Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 53 van 53 worden weergegeven.
  1. #51
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xander32 Bekijk bericht
    u vraagt, wij draaien;






















    Zijn dat speakers of zijn dit wolkenkrabbers...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Zijn dat speakers of zijn dit wolkenkrabbers...
    Dat valt mee hoor. Ze zijn relatief breed voor een speaker, maar diens hoogte en diepte zijn redelijk modaal. Echter de oer Glenair is een stuk forser; maar die kast moet ook ruimte bieden aan een 15 inch driver, tegenover een 10 inch in de mijne.

    De nummer twee van mijn wishlist met speakers die ik heb beluisterd voordat ik tot aanschaf ben overgegaan, de Adam Pencill mk III, is echt een stuk hoger. Maar die is ook een betreft sound en betreft karakter een heel andere weergever.

    Je moet houden van de sound van de Glenair, maar ook van diens looks. Of je valt er voor, of je vindt het niets.

  3. #53

    Standaard




    ... een PM11s3 heeft de PM15s2 LE mogen opvolgen.
    weer een mooie upgrade; het geluid is er flink op vooruit gegaan.


    Om het tv-geluid te verbeteren, ben ik mij momenteel aan het orienteren op een soundbase. Die van Yamaha en Teufel spreken mij het meest aan, maar ook die van Nubert is nog niet afgeschreven.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •