Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 36 van 36 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Het ziet er niet vettig uit of zo

  2. #27

    Standaard

    Heb gister The Rocky Horror Picture Show gekeken, film zelf vond ik aardig maar de rol van Tim Curry is inderdaad briljant!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Heb gister The Rocky Horror Picture Show gekeken, film zelf vond ik aardig maar de rol van Tim Curry is inderdaad briljant!
    Slechts aardig???!!!!

    Ga jij je mond eens spoelen met zeep!

    Maar het moet gezegd dat vrijwel niemand de film na de eerste kijkbeurt al direct fantastisch vindt, daarvoor is ie te vreemd vermoedelijk. Het is een film die met iedere kijkbeurt enkel beter, beter en beter wordt.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  4. #29

    Standaard

    Vond het ook zeker geen slechte film hoor, maar het is wel een heel ander type film dan dat ik normaal kijk. Zal hem ook zeker herkijken over een tijdje. Had trouwens ook geen subs op de dvd en kreeg ook niet alles mee, met name van de liedjes . Heb er normaal niet zoveel problemen mee.

  5. #30

    Standaard

    ♫I'm just a sweet Transvestite ♫♪ begrijp jij best wel volgens mij


  6. #31

    Standaard

    ♫..........from Transsexual Transylvania

    Dat lukt nog net!

  7. #32

    Standaard

    Braindead . Heb me zelden zo vermaakt met een over the top horror-komedie als met deze film . Leuk interview, een van de goede aspecten van deze site vind ik dat er ruimte is voor een uiteenlopende smaak films zonder dat daar een oordeel over geveld wordt, het is slechts een reden voor een gezonde discussie. Ik lees je recenties met plezier en ze hebben me hier en daar nog een leuk filmavondje opgeleverd
    Who buys DVD's anyway? :)

  8. #33

  9. #34

    Standaard

    Slaapverwekkend interview Erwin.
    Heb me dood zitten ergeren aan je standaard antwoorden. Dacht dat je origineler was dan dat.

  10. #35

    Standaard

    Een kans als deze om jou te kunnen treiteren laat ik niet lopen natuurlijk. Ik hoop dat je er een nacht van heb wakker gelegen

  11. #36

    Standaard

    Geen sarcasme van mijn kant hoor, ik hou wel van een lekkere slasher op zijn tijd en ik heb meerdere suggesties van je opgevolgd. En ook braindead vind ik schitterend
    Who buys DVD's anyway? :)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •