Pagina 5 van 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 307 worden weergegeven.

Discussie: Hiteker HTB-1026

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Voor DVD's regiovrij, maar voor BD's moet je van regio blijven wisselen, vandaar dat ik hem er voor erbij heb genomen.
    Wisselen van regio kan 'tot in den treure' ?

  2. #102

    Standaard

    Regio is gewisseld, kan nu geen regio B meer afspelen.
    Beeldkwaliteit is echt beter dan ik had verwacht, speler maakt met laden wel veel herrie en geeft vaak een hoge fluittoon tijdens het afspelen, maar als er genoeg 'geluid' in de film zit is het te doen.
    Bouwkwaliteit is prima, merk wel dat de HDMI aansluiting wat 'ruimer' is dan bij mijn andere apparaten met HDMI aansluiting.
    Menu vind ik ook goed te doen, al zou hier en daar een help tekst nog beter geweest zijn.
    HDMI CEC werkt alleen met het aanzetten v/d speler, mijn TV gaat dan aan. Bij het uitzetten v/d speler, gaat de TV niet uit, ook niet met het lang ingedrukt houden van de standby toets. Andersom heb ik het nog niet geprobeerd.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht

    Have fun and enjoy your collection

  4. #104

    Standaard

    Zo hij speelt regio A prima af
    Net The Curious Case Of Benjamin Button(Criterion Collection) binnen die ik via het forum besteld had(Direct toegestuurd door de verkoper, zoals ik het graag zie en zelf ook doe) en de test is positief!!

    Edit: Ow ja HDMI CEC werkt niet met mijn TV aanzetten naar deze BD speler.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht

    Edit: Ow ja HDMI CEC werkt niet met mijn TV aanzetten naar deze BD speler.
    HDMI..... dat werkt vreemd...., heb al heel wat fratsen meegemaakt, in elke combinatie werkt het weer anders, of niet, of soms wel, of in een bepaalde volgorde.

    Heb kortgeleden ook de Hiteker weer eens gebruikt en daarna de LG, nu schakeld het spul weer als voorheen, logisch is het iig niet.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #106

    Standaard Nu maar 75,-!

    In de week van 1, 2, 3 april 2010 was deze speler maar 75,- Eur bij Trekpleister (+ 3,- verwijdersingsbijdrage). Na het lezen van deze discussie meteen gekocht. Werkt perfect! Ook het upscalen is heel mooi (bij HP & The half Blood Prince). Inderdaad een beetje een piepje, wat verdwijnt als de DVD op toeren is. Was eigenlijk helemaal niet van plan om op BR over te gaan (weer zo'n nieuw systeem om de electronicafirma's weer klanditie te geven), maar voor deze prijs... Nu de BR's nog!

  7. #107

    Standaard

    ja klopt maar zonder film nu!!

  8. #108

    Standaard

    Heb zelf ook de Hiteker aangeschaft, HDMI-kabel aangesloten en het werkt prima. Alleen is er één probleem: het beeldformaat klopt niet. Het is lang uitgestrekt. Ik krijg alleen maar uitrekte, dunne figuren te zien. Aan de TV ligt het niet, en m'n Philips DVD-speler en PS3 geven gewoon het juiste formaat aan. Het ligt dus wel degelijk aan de Hiteker. Ik heb het bij instellingen al geprobeerd om het goed te krijgen, maar het wil niet lukken.

    Heeft iemand misschien suggesties? Ik raak hier een beetje gefrustreerd van
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  9. #109

    Standaard

    Welke instelling heb je bij Beeldformaat staan? Het beste is om hem op 16:9 Pillarbox te zetten. Je krijgt dan wel de zwarte balkjes bij bepaalde films, maar dat mag niet hinderen lijkt me

  10. #110

    Standaard

    Deze speler kan je niet via optical aansluiten ofwel?

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Deze speler kan je niet via optical aansluiten ofwel?
    Snel voor je gekeken en dat kan idd niet.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #112

    Standaard

    Bedankt voor de reactie.

    Is wel jammer, wat is dan de beste manier om deze speler via mijn pansonic setje te laten spelen? via hdmi kan niet, via optical kon wel maar is dus niet mogelijk. Dan wordt het analoog zeker?. Maar dat is dan weer minder waarschijnlijk.
    Laatst aangepast door JT H. : 28-04-2010 om 16:00

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Deze speler kan je niet via optical aansluiten ofwel?
    Klopt, of je moet het via een adaptor doen die van coax een optisch signaal maakt.
    Have fun and enjoy your collection

  14. #114

    Standaard

    Heb je een voorbeeld, zijn die te betalen?

  15. #115
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  16. #116

    Standaard

    Ahh oke, dat is het proberen waard.

    Thanks.

    Btw: coaxial zijn toch van die tulp stekkertjes? zit er veel kwaliteits verschil tussen verschillende kabels? Deze kabel moet ik hebben neem ik aan http://kabeltje.com/vivanco-pw-21107...er-p-1233.html ?.
    Laatst aangepast door JT H. : 28-04-2010 om 16:17

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Ahh oke, dat is het proberen waard.

    Thanks.

    Btw: coaxial zijn toch van die tulp stekkertjes? zit er veel kwaliteits verschil tussen verschillende kabels? Deze kabel moet ik hebben neem ik aan http://kabeltje.com/vivanco-pw-21107...er-p-1233.html ?.
    Nou..... dat is wel een hele dure

    Met een goedkoop kabeltje, of een simpel kabeltje dat je al ergens hebt liggen gaat het ook
    Have fun and enjoy your collection

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Nou..... dat is wel een hele dure

    Met een goedkoop kabeltje, of een simpel kabeltje dat je al ergens hebt liggen gaat het ook
    Oke gelukkig .

  19. #119

  20. #120

    Standaard

    sorry
    Laatst aangepast door JT H. : 28-04-2010 om 21:49

  21. #121
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Weet iemand waar deze speler nog te koop is ? Liefst nog in België ?

    'k vermoed dat je deze in het Kruidvat niet meer kan vinden.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Weet iemand waar deze speler nog te koop is ? Liefst nog in België ?

    'k vermoed dat je deze in het Kruidvat niet meer kan vinden.
    Gewoon naar vragen, misschien hebben ze er nog wel een achter staan, dat was bij de Trekpleister bij mij toen ook zo.

    Andere optie is de MediaMarkt, ander merk met 1026 in het typenummer, staat in Arnhem voor 84 euro.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Gewoon naar vragen, misschien hebben ze er nog wel een achter staan, dat was bij de Trekpleister bij mij toen ook zo.

    Andere optie is de MediaMarkt, ander merk met 1026 in het typenummer, staat in Arnhem voor 84 euro.
    Is die ook regiovrij?

  24. #124
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    In de MM hebben ze de Ambiance AMB-1026, dat is een kloon van de Hiteker.

    In Roeselare hebben ze die in elk geval niet, als 'k wat tijd heb dit weekend
    spring 'k eens binnen in de MM in Gent die is een stuk groter.

    Ook de Momitsu 799 lijkt hiervan een kloon te zijn, dat is degene die dvdbeaver
    gebruikt
    om na te gaan of een blu-ray regiovrij is.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #125
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Die Hiteker kloon hebben ze in MM Gent ook al niet, 'k vermoed dat deze dan
    ook alleen in Nederland is te krijgen.

    Volgens peptalk is die kloon wel nog te krijgen in de MM van Arnhem. Voor
    mij is dat wel snel 6 uur op en neer rijden, dus dat wordt een dure speler

    Is er iemand die misschien weet of deze in een MM te vinden is die dichter
    tegen de Belgische grens aanleunt, 'k denk hierbij aan Bergen-op-Zoom, Breda
    of Middelburg.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 5 van 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •