Pagina 172 van 485 EersteEerste ... 72122162168169170171172173174175176182222272 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.276 tot 4.300 van 12110 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #4276

    Standaard

    Eergisteren de uitnodiging gekregen voor de Evolve Big Alpha test. Helaas heeft deze op de PS4 wat problemen die aan de 2.00 firmware update van de PS4 zelf zijn gerelateerd. Ben er erg benieuwd naar in elk geval.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #4277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Eergisteren de uitnodiging gekregen voor de Evolve Big Alpha test. Helaas heeft deze op de PS4 wat problemen die aan de 2.00 firmware update van de PS4 zelf zijn gerelateerd. Ben er erg benieuwd naar in elk geval.
    Doe zelf op de XO niet mee aan de beta omdat ik nu genoeg te doen heb maar ga de game zeker checken als hij uit is.

    Dit is echt een game waar je zonder samenwerking niet ver komt en dat bevalt me wel.[Heb de game gisteren even op Twitch gezien]

  3. #4278

    Standaard

    Sunset Overdrive [Exclusief voor Xbox One]

    Eerste indruk:
    -Voelt best verfrissend aan en is lekker kleurrijk.
    -Gameplay dwingt je om verticaal te gaan zoals bv Titanfall .
    -Door een mix van platformen en schieten voelt het gelukkig niet puur als een shooter.
    -leuke Punk stijl en humor.
    -Over de top wapens.

    Trailer:http://www.youtube.com/watch?v=heYWIUIFwbw

  4. #4279

    Standaard

    Dit is echt een site voor de liefhebbers! Heeeeeel veel arcadegames omgezet naar een browser-emulator! https://archive.org/details/internetarcade
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #4280

    Standaard

    Een nieuwe kwestie van JJ en Boris over de toekomst van gamedistributie.

    http://www.gamekings.tv/videos/de-kw...medistributie/

  6. #4281

    Standaard

    Top 10 PlayStation 4 exclusives of 2015: http://youtu.be/sQ1zRZd87zY
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #4282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Top 10 PlayStation 4 exclusives of 2015: http://youtu.be/sQ1zRZd87zY
    Vind het een erg schraal lijstje.

    Alleen Bloodborne spreekt mij aan in dit exclusieve lijstje en daarom heb ik besloten om de focus alleen nog meer op de XO te leggen.

  8. #4283

    Standaard

    Heb sinds afgelopen weekend de PS4 ook in bezit. The Last Of Us erbij gekocht. Heb de PS3 versie nooit gespeeld, dus ik kan er mooi blanco instappen. Eerste indruk is geweldig! Vanaf het begin word je al helemaal meegesleept door het geweldige verhaal en dito voice acting. Shadow of Mordor ook nog voor een vriendelijk prijsje van iemand over kunnen nemen, dus die verwacht ik één dezer dagen ook in de brievenbus aan te treffen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  9. #4284

    Standaard

    Vanochtend en vanmiddag al lekker COD gespeeld. Vanavond verder! Weinig SP voor mij. De MP is heerlijk!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #4285

    Standaard

    Mee eens, hij is echt heel lekker weer. Erg mooi na het tegenvallende BO2 en zeer tegenvallende Ghosts. Het hoog springen met het exopak is een erg leuke toevoeging, maar ik gebruik de overige dingen van het pak eigenlijk (nog) niet. Je kan van alles instellen hier maar heb het nog te druk met rennen, springen en schieten. Misschien komt dit nog.

  11. #4286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Heb sinds afgelopen weekend de PS4 ook in bezit. The Last Of Us erbij gekocht. Heb de PS3 versie nooit gespeeld, dus ik kan er mooi blanco instappen. Eerste indruk is geweldig! Vanaf het begin word je al helemaal meegesleept door het geweldige verhaal en dito voice acting. Shadow of Mordor ook nog voor een vriendelijk prijsje van iemand over kunnen nemen, dus die verwacht ik één dezer dagen ook in de brievenbus aan te treffen...
    Welkom bij de club! Mordor is zwaar verslavend als je er eenmaal inzit dus wees gewaarschuwd
    Last of Us heb ik nog niet veel gespeeld maar zeker een gaaf spel tot nu toe.

  12. #4287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Mee eens, hij is echt heel lekker weer. Erg mooi na het tegenvallende BO2 en zeer tegenvallende Ghosts. Het hoog springen met het exopak is een erg leuke toevoeging, maar ik gebruik de overige dingen van het pak eigenlijk (nog) niet. Je kan van alles instellen hier maar heb het nog te druk met rennen, springen en schieten. Misschien komt dit nog.
    Er zit als je er aan gewend bent een lekkere flow in het rennen en springen en zijdelings door de lucht schieten. Heerlijk gewoon. COD meets TitanFall wat mij betreft. Het customizen is ook weer iets diepgaander dan ooit tevoren. Verder is het aardig in balans, op wat spawnproblemen na. De scorestreaks zijn niet zo simpel te halen dus geen chaos gelukkig. Wellicht komt dat nog. Voor mij is wederom Hardcore Team Deathmatch het leukst. Het leveldesign is ook erg tof. De mappen zijn qua oppervlakte niet enorm groot ofzo, maar door de grote mate van verticaliteit voelt het veel groter aan. Grafisch kan deze game zich niet meten met Battlefield bijvoorbeeld, maar het speelt zo veel lekkerder!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #4288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Heb sinds afgelopen weekend de PS4 ook in bezit. The Last Of Us erbij gekocht. Heb de PS3 versie nooit gespeeld, dus ik kan er mooi blanco instappen. Eerste indruk is geweldig! Vanaf het begin word je al helemaal meegesleept door het geweldige verhaal en dito voice acting. Shadow of Mordor ook nog voor een vriendelijk prijsje van iemand over kunnen nemen, dus die verwacht ik één dezer dagen ook in de brievenbus aan te treffen...
    Je hebt meteen 2 toppers te pakken, dus dat komt helemaal goed! Geniet er lekker van!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #4289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Er zit als je er aan gewend bent een lekkere flow in het rennen en springen en zijdelings door de lucht schieten. Heerlijk gewoon. COD meets TitanFall wat mij betreft. Het customizen is ook weer iets diepgaander dan ooit tevoren. Verder is het aardig in balans, op wat spawnproblemen na. De scorestreaks zijn niet zo simpel te halen dus geen chaos gelukkig. Wellicht komt dat nog. Voor mij is wederom Hardcore Team Deathmatch het leukst. Het leveldesign is ook erg tof. De mappen zijn qua oppervlakte niet enorm groot ofzo, maar door de grote mate van verticaliteit voelt het veel groter aan. Grafisch kan deze game zich niet meten met Battlefield bijvoorbeeld, maar het speelt zo veel lekkerder!
    De multiplayer is zeker leuk maar voor mij die weinig COD ervaring heeft wel even wennen zeg.

    Het is echt zoeken voor mij met wat voor set-up ik speel.
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-11-2014 om 19:23

  15. #4290

    Standaard

    Gaat helemaal goed komen, mannen! En voor mij, als Tolkien-adept, is SoM natuurlijk een noodzakelijke aankoop...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  16. #4291
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ruzie in huis! Wie mag er eerst?
    Conclusie: ik dus niet!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #4292

    Standaard

    Want papa kan er nachtwerk van maken....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #4293
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Precies...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #4294

    Standaard

    Haha, herkenbaar. Mijn oudste kwam meteen langs en pikte de controller meteen in. Ik dacht laat hem maar, ik kan nog zat spelen. Zoals nu, ik ben weg!

  20. #4295

    Standaard

    Vanmiddag effe verder gegaan met de SP van de nieuwe COD. Gewoon omdat die erbij hoort. Grafisch toch wel een behoorlijke sprong voorwaarts! De cutscenes zijn bijzonder fraai en sommige levels zijn erg mooi qua lichteffecten en belichting. Nogmaals, niet het niveau van Battlefield, maar erg mooi allemaal. Vandaag ook op Guru3D een zogenaamde VGA review gelezen. Die laat toch zien dat deze titel redelijk veeleisend is als het op HD resoluties aankomt. Ook bij deze titel werd het helaas weer duidelijk dat de XO op een lagere resolutie draait dan de PS4 versie die native 1080p draait. Toch jammer van de MS console...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #4296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Vanmiddag effe verder gegaan met de SP van de nieuwe COD. Gewoon omdat die erbij hoort. Grafisch toch wel een behoorlijke sprong voorwaarts! De cutscenes zijn bijzonder fraai en sommige levels zijn erg mooi qua lichteffecten en belichting. Nogmaals, niet het niveau van Battlefield, maar erg mooi allemaal. Vandaag ook op Guru3D een zogenaamde VGA review gelezen. Die laat toch zien dat deze titel redelijk veeleisend is als het op HD resoluties aankomt. Ook bij deze titel werd het helaas weer duidelijk dat de XO op een lagere resolutie draait dan de PS4 versie die native 1080p draait. Toch jammer van de MS console...
    Doe mij maar een betere framerate.

    http://www.evilgamerz.com/37638_Fram...op-de-PS4.html

  22. #4297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dat is alleen in de SP zo dat heeeeeeeeel af en toe de framerate ietsje pietsje inzakt. Ik heb liever scherpere beelden in zo'n geval. In de MP is er niks van te merken... En het verschil wat ze laten zien in het filmpje is in de meeste gevallen 2 hele frames per seconde. Dat is niet zo erg als dat het inzakt naar 30 fps of minder... Het zakt nergens onder de 55 frames per seconde... Hoe dan ook is het gewoon een leuke game, op welk platform dan ook, maar het is intussen wél nieuws als een game wel op 1080p draait op de XO... En dat is dus geen goed nieuws voor de MS console. Hoe je het ook wendt of keert...
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 05-11-2014 om 13:38
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #4298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Dat is alleen in de SP zo dat heeeeeeeeel af en toe de framerate ietsje pietsje inzakt. Ik heb liever scherpere beelden in zo'n geval. In de MP is er niks van te merken... En het verschil wat ze laten zien in het filmpje is in de meeste gevallen 2 hele frames per seconde. Dat is niet zo erg als dat het inzakt naar 30 fps of minder... Het zakt nergens onder de 55 frames per seconde... Hoe dan ook is het gewoon een leuke game, op welk platform dan ook, maar het is intussen wél nieuws als een game wel op 1080p draait op de XO... En dat is dus geen goed nieuws voor de MS console. Hoe je het ook wendt of keert...
    Het is ook een beetje mierenneuken wat ik deed hé.

  24. #4299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Het is ook een beetje mierenneuken wat ik deed hé.
    Weet ik. Mijn reactie was dan ook meer een reactie op het artikel en het filmpje.

    Vandaag trouwens update 2.0.1 uitgerold naar de PS4. Doet Sony toch best vlot gelukkig. Nu kan de console weer in standby blijven staan. Hij startte vandeweek namelijk niet meer op toen ik em op standby had gezet. Dus na een reset deed ie het weer, maar praktisch is anders... Nu werkt de standby stand weer helemaal prima.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  25. #4300

    Standaard

    Dus COD is wel een aanrader begrijp ik? Was na BO2 en Ghosts wel een klein beetje COD moe en momenteel behoorlijk titanfall gek.
    Maar Advanced Warfare is dus weer een echt nieuw spel met de vertrouwde CD elementen maar nu met de snelheid van titanfall?
    Dan zou ik het best wel weer leuk kunnen gaan vinden dus.

Pagina 172 van 485 EersteEerste ... 72122162168169170171172173174175176182222272 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •