De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Enkele kinderen vragen jullie hulp!

    Hoi iedereen,
    eventjes een 'vervelend' berichtje plaatsen.
    Maar het is niet voor mezelf. Ik ben leerkracht en de kinderen uit mijn klas (groep 6) hebben meegedaan aan een wedstrijd waarbij ze de plaatselijke vishandelaar moesten tekenen. Eén leerling is uit honderden geselecteerd om samen met 10 anderen mee te dingen naar een fantastisch leuke prijs. Namelijk met de hele klas naar een pretpark inclusief vervoer.
    Het gaat hier om een stemwedstrijd, wie het meeste stemmen krijgt wint.
    Dit is een directe link naar de leerling zijn tekening.
    http://bossuytwi.be/tekenwedstrijd/v.../big.php?id=17
    Om te stemmen druk je op STEM, dan komt een venster te voorschijn waar je je emailadres moet invoeren, daarna druk je 2x enter en klaas is kees.
    Wie zijn email niet wil ingeven, verander één letter en het lukt ook.
    De hele klas heeft hard gewerkt om wat 'promotie' te voeren, ze bellen gewoon aan in heel de straat en dergelijke dus ze gaan redelijk erg uit hun dak, we moeten gewoon blijven volhouden t.e.m. 18 maart en de concurrentie is moordend...
    Dus wie het ziet zitten om te stemmen, je bent heel erg bedankt!

  2. #2

    Standaard

    Ik krijg in beeld dat ik al gestemd heb
    Via http://bossuytwi.be/tekenwedstrijd/v...laar/index.php
    en dan stemmen op Jonas werkte wel
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    heb ook gestemd
    Actions speak louder than words

  5. #5

    Standaard

    Erg vreemd, ik heb al gestemd?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  6. #6

    Standaard

    ik heb gestemd!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Heb gestemd, grappige tekening

  9. #9

    Standaard

    Ook even gestemd. Hij staat op nr.1 tot nu toe...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #10

    Standaard

    Ik vind dat iemand annie een sympathie stem moet geven!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  11. #11

    Standaard

    allemaal bedank!
    idd Annie staat er wat zielig bij...ik vraag het me af of ze wel weet of ze ertussen staan.
    De 2e heeft blijkbaar wat regionale nieuwssites aangeschreven, want er staat een oproep op bepaalde sites...ze bijten zich vast!
    Stemmen kan nog tot en met 18 maart. (dan komt het nog eventjes op een vakbeurs en daarna weten we het!)

    Vreselijk spannend allemaal...ik heb momenteel een 'refresh' ziekte.

  12. #12

    Standaard

    Ook gestemd....
    Jonas staat met een verschil van 128 stemmen bovenaan zag ik net........spannend hoor....

  13. #13

    Standaard

    Ook even gestemd natuurlijk

    Groet Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Ook gestemd....
    Jonas staat met een verschil van 128 stemmen bovenaan zag ik net........spannend hoor....
    dank je allemaal

    jammer genoeg zijn we dus in bijna een halve dag tijd van 130 stemmen voorsprong naar momenteel 60 stemmen voorsprong gegaan...ik vermoed bijna dat er gefoefel of enige fraude in het spel zit, want de 2e heeft dus in één dag tijd wel meer dan 100 stemmen erbij terwijl in de voorbije 2/3 weken er per dag ongeveer 20 à 30 stemmen bijkwamen.
    Het lijkt me nogal verdacht.
    We blijven het nog altijd eerlijk spelen, maar ik weet dat foefelen kan...je kan blijkbaar zomaar een emailadres uitvinden en misschien maken die daar wel misbruik van.
    Morgen is de allerlaatste dag en ik bijt momenteel bijna mijn tanden kapot van de stress!!
    aaarrghhh

  16. #16

    Standaard

    Jullie gaan lekker, ook gestemd. Succes. Mogen wij overigens ook mee als jullie winnen :wink
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #17

    Standaard

    Ook gestemd!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  18. #18

    Standaard

    hartelijk dank aan iedereen die gestemd heeft, de wedstrijd is net afgelopen we zijn geeindigd met een kleine voorsprong.
    Nu nog op een beurs voor vakmensen en dan spannend!
    dank u!!!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •