Pagina 13 van 27 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 664 worden weergegeven.

Discussie: Avatar

  1. #301

    Standaard

    Zojuist bekeken: simpelweg een fantastische Blu-ray uitgave. Visueel gezien heb ik denk ik nog meer kunnen genieten van alle pracht en praal van Pandora (zoals gezegd vond ik de kleuren bij 3D wat verzadigd). Ik had inderdaad ook dat ouderwetse Jurassic Park/avonturen gevoel. Film kijkt heerlijk weg en ik ben eigenlijk wel blij met deze kale versie

  2. #302
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb ook erg genoten gisteren (nacht)
    Wat een visuele pracht en praal.

    Had hem overigens bij de FRS besteld, echter omdat ze nu de prijs verlaagd hebben, kreeg ik een tegoed code van 5 euro. Helaas ga ik hem zelf gebruiken.

    Maar wel erg netjes weer.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #303

    Standaard

    Iedereen zegt dat er geen extra's op de blu-ray zitten.. Maar ze zitten ook niet op de blu-ray maar je kunt je aanmelden via internet en dan krijg je alle extra's. Je kunt ze dus alleen niet op je tv kijken!

    Maargoed ik heb toch niks met extra's. Geef mij maar de film en dan ben ik al blij!

  4. #304
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Iedereen zegt dat er geen extra's op de blu-ray zitten.. Maar ze zitten ook niet op de blu-ray maar je kunt je aanmelden via internet en dan krijg je alle extra's. Je kunt ze dus alleen niet op je tv kijken!

    Maargoed ik heb toch niks met extra's. Geef mij maar de film en dan ben ik al blij!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    .......En als je dan echt die nu extra's moet hebben, zitten er wat online codes bij..................
    Niet iedereen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #305

    Standaard

    Dit is tot nu toe de Beste BR die ik qua beeld gezien heb.

    Ik kijk hem NU op dit moment op een 55 inch led tv van Bang&Olufsen en het beeld is echt WAANZINNIG mooi.

    Toch raar dat the hurtlocker zoveel oscars krijgt maar geen geld in het laatje brengt terwijl
    Cameron miljarden verdient en iedereen amuseert hiermee.

    De oscars neem ik dus per heden ook niet meer serieus.

    O ja verhaal is dus echt prut maar ooo zoo mooi weergegeven en daar gaat het toch ook om bij een film.Heerlijk vermaak in een grote zaal met een bril (2 in mijn geval)
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PCMSCHOUTEN Bekijk bericht

    De oscars neem ik dus per heden ook niet meer serieus.

    O ja verhaal is dus echt prut maar ooo zoo mooi weergegeven en daar gaat het toch ook om bij een film.

  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PCMSCHOUTEN Bekijk bericht
    Ik kijk hem NU op dit moment op een 55 inch led tv van Bang&Olufsen en het beeld is echt WAANZINNIG mooi.
    Wat doe jij met een scherm van het meest overpriced TV merk ter wereld?

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Wat doe jij met een scherm van het meest overpriced TV merk ter wereld?
    laat staan dat imho plasma nog steeds mooier is dan led

  9. #309

    Standaard

    LED LCD's lijken een hoog contrast te hebben, maar da's gewoon een trucje met LEDjes dimmen, wat nogal de zeik ingaat bij contrastrijke scenes.

    Doe mij dan maar een Pioneer Kuro ofzo!

  10. #310

    Standaard

    Is er een nog directere manier om op te scheppen over je poen? 55inch B&O LED
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Is er een nog directere manier om op te scheppen over je poen? 55inch B&O LED
    denk het niet maar vind het knap dat je meteen ook kunt opscheppen over je slechte smaak

  12. #312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PCMSCHOUTEN Bekijk bericht
    NU op dit moment op een 55 inch led tv van Bang&Olufsen en het beeld is
    Als we hem dan toch in de zeik nemen

    Het wordt vrij lastig om hem GISTEREN of MORGEN op dit moment te kijken

    Dus NU op dit moment lijkt me nogal logisch, niet ?
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  13. #313
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Begint in ieder geval een vermakelijk draadje te worden dit. Zal Avatar maar niet kopen zekers, nee heb 'k nog niet gedaan, om op mijn armzalige 42 inch Philips LCD af te spelen :veryfunny:

  14. #314

    Standaard

    Wat zit er veel detail in het beeld van deze blu-ray, m'n 60 inch plasma is eigenlijk nog te klein om alles goed te zien en de kleuren zijn ook prachtig.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  15. #315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Wat zit er veel detail in het beeld van deze blu-ray, m'n 60 inch plasma is eigenlijk nog te klein om alles goed te zien en de kleuren zijn ook prachtig.
    En ik heb maar een 40 inch...


  16. #316
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Maar jij bent dan ook een veel jongere snaak dan deze ouwe pé hier

    Ah inchen vergelijken begint te lijken op ...

    Maakt toch eigenlijk niet zo gek veel uit, als je maar tevreden bent met het kijkkastje waar je naar tuurt.

  17. #317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    En ik heb maar een 40 inch...
    Dichterbij gaan zitten helpt ook.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  18. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Damn, ik kreeg kippenvel toen ik het las. Ben al geen fan van ondertiteling, ik moet er niet aan denken dat er 2 talen in beeld staan, en je er ook 1 hoort.
    Da's nu echt een kwestie van gewoonte. Hier in Antwerpen is dat altijd het geval geweest, op de duur merk je dat zelfs niet meer.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #319

    Standaard

    Ik vind de ondertiteling wel wat aan de grote kant en had wel wat naar beneden geplaatst gemogen. Van dat gele heb ik geen last, na een paar minuten valt 't niet meer op.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Maar jij bent dan ook een veel jongere snaak dan deze ouwe pé hier

    Ah inchen vergelijken begint te lijken op ...

    Maakt toch eigenlijk niet zo gek veel uit, als je maar tevreden bent met het kijkkastje waar je naar tuurt.


    Over de grootte ben ik niet tevreden, het was dit of niets...


  21. #321

    Standaard

    Zullen we weer ontopic gaan? De informatiewaarde van de thread wordt er zo niet beter op.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #322
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zo heb hem nu maar weer voor de kids opgezet.
    Wil niet overdrijven....., maar........., nog steeds en niet minder WAUW.
    Hoe slecht het verhaal ook mag zijn, ik wordt er weer ingezogen.

    Vertel mij maar..., wat is ook alweer het doel van film......?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #323

    Standaard

    Wat had jij ook alweer Claudio? Oja een Pioneer KURO 60 inch.

  24. #324

    Standaard

    Wat wordt er moeilijk gedaan over die 55 inch led tv van Bang&Olufsen....volgens mij zegt PCMSchouten nergens dat hij 'm heeft, hij zal wel in een winkel staan (vandaar dat NU) .

    Over de BD: het is erg vreemd om te zeggen over een film waarin zoveel CGI zit, maar het is van de meest 'natuurlijk' ogende BD's die gezien heb....prachtig gewoon.....

  25. #325

    Standaard

    En toch ben ik bang dat de film enorm tegenvalt, thuis, zonder het 3D effect.
    Want eerlijk is eerlijk... De film moet het hebben van het 3D aspect. En de leuke plaatjes. Verhaal is nonexistent, of in ieder geval al eerder en beter gedaan.
    Ik wacht wel tot ie ergens voor minder dan 10 euro te grabbelen is

    En op mijn 52" LCD valt er al helemaal weinig van te genieten :P
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

Pagina 13 van 27 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •