Pagina 176 van 208 EersteEerste ... 76126166172173174175176177178179180186 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.376 tot 4.400 van 5185 worden weergegeven.
  1. #4376

    Standaard

    Nou net toch maar batman besteld op de ps3 en nog wat andere games.
    Zit inmiddels op 160 ps3 games (incl een stuk of 30 psn games), gaat snel want heb er nog een flink aantal in de bestelling staan.

    Battle tanks is overigens een heel geinig spel.

    En dan ga ik nu maar weer effe tegen 64 mannekes schieten

  2. #4377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Zit inmiddels op 160 ps3 games
    Lol, je kan me nooit vertellen dat er op welke console dan ook, 160 games zijn die het waard zijn om te kopen....

  3. #4378

    Standaard

    Overigens voor mensen die de Wii Browser destijds aangeschaft hebben, er is een nieuwe versie, deze is gratis en Nintendo komt de mensen die hem gekocht hebben tegemoet door in Oktober gratis een NES VC game te kopen. Erg netjes van Nintendo. Ik denk dat ik zelf ga voor Kid Icarus, Punch-Out, Kirby's Adventure of Ninja Gaiden (wanneer 600 punten spellen zijn toegestaan).
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #4379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    Ik lachte niet voor niets Maak me er verder niet druk om.
    Ik schaam me echter niet dat ik ook illegale schijfjes heb. Het gebruiken van een kopie vind ik nu eenmaal de beste manier om een twijfelgeval-spel te proberen.

    Batman is echter bijvoorbeeld echt koopwaardig!

    Maar laten we het maar niet teveel over kopie-schijfjes hebben enzo, voordat er weer een discussie losbarst door mensen die wel liedjes of een programmaatje downloaden.

    De meerderheid die ik aan echte spelletjes heb is gelukkig een flink stuk groter.


    Jeroen.
    Laat ons vooral elkaar niks wijsmaken, dat gedoe alsof piraterij enkel "om uit te proberen vooraleer ik het echte spel koop" zou zijn, is gewoon het zoveelste flauwe excuus
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  5. #4380

    Standaard

    Waar slaat dat nu weer op!
    Als ontwikkelaars degelijke demo's zouden maken waarbij je écht goed het gevoel krijgt hoe het volledige spel is, dan is een kopie niet nodig.
    Zolang ze daar niet toe in staat zijn, doe ik het op die manier.

    Simpel en in mijn geval geen slap excuus.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  6. #4381

    Standaard

    Ik snap het wel PSN europa wordt toch altijd genaaid,soms moeten we langer wachten op een demo,of op een spel en dan altijd nog de volle mep betalen. Nu heb ik maar zelf een klein aanbod ps3 games omdat ik veel omruil,alleen de leukste blijven in me collectie maar ja ik denk er ook zo over om de game society te redden alhoewel het toch weinig uitmaakt of ik een spel koop of download..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #4382

    Standaard

    Kon het niet laten,heb nu ook Wolfenstein gekocht. Heb gelezen dat het ook wel dat de game als in een film wordt gepresenteerd. Nu eerst nog batman uit spelen,zit nu op 49 procent en moet zeggen deze game rockt. Vooral de 3e scarecrow dream

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #4383

    Standaard

    Ik vermaak mij ook prima met Wolfenstein. Toegegeven, het is niets nieuws, en de graphics zijn achterhaald.
    Maar het feit dat je een free roaming stadje hebt, en de levels op missie basis uitspeeld, voegen wel wat toe.
    Je kan ook je wapens upgraden met het geld dat je vindt. Tevens heb je de beschikking over een soort van "supah powah" in de vorm van "The Veil". Heel leuk om de kogels terug te kaatsen naar de tegenstanders
    De boss-fights zijn ook leuk gedaan trouwens.

    Ik heb tot nu toe maar 1 nadeel: Het spel is te makkelijk, en ik speel ´m op hard.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  9. #4384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    Laat ons vooral elkaar niks wijsmaken, dat gedoe alsof piraterij enkel "om uit te proberen vooraleer ik het echte spel koop" zou zijn, is gewoon het zoveelste flauwe excuus
    Dit vind ik ook een opmerking die kort door de bocht is. ik download eigenlijk nooit spellen maar heb dat vroeger wel meer gedaan. Veel spellen die ik downloadde speelde ik na 1 dag niet meer en dat is pas te merken bij een game die meer is dan 1 level of 1 wedstrijdje.

    Als een spel echt goed is en ik weet dat hij top is koop ik hem netjes origineel. Zo heb ik de fifa reeks al meer dan 10 jaar elke keer origineel gekocht op diverse consoles, maar als een spel zich eerst nog moet bewijzen is een volledige versie als 'probeerversie' veel beter. Waarom zouden ze niet demo's maken die gewoon het hele spel zijn maar na 24 uur ermee stoppen oid, dat zegt veel meer dan een 'training-level' die je daarna d'ruit gooit en zegt 'koop het spel maar lekker' .

    ik moet wel zeggen dat de overstap van het hele spel als kopie hebben naar een versie die je koopt dan lastig wordt, want waarom zou je als je het spel hebt. Dus in die zin vind ik de opmerkingen terecht, maar zodra er toegevoegde waarde is (downloadable content, online kunnen spelllen etc) die het originele spel heeft tov de kopie dan is de beslissing toch makkelijk?

    Ik vind het altijd van die 'brein' gedachtes -> aanpakken van illegale handel, maar de echte betaler vergeten. Pull strategie bedenken , geen push strategie.... maar da's meer voor een andere topic
    | Blu-Ray: +/- 70 | DVD: +/-800 | Music: +70.000 songs |
    | JVC LT-32A90 | Onkyo TX-SR606 | Panasonic DMP-BD35 | XBOX360 |
    | KEF Q7 | KEF CRESTA 20C | KEF Q3 |

  10. #4385

    Standaard

    Het is ook geen wonder dat mensen spellen gaan downloaden en/of kopieren. Kijk simpelweg eens naar de prijzen. De film King Kong van Jackson heeft 205 miljoen dollar gekost om te maken ongeveer en ligt voor 2 tientjes in de winkel.

    Men maakt even een Batman spelletje en daar kan de consument 65 euro voor neertellen.



    Even over Dirt 2:

    Ik heb nu wat previews en reviews gelezen en de demo gespeeld van het spel, maar er zitten dus geen bijrijders in het spel? Kortom: de navigator die er altijd naast zit in een rally wedstrijd.

  11. #4386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Het is ook geen wonder dat mensen spellen gaan downloaden en/of kopieren. Kijk simpelweg eens naar de prijzen. De film King Kong van Jackson heeft 205 miljoen dollar gekost om te maken ongeveer en ligt voor 2 tientjes in de winkel.

    Men maakt even een Batman spelletje en daar kan de consument 65 euro voor neertellen.



    Even over Dirt 2:

    Ik heb nu wat previews en reviews gelezen en de demo gespeeld van het spel, maar er zitten dus geen bijrijders in het spel? Kortom: de navigator die er altijd naast zit in een rally wedstrijd.

    lees het onderste stuk van deze preview eens;
    http://games.fok.nl/review.php?reviewid=19548

    De bijrijder zit er weldegelijk in, aleen niet in elk spelonderdeel.

  12. #4387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ik vermaak mij ook prima met Wolfenstein. Toegegeven, het is niets nieuws, en de graphics zijn achterhaald.
    Maar het feit dat je een free roaming stadje hebt, en de levels op missie basis uitspeeld, voegen wel wat toe.
    Je kan ook je wapens upgraden met het geld dat je vindt. Tevens heb je de beschikking over een soort van "supah powah" in de vorm van "The Veil". Heel leuk om de kogels terug te kaatsen naar de tegenstanders
    De boss-fights zijn ook leuk gedaan trouwens.

    Ik heb tot nu toe maar 1 nadeel: Het spel is te makkelijk, en ik speel ´m op hard.
    Ik vind m ook erg vermakelijk, alleen niet langer dan een missie of 2 per keer. Overigens vind ik het erg jammer dat je weinig hebt aan het free roaming gedeelte, ja je kan geld 'zoeken' maar het zou gaver zijn als je wat meer beloning kreeg voor de omgelegde duitsers in dat stadje.
    Ik vind de game ook te makkelijk (Normal helaas, heb geen zin om overnieuw te beginnen). Die superpowers gebruik ik zelden want ik vind het echt te makkelijk. En al die extreme guns gebruik ik ook zelden, ben verliefd op de KAR .
    Panasonic TX-P37C10 | PS3 Slim | HDI Dune Base 3.0 | Onkyo 507 | JBL SCS 178

  13. #4388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timmio Bekijk bericht
    Dit vind ik ook een opmerking die kort door de bocht is. ik download eigenlijk nooit spellen maar heb dat vroeger wel meer gedaan. Veel spellen die ik downloadde speelde ik na 1 dag niet meer en dat is pas te merken bij een game die meer is dan 1 level of 1 wedstrijdje.

    Als een spel echt goed is en ik weet dat hij top is koop ik hem netjes origineel. Zo heb ik de fifa reeks al meer dan 10 jaar elke keer origineel gekocht op diverse consoles, maar als een spel zich eerst nog moet bewijzen is een volledige versie als 'probeerversie' veel beter. Waarom zouden ze niet demo's maken die gewoon het hele spel zijn maar na 24 uur ermee stoppen oid, dat zegt veel meer dan een 'training-level' die je daarna d'ruit gooit en zegt 'koop het spel maar lekker' .

    ik moet wel zeggen dat de overstap van het hele spel als kopie hebben naar een versie die je koopt dan lastig wordt, want waarom zou je als je het spel hebt. Dus in die zin vind ik de opmerkingen terecht, maar zodra er toegevoegde waarde is (downloadable content, online kunnen spelllen etc) die het originele spel heeft tov de kopie dan is de beslissing toch makkelijk?

    Ik vind het altijd van die 'brein' gedachtes -> aanpakken van illegale handel, maar de echte betaler vergeten. Pull strategie bedenken , geen push strategie.... maar da's meer voor een andere topic
    Nee, het is een flauw excuus. De ontwikkelaar biedt al gratis en voor niets een demo aan van het spel, dat moet genoeg zijn om te zien of het spel iets "voor jou" is. Ja, soms zijn ze kort, maar je hebt simpelweg niet het recht om meer te spelen dan de ontwikkelaar gratis wil weggeven, zo eenvoudig is het. Vroeger moest je voor die demo's eerst nog een magazine kopen.

    Dat slappe gelul van "ik speel illegale games enkel om het eerst te proberen" is echt zo vreselijk met de haren getrokken. Er is geen enkele manier om downloaden goed te praten behalve in een poging om het eigen ingebakken egoïsme te rechtvaardigen.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  14. #4389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    Nee, het is een flauw excuus. De ontwikkelaar biedt al gratis en voor niets een demo aan van het spel, dat moet genoeg zijn om te zien of het spel iets "voor jou" is. Ja, soms zijn ze kort, maar je hebt simpelweg niet het recht om meer te spelen dan de ontwikkelaar gratis wil weggeven, zo eenvoudig is het. Vroeger moest je voor die demo's eerst nog een magazine kopen.

    Dat slappe gelul van "ik speel illegale games enkel om het eerst te proberen" is echt zo vreselijk met de haren getrokken. Er is geen enkele manier om downloaden goed te praten behalve in een poging om het eigen ingebakken egoïsme te rechtvaardigen.
    Dus jij hebt nog nooit een cd gebrand of spel gedownload/gekopieerd?

  15. #4390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    lees het onderste stuk van deze preview eens;
    http://games.fok.nl/review.php?reviewid=19548

    De bijrijder zit er weldegelijk in, aleen niet in elk spelonderdeel.
    Dat is DiRT 1 :razz:

  16. #4391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Dus jij hebt nog nooit een cd gebrand of spel gedownload/gekopieerd?
    Laat die man. Hij reageert al maanden hier niet, en nou komt ie in 1x tof doen. Opbokken met die handel....

  17. #4392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Laat die man. Hij reageert al maanden hier niet, en nou komt ie in 1x tof doen. Opbokken met die handel....


    ik ben ook tegen illegaal downloaden en koop mijn spellen netjes (je mag hier zo op controle komen) maar vind 65+ euro gewoon belachelijk veel en net daarom koop ik veel spellen gewoon niet... Als een spel enkel sp heeft, en ook nog eens erg kort is koop ik'm niet, al mag het een topper van jewelste zijn. Komt daar nog eens bij dat men in België geen spellen meer mag verhuren... Nou dan loop je (Dennis) te zeiken over illegale kopies en dergelijke? Zo werk je het toch gewoon in de hand zeker. Welke mongool koopt er nou een spel voor makkelijk 70 euro dat je na vijf uur uitspeelt en zelden opnieuw speelt... Al dat gemekker over kopiëren en dergelijke, terwijl de hoge prijzen in mijn ogen net zo schandalig zijn... En kom alsjeblieft niet af met het excuus dat de prijzen zo hoog zijn net door het kopiëren want (console)games kosten al jaren veel te veel. Bovendien ben ik 100% zeker dat er veel meer legale games verkocht worden als de prijs omlaag gaat, al is het 50 euro per spel...

    En dan heb je nog het hele gedoe rond de veel goedkopere pc games vs console games, of toestanden zoals gratis maps voor de pc versie, en geld vragen voor console dlc... terwijl je daar nog meer voor de game betaalt ook...

    Jaja, lopen zeiken op piraterij is makkelijk... De hele gamebizz is net zo corrupt en hypocriet
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  18. #4393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Laat die man. Hij reageert al maanden hier niet, en nou komt ie in 1x tof doen. Opbokken met die handel....
    De Belgen zijn wel flink in opstand vandaag

  19. #4394

    Standaard

    Nou moet wel zeggen dat ik me aan 1 ding super erger bij gekochte games.
    De laatste tijd is het vaak dat je een spel koopt voor 60 euro op release dag en dat 1 week later er een update is voor 10 euro.

    Zoiets vind ik eigenlijk gewoon schandelijk, wat dat betreft deed burnout het wel goed met eerst enkele gratis content en daarna wat pakketjes en op het laatst een heel eiland voor een redelijke prijs.

  20. #4395

    Standaard

    Mensen moeten niet zeuren over prijzen. 20 jaar geleden betaalde je 120 gulden (of meer) voor een pc-spel en dan had je geen online-component, geen downloadbare extra's en visuals en gameplay die lang niet zo goed zijn als die van de spellen van vandaag. Nu 20 jaar later zijn spellen nog vrijwel even duur, ondanks dat er 20 jaar inflatie is geweest + de invoer van de euro + dat spellen veel kostbaarder zijn qua ontwikkeling dan ze 20 jaar geleden waren. Het is gewoon een fabeltje dat spellen te duur zijn. Het is een excuus dat makkelijk uitkomt omdat mensen het oneindig kunnen ophouden: volgens freeloaders zijn spellen altijd te duur ook al zouden ze 1 euro kosten.

  21. #4396

    Standaard

    Gisteren is mijn 360 opgehaald door de UPS, kijken wanneer die terug is.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  22. #4397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Laat die man. Hij reageert al maanden hier niet, en nou komt ie in 1x tof doen. Opbokken met die handel....
    Helemaal gelijk in


  23. #4398

    Standaard

    Trouwens mijn nieuwste aanwinst:



    En ik ga ze ook alle drie herspelen.

  24. #4399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Trouwens mijn nieuwste aanwinst:



    En ik ga ze ook alle drie herspelen.
    Speelt zoiets nou lekker op de Wii? ik vind die controller niet zo fijn, maar ben dan ook nogal de 360 gewend..

    (of sta je de hele tijd met zo'n click-on zwaard te zwaaien )
    | Blu-Ray: +/- 70 | DVD: +/-800 | Music: +70.000 songs |
    | JVC LT-32A90 | Onkyo TX-SR606 | Panasonic DMP-BD35 | XBOX360 |
    | KEF Q7 | KEF CRESTA 20C | KEF Q3 |

  25. #4400

    Standaard

    De 3D Metroid serie is een shooter. Betere besturing op de Wii kan je niet wensen. Ik ben zelf nog steeds aan het twijfelen. Alle reviews kunnen mij natuurlijk niets anders dan enthousiast maken, maar ik heb de eerste twee op de GameCube al en het derde deel op de Wii los. En met deze trilogie denk ik niet dat ik ze nog snel kwijt raak (voor een redelijke prijs).
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 176 van 208 EersteEerste ... 76126166172173174175176177178179180186 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •