Pagina 20 van 28 EersteEerste ... 10161718192021222324 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 680 worden weergegeven.
  1. #476
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je kunt natuurlijk een mail schrijven. Maar het zal vooral je eigen hart luchten. Men heeft gewoon overwogen en besloten om deze verpakking hier uit te brengen. Ongeacht of het nu wel of niet de beste keuze was. Dat is namelijk redelijk relatief en afhankelijk van vairiabelen. En Waarschijnlijk wordt het zelfs in grote lijnen al opgelegt.

    Ik geef toe. De set is niet de meest degelijke of duurzaamste uit mijn collectie. Vergelijken met LOTR, of zelfs Starwars e.a., is het een stuk minder. Maar om het nu slecht te noemen. Nee. Jammer hoogstens. Zolang je niet mee gaat gooien, zal er weinig gebeuren. Misschien kan je stellen dat duurzaamheid misschien wel overkill is voor een product wat je relatief weinig gebruikt. En dan ook nog eens meestal voorzichtig. Je kunt natuurlijk 39 euro dan teveel vinden, maar dat is weer iets anders. Daar gaan ze jou iig geval niet in tegemoed komen, vrees ik. Alleen tijd lost dat dillema echt op.

    Nu vroeg ik me wel af waarom je nou specifiek meldde dat de Free Record Shop de titel wel al verkocht terwijl dat eijgenlijk niet kon? Toch geen gemengde gevoelens hoop ik. Ik heb mijn titels het liefst zo snel mogelijk. Dan ga ik dat niet lopen tegenwerken lijkt me! Het geeft je mail wel gelijk een bepaalde tedens.

    Ik bedoel waar hebben we het over. Het is Jurassic Park op Blu-ray!!? Je hebt zelfs keuze. Sterker nog wat een luxe. Door deze draad kun je de best mogelijk keuze voor jezelf bepalen. Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen.


    Maar hé, je bent het wel kwijt! Daar valt ook wat voor te zeggen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #477
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Ik ben eruit, na deze pics gezien te hebben:
    http://forum.blu-ray.com/5370391-post20.html

    ga ik voor de Duitse Jumbo Steelbook, is veruit de mooiste en lekker stevig

  3. #478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht


    Nu vroeg ik me wel af waarom je nou specifiek meldde dat de Free Record Shop de titel wel al verkocht terwijl dat eijgenlijk niet kon? Toch geen gemengde gevoelens hoop ik. Ik heb mijn titels het liefst zo snel mogelijk. Dan ga ik dat niet lopen tegenwerken lijkt me! Het geeft je mail wel gelijk een bepaalde tedens.
    Idd lekker bijdehand, de volgende keer kun je nog langer wachten....
    Net zoals Jurgen met z'n bestelling bij amazon die pas op de release datum wordt verzonden, waar hij al zes keer over heeft lopen zeuren in dit topic, alsof dat raar is of zo, pfuuuuuuuuuuh.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Idd lekker bijdehand, de volgende keer kun je nog langer wachten....
    Net zoals Jurgen met z'n bestelling bij amazon die pas op de release datum wordt verzonden, waar hij al zes keer over heeft lopen zeuren in dit topic, alsof dat raar is of zo, pfuuuuuuuuuuh.

    raar misschien niet, wel vervelend. Wil gewoon graag de films zien voor ik vertrek. Logisch niet? Als filmfreak...

  5. #480

    Standaard

    Hier een nieuwe (en positieve) review over de "Jurassic Park Ultimate Trilogy":
    http://www.highdefdiscnews.com/?p=69350

    (Ondertussen ben ik nog aan het wachten op mijn pre-order van frs.nl)

  6. #481

    Standaard

    yes! mijn dag is goed. De post belde juist aan met een pakje van amazon.
    Ziet er best mooi uit die tin. En geen dents te bespeuren. Dat wordt vanavond een filmavond.

  7. #482

    Standaard

    Een beter filmpje van het bijgeleverde plastic dino speelgoed vind je nergens, denk ik:
    http://www.youtube.com/watch?v=TGOvAe3xQkY

    Vind het persoonlijk niet de verdubbeling in prijs waard.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  8. #483
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    yes! mijn dag is goed. De post belde juist aan met een pakje van amazon.
    Ziet er best mooi uit die tin. En geen dents te bespeuren. Dat wordt vanavond een filmavond.
    Geweldig, lekker snel.

    En hier is dan de Duitse houtenkist, jammer genoeg geen verdere plaatjes. Kist is echt groot en wat een diepte.


  9. #484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Geweldig, lekker snel.

    En hier is dan de Duitse houtenkist, jammer genoeg geen verdere plaatjes. Kist is echt groot en wat een diepte.

    ziet er fantastisch uit Pieter.
    een waardige concurrent voor de tin, zeer zeker.

  10. #485
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Geweldig, lekker snel.

    En hier is dan de Duitse houtenkist, jammer genoeg geen verdere plaatjes. Kist is echt groot en wat een diepte.

    Ziet er mooi uit. Maak je later wat meer pics

  11. #486
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Ziet er mooi uit. Maak je later wat meer pics
    Ik wou dat ik de box al had. Ik drop gewoon neer wat ik vind.

  12. #487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    [FONT=Arial][SIZE=2]
    al sinds 20 Oktober j.l. ligt blijkbaar al de twee edities van de Jurassic Park Trilogie bij Free Record Shop al in de verkoop, terwijl de 27 Oktober als releasedatum is aangegeven.
    Hoe bedoel je slapende honden wakker maken...twisted; Als je klachten hebt; uit dan alleen de dingen die nadelig zijn want met bovenstaande melding kan je misschien ook nog je medeforummers benadeeld hebben...

  13. #488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ik heb inmiddels een mailtje gestuurd naar Universal...

    Geachte ...,

    al sinds 20 Oktober j.l. ligt blijkbaar al de twee edities van de Jurassic Park Trilogie bij Free Record Shop al in de verkoop, terwijl de 27 Oktober als releasedatum is aangegeven.

    Maar ik wilde toch kwijt dat veel mensen w.o. filmliefhebbers dit een zeer mooie trilogie is, maar de verpakking wel slecht tot zeer slecht gewaardeert word.

    Het karton scheurt onder je handen weg...!!!

    Ik hoor toch veel mensen, die deze Jurassic Park Trilogie laten liggen, want het is geen € 40,00 waard.

    En toch weer fouten op de hoes, want staat 5.1 geluid, maar moet 7.1 geluid zijn. Ook waren er veel fouten op the cover van Scarface.

    Dat is geen goede reclame, en ik kreeg niet eens antwoord op de email over Scarface, dan vraag ik mijzelf wel eens af, wat jullie daar aan het doen zijn.

    Ik hoop dat dit wel serieus word opgenomen, want het is echt een serieuze misser deze Jurassic Park, dan maar wachten tot de uitverkoop rond de hooguit € 20,00.

    Het is een complete afgang, en zeker voor jullie naam.

    Mvrgr..
    Waarom vermelden aan Universal Pictures dat de FRS al sinds 20 Oktober de edities van Jurassic Park al verkoopt?
    Ik ben blij dat ze het eerder verkopen dan de release datum.
    Verder is het wel goed om te mailen over de slechte verpakking en de fouten gegevens over de audio track.
    EDIT: Ik heb net ook even naar Universal Piuctures een bericht verzonden over de slappe kwaliteit van de digipack en over de verkeerde Audio track info op de verpakking.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 25-10-2011 om 13:02

  14. #489

    Standaard

    Hey,

    Misschien iemand al zijn pre-order van de FRS thuis ontvangen of op kunnen halen in de store???

    Ik snap dat we geduld moeten hebben.
    Maar het is toch wel vreemd dat hij wel al vrijdag in de winkels ligt,
    En de mensen die hem een poos geleden in de pre-order besteld hebben zodat je hem als eerste in huis (zou moeten) hebben.
    Hem nog niet gekregen hebben
    Dat vind ik persoonlijk niet erg netjes en klant onvriendelijk

    Maar ja ze zeggen altijd,... Geduld is een schone zaak.


    Greets Ferry, ...

  15. #490
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Ik wou dat ik de box al had. Ik drop gewoon neer wat ik vind.
    Ahzo, dacht dat het jouw exemplaar was

  16. #491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Geweldig, lekker snel.

    En hier is dan de Duitse houtenkist, jammer genoeg geen verdere plaatjes. Kist is echt groot en wat een diepte.

    juwel super geil

  17. #492
    Laatst aangepast door Marcel den Haan : 25-10-2011 om 15:30
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  18. #493
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Kreeg net de UK tin binnen via Amazon.co.uk. Hun eigen kartonnenbox en de tin in een bubble wrap. Deukloos. HMV & Play.com bakken er helemaal niks van. Alleen maar deuken daar.

  19. #494
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Een uur geleden de UK tin binnengekregen van Amazon maar er zat helemaal geen omverpakking omheen. Ze hadden het adreslabel op de tin geplakt en zo verzonden naar mij. Gelukkig is ie onbeschadigd en deukloos binnengekomen maar dit ben ik niet van Amazon gewend zeg.
    Laatst aangepast door Varg : 26-10-2011 om 16:01

  20. #495

    Standaard

    Net JP 1 gekeken en dat zag er goed uit. idd subtiele hint naar DNR maar niets torends.
    Ook de bewuste scene waar de brachiosaurus wordt gevoerd met een takje bladeren zit er in.
    Vanavond miss al deel 2 zien.
    Het geluid is super.

  21. #496
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door blraydvd Bekijk bericht
    Hey,

    Misschien iemand al zijn pre-order van de FRS thuis ontvangen of op kunnen halen in de store???

    Ik snap dat we geduld moeten hebben.
    Maar het is toch wel vreemd dat hij wel al vrijdag in de winkels ligt,
    En de mensen die hem een poos geleden in de pre-order besteld hebben zodat je hem als eerste in huis (zou moeten) hebben.
    Hem nog niet gekregen hebben
    Dat vind ik persoonlijk niet erg netjes en klant onvriendelijk

    Maar ja ze zeggen altijd,... Geduld is een schone zaak.


    Greets Ferry, ...
    Ja afgelopen zaterdag al. Wel met dino...

    En sorry daarvoor...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Een uur geleden de UK tin binnengekregen van Amazon maar er zat helemaal geen omverpakking omheen. Ze hadden het adreslabel op de tin geplakt en zo verzonden naar mij. Gelukkig is ie onbeschadigd en deukloos binnengekomen maar dit ben ik niet van Amazon gewend zeg.


    Ik zie dat je ook een verfplek hebt op de voorkant. Blijkbaar normaal. Heb deze ook. En veel vingerplekken: foei foei foei!

  23. #498
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Het rood is idd niet overal goed verspreid en ja, nu alweer vingervlekken.

  24. #499

    Standaard peter is dit de inhoud van de houten box ned subs?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Besteld bij Amazon.de:

    Peter is dit de inhoud van de houten box? en nederlanse subs?
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  25. #500
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    Peter is dit de inhoud van de houten box? en nederlanse subs?
    Ja en ook NL subs. Engelse, Duitse, Nederlandse schijfjes zijn allemaal gelijkwaardig.

Pagina 20 van 28 EersteEerste ... 10161718192021222324 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •