Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Beëindigd: Prijsvraag Sex and the City

    Prijsvraag Sex and the City

    Paradiso Home Entertainment brengt met de titel Sex And The City: The Movie haar eerste Blu-ray Disc op de markt. Voor het eerst is dé bioscoophit van het jaar in High Definition te zien zijn. Naast een optimale beeldkwaliteit biedt de Blu-ray Disc ook nooit eerder uitgegeven bonusmateriaal aan. De grotere opslagcapaciteit van de Blu-ray Disc zorgt er in de eerste plaats voor dat de 4 dames in hogere resolutie op uw HDTV scherm te zien zullen zijn. Dat betekent dat u de liefdesperikelen van Carrie en haar vriendinnen nu kan meemaken alsof u er zelf bij bent. De designerkledij zal nog meer schitteren en u beleeft The Big Apple als was het uw eigen woonkamer. Maar dat is niet alles. Bovenop de vele extra’s die ook op de Two-Disc Special Edition DVD zijn terug te vinden, biedt deze Blu-ray Disc enkele interactieve snufjes voor alle fans Sex And The City.

    In samenwerking met Paradiso Home Entertainment organiseren we een prijsvraag waarbij we 3x de Blu-ray Disc van Sex And The City: The Movie mogen weggeven.


    Prijs is beëindigd.
    Laatst aangepast door Arnold van Oostrum : 02-01-2009 om 08:45

  2. #2

    Standaard

    niet echt fan, maar toch maar even meegedaan!


  3. #3

    Standaard

    ook maar ff meegedaan
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  4. #4

    Standaard

    winnen is altijd leuk, meegedaan dus !
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  5. #5

    Standaard

    ben benieuwd of ik dit keer gewonnen heb
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  6. #6

    Standaard

    nog geen prijswinnaar bekend?
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  7. #7

    Standaard

    Idd
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  8. #8

    Standaard

    druk zeker? de prijsvraag staat nog open en is al 2 dagen afgelopen
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  9. #9

    Standaard

    3de kerstdag inmiddels
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  10. #10

    Standaard

    vaag is de notaris op ski vakantie?
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  11. #11

    Standaard

    nog geen uitslag, raar
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  12. #12

    Standaard

    hm de tekst is wel aangepast dat je nu niet meer kan versturen...hmm lekker eerlijk zo...als mensen dat nog wel konden...
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  13. #13

    Standaard

    Geef Arnold even de tijd, er zal heus wel een reden zijn dat hij nog geen winnaar bekend heeft kunnen maken: ook een hoofdredacteur heeft een privéleven.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  14. #14

    Standaard

    Uitslag Sex and the City:

    1. Hoeveel seizoenen kent de televisieserie Sex and the City?

    Antwoord: 6 seizoenen.

    2. Sex and the City gaat over vier vriendinnen. Wie van deze vriendinnen
    is schrijfster?

    Antwoord: Carrie Bradshaw

    3. Noem een extra dat alleen op de Blu-ray Disc release staat (en dus
    niet op de DVD staat).

    Antwoord: Dish It of The City

    Prijswinnaars:

    Chantal Manders
    John van Kampen
    Nuyts Sacha

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    proficiat winnaars!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bonuskaart Bekijk bericht
    yesss gewonnen

    John
    Helaas nog niet binnen.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bonuskaart Bekijk bericht
    Helaas nog niet binnen.
    Excuus voor de vertraging, die geheel mij te verwijten is. De BD is ondertussen opgestuurd.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Excuus voor de vertraging, die geheel mij te verwijten is. De BD is ondertussen opgestuurd.
    Hij is binnen, bedankt!

  20. #20

    Standaard

    Gisteren had ik hier gepost "Was dit al vergeten, heb nooit iets toegekregen..."
    Vandaag zie ik dat dit bericht verwijderd is ???

    Nuyts S.

  21. #21

    Standaard

    Is wel vreemd inderdaad. Ik had je bericht ook gezien...


  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaak Bekijk bericht
    Gisteren had ik hier gepost "Was dit al vergeten, heb nooit iets toegekregen..."
    Vandaag zie ik dat dit bericht verwijderd is ???

    Nuyts S.
    Je hebt hier niets gepost, verwijderde berichten zijn voor ons als crew nog te zien en er is geen spoor van te bekennen.
    Voor vragen over de prijsvragen is het het handigste om Arnold even een PM te sturen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #23

    Standaard

    Dat is dan wel heel vreemd jongens, want ik heb deze ook langs zien komen namelijk.

    Glitch in the Matrix?

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Je hebt hier niets gepost, verwijderde berichten zijn voor ons als crew nog te zien en er is geen spoor van te bekennen.
    Voor vragen over de prijsvragen is het het handigste om Arnold even een PM te sturen.

    Zaterdagmorgen stond het bericht er nog wel op. Trouwens voor ik zaterdagavond dat 2e bericht postte, zag ik dat ik geabonneerd ben op deze discussie. Dat kan toch niet als ik nooit wat gepost had?

    Over de prijsvraag zelf, het is misschien te lang geleden. Had sneller moeten reageren, weet niet of ik mijn prijs alsnog ga claimen..
    Laatst aangepast door Jaak : 10-05-2009 om 09:59

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaak Bekijk bericht
    Zaterdagmorgen stond het bericht er nog wel op. Trouwens voor ik zaterdagavond dat 2e bericht postte, zag ik dat ik geabonneerd ben op deze discussie. Dat kan toch niet als ik nooit wat gepost had?

    Over de prijsvraag zelf, het is misschien te lang geleden. Had sneller moeten reageren, weet niet of ik mijn prijs alsnog ga claimen..

    Tuurlijk moet je dat wel doen, heb je toch recht op. Zoals Patrick al zei, mailtje sturen naar Arnold.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •