaard

    Heb zelf bij zavvi call of juarez besteld voor 25 pond of euro, vond de demo wel leuk maar niet voor de volle 60.

    meteen effe gepreordered dirt 2 en shift.

    Denk dat ik dit jaar niet echt veel games op release ga halen , mischien alleen cod mw2 omdat dat om 12 uur snachts is.

    Met de andere titels kan ik wel een weekje wachten denk ik, vorig jaar was mn ongeduld iig erger

  2. #4327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Inclusief Batman Armor Suit
    .
    Cool, wat houdt dat precies in? Alleen voor de mooi of ook extra functies.
    Zojuist mijn eerste ervaring met Call of Duty 4 gehad, behoorlijk vette game. De shoot-outs zijn flink hectisch, de vijanden kunnen echt overal verstopt zitten.
    Bij de missie waarbij je Nikolai moet redden ging mijn Xbox opeens heel raar doen, alles zag er heel pixelig en grof uit. Hopelijk geen voorteken van een crash.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  3. #4328

    Standaard

    Alleen voor de mooi. Je krijgt hem ook na het uitspelen geloof ik.

    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  4. #4329

    Standaard

    Ben inmiddels op 51% met Arkham Asylum en het wordt echt steeds vetter! Nog meer gadets, nog meer vijanden tegelijk. En wat ik ook erg tof vind is dat het Batsuit naar mate de game vordert ook steeds meer beschadigd raakt. De cape zitten nu een paar flinke scheuren in etc. Erg gaaf gedaan...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #4330

    Standaard

    Volgens mij is mijn Xbox 360 kapot. Het beeld verspringt om de haverklap naar een grove, korrelige versie (en bij meerdere spellen en dashboard) en als ik hem uitzet en weer aan heb ik geen beeld. Als ik hem dan weer uit en aan zet heb ik wel weer beeld.
    Zucht.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  6. #4331

    Standaard

    Klinkt inderdaad als een defect. Klote dat de betrouwbaarheid van de xbox zo slecht is. Ik heb ook 2x een kapotte gehad. Overigens wel keurig opgelost door MS, maar het is al vervelend dat die apparaten zo veel kapot gaan... Van mij mag MS ook een slim variant uitbrengen net als Sony met de PS3 doet. En dan betere bouwkwaliteit als de huidige generatie xboxen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #4332

    Standaard

    Net gebeld en ter reparatie aangeboden, heel netjes geholpen. Maar goed dat ik Arkham en Shadow Complex nog niet gekocht had.

    Wat ik wel vreemd vindt is dat het vanmiddag opeens gebeurde toen ik een geleend spel erin stak. Het zal daar toch niet aan liggen?
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  8. #4333

    Standaard

    Lijkt me gewoon puur toeval. Zeker als het ook gewoon in het dashboard gebeurd heeft het volgens mij niks met die geleende game te maken...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #4334

    Standaard

    Ik ken niet veel van de xbox maar ik had wel iets soortgelijks met mijn ps3 enkele weken terug. Volgens mij is het gewoon je gpu die aan het sterven is....

    Goed dat je zo snel geholpen bent! Dat je snel weer mag gamen =)
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  10. #4335

    Standaard

    Bedankt Kendo .
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  11. #4336

    Standaard

    Dat amoured suit is wel vet,heb ook ergens een batman returns suit gezien..of tenminste een "zwarte" suit.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #4337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Dat amoured suit is wel vet,heb ook ergens een batman returns suit gezien..of tenminste een "zwarte" suit.
    Daarvoor zul je bij de PC moeten zijn, enkele voorbeelden: http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=92257 (door de thread verspreid zijn verschillende varianten).

  13. #4338

    Standaard

    Arkham Asylum in Guinness Book of Records...

    Batman: Arkham Asylum ligt hier pas een dag in de winkels, maar krijgt nu al een bescheiden plek in het Guinness Book of Records.

    © Gamez

    De game is overal zo goed ontvangen door reviewers, dat het daarmee de als best beoordeelde game over een superheld is, volgens Guinness World Records. Nu zijn er sowieso erg weinig games met striphelden in de hoofdrol die zeer postitief worden beoordeeld, maar Batman: Arkham Asylum krijgt wereldwijd gemiddeld een score van 91.67 van gamerecensenten.

    Een woordvoeder van de bekende recordverzamelaar stelt dat Rocksteady’s spel over de getergde held een fantastische game is en dus terecht een vermelding in het Guinness Book of Records krijgt als meest gewaardeerde superheldengame ooit.

    Uniek verhaal
    Batman: Arkham Asylum heeft een eigen achtergrondverhaal en is dus niet gebaseerd op een film of bestaand plot uit een stripboek. De game speelt zich af in de beruchte gevangenis Arkham Asylum, waar Batman menig slechterik heeft opgesloten, inclusief zijn aartsvijand de Joker. Behalve uitgebreide gevechten waarin Batman het opneemt tegen de vele criminelen, bevat de game ook veel puzzel- en platformelementen.
    Sinds gister ligt Batman: Arkham Asylum in de Nederlandse winkels voor de PlayStation 3 en de Xbox 360. De pc-versie laat nog even op zich wachten en zal 18 september verschijnen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #4339

    Standaard

    Eindelijk Batman binnen. 3 woorden: Jeejj! + Nice! + Addictive!

  15. #4340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Eindelijk Batman binnen. 3 woorden: Jeejj! + Nice! + Addictive!
    Ja, je zit al gauw een paar uur aan een stuk dit spel te spelen. Echt de verrassing voor mij van deze zomer! Nu aftellen naar Operation Flashpoint 2! Tegen die tijd heb ik Arkham Asylum vast wel uitgespeeld, aangezien ik nu op 51% zit
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #4341

    Standaard

    Batman alweer uitgespeeld!
    Riddles 100% en spel 92% (moet nog wat challenges doen)
    Was een leuke speelervaring.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  17. #4342

    Standaard

    Mocht je (of iemand) em willen verkopen dan heb ik interesse!

  18. #4343

    Standaard

    Psst, volgens mij heeft Jeroen 'm niet helemaal *legaal* :razz:

  19. #4344

  20. #4345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    Batman alweer uitgespeeld!
    Riddles 100% en spel 92% (moet nog wat challenges doen)
    Was een leuke speelervaring.


    Jeroen.
    kun je die riddles spelen wanneer je maar wilt?
    En hoe doe ik dat dan?
    Ik heb al zo'n 20 vraagtekens verzameld, betekent dat ook dat ik die riddles kan spelen?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  21. #4346

    Standaard

    Riddles speel je niet, die onderzoek je gewoon tijdens je quest... Onder riddles bedoelt men meerdere dingen, zo'n question marks vinden zijn een onderdeel, maar ook op elke regio x aantal van die wandelende gebitten kapotgooien met je batarang tot echte raadsels oplossen. Als je een nieuwe regio binnenloopt verschijnt er bovenaan midden je scherm altijd de naam van die regio, en soms verschijnt daaronder een groene tekst, dit is een raadsel waarvan de oplossing zich in deze regio bevindt... Je moet proberen te achterhalen wat het raadsel betekent en dan dmv het ingedrukt houden van l2 (op ps3) terwijl je naar een bepaald voorwerp (de oplossing van het raadsel) kijkt en dan krijg je een melding dat je het raadsel hebt opgelost en soms levert dat nieuwe content op (challenge maps, of character bios en dergelijke) Let er wel op dat je sommige dingen zo kan zien, en anderen alleen in detective mode, dus experimenteren en zoeken is de boodschap
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  22. #4347

    Standaard

    kijk, da's een mooi duidelijk antwoord! Bedankt!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  23. #4348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Psst, volgens mij heeft Jeroen 'm niet helemaal *legaal* :razz:
    Hahaha heb hem gewoon legaal (uit US).
    Als ik denk dat een spel erg goed gaat worden koop ik het origineel.
    Een spel als bijv. GTA4 heb ik gelukkig niet gekocht.

    En nee doe het spel niet weg. Ik ga hem nu even niet meer spelen maar heeft nog wel wat replay waarde om hard uit te spelen.

    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  24. #4349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Riddles speel je niet, die onderzoek je gewoon tijdens je quest... Onder riddles bedoelt men meerdere dingen, zo'n question marks vinden zijn een onderdeel, maar ook op elke regio x aantal van die wandelende gebitten kapotgooien met je batarang tot echte raadsels oplossen. Als je een nieuwe regio binnenloopt verschijnt er bovenaan midden je scherm altijd de naam van die regio, en soms verschijnt daaronder een groene tekst, dit is een raadsel waarvan de oplossing zich in deze regio bevindt... Je moet proberen te achterhalen wat het raadsel betekent en dan dmv het ingedrukt houden van l2 (op ps3) terwijl je naar een bepaald voorwerp (de oplossing van het raadsel) kijkt en dan krijg je een melding dat je het raadsel hebt opgelost en soms levert dat nieuwe content op (challenge maps, of character bios en dergelijke) Let er wel op dat je sommige dingen zo kan zien, en anderen alleen in detective mode, dus experimenteren en zoeken is de boodschap
    Kleine toevoeging: soms krijg je ook de melding dat je het gedeeltelijk heb opgelost, of dat het niet goed uitgelijnd is. Vaak is namelijk het geval, dat je 2 of meerdere delen van een vraagteken ziet (detective mode), en dat je het beeld dus zo moet positioneren dat het een geheel vormt. Andere keer moest ik inzoomen omdat er gemeld was, dat het object te klein was. Dat soort zaken. Blijft een tof spel! Zit nu op zo'n 25% denk ik. En heb vandaag een uur of 5 gespeeld, en gisteren een stuk of 3

  25. #4350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    Hahaha heb hem gewoon legaal (uit US).
    Als ik denk dat een spel erg goed gaat worden koop ik het origineel.
    Een spel als bijv. GTA4 heb ik gelukkig niet gekocht.

    En nee doe het spel niet weg. Ik ga hem nu even niet meer spelen maar heeft nog wel wat replay waarde om hard uit te spelen.

    Jeroen.
    Ok, excuses. Je bent er vaak opvallend vroeg bij namelijk, vandaar :wink:

    Is geen waardeoordeel verder trouwens. Moet iedereen lekker zelf weten.

Pagina 174 van 208 EersteEerste ... 74124164170171172173174175176177178184 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •