Pagina 469 van 484 EersteEerste ... 369419459465466467468469470471472473479 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.701 tot 11.725 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Meer tijd voor de backlog
    Die is er bij mij zelden tot nooit.Ik speel games vaak onieuw maar als ik iets koop dan speel ik het.

    Ga jij nog niet met Zelda of Pikmin 4 aan de gang ?

  2. #11702

    Standaard

    Nee, de laatste Monkey Island is nu onderweg en die staat als volgende op de planning. Zelda wordt waarschijnlijk een wintergame voor mij.

  3. #11703

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nee, de laatste Monkey Island is nu onderweg en die staat als volgende op de planning. Zelda wordt waarschijnlijk een wintergame voor mij.
    Ik ga die game ook nog opnieuw een kans geven.Heb jij niets met de Pikmin games ?

  4. #11704

    Standaard

    Oh, zeker wel. Ik heb 1 en 2 voor de Gamecube, Hey! Pikmin voor de 3DS en 3 Deluxe voor de Switch. 4 moet ik nog kopen, is voor mij geen game die ik per se meteen wil spelen.

  5. #11705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Oh, zeker wel. Ik heb 1 en 2 voor de Gamecube, Hey! Pikmin voor de 3DS en 3 Deluxe voor de Switch. 4 moet ik nog kopen, is voor mij geen game die ik per se meteen wil spelen.
    Ah oke.Gelukkig hebben de Nintendo games een lange houdbaarheidsdatum.

  6. #11706

    Standaard

    Vandaag zin op een platform game te spelen.

    Het is deze geworden:


    Door de jaren heen heb ik steed meer waardering gekregen voor dit deel binnen de Super Mario serie.

  7. #11707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik ben eens opnieuw begonnen en ben nu glitches aan het uitproberen.
    En eentje is er toch wel leuk. MsgNotFound geeft hij aan.
    Een onbreekbaar Meesterzwaard, en zo hoort een Meesterzwaard te zijn toch.
    Ik heb er een diamant aan bevestigd zodat de damage nu 55 is niet slecht toch

    Is dat een beetje te doen, ik vond deze er te langdurig uit zien daarom heb ik die niet gedaan. Ik zag ook dat er een glitch is waarmee je aan je unbreakable master sword alle 3 de gleeok hoorns kunt bevestigen zodat deze vuur, ijs en bliksem afgeeft.

    Ik zit nog op op versie 1.1.0 zodat ik alle glitches nog kan gebruiken. Vooral het vermenigvuldigen van je inventory (diamanten etc) is erg handig.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  8. #11708

    Standaard

    @WitteGijt?:
    Een glitch gebruiken is zo hoe Nintendo het zelf niet bedoeld heeft.

  9. #11709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WitteGijt? Bekijk bericht
    Is dat een beetje te doen, ik vond deze er te langdurig uit zien daarom heb ik die niet gedaan. Ik zag ook dat er een glitch is waarmee je aan je unbreakable master sword alle 3 de gleeok hoorns kunt bevestigen zodat deze vuur, ijs en bliksem afgeeft.

    Ik zit nog op op versie 1.1.0 zodat ik alle glitches nog kan gebruiken. Vooral het vermenigvuldigen van je inventory (diamanten etc) is erg handig.

    Mijn nieuwe gouden Switch is geupdate maar de oude switch niet.
    Op de Zelda switch heb ik hem zo goed als uitgespeeld.
    Nog een aantal zijmissies en een 100 tal koroks te vinden.
    Daar heb ik geen glitches gedaan. Al zou ik daar ook wel dat onbreekbaar meester zwaard willen hebben.
    Maar ik heb daar al een goed wapen met veel damage.

    Op mijn oude switch vind ik alleen dat onbreekbaar meester zwaard leuk de rest doe ik niet, ik heb alleen nu een aantal diamanten verdubbeld zodat ik nu een beetje rupees heb.

    Ik heb het nog niet gezien dat je die Gleeok hoorns er aan kan doen.

  10. #11710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @WitteGijt?:
    Een glitch gebruiken is zo hoe Nintendo het zelf niet bedoeld heeft.
    Ik heb ze in mijn eerste run in TOTK ook niet gebruikt, ik wist niet van het bestaan en had het spel al geüpdatet lol.
    Maar ik moet je zeggen er zitten leuke dingen tussen.
    Vooral dat meester zwaard is leuk en fijn dat het niet meer breekt.
    Zo hoort een meester zwaard te zijn, vind ik.


  11. #11711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb ze in mijn eerste run in TOTK ook niet gebruikt, ik wist niet van het bestaan en had het spel al geüpdatet lol.
    Maar ik moet je zeggen er zitten leuke dingen tussen.
    Vooral dat meester zwaard is leuk en fijn dat het niet meer breekt.
    Zo hoort een meester zwaard te zijn, vind ik.

    De gedachte achter de breek mechaniek is dat spelers gedwongen worden om verschillende wapens te gebruiken.Met zo'n glich is de balans in de game totaal niet juist meer.
    Stel je voor dat ik via een glitch atijd 10 Pikmins meer heb in die game

    Een game zoals Tears of The Kingdom is misschien wel een jaar in een testfase dus het gebruiken van een glitch is een beetje onsympathiek naar de ontwikkelaar[Nintendo] toe.

    Geef puur mijn menig en verder moeten jullie lekker doen hoe jullie het graag willen doen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-08-2023 om 10:29

  12. #11712

    Standaard

    Ik heb een uurtje of wat Tunic gespeeld.

    Ik moet zeggen ziet er erg mooi uit en de muziek is heel relaxing.
    Het enige wat raar is je kunt wegwijzers en teksten niet lezen, omdat ze in een Tunic taal zijn geschreven.
    Nu heb ik begrepen dat ik de handleiding erbij moet gebruiken om dat te ontcijferen.
    De handleiding en een landkaart en een gratis download code voor de soundtrack kreeg ik bij het spel.
    Voordeel is dat het spel wel in het Nederlands is, de handleiding die erbij wordt gegeven is in het Engels.
    Je vindt ook de pagina's van de handleiding in de game.
    Het spel heb ik bij Nedgame gekocht voor 45 euro, die hadden de complete versie bij bol hadden ze alleen de game zag ik.


  13. #11713

    Standaard

    In de Wind tempel mate mijn mooie onbreekbare Meester zwaard.


  14. #11714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    In de Wind tempel mate mijn mooie onbreekbare Meester zwaard.


  15. #11715

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    De gedachte achter de breek mechaniek is dat spelers gedwongen worden om verschillende wapens te gebruiken.Met zo'n glich is de balans in de game totaal niet juist meer.
    Stel je voor dat ik via een glitch atijd 10 Pikmins meer heb in die game

    Een game zoals Tears of The Kingdom is misschien wel een jaar in een testfase dus het gebruiken van een glitch is een beetje onsympathiek naar de ontwikkelaar[Nintendo] toe.

    Geef puur mijn menig en verder moeten jullie lekker doen hoe jullie het graag willen doen.

    Ik weet het, ik heb de game in eerste instantie uitgespeeld zonder glitch.
    Dat is zoals het hoort te zijn.

    Maar toch wel leuk om uit te proberen.
    Maar als de DLC gereleased wordt moet je het spel toch updaten om die te kunnen spelen.
    Dus zijn alle glitches eruit.

    nu moet ik zeggen dat ik ook vele mods heb gespeeld van Breath of The wild, daar zaten ook wel leuke dingen tussen.
    Mensen die zelf een DLC gingen maken voor de game, en die zagen er goed uit en was erg leuk om te spelen.
    Ik heb BOTW eigenlijk non-stop gespeeld 7 jaar lang.
    Op de switch en ook op mijn soft mod Wii U.
    Toen ik het op de pc ging spelen via een emulatie, heb ik hem ook veel gespeeld.
    Ja, ik vind het spel nog steeds het leukste zonder al die glitches.
    Het blijft een fantastich spel, ik hoop op een leuke verassing aan het einde van het jaar.

    PS. vroeger op de Atari en NES en ook de Commodore 64 had je cheats in spellen.
    Die je kon vinden door middel van toetsen op de controller in een bepaalde volgorde.
    Waren ook leuke dingen om te vinden.
    Op een gegeven moment kwamen er game cartridges in de verkoop waar je cheat codes in kon voeren.
    Was erg leuk ook, gewoon om uit te proberen.
    En vooral als je steeds dood ging in een spel was zo'n code een uitkomst om verder te komen.
    Vooral bij Arkanoid was dat erg handig om verder te komen.

  16. #11716

    Standaard

    Nintendo staat dit jaar op Gamescom.Misschien daar meer info over Zelda.

  17. #11717

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Nintendo staat dit jaar op Gamescom.Misschien daar meer info over Zelda.
    Ow leuk wanneer is dat?

  18. #11718

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ow leuk wanneer is dat?
    23 tot 27.

    Volgens mij staat Nintendo daar puur op de vloer hoor.Bezoekers zullen daar vermoed ik Super Mario.W kunnen spelen en Super Mario RPG.[exclusieve Switch/Nintendo games van dit najaar]

    Of Nintendo met nieuws komt rondom Zelda is een

    Voor wij die thuis zitten zou een nieuwe trailer van Super Mario Bros Wonder wel tof zijn.

    We gaan het zien man.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-08-2023 om 18:35

  19. #11719

    Standaard

    Op zondag zitten we gezellig hier te kaarten, en mijn neefje van 6 op de switch.
    Alles ging goed, zo gezegd hij was leuk aan het spelen, totdat ik gisteren mijn switch aan wilde zetten.
    Hij reageerde niet op het indrukken van de homeknop op mijn switch controller.
    Ik moest op de power knop drukken op de switch zelf.
    Tot mijn schrik zie ik dat mijn neefje mijn switch heeft gereset en ben dus alles kwijt.
    De Zelda editie met daarop mijn vergevorderd 90% TOTK spel en ook andere spellen zoals BOTW 99.56% en natuurlijk Pikmin 4 alles weg.
    Alleen spullen op de SD kaart staan er nog op screen shots en dergelijke.

    Ik kan niet boos zijn op mijn neefje, het is een schat en hij is autistisch.

    Ja ach, het zijn maar games, hè.

  20. #11720

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Op zondag zitten we gezellig hier te kaarten, en mijn neefje van 6 op de switch.
    Alles ging goed, zo gezegd hij was leuk aan het spelen, totdat ik gisteren mijn switch aan wilde zetten.
    Hij reageerde niet op het indrukken van de homeknop op mijn switch controller.
    Ik moest op de power knop drukken op de switch zelf.
    Tot mijn schrik zie ik dat mijn neefje mijn switch heeft gereset en ben dus alles kwijt.
    De Zelda editie met daarop mijn vergevorderd 90% TOTK spel en ook andere spellen zoals BOTW 99.56% en natuurlijk Pikmin 4 alles weg.
    Alleen spullen op de SD kaart staan er nog op screen shots en dergelijke.

    Ik kan niet boos zijn op mijn neefje, het is een schat en hij is autistisch.

    Ja ach, het zijn maar games, hè.
    Precies het is niet het einde van de wereld.Ja goed je hebt nu een goede reden om alles opnieuw te gaan spelen.

  21. #11721

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Precies het is niet het einde van de wereld.Ja goed je hebt nu een goede reden om alles opnieuw te gaan spelen.
    Ja dat ook weer.

    Ach ook goed nieuws Assassin's Creed Mirage komt een week eerder op 5 Oktober.

    https://www.gamed.nl/view/146077

  22. #11722

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Precies het is niet het einde van de wereld.Ja goed je hebt nu een goede reden om alles opnieuw te gaan spelen.
    Ja dat ook weer.

    Ach ook goed nieuws Assassin's Creed Mirage komt een week eerder op 5 Oktober.

    https://www.gamed.nl/view/146077

  23. #11723

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb een uurtje of wat Tunic gespeeld.

    Ik moet zeggen ziet er erg mooi uit en de muziek is heel relaxing.
    Het enige wat raar is je kunt wegwijzers en teksten niet lezen, omdat ze in een Tunic taal zijn geschreven.
    Nu heb ik begrepen dat ik de handleiding erbij moet gebruiken om dat te ontcijferen.
    De handleiding en een landkaart en een gratis download code voor de soundtrack kreeg ik bij het spel.
    Voordeel is dat het spel wel in het Nederlands is, de handleiding die erbij wordt gegeven is in het Engels.
    Je vindt ook de pagina's van de handleiding in de game.
    Het spel heb ik bij Nedgame gekocht voor 45 euro, die hadden de complete versie bij bol hadden ze alleen de game zag ik.
    Ziet er uit als een mooie uitgave, ga ik misschien ook wel halen. Vind dit soort indie games altijd wel interessant.

    Volgens de Wikipedia pagina wordt er niet van je verwacht dat je de Tunic-taal gaat vertalen

    "The backstory is obscured; most text is given in a constructed writing system that the player is not expected to translate."

    Was oorspronkelijk ook alleen een digitale game, dus dan had je er ook geen handleiding bij.

  24. #11724

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ziet er uit als een mooie uitgave, ga ik misschien ook wel halen. Vind dit soort indie games altijd wel interessant.

    Volgens de Wikipedia pagina wordt er niet van je verwacht dat je de Tunic-taal gaat vertalen

    "The backstory is obscured; most text is given in a constructed writing system that the player is not expected to translate."

    Was oorspronkelijk ook alleen een digitale game, dus dan had je er ook geen handleiding bij.

    De handleiding vind je ook in het spel zelf.
    Je ziet hier en daar pagina's liggen die je op kunt pakker en bestuderen.


  25. #11725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    De handleiding vind je ook in het spel zelf.
    Je ziet hier en daar pagina's liggen die je op kunt pakker en bestuderen.
    Ben benieuwd, heb hem gisteren bij de plaatselijke Nedgame gekocht.

Pagina 469 van 484 EersteEerste ... 369419459465466467468469470471472473479 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •