Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 39 van 39 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Klopt ook, maar omdat het over de films ging wilde ik er niet zo ver induiken... Daarbij moeten ze in alle producties van Batman Jason Todd nog uitvinden... Tim Drake zit in de animatieseries, maar verder...

  2. #27

    Standaard

    Er komt binnen kort (2004) een nieuwe Batman film namelijk
    Batman vs. Superman. De regiseur is Wolfgang Petersen.
    Kan mij er nog niet veel van voorstellen.

    Ik ben grote fan van de Batman tekenfilms.

  3. #28

    Standaard

    Hm.... Daarnaast werkt men ook aan Batman: Year One en Batman Beyond. Hoewel men dat nu wellicht heeft samengevoegd... In elk geval is de Batman franchise nog niet afgelopen!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door H@gar
    Hm.... Daarnaast werkt men ook aan Batman: Year One en Batman Beyond.
    Die twee titels komen niet voor op IMDB en Comingsoon. Batman vs. Superman wel. Vermoedlijk zijn die twee projecten opzij gezet.

  5. #30

    Standaard

    Ik vraag me nu toch wel een beetje af hoe ze dit willen gaan aanpakken met de DC superhelden films. X-men en Spiderman zijn echt een gigantisch succes geworden. Hoewel ik persoonlijk de laatste Batman films ook wel lachen vind (kan mijn verstand wel op nul zetten ), zijn deze toch wel redelijk geflopt. De superman-series is eigenlijk ook een tegenvaller, tenzij je van romans/drama houd.

    Ze zullen behoorlijk wat uit de kast moeten halen als ze nieuwe Batman and Superman net zo'n succes willen laten worden.
    Freddy Krueger: [to Jason] Penny for your thoughts?

    (updated on 24-08-2002)

  6. #31

    Standaard

    Vermoedlijk zijn die twee projecten opzij gezet.
    Nee! Bij www.countingdown.com kun je lezen dat beide projecten in de kast zijn gezet, om ruimte te maken voor Batman/Superman. Maar ze zijn nog niet van de baan! Men wacht gewoon op deze film, zodat deze er weer leven in kan blazen, zodat er weer vraag is naar Batman films. Ook de film Superman Lives is even op pauze gezet, productie zal weer doorgaan als Batman/Superman uit is.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin
    Alhoewel ook al in de eerste Batman het script bijwijlen behoorlijk rammelt, wordt die film toch gered door het inmense talent van Burton om de onderkoelde, macabere sfeer met zo'n speelse luchtigheid te kombineren tot het een soort carnaval der zotheid wordt.
    Een feest dus.
    Maar dan een Burton feest. Uitgelaten, grappig, duister en met een antogonist die eigenlijk intressanter is dan zijn gevleugende tegenstander. De Joker raast immers door de prent als een olijke anarchist met de kwaadaardigheid van een straatbengel, die voortdurend zorgt voor leven in de brouwerij en op die manier de party op volle toeren doet draaien.
    En hoewel Gotham City een stad uit de nabije toekomst lijkt voor te stellen, lijkt de film zijn inspiratie toch te putten uit de jaren '20 waar hardwerkende, ernstige politielui als Eliot Ness het moesten opnemen tegen de bravoure, een air van ongenaakbaarheid en de roekeloosheid van gangsters a la Al Capone.
    Amen.
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xin


    Die twee titels komen niet voor op IMDB en Comingsoon. Batman vs. Superman wel. Vermoedlijk zijn die twee projecten opzij gezet.
    Batman Beyond is een teken film,ik dacht eerst ook dat het een nieuwe film werd.
    En Batman Year one word inderdaad Batman 5,maar zou eerst in 2005 uit komen maar is inderdaad uitgesteld.

  9. #34

    Standaard

    Men is wel degelijk bezig geweest met een Batman Beyond FILM! Dus geen tekenfilm! Een tekenfilm bestaat al, namelijk Return of the Joker...
    Alleen is de film ook uitgestelt, waarschijnlijk zelfs tot na Year One...

  10. #35

    Standaard

    Als ik de eerste posts zo lees .... kan ik me best begrijpen dat mr. Keaton opstapt .... deel 3 is dan nog enigszins te doen, door het toedoen van redelijke bekende, maar ook goedacterende mensen .... deel 4 mag echt door de W.C. getrokken worden als je het mij vraagt ..... deel 1/2 zijn onverslaanbaar, echt van een kwaliteitsverschil tussen die en de laatste 2 kun je wel spreken. Ook de stem van de laatste Batman klopte gewoon niet, paste niet .... laat staan dat de rest ook nog eens waardeloos acteerde ook (op 'Albert' na dan).

    Batman and Beyond .... grappig idee .... ik vond de tekenfilmserie werelds.

    Marco
    I find your lack of faith disturbing

  11. #36

    Standaard

    Ik heb een vraagje, en vond het niet de moeite om er een nieuw topic voor te openen:

    Op welke comics is Batman (1989) gebaseerd, en op welke Batman Begins? Ik hoop dat iemand zsm. kan reageren.
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  12. #37

    Standaard

    Volgens mij zijn ze beide op dezelfde comic reeks van batman gericht, gewoon "Batman" dus. Alleen zijn ze op een andere manier gevisualiseerd en verwerkt. In beide films, Batman (89) en Batman Begins wordt batman geintroduceerd aan Gotham City. Alleen in Batman Begins wordt nog een heel groot deel van het verhaal gewijd aan Bruce Wayne en zijn transformatie naar batman.

    Offtopic: Ze mogen trouwens wel eens serieus nadenken om de "The Dark Knight Returns" reeks te verfilmen. Alleen weet ik niet of die PG-13 kan blijven om het een beetje goed te doen
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  13. #38

    Standaard

    Bedankt voor je reactie, maar ik zoek een iets gerichter antwoord. De films zijn gebaseerd op bestaande comics (waarvan ik toevallig weet dat 'Batman: Year One' een van de comics was die ze hebben gebruikt voor Begins). Ik zoek dus de desbetreffende nummers/titels van die comics.
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  14. #39

    Standaard

    Voor Batman Begins heb ik het inmiddels gevonden: 'The Man Who Falls', 'The Bat-Man' en 'The Long Halloween'... nu nog voor Batman '89?
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •