Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 28910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 307 worden weergegeven.

Discussie: Hiteker HTB-1026

  1. #276

    Standaard

    Iemand die me kan helpen? Ik ben zo niet technisch namelijk.

    Ik heb ook deze speler en wil hem graag koppelen met internet (voor BD-live), maar dit lukt me niet. Dit zou gewoon zonder extra kabeltje moeten kunnen toch?

    In het hoofdmenu heb ik rechtsonder een soort pop upje met daarin dat mijn speler niet aangesloten is op mijn netwerk en dat ik dat in orde kan maken middels het rode knopje. Als ik op het rode knopje druk kan ik een netwerktest doen, maar als ik daarop klik krijg ik al vrij snel een time out. Iemand die weet wat ik moet doen? Ik heb echt geen verstand van dit soort dingen.

  2. #277

    Standaard

    Wat bedoel je precies met "dit zou gewoon zonder extra kabeltje moeten kunnen toch"? Beketent dit dat je de speler hebt verbonden met internet via een kabel?

  3. #278

    Standaard

    Nee, dat heb ik dus niet. Omdat ik een netwerk test kan doen gaf mij dit de indruk dat ik dit via de het draadloze netwerk kon doen, maar dat is niet zo dus?

  4. #279
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Is inderdaad niet zo, je zult dus wel degelijk je speler via een kabel in je netwerk moeten hangen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #280

    Standaard

    Weet je ook wat voor kabel ik daarvoor nodig heb? En kan ik deze dan op het kastje van mij digitale tv aansluiten welke weer is aangesloten op mijn modem? Mijn modem staat niet in de buurt van mijn bluray-speler namelijk.

  6. #281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Weet je ook wat voor kabel ik daarvoor nodig heb? En kan ik deze dan op het kastje van mij digitale tv aansluiten welke weer is aangesloten op mijn modem? Mijn modem staat niet in de buurt van mijn bluray-speler namelijk.
    Een gewone UTP-kabel (netwerkkabel):


    Als dat 'kastje' van de digitale tv als router fungeert, zou dat moeten kunnen. Zo'n UTP-kabel kost bij de gamma €2, dus dat zou je even kunnen uitproberen. Anders moet er toch een kabel direct het modem in (ik heb die hitaker ook, maar bij mij hangt-ie om dezelfde reden niet aan het netwerk)

  7. #282

    Standaard

    Heel erg bedankt. Ik zal eens kijken of ik het voor elkaar krijg.

  8. #283

    Standaard

    Sinds kort heb ik problemen met de Hiteker. Ik heb altijd probleemloos tussen regio's kunnen switchen. Naar mijn weten heb ik dit ook maar een paar keer gedaan, aangezien ik maar één regio A BD heb. Ondanks dat ik recentelijk nog m'n regio B Avatar heb gekeken, lijkt de speler nu vast te zitten op regio A. Hij speelt enkel nog regio A en regiovrije schijfjes. Het intikken van 973502 werkt niet. Ik heb het eindeloos en in elk mogelijk tempo geprobeerd. Vaker kostte het switchen een paar pogingen, maar nu werkt het echt niet meer. De Hiteker maakt bij het inladen van de regio B Blu-Ray tikkende geluiden die zeer ongezond klinken. Na lange tijd krijg ik bij Avatar de melding dat de speler een update vereist om de disc af te spelen (wat dus gewoon inhoudt dat de regio verkeerd is) en bij andere Blu-Rays staat er dat de speler regio A gelockt is. Ik heb alle codes geprobeerd maar hij wil niet meer terug naar regio B. Iemand een idee? Zou er dan toch een limiet op zitten? Vaak heb ik niet van regio veranderd.


    EDIT: Voor nu werkt hij weer even. Ik heb al vaker gemerkt dat ik de code in een bepaald ritme moet uitvoeren. 97350 snel achter elkaar en na een korte pauze de 2 en ENTER. Erg raar dat de speler 99/100 niet goed (meer) reageert op het veranderen van regio. Ik laat hem voorlopig mooi op B staan.
    Laatst aangepast door Koert : 19-10-2011 om 21:06

  9. #284

    Standaard

    Goedenavond,

    Ik heb enige tijd geleden deze blurayspeler gekocht met name om Criterion blurays te kunnen kijken. Ik heb na aankoop, middels de code 9735 - 1 enter de speler op regio A gezet en dit getest met de bluray van Sweetie. Dit werkte prima.

    Echter als ik nu, een maand later, een criterion bluray opzet (sweetie inclusief) doet het beeld het goed, maar het geluid stottert en heeft een blikkerige extra laag.

    Ik heb tussentijds de speler niet gebruikt, op een 2tal cdtjes na. De machine heeft ook een tijdje zonder stroom gestaan. Oh, en ik heb een schijfje met een divx filmpje erin gehad. Toen ontdekte ik het probleem voor het eerst. Geluid deed het prima, geluid stotterde en klonk blikkerig. Klinkt geluid zo als het geluid de 30fps probeert te halen terwijl het beeld 25fps is?

    Uiteraard heb ik geprobeerd om de code opnieuw in te voeren, maar dat verandert niets aan het geluid.

    Heeft iemand een oplossong voor me?

    Ik hoop van jullie te horen!

    groet
    Stanley

  10. #285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stanley_Kbrick Bekijk bericht
    Goedenavond,

    Ik heb enige tijd geleden deze blurayspeler gekocht met name om Criterion blurays te kunnen kijken. Ik heb na aankoop, middels de code 9735 - 1 enter de speler op regio A gezet en dit getest met de bluray van Sweetie. Dit werkte prima.

    Echter als ik nu, een maand later, een criterion bluray opzet (sweetie inclusief) doet het beeld het goed, maar het geluid stottert en heeft een blikkerige extra laag.

    Ik heb tussentijds de speler niet gebruikt, op een 2tal cdtjes na. De machine heeft ook een tijdje zonder stroom gestaan. Oh, en ik heb een schijfje met een divx filmpje erin gehad. Toen ontdekte ik het probleem voor het eerst. Geluid deed het prima, geluid stotterde en klonk blikkerig. Klinkt geluid zo als het geluid de 30fps probeert te halen terwijl het beeld 25fps is?

    Uiteraard heb ik geprobeerd om de code opnieuw in te voeren, maar dat verandert niets aan het geluid.

    Heeft iemand een oplossong voor me?

    Ik hoop van jullie te horen!

    groet
    Stanley
    >>Geluid << Daar zal wel beeld hebben moeten staan.

    Het geluid stotterd, maar je vergeet er wel bij te vermelden welk apparaat het geluid in jouw geval weergeeft, de TV, een set of een vorm van losse componenten.

    Fijn als je dan ook nog merk en model noemt en de wijze waarop je het geluid hebt aangesloten, helemaal netjes is dan ook nog als je er zelf dan ook nog een linkje bijzet die naar de gebruiksaanwijzing leid.

    Wat mij betreft laten we het geluid van DivX filmpjes etc etc etc, hier helemaal buiten beschouwing , je wordt alleen geholpen met problemen die te maken hebben met originele schijven

    Deze vat ik ook niet helemaal:

    >>Uiteraard heb ik geprobeerd om de code opnieuw in te voeren, maar dat verandert niets aan het geluid.<<
    Wat bedoel je daarmee? (als het de code is om van zone te veranderen, dan heeft dat geen invloed/zou geen invloed moeten hebben, op het geluid, zeker niet omdat "sweetie" eerder wel goed afspeelde....)

    Je kan beginnen om al je settings te controleren en eventueel opnieuw in te stellen.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #286

    Standaard

    Hoi dankjewel voor de reactie,

    Ik ben niet vertrouwd met dit forum en kon ook niet goed overzien welke info nodig is om een goede oplossing te vinden.

    Aangezien ook het geluid voorheen goed was en er qua randapparatuur niets veranderd is ging ik er vanuit dat of het uitvallen van de stroom of de divx mijn hiteker van slag had gebracht.

    Ik zal snel de resteende info bij elkaar zoeken in de hoop dat iemand me verder kan helpen

    dank jullie wel alvast

    groet

    stanley

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    >>Geluid << Daar zal wel beeld hebben moeten staan.

    Het geluid stotterd, maar je vergeet er wel bij te vermelden welk apparaat het geluid in jouw geval weergeeft, de TV, een set of een vorm van losse componenten.

    Fijn als je dan ook nog merk en model noemt en de wijze waarop je het geluid hebt aangesloten, helemaal netjes is dan ook nog als je er zelf dan ook nog een linkje bijzet die naar de gebruiksaanwijzing leid.

    Wat mij betreft laten we het geluid van DivX filmpjes etc etc etc, hier helemaal buiten beschouwing , je wordt alleen geholpen met problemen die te maken hebben met originele schijven

    Deze vat ik ook niet helemaal:



    Wat bedoel je daarmee? (als het de code is om van zone te veranderen, dan heeft dat geen invloed/zou geen invloed moeten hebben, op het geluid, zeker niet omdat "sweetie" eerder wel goed afspeelde....)

    Je kan beginnen om al je settings te controleren en eventueel opnieuw in te stellen.

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stanley_Kbrick Bekijk bericht
    Hoi dankjewel voor de reactie,

    Ik ben niet vertrouwd met dit forum en kon ook niet goed overzien welke info nodig is om een goede oplossing te vinden.

    Aangezien ook het geluid voorheen goed was en er qua randapparatuur niets veranderd is ging ik er vanuit dat of het uitvallen van de stroom of de divx mijn hiteker van slag had gebracht.

    Ik zal snel de resteende info bij elkaar zoeken in de hoop dat iemand me verder kan helpen

    dank jullie wel alvast

    groet

    stanley
    Ons forum, ook jouw forum, werkt hetzelfde als andere forums, er zit hier genoeg kennis en bereidwilligheid om iedereen weer op weg te helpen, maar we hebben natuurlijk wel een beetje info nodig om je in de goede richting te kunnen leiden
    Have fun and enjoy your collection

  13. #288

    Standaard

    Een korte follow up. De hiteker speelt geluid en beeld weer naar behoren.

    Om erachter te komen waarom de machine geen bluray regio a wilde af spelen heb ik eerst gekeken of andere formaten/ regios wel naar behoren afspeelden
    Als eerst een pal dvd gespeeld, deze deed het goed. Toen heb ik een pal bluray gespeeld, deze speelde ook naar behoren. Toen een Criterion bluray regio A geprobeerd en deze doet het nu ook weer. Qua instellingen in de hiteker heb ik niks veranderd, ook niet bij de randapparatuur. De geluidsstoring is in ieder geval verholpen...

    groet Stanley

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stanley_Kbrick Bekijk bericht
    Een korte follow up. De hiteker speelt geluid en beeld weer naar behoren.

    Om erachter te komen waarom de machine geen bluray regio a wilde af spelen heb ik eerst gekeken of andere formaten/ regios wel naar behoren afspeelden
    Als eerst een pal dvd gespeeld, deze deed het goed. Toen heb ik een pal bluray gespeeld, deze speelde ook naar behoren. Toen een Criterion bluray regio A geprobeerd en deze doet het nu ook weer. Qua instellingen in de hiteker heb ik niks veranderd, ook niet bij de randapparatuur. De geluidsstoring is in ieder geval verholpen...

    groet Stanley
    Fijn dat ie weer naar het zin werkt

    Dank voor je terugkoppeling
    Have fun and enjoy your collection

  15. #290

    Standaard

    Omdat ik erg tevreden ben over mn Hiteker-speler, heb ik een 2e aangeschaft via Marktplaats voor op de slaapkamer. Deze leest echter geen dvd's...ongeacht welke regio! Ook speelt hij geen cd's. Hij leest, bromt en piept en geeft dan op de display "no disk". Schoonmaakdisk erin gedaan....helpt niet. Ik heb echt vele schijfjes geprobeert. En dan nu het vreemde....Blu-Rays pakt hij wel. Heel erg vreemd.

    Weet iemand een technische oplossing hiervoor of is hij gewoon defect?

  16. #291

    Standaard

    Ik denk defect

    Je dient te bedenken dat een speler een gecombineerde kop heeft, hij gebruikt een andere laser voor BR dan voor DVD en CD.
    Have fun and enjoy your collection

  17. #292

    Standaard

    Nou....mn eerste via Marktplaats bleek dus inderdaad defect. Ik heb een andere gekocht, ook via Marktplaats. Deze werkt gelukkig wel maar....tijdens het spelen van een disk is het geluid van de speler best wel luid. Een soort brommend, piepend geluid. Ook als ik op pauze druk, hoor ik dat geluid. Als je het eenmaal hoort, is het bloedirritant.

    Ik heb al zo'n speler in mn woonkamer en die heeft dat geluid niet. Dat was ook de reden waarom ik een 2e op de slaapkamer wilde, ik ben er erg tevreden over. Maar ik lijk nu tweemaal pech te hebben. Het lijkt wel alsof er een motortje staat te draaien in die speler. Meer mensen daar last van bij deze speler? En is dat te verhelpen?

  18. #293

    Standaard

    Heb ik ook, wat je schijnt te kunnen doen is de ventilator vervangen door een stillere, staat hier ook ergens in dit topic volgens mij.

    Een nog betere optie is een Philips BDP2500 of een BDP3000(als je een speler met internet functionaliteit wilt) aan te schaffen en op deze Zuid-Amerikaanse software te installeren. Is een fluitje van een cent en ik heb in het topic betreffende deze speler(s) een link geplaatst hoe dit te doen. Hij is echt fluisterstil
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #294

    Standaard

    Sinds ik m'n Hiteker als tweede (regio A) speler heb aangesloten op m'n kersverse beamer, lijkt er iets geks aan de hand te zijn met de manier waarop hij AAC-audio doorgeeft aan m'n versterker. Hij is aangesloten via een de coax digital out, en staat ingesteld op 'Bitstream Mixed'. DTS-geluid ontvangt de reciever nog altijd prima, maar bij andere formaten (dus bij de meeste menu-schermen en bij de meeste dvd's) geeft hij alleen maar geknars. Ik heb elke instelling voor digitale audio-weergave geprobeerd, maar zonder resultaat. Iemand nog een idee?

  20. #295

    Standaard

    http://online.kruidvat.nl/product/45....html?token=-1

    Is dat nog steeds dezelfde? Voor 29,99!? Want dan is hij helemaal mooi voor er bij

    Het geluid zorgt alleen voor twijfel, of de herrie beter gezegd. Ik zit 4 meter van de speler af (als ik hem neem) en geluid staat dan op normaal televisievolume. Kast is van voren open. Is de beschreven herrie dan, denken de ervaringsdeskundige, nog duidelijk aanwezig.

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    http://online.kruidvat.nl/product/45....html?token=-1

    Is dat nog steeds dezelfde? Voor 29,99!? Want dan is hij helemaal mooi voor er bij

    Het geluid zorgt alleen voor twijfel, of de herrie beter gezegd. Ik zit 4 meter van de speler af (als ik hem neem) en geluid staat dan op normaal televisievolume. Kast is van voren open. Is de beschreven herrie dan, denken de ervaringsdeskundige, nog duidelijk aanwezig.
    Is uitverkocht.

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Is uitverkocht.
    Nu wel, zie ik. Alleen blijft de vraag hetzelfde: is het hem? Want dan hou ik in de gaten of hij weer in voorraad is voor deze mooie prijs (en anders de normale prijs)

    En de 'herrie' heb ik in dit thread veel over geleze, alleen kan ik het noog niet plaatsen in mij hoofd.

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Nu wel, zie ik. Alleen blijft de vraag hetzelfde: is het hem? Want dan hou ik in de gaten of hij weer in voorraad is voor deze mooie prijs (en anders de normale prijs)

    En de 'herrie' heb ik in dit thread veel over geleze, alleen kan ik het noog niet plaatsen in mij hoofd.
    Ja, dit is hem. Ik heb hem zelf staan en net even vergeleken. Herrie is idd wel een dingetje (maar ik heb de PS3 slim die iets soortgelijks heeft dus mij valt het niet meer op) en wat bij mij op is gaan spelen is dat de tray de eerste aantal keren met openen niet helemaal open gaat en dat sommige discs haperen met afspelen. Dat waren gelukkig regiovrije discs en heb het nog niet geprobeerd met Regio A titels. Ik had de speler via het forum gekocht dus duur was ie niet.

  24. #299

    Standaard

    Ik zou dit ding niet kopen. Ik heb er drie gekocht, waarvan er twee defect blijken. Zeer wisselend ook wat voor schijf hij vreet; dan weer wel een BD, dan weer niet. En dan dat pokkegeluid...heel irritant.

  25. #300

    Standaard

    Geluid kun je verminderen door een stillere pc fan er in te monteren, stelt niks voor.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 28910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •