Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 77 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Amazon.de schrapt verzendkosten voor Nederland en België

    Amazon.de bezorgt gratis in Nederland

    De Duitse webdependance van Amazon levert vanaf vandaag gekochte producten gratis af in Nederland en België.

    Voorwaarde voor de gratis bezorging is een aanschaf van ten minste 20 euro aan producten of een bestelling van mediaproducten met ten minste één boek, meldt de webwinkel. Hiermee hoopt de winkel meer Nederlandse en Belgische klanten te lokken. Amazon.de heeft de bezorgkosten al eerder geschrapt in onder meer Oostenrijk, Zwitserland en Luxemburg.

    Voor andere bestellingen heeft de webwinkel het bezorgtarief gehalveerd. Bezorging vanuit Duitsland duurt twee á drie werkdagen.
    Nur Deutch

    De website Amazon.de is alleen Duitstalig, slechts de helppagina's zijn ook in het Engels. Overigens linkt Amazon.nl door naar de Britse webwinkel Amazon.co.uk. Die heeft de bezorgkosten niet geschrapt.

    Bron: Webwereld.nl

    Versandkostenfreiheit

    Bestellungen liefern wir nach Deutschland, Österreich, Belgien, Liechtenstein, Luxemburg, Niederlande und in die Schweiz ab einem Bestellwert von 20,00 EUR in der Regel versandkostenfrei. Buchbestellungen, auch in Kombination mit Artikeln aus den Kategorien Musik, DVD, VHS, Games und Software, liefern wir in diese Länder auch unter 20 EUR Bestellwert *kostenlos*. Bei Blu-rays erstatten wir Ihnen die Versandkosten in Form eines Gutscheins.

    http://www.amazon.de/gp/help/custome...sandkostenfrei

  2. #2

    Standaard

    Op zich een mooi streven alleen jammer van die voorwaarde boek.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Mooi om te horen. Duitsland heeft soms wel mooie uitgaves liggen.

  4. #4

    Standaard

    Mooi, dan wordt het wat aantrekkelijker om daar Duitse releases te bestellen.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Op zich een mooi streven alleen jammer van die voorwaarde boek.
    Het staat een beetje onduidelijk in het bericht van Webwereld, maar het is niet altijd noodzakelijk om een boek te bestellen als je voor gratis verzenden in aanmerking wil komen.
    Bij bestellingen boven de €20 is verzenden sowieso gratis, ook als het alleen DVD's of CD's betreft.
    Boekbestellingen worden altijd zonder bezorgkosten geleverd; als er bij je bestelling naast games, DVD's of CD's ook een boek zit, is bezorging altijd kostenloos, ook bij bestellingen onder de €20.

  6. #6

    Standaard

    Ah OK, dan is het wel aantrekkelijk.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #7

    Standaard

    ik heb vandaag toevallig een blu ray besteld. prijs 19.95 en ik dacht dat ik nu 6 euro verzendkosten moest betalen.
    Maar inderdaad geen verzendkosten!!!

    Geweldig, ik koop graag bij amazon.de!!

    Besteld vandaag Die Welle limited ed. blu ray met soundtack.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  8. #8

    Standaard

    Zeer goed nieuws. Duitsland heeft inderdaad wel leuke edities. Word zeer aantrekkelijk zo


  9. #9

    Standaard

    Hmm, weer een aantrekkelijk adresje erbij...
    Het enige wat mij dwarszit zijn de Duitstalige hoezen :x
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  10. #10

    Standaard

    Helaas van die nieuwe duitse rating symbolen..
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  11. #11

    Standaard

    Dit is goed nieuws . Heb daar wel eens besteld, maar de verzendkosten waren altijd een probleem. Zal er nu zeker regelmatig gaan kijken.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  12. #12

    Standaard

    Kan iemand bevestigen of de Blu Ray versie van James Bond - Ein Quantum Trost ook nl subs heeft ? Hij staat er namelijk voor een scherpe prijs op.

    Neem toch nu wel aan dat de duitsers ook de engelse geluidstrack erop hebben gezet?
    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  13. #13

    Standaard

    Er staat een Engelse audiotrack op de disc, maar geen Nederlandse ondertitels. Voordeel: de disc is gelijk aan de Engelse release en dat betekent een DTS-HD Master Audio track i.p.v. een DTS-HD High Resolution track.

    http://www.fox.de/dvd/james_bond_ein..._blu-ray/12378

  14. #14

    Standaard

    Goed nieuws voor mij, slecht nieuws voor mijn credit card...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    .........Bei Blu-rays erstatten wir Ihnen die Versandkosten in Form eines Gutscheins. ........
    volgens mijn duits betekent dit dat de verzendkosten bij blu ray niet in cash worden vergoed, maar in tegoedbonne4n worden omgezet.

    Maar nu noemde volgens mij bettina dat ze ze bij haar blu ray bestelling wel vergoed heeft gekregen.
    klopt dit? wie weet meer?
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  16. #16

    Standaard

    Hartelijk dank voor de info.
    Ik zie net dat de blu ray bij amazon.de nu voor 14,-daar staat. Nette prijs voor een matige film denk je dan. Alleen met de shipping kosten komt hij dan op 22,-
    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AgentSmith Bekijk bericht
    Hartelijk dank voor de info.
    Ik zie net dat de blu ray bij amazon.de nu voor 14,-daar staat. Nette prijs voor een matige film denk je dan. Alleen met de shipping kosten komt hij dan op 22,-
    Dé blu ray een matige film?

    Die hoge verzendkosten kan ik niet plaatsen. Bij bestellingen onder de €22 zouden de verzendkosten ten hoogste €3 mogen zijn, althans dat maak ik op uit het kostenoverzicht van Amazon.de:


    http://www.amazon.de/gp/help/custome...#versandkosten

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Dé blu ray een matige film?

    Die hoge verzendkosten kan ik niet plaatsen. Bij bestellingen onder de €22 zouden de verzendkosten ten hoogste €3 mogen zijn, althans dat maak ik op uit het kostenoverzicht van Amazon.de:


    http://www.amazon.de/gp/help/custome...#versandkosten
    Heb het dan ook over de film QoS dan wiseass.

    Maar probeer maar eens in je mandje te leggen en af te rekenen, zal je zien dat je op een bedrag van 22,- uitkomt.
    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  19. #19

    Standaard

    Hopelijk volgt amazon.co.uk snel, dat zou voor mij pas interessant zijn
    Ik betaal liever een paar euro's, pondjes meer dan een Duitstalige cover :S

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    volgens mijn duits betekent dit dat de verzendkosten bij blu ray niet in cash worden vergoed, maar in tegoedbonne4n worden omgezet.

    Maar nu noemde volgens mij bettina dat ze ze bij haar blu ray bestelling wel vergoed heeft gekregen.
    klopt dit? wie weet meer?
    geef even de link waar je dit hebt gelezen?

    Ik heb vorige week Die welle besteld (blu ray) prijs 19.99 en geen verzendkosten betaald.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  21. #21

    Standaard

    ik wilde vandaag weer een bestelling plaatsen bij amazon.de

    Een blu ray + een boek samen 28 euro. Maar mooi dat er 6 euro verzendkosten bij kwam.
    Daar had ik niet zoveel zin in. Dus gekeken of boek alleen ook verzendkosten zou kosten.
    Boek alleen was gratis verzenden. Heb ik toen maar besteld.

    Daarna gekeken wat 1 cd + 1 blu ray opleverd. samen 28 euro, en ook hier werden verzendkosten gerekend van 6 euro.
    Ik snap er niks meer van.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  22. #22

    Standaard

    Blijkbaar is alles weer bij het oude.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Blijkbaar is alles weer bij het oude.
    Nee, dat niet want voor boeken moest je eerst ook betalen en die zijn (nog) gratis.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  24. #24

    Standaard

    Blijkbaar geldt een uitzondering voor Blu-ray's wat betreft de gratis verzendkosten:

    Link
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  25. #25

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •