Pagina 10 van 216 EersteEerste ... 678910111213142060110 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 5380 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Nee, maar Chicken Little, Meet the Robinsons en Bolt vallen ook niet onder de echte classics, naar mijn mening. De nieuwe Princess and the Frog zal wel weer onder de classics vallen (again, naar mijn mening )


  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël R. Bekijk bericht
    Toch raar, want verder is het een Disney-productie die helemaal niet in de traditie van de Classics past.
    Het is niet echt een 'traditie', het gaat gewoon om de films die door de Feature Animation afdeling gemaakt zijn. En een hele goede marketingtruc, natuurlijk, maar dat kan je wel aan Disney overlaten .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  3. #228

    Standaard

    Vind zelf de Classics van voor het Keizer Kusco-tijdperk nog echt een soort van garantie voor kwaliteit. Helaas stoppen ze er nu films in die in mijn ogen echt niets met de Classics van toen te maken hebben. Chicken Little? Haha, nee sorry, ik heb altijd gezegd dat ik de Classics compleet wil hebben maar deze komt er, ondanks zijn categorie, niet meer in hier.

  4. #229

    Standaard

    Weet je waar ik enorm naar uitkijk ? Naar de Walt Disney Treasures van ZORRO! Deze serie van 78 afleveringen (maar 2 seizoenen) werd uitgezonden toen ik nog klein was op Ketnet. Het zou echt mega zijn moest de serie uitkomen op Blu!


  5. #230

    Standaard

    Heb vandaag de br van pinochio binnengekregen, nu viel het mij op dat het beeld aan beide zijkanten een zwarte balk heeft. Klopt dit of moet ik ergens de instellingen veranderen?

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen76 Bekijk bericht
    Heb vandaag de br van pinochio binnengekregen, nu viel het mij op dat het beeld aan beide zijkanten een zwarte balk heeft. Klopt dit of moet ik ergens de instellingen veranderen?
    Dit hoort. Zie ook de review op deze site: http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3802

  7. #232

    Standaard

    Dat hoort zo. Pinnochio is niet in breedbeeld opgenomen. Breedbeeld bestond namelijk nog niet in 1940 toen de film werd gemaakt. De blu-ray heeft wel de optie om de zwarte balken op te vullen. Disney noemt dit DisneyView. Zie de recensie voor meer informatie.

  8. #233

    Standaard

    Oké bedankt voor jullie reacties! Zal de review nog even lezen.

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat hoort zo. Pinnochio is niet in breedbeeld opgenomen. Breedbeeld bestond namelijk nog niet in 1940 toen de film werd gemaakt. De blu-ray heeft wel de optie om de zwarte balken op te vullen. Disney noemt dit DisneyView. Zie de recensie voor meer informatie.
    Het rare vind ik dan dat sleeping beauty wel in breedbeeld word vertoond!


  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Het rare vind ik dan dat sleeping beauty wel in breedbeeld word vertoond!
    Dat was dan ook weer een film die al in breedbeeld was gemaakt


  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Dat was dan ook weer een film die al in breedbeeld was gemaakt
    Amai dat was dan ook zeer snel (19 jaar t.o.v Pinocchio). Toen bestonden er toch nog geen breedbeeld tv's ? De tv's waren allemaal vierkant...


  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Amai dat was dan ook zeer snel (19 jaar t.o.v Pinocchio). Toen bestonden er toch nog geen breedbeeld tv's ? De tv's waren allemaal vierkant...
    Maar bioscoopschermen waren niet 'vierkant'.

    (TV's ook niet, magoed, dat snap je zelf ook )


  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Amai dat was dan ook zeer snel (19 jaar t.o.v Pinocchio). Toen bestonden er toch nog geen breedbeeld tv's ? De tv's waren allemaal vierkant...
    De films werden juist breedbeeld om te concurreren met de gewone televisie.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    De films werden juist breedbeeld om te concurreren met de gewone televisie.
    aah k, ik snap hem!


  15. #240

    Standaard

    de films zoals de dvd's special editions verschenen, zullen op diezelfde volgorde op Blu-Ray hun opwachting maken. Hopelijk maken ze er ook leuke collector's editions van

  16. #241
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Nieuwerkerk aan den IJssel

    Standaard

    Ik snap het niet helemaal meer.
    Volgens (een persbericht?) diverse sites gaat de hele disney classic blu ray collectie over op diamond editions. Doornroosje en pinokkio worden volgens datzelfde bericht opnieuw uitgegeven in de diamond collection. Op de huidige release lijst zijn er echter een aantal titels aangekondigt als platinum danwel special edition.
    Dus, wat wordt het? Want duidelijk is het voor mij niet.

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël R. Bekijk bericht
    Ik hoop dat ik het goed uitleg.
    Op dvd was een reeks van Disney classics welke werden gezien als een Platinum Edition (de best verkopende classics), dit zijn:
    - Snow White and the Seven Dwarfs,
    - Bambi,
    - Cinderella,
    - Peter Pan,
    - Lady and the Tramp,
    - 101 Dalmatians,
    - The Jungle Book,
    - The Little Mermaid,
    - Beauty and the Beast,
    - Aladdin en.
    - The Lion King.

    Op bluray zijn al deze titels, m.u.v. Aladdin, "gepromoveerd" tot Diamond Editions.
    Dit betreffen de best verkopende Disney classics op dvd.
    'Sleeping Beauty' en 'Pinocchio' zijn pas op bluray 'gepromoveerd' tot een Platinum Edition. 'Fantasia' en 'Fantasia 2000' worden daarentegen volgend jaar als een Diamond Edition op de markt gebracht.
    Van alle overige Disney Classics is alleen bekend dat 'Dumbo' en 'Alice in Wonderland' als een Special Edition op bluray uitkomen.

    Zelf hecht ik niet veel waarde aan een label als Special, Platinum of Diamond Edition. Zolang alle Disney Classics nu maar fatsoenlijk op het bluray formaat worden gereleased.
    Ik hecht er ook niet veel waarde aan het enige dat mij zowat boeit met die verschillende edities is de verpakking. Ze maken er altijd een kaka-fonie van die van Disney


  18. #243
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Nieuwerkerk aan den IJssel

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Ik hecht er ook niet veel waarde aan het enige dat mij zowat boeit met die verschillende edities is de verpakking. Ze maken er altijd een kaka-fonie van die van Disney
    Dat was inderdaad waarom ik mijn vraag stelde. Ik had hoop op een enigszins uniforme collectie, maar we zien het wel.

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Weet je waar ik enorm naar uitkijk ? Naar de Walt Disney Treasures van ZORRO! Deze serie van 78 afleveringen (maar 2 seizoenen) werd uitgezonden toen ik nog klein was op Ketnet. Het zou echt mega zijn moest de serie uitkomen op Blu!
    wist niet dat dat die serie was, herken het idd ook van heel wat jaartjes terug , maar heb niet zoiets dat ik ze nu op dvd zou willen hebben

  20. #245

    Standaard

    Platinum edition, diamond edition, whatever. Zo lang maar uitkomen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #246

    Standaard

    Belle en het beest komt volgend jaar oktober 2010 dus uit op Blu-ray en dumbo krijgt weer het 70 jarige editie, dit kan je zien bij het bekijken van de blu-ray van sneeuwwitje.
    We zullen het wel allemaal zien hoe en wat.

  22. #247

    Standaard

    Waar ik me aan erger is dat ze de lijst serieus hebben uitgebreid met films die geen classics zijn. Dinosaur, Mary Poppins, Bedknobs and broomsticks, Pete's Dragon, het zijn toch geen animated classics? Anders kunnen ze net zo goed So Dear To My Heart, Song of the South, goofy movie, ... toevoegen? In de lijst die bij Snow White zat 8 jaar geleden zat de lijst die ik wel correct vond. Nu ineens zijn er films met terugwerkende kracht toegevoegd. En wat alles slaagt is 'the wild'. Sorry, Disney heeft die zelfs niet gemaakt, enkel verdeeld. Nu, ik houd het bij het originele canon lijstje, maar Disney steekt daar een stokje voor en zet nummers op de hoesjes... grrr... ook al heb ik al die films die nu toegevoegd zijn (met de nummers op de hoesjes) ik zet ze niet tussen de canonklassieker. NEH!!

    Sorry voor de rant... moest er even uit.

  23. #248

    Standaard

    Je hebt helemaal gelijk... ze 'verplichten' de verzamelaars waaronder ik mezelf ook reken, die enkel de Classics willen, nu tot het kopen van prut-films die geflopt zijn. The Wild is inderdaad bar en barslecht.

  24. #249

    Standaard

    Ik koop enkel de Disney-films die ik goed vind, pech voor mij met die nummers maar dat maakt me ook zo veel niet uit.

    In mijn eigen lijstje staan Pinochio (heb ik net op blu-ray platinum), Sneewwitje, Robin Hood, Jungle Book, Little Mermaid, Dumbo, Belle & het Beest, Peter Pan en de Lion King.

    En heel misschien Atlantis.

    De rest is in mijn ogen bijvulling.

  25. #250
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Volgens de foto's op Amazon heeft Snow White geen nummer op de zijkant, dus waarschijnlijk de rest van de Diamond Editions ook niet.

    Zolang ze NL subs blijven hebben bestel ik ze daar. Heb je meteen ook geen last van die nummertjes

    http://www.amazon.co.uk/gp/product/i...6149139&sr=8-3

Pagina 10 van 216 EersteEerste ... 678910111213142060110 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •