Pagina 63 van 63 EersteEerste ... 13535960616263
De resultaten 1.551 tot 1.555 van 1555 worden weergegeven.

Discussie: Welke cd`s/lp`s hebben jullie de afgelopen tijd gekocht/besteld?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Met name disc 3 is interessant, maar ik vind het persoonlijk de prijs niet waard. Ook geen 5.1 op de DVD.
    Doet inderdaad wat pijn aan de portemonnee. Plus dat ik aan het vinyl geen boodschap heb, ik heb deze ooit geupgradet van vinyl naar cd...

On a different note, ik heb net bij de Mediamarkt de denk ik duurste aankoop van mijn leven besteld: de 4 Blu-ray box met het integrale live-oeuvre van Kraftwerk.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    On a different note, ik heb net bij de Mediamarkt de denk ik duurste aankoop van mijn leven besteld: de 4 Blu-ray box met het integrale live-oeuvre van Kraftwerk.
    Heb ik besteld bij Amazon UK voor € 133,31. Komt vandaag binnen.

Zag dat deze in Duitsland ook in de Duitstalige versie is uitgebracht, maar ga in dit geval niet double dippen, zoals ik dat wel heb gedaan bij de CD heruitgave The Catalogue / Der Katalog uit 2009.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Heb ik besteld bij Amazon UK voor € 133,31. Komt vandaag binnen.
    Ik zie'm daar op zijn goedkoopst staan voor 134.55 pond ex. verzenden. In de MM kost hij 147 euro. Toch maar bij de laatste besteld want voor zo'n dure bestelling zou ik een hartcrisis krijgen als onze postbode die weer eens behandelt zoals de rest van de pakjes

Doubledippen ga ik niet doen, de Duitse versie heeft me ervan weerhouden van 'm bij Amazon.de of zo te bestellen, ik prefereer toch de meeste nummers als Radioactivity, The Model en The Robots in het Engels.
    Ik heb ze overigens vorige week aan het werk gezien in Antwerpen. Ik ben naar concert 7 geweest, The Mix.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    In de MM kost hij 147 euro. Toch maar bij de laatste besteld want voor zo'n dure bestelling zou ik een hartcrisis krijgen als onze postbode die weer eens behandelt zoals de rest van de pakjes
    Via een "deal alert" hier http://www.superdeluxeedition.com/de...ce-more-in-uk/ heb ik de box voor die prijs kunnen bestellen.

Gelukkig heeft de platenmaatschappij de box zelf ook nog van een doos voorzien, zodat hij onbeschadigd is gearriveerd. De box (flutkarton) van Amazon was wel beschadigd.

Standaard

Gekocht bij MM Eindhoven:

''Paul de Leeuw - Land van Mij'' € 9,99
    ''Johnny Cash - Greatest Hits (3 CD)'' € 8,99
    ''Youp van 't Hek - Licht (2 CD)'' € 14,99
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 24-06-2017 om 23:47

Pagina 63 van 63 EersteEerste ... 13535960616263

Instellingen bij het plaatsen van berichten