Pagina 271 van 484 EersteEerste ... 171221261267268269270271272273274275281321371 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.751 tot 6.775 van 12077 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #6751
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dank je.

    In welk gaatje heb jij de rubber zitten van voren gezien ?
    Denk om schroefjes... Vast is vast..

    20170607_131216.jpg 20170607_131237.jpg
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  2. #6752

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    In welk gaatje heb jij de rubber zitten van voren gezien ?
    Haha, als je alleen dit berichtje bovenaan de nieuwe pagina ziet staan zonder verdere context is het best een gekke vraag viel mij net op. :P

  3. #6753
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Haha, als je alleen dit berichtje bovenaan de nieuwe pagina ziet staan zonder verdere context is het best een gekke vraag viel mij net op. :P
    Haha.. Inderdaad...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  4. #6754

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Haha, als je alleen dit berichtje bovenaan de nieuwe pagina ziet staan zonder verdere context is het best een gekke vraag viel mij net op. :P
    Nu je het zegt ja.

  5. #6755

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Denk om schroefjes... Vast is vast..

    20170607_131216.jpg 20170607_131237.jpg
    Ja duidelijk.

    Ben nog aan het zoeken wat voor mij een juist gevoel geeft.

  6. #6756

    Standaard

    PS4 nieuws

    http://www.psx-sense.nl/282511/sony-...ystation-fort/

    Met de start van de nieuwe consoles hing ik meer naar de XO maar daar is zeker het laatste jaar nog weinig van over wat mij betreft.Niet normaal wat voor toppers er alleen al deze laatste maanden zijn uitgebracht op de PS4 !

    Op de forums in NL & Be merk je goed dat de PS4 meer in trek is dan wat dan ook.

    Ik gun Microsoft echt wel succes maar ik ben bang dat ze er met de Scorpio niet gaan komen.Het draait niet om tech maar op games en op dat gebied heeft Sony het voor nu en de toekomst goed voor elkaar.

    Microsoft moet gewoon een paar nieuwe IP's hebben en dat gaat denk niet gebeuren.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-06-2017 om 12:39

  7. #6757
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    PS4 nieuws

    http://www.psx-sense.nl/282511/sony-...ystation-fort/

    Met de start van de nieuwe consoles hing ik meer naar de XO maar daar is zeker het laatste jaar nog weinig van over wat mij betreft.Niet normaal wat voor toppers er alleen al deze laatste maanden zijn uitgebracht op de PS4 !

    Op de forums in NL & Be merk je goed dat de PS4 meer in trek is dan wat dan ook.

    Ik gun Microsoft echt wel succes maar ik ben bang dat ze er met de Scorpio niet gaan komen.Het draait niet op tech maar op games en op dat gebied heeft Sony het voor nu en de toekomst goed voor elkaar.

    Microsoft moet gewoon een paar nieuwe IP's hebben en dat gaat denk niet gebeuren.
    Maar vergeet ook niet dat de Scorpio een UHD-Player aan boord heeft, toch? Iets dat de de PS4 eigenlijk ook zou moeten hebben..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  8. #6758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Maar vergeet ook niet dat de Scorpio een UHD-Player aan boord heeft, toch? Iets dat de de PS4 eigenlijk ook zou moeten hebben..
    Dat zal bij gamers denk geen big deal zijn.Er zijn maar weinig mensen die echt klagen over het feit dat de PS4 & Pro geen UHD player aan boord heeft.

    Als Sony dit najaar zakt in prijs met de PS4 & Pro + een dikke exclusieve line-up heeft dan gaat Microsoft het heel zwaar krijgen.

    Een goede graadmeter is hoe het publiek gaat reageren op de E3 persconferentie van Microsoft [zondag 23:00 uur]

  9. #6759

    Standaard

    Vandaag gekocht.


    Eerste indruk:
    - In simulatie is het DR maar dan net wat lekkerder naar mijn idee [Speel met T300]
    - Mooie presentatie.

    Dirt Rally was na Dirt 2 & 3 weer eens goede rally game maar hij miste wel wat content en een goede presentatie.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-06-2017 om 14:42

  10. #6760

    Standaard

    Project Cars 2 [PS4/XO/PC

    Nou ja zeg deze racer komt al op 22 SEPTEMBER !

    Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=xQlrRpiyy64

    Wat is Sony met GT aan het doen.

  11. #6761
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Project Cars 2 [PS4/XO/PC

    Nou ja zeg deze racer komt al op 22 SEPTEMBER !

    Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=xQlrRpiyy64

    Wat is Sony met GT aan het doen.
    Goed nieuws..van PJC 2.
    Tja GT 6.1 noem ik het maar....
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  12. #6762

    Standaard

    EA Play persconferentie: Deze drie pik ik er uit.

    - Need for Speed payback:http://www.gamed.nl/view/127704

    - Anthem:http://www.gamed.nl/view/127707 Morgen laten ze bij Microsoft[Scorpio] gameplay zien.

    - Star Wars Battlefront 2: http://www.gamed.nl/view/127709 Bij de gameplay die ik net zag gaat de game net wat meer om het lijf hebben dan deel 1.

    Ik had 0,0 verwachtingen bij EA maar ik moet zeggen dat wel aardig was.

    UPDATE

    Battlefront 2 gameplay:https://www.youtube.com/watch?v=zlxyhnuYwl4 Jammer dat je hier nu het classes menu niet ziet want daar is te zien dat je echt aan je personage werkt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-06-2017 om 22:26

  13. #6763

    Standaard

    Uitgelekt:http://www.gamed.nl/view/127718 Dat is al een titel om blij van te worden.

    Heel benieuwd of Microsoft mij om 23:00 100% kan overtuigen.Zenuwachtig ben ik er van.

  14. #6764

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Vandaag gekocht.


    Eerste indruk:
    - In simulatie is het DR maar dan net wat lekkerder naar mijn idee [Speel met T300]
    - Mooie presentatie.

    Dirt Rally was na Dirt 2 & 3 weer eens goede rally game maar hij miste wel wat content en een goede presentatie.
    Begin met nieuwe T300 settings lekker in de game te komen.Bij een nieuwe race game is het afstellen van een stuur echt een pleuris werk.

    Ik speel deze Dirt in simulatie-mode dus moeilijk blijft het sowieso.

  15. #6765

    Standaard

    Xbox nieuws

    http://www.gamed.nl/view/127724

    Als ze de massa mee willen krijgen dan gaat dit te veel zijn + het gerucht gaat dat Sony wat van de prijs af gaat doen bij hun consoles dit najaar.

  16. #6766

    Standaard

    Microsoft persconferentie: Wat een teleurstelling !

    Microsoft heeft de games gewoon niet.Die paar aardige games die ik zag zijn gewoon multiplatform.

    Xbox One X:Het is net als de Pro een upgrade console.Ik wacht liever op een echte nieuwe console generatie [PS5]
    Alleen Forza 7 liet echt de kracht zien van de X.

  17. #6767

    Standaard

    Nadat de naam "Scorpio" (naar mijn idee) volledig was ingeburgerd dachten ze bij MS "Kom, laten we de naam eens veranderen."

    Ik heb er voor de rest niet veel van gezien, behalve Sea of Thieves. Zag er wel geinig uit, maar niet bepaald een system seller.

  18. #6768

    Standaard

    Bethesda persconferentie:http://www.insidegamer.nl/artikel/12...ntie-verzameld
    Tja hier verwachte iedereen de nieuwe grote IP van Bethesda Game Studios[Elder Scrolls,Fallout]

    Zeker de nieuwe Wolfenstein & Dishonored DLC zijn vet.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-06-2017 om 10:45

  19. #6769

    Standaard

    GT Sport [PS4]

    Ontwikkelaar meld dat er morgen een nieuwe trailer komt met datum.Ik gok dat de game in November komt.

    Van alle sim achtige racers is Project Cars 2 wel de racer waar ik het meest op zit te wachten.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-06-2017 om 10:42

  20. #6770

    Standaard

    Ik hoop echt dat Sony gaat knallen vannacht want anders valt deze E3 toch wel wat tegen.Het gerucht gaat ook dat Nintendo maar met een paar titels gaat komen die zelfs al maanden bekend zijn.

  21. #6771

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Nadat de naam "Scorpio" (naar mijn idee) volledig was ingeburgerd dachten ze bij MS "Kom, laten we de naam eens veranderen."

    Ik heb er voor de rest niet veel van gezien, behalve Sea of Thieves. Zag er wel geinig uit, maar niet bepaald een system seller.
    Nu ik er nog eens een nacht over geslapen heb is nogmaals mijn conclusie dat het super slecht was !

    Komen ze voor de X ook nog eens met precies het design van de S versie.Het ergste is nog dat niets indruk maakte.

    Met de Pro is het zo slecht nog niet.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-06-2017 om 10:52

  22. #6772

    Standaard

    Iemand interesse in injustice 2 voor PS4? Hij zit nog in de sealverpakking. €38 exclusief verzenden. Stuur me een privébericht als je deze graag wilt overnemen

  23. #6773

    Standaard

    10 november, Ni no Kuni 2!!!!!!!

  24. #6774

    Standaard

    Geen The Last Of Us 2 en geen Bloodborne (of iets anders van From Software) bij Sony. Ik had het ook niet verwacht, maar toch jammer. Hopelijk bij PSX in December iets van TLOU 2 dan. Alhoewel het waarschijnlijk pas 2019 zal zijn dat ie gereleased kan worden.

    Monster Hunter heb ik nog nooit gespeeld, maar het zag er wel geinig uit. Idem voor Shadow of the Colossus.

    Gelukkig wel de DLC van Horizon dit jaar.

    Voor de rest was het allemaal niet zo bijzonder, eigenlijk.

  25. #6775

    Standaard

    3DS


    Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=UhOx-FpEAQk [Re 15 Sep]

    Geloof het of niet maar dit is mijn titel van deze E3.Het is een remake van de Gameboy versie uit 1992.

    Sowieso spraken de Nintendo games mij het meest aan deze E3.

Pagina 271 van 484 EersteEerste ... 171221261267268269270271272273274275281321371 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •