Pagina 179 van 208 EersteEerste ... 79129169175176177178179180181182183189 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.451 tot 4.475 van 5185 worden weergegeven.
  1. #4451

    Standaard

    Heb net me broer "Mini Ninjas" zien spelen.
    Een goed spel, duidelijk verhaal en mooie graphics.
    Zeker een 8 waard in de "Avontuur" genre.


  2. #4452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    *Ninja Gaiden Sigma* Heb em ook alleen niet ver gekomen, wat is dat lastig zeg. Heb het al tijden niet gespeeld maar was nieteens op de helft.
    No shit Ik zit in Chapter 4 op Ninja Dog niveau Maar idd best lastig. Handmatig saven op vaste locaties is zo te merken toch niet helemaal weggelegd voor mij haha. Denk dat ik om deze reden ook Demons Souls maar skip... schijnt nog een pak erger te zijn.

  3. #4453

    Standaard

    Ik zal zo eens kijken waar ik gebleven ben.

    Edit: Chapter 6 op normal.
    Laatst aangepast door Pascal Barroso : 08-09-2009 om 23:03
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  4. #4454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    No shit Ik zit in Chapter 4 op Ninja Dog niveau Maar idd best lastig. Handmatig saven op vaste locaties is zo te merken toch niet helemaal weggelegd voor mij haha. Denk dat ik om deze reden ook Demons Souls maar skip... schijnt nog een pak erger te zijn.
    Ik heb Ninja Gaiden Sigma als een van de eerste games voor mijn ps3 gekocht en ik moet zeggen dat hij me heel goed meeviel qua moeilijkheid... Het eindgevecht was erg pittig en af en toe had je wel wat trial and error maar over de gehele lijn vond ik'm niet zo heel moeilijk. Zeker niet na al die commentaren die ik overal las. Natuurlijk is ie wel moeilijker dan de gemiddelde games van tegenwoordig maar ik vond het een aangename uitdaging

    edit: en Operation Flashpoint DR krijgt idd een mission editor maar voor zover ik weet enkel op de pc...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  5. #4455

    Standaard

    Heb je master ninja difficulty wel eens geprobeerd?

    Op normal is het idd nog wel te doen maar hoger word het toch heel erg pittig.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  6. #4456

    Standaard

    Preview van Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
    http://www.gamez.nl/pc/preview/27959...on-rising.html

    Overwegend positief en het beloofd de meest diepgaande shooter te worden voor de consoles tot nu toe. Perfect is ie zeker niet, maar ik kijk er desondanks toch erg naar uit...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #4457

    Standaard

    En eindelijk goed nieuws voor de Sonic fans van het eerste uur?
    http://www.gamez.nl/onbekend/nieuws/...edlemouse.html
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #4458

    Standaard

    op de ds heb je rush van sonic. erg goeie

    maar inderdaad ik vind het wel goed nieuws! sonic games altijd leuk gevonden op de 3d troep na

  9. #4459

  10. #4460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Preview van Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
    http://www.gamez.nl/pc/preview/27959...on-rising.html

    Overwegend positief en het beloofd de meest diepgaande shooter te worden voor de consoles tot nu toe. Perfect is ie zeker niet, maar ik kijk er desondanks toch erg naar uit...
    Wat een slechte preview zeg..

    om maar wat te quoten :
    Formidabele kunstmatige intelligentie

    De kunstmatige intelligentie van de tegenstand is namelijk formidabel te noemen. Ze kunnen prima richten, zeker op korte afstand. Op grote afstand hebben ze iets meer tijd nodig om raak te schieten. Alleen zijn ze nog niet zo goed in het vinden van cover. Iets wat eigenlijk heel makkelijk moet zijn, aangezien het landschap bezaaid ligt met stenen, boomstammen, bosjes, schuurtjes, voertuigen en nog veel meer. Het is dan ook vrij simpel om rondlopend gespuis vanaf een grote afstand neer te schieten. Bij voorkeur in de benen om ze vervolgens weg te zien strompelen of bloedend op de grond te zien liggen.
    En even later

    Ongehoorzaam

    Helaas voeren de teamleden hun orders niet altijd uit en blijven ze dus gewoon staan waar ze begonnen. Niet erg handig als je er achter komt dat ze niet meegelopen zijn als je al een kilometer of twee verder bent. Het is namelijk ook verdomde lastig om te bepalen waar je teamgenoten rondlopen zonder op de map te kijken. Realistisch misschien, maar niet erg handig als je ze nodig hebt of als ze tussen de vijanden rondlopen om te bepalen waar je wel en niet kunt schieten.


  11. #4461
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja, lekker consequent
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #4462

    Standaard

    Nederlandse game sites hé.


  13. #4463

    Standaard

    Wat is er mis mee of klopt er niet? De kunstmatige intelligentie van de tegenstand is formidabel, maar van je teamleden niet.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #4464

    Standaard

    Ja, ik begrijp ook niet wat er niet zou kloppen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #4465

    Standaard

    Geloof inderdaad niet dat mensen door hebben dat het eerste gedeelte over je tegenstanders gaat, terwijl het tweede deel ingaat op je teamgenoten.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  16. #4466
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De kunstmatige intelligentie van de tegenstand is namelijk formidabel te noemen. Ze kunnen prima richten, zeker op korte afstand. Op grote afstand hebben ze iets meer tijd nodig om raak te schieten. Alleen zijn ze nog niet zo goed in het vinden van cover. Iets wat eigenlijk heel makkelijk moet zijn,
    Alleen deze hele zin is al tegenstrijdig.
    Iets wat zelfs formidabel genoemd mag worden, kent geen flaws.
    Dus de A.I. is goed, alleen dekking zoeken wordt lastig!
    Toch wel een cruciaal onderdeel van de A.I. ....., lijkt me!


    En dan werken je teamgenoten ook al niet mee.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 09-09-2009 om 22:57
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #4467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Alleen deze hele zin is al tegenstrijdig.
    Iets wat zelfs formidabel genoemd mag worden, kent geen flaws.
    Dus de A.I. is goed, alleen dekking zoeken wordt lastig!
    Toch wel een cruciaal onderdeel van de A.I. ....., lijkt me!


    En dan werken je teamgenoten ook al niet mee.
    Inderdaad, het kopje is daarnaast ook nog eens Formidabele kunstmatige intelligentie. Wat zou betekenen dat de AI gewoon uitmuntend is, maar als de AI van de tegenstanders(Als ze alleen maar kunnen richten en niet dekking kunnen zoeken in een "realistisch oorlogsspel, hoe realistisch is het dan nog?!) al drama is en van je team genoten nog erger, wat is er dan zo formidabel aan?!!!?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen Bekijk bericht
    Geloof inderdaad niet dat mensen door hebben dat het eerste gedeelte over je tegenstanders gaat, terwijl het tweede deel ingaat op je teamgenoten.
    Formidabele kunstmatige intellegentie is dan wel een heel verkeerd gekozen kopje.
    Laatst aangepast door Daan de G. : 10-09-2009 om 08:34


  18. #4468

    Standaard

    Gisteren Wii Sports Resort met Wii Motion Plus binnen gekregen. Heb het kort even gespeeld en het is erg leuk en speelt over het algemeen erg lekker. WM+ werkt ook uitstekend en het is bizar om je zwaard of frisbee één op één te zien bewegen. Vooral het zwaardvechten en boogschieten zijn geweldig en erg leuk om te doen. Strak maar even verder en ook de andere spellen uitproberen. In Multiplayer heeft mijn zusje mijn ass in ieder geval weer eens gekickt. Maar zij had het eerder gespeeld, maar dat maakt de 300 – 1390 nederlaag met Wakeboarden niet minder pijnlijk.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #4469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Preview van Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
    http://www.gamez.nl/pc/preview/27959...on-rising.html

    Overwegend positief en het beloofd de meest diepgaande shooter te worden voor de consoles tot nu toe. Perfect is ie zeker niet, maar ik kijk er desondanks toch erg naar uit...
    Samen met call of duty modern warfare 2 de beste shooters...Assassins creed 2 lijkt mij ook wel wat.

  20. #4470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Samen met call of duty modern warfare 2 de beste shooters...Assassins creed 2 lijkt mij ook wel wat.
    AC2 komt hier ook zeker in huis, maar eerst in oktober Operation Flashpoint en Forza 3. Dan maar eens kijken wanneer MWF2 en AC2 erin komen. AC2 is wel echt zo'n game voor de wintermaanden...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #4471
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het worden iig lange nachten dit najaar....,
    Want waarschijnlijk weet ik weer niet van stoppen met al die toppers.
    En ééntje laten liggen is meestal ook geen optie...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #4472

    Standaard

    Net een tijdje in Dead Space rondgehobbeld. Speelt wel lekker, fucking goeie atmosfeer, en het geluid verdiend zeker een vermelding. Het klinkt allemaal erg goed.

    Volgens mij is het wel een hele korte game? Iemand ervaring ermee?

  23. #4473

    Standaard

    Net de demo van Fifa10 gedownload en gespeeld. Speelt een flink stuk lekkerder dan deeltje 09. Dus wil je een leuke footie? Ga deze maar halen. Echt een toppertje voor zover ik dat zo kan beoordelen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #4474

    Standaard

    Zo voor €25 incl. Ratched: ToD en Uncharted (beide geen platinum) kunnen bemachtigen.
    Ben benieuwd


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  25. #4475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Gisteren Wii Sports Resort met Wii Motion Plus binnen gekregen. Heb het kort even gespeeld en het is erg leuk en speelt over het algemeen erg lekker. WM+ werkt ook uitstekend en het is bizar om je zwaard of frisbee één op één te zien bewegen. Vooral het zwaardvechten en boogschieten zijn geweldig en erg leuk om te doen. Strak maar even verder en ook de andere spellen uitproberen. In Multiplayer heeft mijn zusje mijn ass in ieder geval weer eens gekickt. Maar zij had het eerder gespeeld, maar dat maakt de 300 – 1390 nederlaag met Wakeboarden niet minder pijnlijk.
    Dat spel speel ik ook wekelijks bij een vriend van me. Het boogschieten is inderdaad leuk. Daarnaast vind ik het bowlen ook weer een stuk beter. Ook leuk dat je een 100-pin game kunt spelen. Grote favoriet bij ons is echter het tafeltennissen

    Al met al een behoorlijk verslavend spel. Op zo'n avond vliegt de tijd altijd.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

Pagina 179 van 208 EersteEerste ... 79129169175176177178179180181182183189 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •