De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 12 Rounds probleempje

    Jaja eerste probleem is binnen met mijn Pioneer BD speler jammer genoeg.

    Dus mijn vraag is of meer mensen deze titel hebben gekocht?.

    Probleem is het volgende, ik krijg compressie foutjes in het begin en tussendoor tijdens de film zelf.

    Mijn speler is een BDP-320, maar op de PS3 speelt deze gewoon goed af.
    What ?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe Bekijk bericht
    Jaja eerste probleem is binnen met mijn Pioneer BD speler jammer genoeg.

    Dus mijn vraag is of meer mensen deze titel hebben gekocht?.

    Probleem is het volgende, ik krijg compressie foutjes in het begin en tussendoor tijdens de film zelf.

    Mijn speler is een BDP-320, maar op de PS3 speelt deze gewoon goed af.
    Volgens mij heeft Pioneer ook net nieuwe firmware uitgebracht, maar ik weet niet of dat ook voor de BDP320 is.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens mij heeft Pioneer ook net nieuwe firmware uitgebracht, maar ik weet niet of dat ook voor de BDP320 is.

    Nee niet voor deze speler, laatste firmware voor deze speler dateert uit augustus.
    What ?

  4. #4

    Standaard

    Toevallig hier mensen die in het bezit zijn van 12 Rounds en een Panasonic of Pioneer speler?.


    Vandaag is er een firmware uitgekomen voor de Pioneer BDP320, alleen probleem is er nog steeds.
    What ?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe Bekijk bericht
    Jaja eerste probleem is binnen met mijn Pioneer BD speler jammer genoeg.

    Dus mijn vraag is of meer mensen deze titel hebben gekocht?.

    Probleem is het volgende, ik krijg compressie foutjes in het begin en tussendoor tijdens de film zelf.

    Mijn speler is een BDP-320, maar op de PS3 speelt deze gewoon goed af.
    mmm, had dit ook met een rental versie op m'n pioneer bdp-51 fd; op m'n ps3 speelde ie volgens mij wel goed af (is alweer een tijdje geleden); schijfje was niet echt schoon/krasvrij dus dacht dat het daar aan lag...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    mmm, had dit ook met een rental versie op m'n pioneer bdp-51 fd; op m'n ps3 speelde ie volgens mij wel goed af (is alweer een tijdje geleden); schijfje was niet echt schoon/krasvrij dus dacht dat het daar aan lag...


    Nee het ligt aan de Pioneer spelers zelf jammer genoeg , alleen Pioneer schuift het weer af op FOX omdat FOX afwijkt van de normale BD normen volgens hun.
    What ?

  7. #7

    Standaard

    Ongelofelijk dat we bijna al 1 jaar verder zijn en ik 12 Rounds nog steeds niet kan afspelen op mijn Pioneer speler.

    De film komt al bijna op tv verdikkeme .
    What ?

  8. #8

    Standaard

    Wie koopt er dan ook een pioneer blu-ray speler...

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Wie koopt er dan ook een pioneer blu-ray speler...

    Een goeie inderdaad, speler is verder helemaal top alleen dit titel speelt ie gewoon niet en heb al tig keer gemaild en ze blijven constant maar zeggen in de volgende firmware wordt het opgelost.

    Overigens Panasonic schijnt ook een probleem te hebben met dit Fox titel, maar geen idee of dit bij Pana al is opgelost.

    Dit is mijn 3de speler in 2/3 jaar dus verkopen is ook weer geen optie . Ik blijf dan bezig.
    What ?

  10. #10
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    12 rounds is gekend disc die problemen oplevert. Heb deze zelf niet, en Pana is
    karig met informatie wat precies is opgelost firmware updates.

    Wacht maar tot The Losers hier uitkomt
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe Bekijk bericht
    Een goeie inderdaad, speler is verder helemaal top alleen dit titel speelt ie gewoon niet en heb al tig keer gemaild en ze blijven constant maar zeggen in de volgende firmware wordt het opgelost.

    Overigens Panasonic schijnt ook een probleem te hebben met dit Fox titel, maar geen idee of dit bij Pana al is opgelost.

    Dit is mijn 3de speler in 2/3 jaar dus verkopen is ook weer geen optie . Ik blijf dan bezig.
    Was eigenlijk meer sarcastisch bedoelt, bovenstaande tekst maakt het in iedergeval alleen maar bijtender. Misschien een Sony of LG proberen, heb zelf al zo'n anderhalf jaar een sony en heb er nooit problemen mee gehad. Enigste reden voor mij om een nieuwe BR speler aan te schaffen zou zijn omdat de opstarttijd wel wat versneld zou mogen worden, maarja om 'm daarvoor te vervangen is gekkenwerk. Goede vervanger zou de Sony BDP-S370 zijn, speelt tevens SACD en schijnt erg snelle opstarttijd te hebben.

  12. #12

    Standaard

    Vandaag een nieuwe firmware uitgekomen voor mijn speler en nog steeds problemen bij het afspelen, ik ga de film gewoon downloaden en eindelijk bekijken voordat ie op TV komt . Dit is gewoon gek.
    What ?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •