Pagina 4 van 13 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 307 worden weergegeven.

Discussie: Hiteker HTB-1026

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    DVDProfilersFilmgek bedankt voor het antwoord. Ik heb heb twee PS3's gehad en dat was goed te doen dus als de Hiteker minder geluid maakt dan lijkt mij dat wel acceptabel.
    Ben benieuwd hoe je hem dan uiteindelijk in de praktijk ervaart, laat je dat ook even weten
    Have fun and enjoy your collection

  2. #77

    Standaard

    Vanavond gekocht en het eerst wat opvalt is hoe klein hij is. Ik heb eerst Toy story 2 gekeken op mijn panasonic en daarna en stuk met de Hiteker. Hij maakt hoop bijgeluiden maar als de film start is dat niet meer het geval. Het geluid is te doen maar stil is hij niet zoals mijn panasonic en hij maakt zeker meer geluid dan de PS3's die ik heb gehad. Verder ben ik aangenaam verrast door goede beeld kwaliteit. Hoop dat mijn regio A blu-ray's snel binnen komen zodat we dat ook kunnen testen.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Vanavond gekocht en het eerst wat opvalt is hoe klein hij is. Ik heb eerst Toy story 2 gekeken op mijn panasonic en daarna en stuk met de Hiteker. Hij maakt hoop bijgeluiden maar als de film start is dat niet meer het geval. Het geluid is te doen maar stil is hij niet zoals mijn panasonic en hij maakt zeker meer geluid dan de PS3's die ik heb gehad. Verder ben ik aangenaam verrast door goede beeld kwaliteit. Hoop dat mijn regio A blu-ray's snel binnen komen zodat we dat ook kunnen testen.
    Mmmm, dan heb je wel heel stille PS3's gehad , heb er hier nog 2 staan, 1 in de doos en 1 ingebruik. Denk dat de Hiteker en de PS3's aan elkaar gewaagd zijn, alleen is het geluid van de apparaten niet hetzelfde.....

    Ben benieuwd hoe het regiovrij maken bij je gaat, vind AB knopjes wel akelig frutselig en had 3 pogingen nodig om hem van regio te veranderen.
    Have fun and enjoy your collection

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mmmm, dan heb je wel heel stille PS3's gehad , heb er hier nog 2 staan, 1 in de doos en 1 ingebruik. Denk dat de Hiteker en de PS3's aan elkaar gewaagd zijn, alleen is het geluid van de apparaten niet hetzelfde.....

    Ben benieuwd hoe het regiovrij maken bij je gaat, vind AB knopjes wel akelig frutselig en had 3 pogingen nodig om hem van regio te veranderen.
    Of jou Hiteker maakt minder lawaai. Mijn eerste PS3 was tijdens het afspelen van Blu-ray zonder meer stil te noemen. De tweede die ik terug kreeg van Sony maakte al stuk meer lawaai. Die mijn neefje had komt idd wel overeen met wat geluids nivo van de Hiteker.

    Ik verwacht begin volgende week de regio A blu-rays dan zal nog wel even terug rapporteren.

  5. #80

    Standaard

    Ik heb net regio A schijfjes binnen gehad maar ik krijg het voor elkaar. Welke knop wordt er bedoeld met digit button?

  6. #81

    Standaard

    een digit button betekent gewoon een cijfertoets... Je zou dus simpelweg 973501 in moeten toetsen met een openstaande lade en daarna op enter drukken voor een regio A speler...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    een digit button betekent gewoon een cijfertoets... Je zou dus simpelweg 973501 in moeten toetsen met een openstaande lade en daarna op enter drukken voor een regio A speler...
    Het is gelukt, bedankt. Maar waarom het de eerste 10 keer niet lukte geen idee.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Het is gelukt, bedankt. Maar waarom het de eerste 10 keer niet lukte geen idee.
    Mmmm, en ik dacht dat ik sloom was met m'n 3 pogingen

    Het ligt gewoon aan de knopjes, zijn erg prutserig en reageren niet echt lekker, tip: als je weer terug wil veranderen moet je erop letten dat het enter knopje even oplicht als je de toetsjes bedient
    Have fun and enjoy your collection

  9. #84

    Standaard Morgen bij Kruidvat

    Morgen is deze bij de Kruidvat te koop voor 125 euro en je krijgt er nog 4 blue-ray titels naar keuze bij... Zeker een hele leuke aanbieding!

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door olemla Bekijk bericht
    Morgen is deze bij de Kruidvat te koop voor 125 euro en je krijgt er nog 4 blue-ray titels naar keuze bij... Zeker een hele leuke aanbieding!
    Geen top titels neem ik aan. Doet er niet toe ik blij met mij aanschaf en dat ik eindelijk The man with the golden gun op blu-ray kan kijken. Als hij stil/stiller was geweest was het echt een koopje. Op het beeld en de geluids kwaliteit is niks op aan te merken wat blu-ray betreft. Dvd moet ik nog testen maar ik ga er vanuit dat net als mijn Panasonic het minder is als mijn Denon 1910 dvd-speler. Maar daar koop hem in de eerste plaats natuurlijk niet voor.
    Laatst aangepast door homernt : 15-03-2010 om 09:34

  11. #86

    Standaard

    vd moet ik nog testen maar ik ga er vanuit dat net als mijn Panasonic het minder is als mijn Denon 1910 dvd-speler
    Is het niet zo dat een gewoon dvd-schijfje toch altijd beter is op een blue-ray speler dan op een normale dvd-speler?

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door olemla Bekijk bericht
    Is het niet zo dat een gewoon dvd-schijfje toch altijd beter is op een blue-ray speler dan op een normale dvd-speler?
    Nee, het ligt eraan welke chip erin zit en of die beetje goed upscaled naar 1080p. In mij geval verbaasd mij dat niks want mijn Denon heeft even veel gekost als de panasonic blu-ray speler. Je mag dus verwachten van een goede dedicated dvd-speler dat die een beter beeld laat zien.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door olemla Bekijk bericht
    Morgen is deze bij de Kruidvat te koop voor 125 euro en je krijgt er nog 4 blue-ray titels naar keuze bij... Zeker een hele leuke aanbieding!
    Je kan hem los kopen voor 103 euro(incl verwijderingsbijdrage) of kiezen uit 3 pakketten met 4 Blu rays voor 128 euro (incl verwijderingsbijdrage)

    Als je geen regiovrije speler nodig hebt en de titels liggen je niet, dan zou ik de LG BD370 nemen, die is wel regiovrij te maken voor DVD's maar niet voor blu rays, hij is wel stil.

    Toch een leuke aanbieding voor de beginner die een regiovrije speler zoeken(is hij niet echt, je moet steeds van regio wisselen) en er voor 25 euro 4 blu ray titels bij willen kopen.
    Have fun and enjoy your collection

  14. #89

    Standaard

    dan zou ik de LG BD370 nemen
    Deze kun je echter niet voor onder de €129,00 kopen en je krijgt er geen 4 blue-ray titels bij.


    Nee, het ligt eraan welke chip erin zit en of die beetje goed upscaled naar 1080p
    Weet je misschien of de chip die in deze Hiteker zit kwalitatief goed is?

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door olemla Bekijk bericht
    Deze kun je echter niet voor onder de €129,00 kopen en je krijgt er geen 4 blue-ray titels bij.




    Weet je misschien of de chip die in deze Hiteker zit kwalitatief goed is?
    Klopt, de goedkoopste is momenteel 129,-- al heb ik hem ook al eens gespot voor 122,-- . Je krijgt er geen 4 BR schijfjes bij, maar als het nu eens 10 titels zijn die je allemaal weinig zeggen..... en dan nog geen vrije keuze, maar een keuze uit 3 pakketten.

    Weet niet welke chip er in de Hiteker zit, maar het beeld en geluid zijn gewoon goed, daar hoef je je echt geen zorgen over te maken
    Have fun and enjoy your collection

  16. #91

    Standaard

    Beste mensen,

    Ik heb deze speler net gekocht en aangesloten. Mooie kwaliteit en vind het geluid meevallen.
    Echter heb ik het probleem dat het beeld niet vlekkeloos loopt maar hapert. Zijn er bepaalde instellingen die veranderd moeten worden? De televisie zal het denk ik ook niet zijn, dit betreft een LG 42LH3300. Kan iemand mij helpen?

    Groetjes,
    Benny

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BennyPhoelich Bekijk bericht
    Beste mensen,

    Ik heb deze speler net gekocht en aangesloten. Mooie kwaliteit en vind het geluid meevallen.
    Echter heb ik het probleem dat het beeld niet vlekkeloos loopt maar hapert. Zijn er bepaalde instellingen die veranderd moeten worden? De televisie zal het denk ik ook niet zijn, dit betreft een LG 42LH3300. Kan iemand mij helpen?

    Groetjes,
    Benny
    Je zult je probleem toch iets duidelijker moeten toelichten....

    Iets dat hapert, dan kan 1x in het uur zijn, op bepaalde momenten of onder bepaalde omstandigheden.

    Zodoende gaarne:
    manier van aansluiten
    regelmaat van haperen
    met welke software
    met welke hardware
    met welke instellingen(hoe/met welke instellingen heb je hem tijdens setup ingesteld)
    Have fun and enjoy your collection

  18. #93

    Standaard

    nou het is eigenlijk vooral als de camera langzaam beweegt, dit loopt niet helemaal vloeiend.
    Maar nu ik er wat duidelijker naar kijk lijkt ie dat niet meer te doen :s wellicht moet de blu ray speler iets warmer worden?

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BennyPhoelich Bekijk bericht
    nou het is eigenlijk vooral als de camera langzaam beweegt, dit loopt niet helemaal vloeiend.
    Maar nu ik er wat duidelijker naar kijk lijkt ie dat niet meer te doen :s wellicht moet de blu ray speler iets warmer worden?
    Als je TV 1080p24Hz ondersteund en je je Hiteker, dacht ik zo uit mijn hoofd, op Movie of iets met film zet, dan gaat hij indien de BRschijf het ook heeft op 1080p24 weergeven en moet het beeld wel vloeiend zijn. Soms ligt het haperen (bij zowel BR en in hogere mate bij DVD ) ook gewoon aan een te lage bit rate, oftewel gewoon een matige transfer, er zijn schijven waar het gewoon erg bij opvalt terwijl je er bij de meeste schijven geen last van hebt. Niet gelijk in paniek raken, mensen geven veel te snel hun apparatuur de schuld terwijl de softwareboer eigenlijk over de knie moet.
    Have fun and enjoy your collection

  20. #95

    Standaard

    Zo, net voor dat ik ging werken ook maar een Hiteker gehaald bij de lokale Trekpleister voor 103 euro incl. de BD Oorlogswinter.
    Nu maar eens de speler regiovrij maken en een mooie Criterion gaan bestellen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zo, net voor dat ik ging werken ook maar een Hiteker gehaald bij de lokale Trekpleister voor 103 euro incl. de BD Oorlogswinter.
    Nu maar eens de speler regiovrij maken en een mooie Criterion gaan bestellen
    Dat is wel een ding, ja. Ik heb al zitten kijken naar Yojimbo en Sanjuro maar de prijs mag er best zijn.

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zo, net voor dat ik ging werken ook maar een Hiteker gehaald bij de lokale Trekpleister voor 103 euro incl. de BD Oorlogswinter.
    Nu maar eens de speler regiovrij maken en een mooie Criterion gaan bestellen
    Voor DVD's regiovrij, maar voor BD's moet je van regio blijven wisselen, vandaar dat ik hem er voor erbij heb genomen.
    Have fun and enjoy your collection

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Voor DVD's regiovrij, maar voor BD's moet je van regio blijven wisselen, vandaar dat ik hem er voor erbij heb genomen.
    Ik moet hem idd van regio wisselen voor BD en ook ik heb hem voor er bij
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik moet hem idd van regio wisselen voor BD en ook ik heb hem voor er bij
    Mooi apparaatje voor het geld, ben er best wel blij mee al draait ie niet veel, denk dat ie wel 100 kan worden hier

    Nog wel even je opsomming aanpassen, je schaamt je er toch niet voor

    Philips 42PFL9664; Harman Kardon AVR 355; Philips BDP9500; JBL L830; JBL LC1; JBL HLS410; BK Gemini II; Philps Pronto TSU9200;
    SONY PS3; UPC HD DVR; The Chord Company Supershield HDMI; Oehlbach NF1 Adapter-Cable RCA TO 2 RCA ; Oehlbach NF113 Digital Set

    Zag hem er niet tussen.....
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 24-03-2010 om 15:56 Reden: s weg missssstikkie
    Have fun and enjoy your collection

  25. #100

    Standaard

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 4 van 13 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •