Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 34 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Opzoek naar een nieuwe serie om te kijken

    Hallo allemaal,

    Ik ben opzoek naar een nieuwe Amerikaanse serie om te kijken. Momenteel volg ik prison break, maar die hebben een stop en het einde van de serie zit er aan te komen. Het nieuwe seizoen van 24 wil ik ook volgen. Maar wil 1 of enkele series bekijken. Liefst waar al wat afleveringen van zijn. Fantacy en science fiction is een no go voor mij

    De series die ik volledig in de afgelopen jaren heb bekeken en zeer goed vind
    24 Season 1-6
    Prisonbreak Season 1-4
    Jericho Season 1-2
    The Unit Season 1-4
    Flashpoint S1
    House MD.

    Momenteel heb ik nog enkele afleveringen van House MD te bekijken, maar die heb ik dan ook allemaal bekeken. Ik vind House MD echt een zalige serie. en ben opzoek naar iets in die aard of iets in de aard van de andere series.

    Alvast Bedankt en shoot the ideas
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Lost!!
    Heb ik proberen te kijken, maar na 12 episodes had ik niet het gevoel dat ik verder wilde kijken, en toen heb ik het opgegeven. Misschien moet ik het nog eens opnieuw proberen.

    Nog andere ideen?
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  4. #4

    Standaard

    Friends
    maar dat is natuurlijk wel een totaal ander genre dan de bovenstaande series

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ploepke Bekijk bericht
    Friends
    maar dat is natuurlijk wel een totaal ander genre dan de bovenstaande series
    Friends is iets te ver van mijn soort genre af denk ik , maar toch bedankt. Weet iemand of Grey's Anatomy iets is? Is het te vergelijken met House MD, waar ik momenteel helemaal weg van ben
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  6. #6

    Standaard

    Series die ik volg en dan ook aanraad zijn:
    - Lost
    - Battlestar Galactica
    - Supernatural
    - Smallville
    - Criminal Minds
    - Stargate SG1
    - Stargate Atlantis

    Allemaal zeer sterke series naar mijn mening

  7. #7

    Standaard

    Ook ik wou afhaken bij Lost na seizoen 1, gelukkig dat ik dat niet gedaan heb. Inmiddels 1 van m'n favo series!

  8. #8

    Standaard

    Dexter
    King of Queens
    Burn Notice
    Chuck
    Entourage
    South Park


    Four **** Trader & SafeTrader


  9. #9

    Standaard

    Alvast bedankt voor de reacties, ik ga Chuck, Lost en Grey's anatomy checken als ik gedaan heb met House MD.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  10. #10

    Standaard

    2 woorden: Tony Soprano!!!! 8)

  11. #11

    Standaard

    Lost
    Entourage
    Scrubs

    En natuurlijk.... The West Wing!!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #12

    Standaard

    Zelf nog niet gezien, maar The Mentalist schijnt goed te zijn.

  13. #13

    Standaard

    Ben net begonnen aan The Mentalist, tot nog toe bevalt ie uitstekend maar de series die je absoluut niet mag missen zijn Dexter en Six Feet Under


  14. #14

    Standaard

    heb zelf net seizoen 12 van ER afgerond en vind dit de beste serie die er is

    Carnivale en The Wire en natuurlijk The Sopranos

    Alias is ook niet slecht
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #15

    Standaard

    Al gedacht aan Alias?

  16. #16

    Standaard

    OZ; een zeer realistische gevangenis serie bestaande uit 6 (korte) seizoenen en volledig op DVD

  17. #17

    Standaard

    NCIS misschien ?

    Vindt ik persoonlijk erg leuk

  18. #18

    Standaard

    the shield
    OZ
    ER
    Bones
    Criminal minds

  19. #19

    Standaard

    Dexter!
    Sjees, wat een verrassing was dat! In no time seizoen 1 en 2 gekeken, als je begint kan je gewoon niet stoppen met kijken. Absolute aanrader!

  20. #20

    Standaard

    OZ, The Wire, The Sopranos.

    Kan niet missen.

  21. #21

    Standaard

    Ik weet niet of je openstaat voor Engelse series.

    Aangezien je 24 op je lijst hebt staan, wellicht dat de serie Spooks iets voor je is.

    Als je van CSI houdt, dat is wellicht Waking the Dead iets voor je. Dat is een cold case unit, maar als je een zwakke maag hebt, wellicht geen goed plan :P.

    Dexter is idd een goede aanrader, zelf moet ik seizoen 2 ook nog afkijken.
    I find your lack of faith disturbing

  22. #22

    Standaard

    Dexter
    The Sopranos
    Heroes (allicht iets te ver van je genre)
    Gossip Girl (ik hoor jullie allemaal denken wtf?! maar kijk de eerste 10 minuten van het eerste seizoen, top serie!)
    Dead Wood (moet erzelf nog aan beginnen maar hij lijkt me super 9.3 ofzo op imdb dus veel belovend!)


    voor nu zou ik zeggen ga voor Dexter
    echt een absolute aanrader! The sopranos mag uiteraard ook niet ontbreken in je series!

    Veel succes&kijk plezier

  23. #23

    Standaard

    Dit topic schiet natuurlijk ook niets op, alle suggesties op een rijtje en zowat elke serie die nu op TV loopt staat ertussen.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Dit topic schiet natuurlijk ook niets op, alle suggesties op een rijtje en zowat elke serie die nu op TV loopt staat ertussen.
    Inderdaad, en bovendien is er elke maand wel zo'n topic. Daarom dat ik er aan dacht om een aanrader-topic voor series te maken (met een indeling per genre ofzo), maar ben er nog niet over uit hoe je dat het beste aanpakt.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Inderdaad, en bovendien is er elke maand wel zo'n topic. Daarom dat ik er aan dacht om een aanrader-topic voor series te maken (met een indeling per genre ofzo), maar ben er nog niet over uit hoe je dat het beste aanpakt.
    Een optie zou bijvoorbeeld zijn om gewoon de WIW scores over te nemen en hier een overzichtstopic op te nemen. Deze veranderen echter wel regelmatig.

    Een mogelijke andere manier is om eerst een inventarisatie te doen. Vervolgens een topic met een lijst van alles series, waarin iedereen bijvoorbeeld een top 5 of top 10 kan posten, waarbij plaats nummer 1 de meeste punten oplevert en de laatste plaatst de minste.

    Aan de totalen per serie kun je dan zien hoe populair deze is hier op het forum.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •