Pagina 10 van 57 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 1421 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Zoals gezegd in dat topic; het gaat er in dat topic over dat we het hebben over bekeken films. Er komen ook dikwijls bekeken films langs die gedownload zijn. En ja, daar staat geen linkje bij naar de torrent of in dit geval de YouTube link, maar wat is nu in vredesnaam het probleem met zijn openbare link als YouTube te plaatsen? YouTube is ondertussen verweven in ons internetgedrag, dus ik blijf bij mijn standpunt dat dat moet kunnen.

    Verder, opvallend Jaap dat je benoemt dat het ten tijde van Arnold als hoodredacteur stukken beter ging. Ook toen waren wij al mods en ook toen was er dikwijls gezeur over het verwijderen van berichten e.d. We kunnen het dus nooit goed doen zo lijkt het wel.

  2. #227

    Standaard

    Ik denk dat het de meeste mensen niet uitmaakte dat je er via youtube naar gekeken hebt (zoals je al zij komt dat vaak genoeg voorbij in de topic), maar wel dat je er als mod vervolgens een link naar plaatst die meer mensen aanmoedigd om het dus gratis te zien. Dit terwijl het redelijk goedkoop te verkrijgen was (zoals Verhoeven al liet zien). De makers hebben geen toestemming gegeven om het online op youtube te zetten en dus is het copyrightsschending.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Over het modbeleid: Ik snap dat jullie uitermate je best doen, maar het bevalt me gewoon niet. Toen Arnold nog ''hoofd'' was was 't prima hier, maar daarna is het IMHO een soort van ''zeurpietenclubje'' geworden.
    Deze woorden verwoorden mijn belevenis en zijn geen aantijgingen, maar gewoon eerlijk m.b.t. hoe ik het zie.
    Grappig dat je dat zegt. Ten tijde van Arnold werd er veel strenger gemodereerd. Er werden veel meer berichten verwijderd en er werd veel eerder ingegrepen in topics die uit de hand dreigden te lopen. Nu doen we dat al ruim een half jaar veel minder (sinds de enquete). Toch raar dat de suggestie dan gewekt wordt dat we meer 'zeurpieten' zijn geworden dan voorheen
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #229

    Standaard

    Op elk forum waar ik kom is het hetzelfde liedje: gezeik op de Mods. Om die reden ben ik ook gestopt op een ander forum. Moderaten is een vrijwillige functie. Mensen die deze taak op zich nemen hebben hart voor het forum. En de gasten die meestal achterover leunen hebben het snelst wat te mekkeren. Oordeel niet over zaken die je zelf niet beter doet, of wilt doen. De meesten hebben geen flauw benul wat moderaten inhoud. Maar goed.

    Jordy is een ander verhaal. In de korte periode dat ik hier actief ben ben jij me gelijk opgevallen als Mod. Overactief. Arrogant. Kortaf. Functiegeil. Dat zijn eigenschappen die jij uitstraalt. Ik ken je verder niet persoonlijk dus maak er ook geen feit van maar die indruk wek je wel. En dan is het niet verwonderlijk dat je om de haverklap in dit topic wordt aangesproken over je handelen. En zelfs dan, wanneer er uitleg cq duidelijkheid wordt gevraagd ga je met deze eigenschappen door. Zo fout.

    En moderator moet zich wel degelijk professioneel opstellen ook al is hij het niet. Dan probeert hij het maar. Want zolang hij het niet doet zal dit gezeik altijd blijven.

  5. #230

    Standaard

    Ten eerste val ik waarschijnlijk zo op omdat ik - samen met Michael - vrijwel geheel en alleen het modereren op me neem. Ik val dus op inderdaad, net zoals jij als member de afgelopen tijd enorm bent opgevallen door je postgedrag; geen wonder dus dat je me van arrogant of kortaf gedrag verwijt. Zo hebben we allemaal onze eigenaardigheden. Ik vind deze kritiek in ieder geval wel veelzeggend voor de manier waarop mensen deze site benaderen. We proberen er - vrijwillig - het beste van te maken maar hoe we het ook doen; streng modereren of de teugels laten vieren, het is gewoon nooit goed. Beseft iedereen dat als wij van de crew besluiten de boel de boel te laten deze site opgedoekt kan worden? Ik doe dit modereren nu al enkele jaren en met veel plezier want ik vind het prettig om naar het gros van de leden toe een nette en gebruiksvriendelijke site te presenteren mét bijbehorende regels, maar de kritiek die af en toe uit het niets naar mij of anderen naar voren wordt geschoven blijft mij verwonderen. Er wordt hier gepraat over professioneel modereren, maar dat is niet echt gemakkelijk natuurlijk. We zijn allemaal mensen met emoties en soms spelen die een belangrijkere rol dan de andere keer. Als jullie echt willen dat wij moderators als een stel robots te werk gaan, dan gaan we terug naar het tijdperk van streng modereren zoals ik dat op sommige andere fora soms lees: Afkappen of verwijderen en iedereen gaat verder anders krijg je een ban aan je broek. Willen jullie dat of hebben jullie toch liever dat DVD.nl niet veranderd in Noord-Korea.nl?

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Op elk forum waar ik kom is het hetzelfde liedje: gezeik op de Mods. Om die reden ben ik ook gestopt op een ander forum. Moderaten is een vrijwillige functie. Mensen die deze taak op zich nemen hebben hart voor het forum. En de gasten die meestal achterover leunen hebben het snelst wat te mekkeren. Oordeel niet over zaken die je zelf niet beter doet, of wilt doen. De meesten hebben geen flauw benul wat moderaten inhoud. Maar goed.

    Jordy is een ander verhaal. In de korte periode dat ik hier actief ben ben jij me gelijk opgevallen als Mod. Overactief. Arrogant. Kortaf. Functiegeil. Dat zijn eigenschappen die jij uitstraalt. Ik ken je verder niet persoonlijk dus maak er ook geen feit van maar die indruk wek je wel. En dan is het niet verwonderlijk dat je om de haverklap in dit topic wordt aangesproken over je handelen. En zelfs dan, wanneer er uitleg cq duidelijkheid wordt gevraagd ga je met deze eigenschappen door. Zo fout.

    En moderator moet zich wel degelijk professioneel opstellen ook al is hij het niet. Dan probeert hij het maar. Want zolang hij het niet doet zal dit gezeik altijd blijven.
    Ik meng me niet vaak in deze discussies omdat ik ben van het positieve in het leven en vooral in de mens. En hoezeer je je ook kan ergeren aan dingen moet je toch altijd proberen om positief te blijven.

    Maar Jordy, ik kan me toch behoorlijk in sommige bewoordingen vinden van DanG.
    Bovendien liep je al wat langer te modereren toen er ook nog wat meer mods waren. En als je in dit topic terugbladerd zul je ook zien dat de meeste commentaar op jouw modereren is.

    Begrijp me goed, ik vind het geweldig wat je doet en er is absoluut geen fijne scheidslijn om deze job te doen.
    Maar zoals ik al zei, ik probeer het objectief en positief te blijven zien, maar mij en dus blijkbaar meerdere met mij valt jou moderen het meeste op en wat vaker in negatieve zin.

    Dus wellicht dat enige zelfreflectie op zijn plaats is.

    Nogmaals: keep up the good work want dit forum heeft je zeker nodig, maar neem ook de argumenten van sommigen ter harte.

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik val dus op inderdaad, net zoals jij als member de afgelopen tijd enorm bent opgevallen door je postgedrag; geen wonder dus dat je me van arrogant of kortaf gedrag verwijt. Zo hebben we allemaal onze eigenaardigheden.
    Wat is er mis met mijn postgedrag?


    Ik vind deze kritiek in ieder geval wel veelzeggend voor de manier waarop mensen deze site benaderen. We proberen er - vrijwillig - het beste van te maken maar hoe we het ook doen; streng modereren of de teugels laten vieren, het is gewoon nooit goed.
    Dat geeft je nog steeds geen vrijwaring om je emoties een rol te laten spelen in je beslissingen of handelen als mod. Wil je je helemaal kunen uitleven op een forum moet je dat doen als lid, niet als mod. Wist je van tevoren.

    Beseft iedereen dat als wij van de crew besluiten de boel de boel te laten deze site opgedoekt kan worden?
    So what. Dan zoeken we ons heil wel op een ander film forum. Raar statement. Het is moeilijk om de gulden middenweg aan te reiken dus gooi je dit soort termen maar in de strijd. Strange.

    Ik doe dit modereren nu al enkele jaren en met veel plezier want ik vind het prettig om naar het gros van de leden toe een nette en gebruiksvriendelijke site te presenteren mét bijbehorende regels, maar de kritiek die af en toe uit het niets naar mij of anderen naar voren wordt geschoven blijft mij verwonderen.
    Dat ligt niet altijd aan de crew. Zeikerds heb je op elk forum. Deal with it.


    Er wordt hier gepraat over professioneel modereren, maar dat is niet echt gemakkelijk natuurlijk. We zijn allemaal mensen met emoties en soms spelen die een belangrijkere rol dan de andere keer.
    Natuurlijk is dat niet makkelijk. Je moet openstaan voor kritiek en proberen daar wat mee te doen. Jij wuift alles weg omdat je 'genoeg shit over je heen hebt gehad dat het niks meer met je doet' zo las ik onlangs ergens deze opmerking van je. Nogmaals, wanneer je emoties herkenbaar worden in je beslissingen als mod ben je fout bezig en zou je eens moeten gaan nadenken of je nog wel geschikt bent voor de positie als mod.

    Als jullie echt willen dat wij moderators als een stel robots te werk gaan, dan gaan we terug naar het tijdperk van streng modereren zoals ik dat op sommige andere fora soms lees: Afkappen of verwijderen en iedereen gaat verder anders krijg je een ban aan je broek. Willen jullie dat of hebben jullie toch liever dat DVD.nl niet veranderd in Noord-Korea.nl?
    Zwart-wit. Daar zitten nog genoeg wegen tussen die je alleen nog even moet vinden.

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Wat is er mis met mijn postgedrag?
    Lees dit topic maar eens door. Je bent hier nu een maand of 3 echt actief aan het posten en in die 3 maanden heb je eigenlijk continu je beklag gedaan over avatars, bepaalde topics, regelgeving etc. Waar komt die drang vandaag om je eigen willetje er door te willen drukken? Je zegt zelf dat je goed weet hoe de topicstructuur werkt op het forum, deal with it!

    So what. Dan zoeken we ons heil wel op een ander film forum. Raar statement. Het is moeilijk om de gulden middenweg aan te reiken dus gooi je dit soort termen maar in de strijd. Strange.
    Natuurlijk is dat niet makkelijk. Je moet openstaan voor kritiek en proberen daar wat mee te doen. Jij wuift alles weg omdat je 'genoeg shit over je heen hebt gehad dat het niks meer met je doet' zo las ik onlangs ergens deze opmerking van je. Nogmaals, wanneer je emoties herkenbaar worden in je beslissingen als mod ben je fout bezig en zou je eens moeten gaan nadenken of je nog wel geschikt bent voor de positie als mod.
    Zwart-wit. Daar zitten nog genoeg wegen tussen die je alleen nog even moet vinden.
    Al deze opmerkingen hebben we een half jaar geleden uitvoerig besproken - toen jij nog niet actief member was - en daaruit is naar voren gekomen dat we het modereren minder streng zouden gaan aanpakken; we doen dus wel degelijk iets met die kritiek. Dat is tot op heden erg goed gegaan en ik denk dat heel veel mensen daar nu ook tevreden over zullen zijn. Natuurlijk blijven er uitzonderingen op de regel en zullen emoties altijd een rol blijven spelen, ook al beweer jij dat het modereren dan niet meer goed kan worden uitgevoerd. Mensen moeten gewoon eens beseffen dat onze bedoelingen ten alle tijde goed zijn en dat men ons altijd via PM kan laten weten als er iets niet goed gegaan is qua modereren. In plaats daarvan gooit men het meteen in dit topic en ontstaat er een discussie zoals die nu gaande is, wat erg jammer is vind ik.

  9. #234

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Lees dit topic maar eens door. Je bent hier nu een maand of 3 echt actief aan het posten en in die 3 maanden heb je eigenlijk continu je beklag gedaan over avatars, bepaalde topics, regelgeving etc. Waar komt die drang vandaag om je eigen willetje er door te willen drukken? Je zegt zelf dat je goed weet hoe de topicstructuur werkt op het forum, deal with it!



    Mijn eigen willetje erdoor willen drukken? Het topic heeft de titel om erover in discussie te mogen gaan. Dan kom ik op voor mijn punten. Als je daar niet tegen kunt hadden jullie dit topic niet moeten starten.

  11. #236

    Standaard

    Beste Jordy,

    Ik snap wel dat uitermate je best doet, maar toch hebben velen toch zoiets van ''Nee toch, niet Jordy weer...''
    Het klinkt heel erg hard...
    Het probleem is dat je soms de nuances over het hoofd ziet. Ik snap dat hier op probeert te letten, maar je hebt hier IMHO wat moeite mee.

    Regels zijn er om nageleefd te worden, uiteraard, maar we hebben bv. nog steeds rechters die mensen veroordelen i.p.v. computers die met harde feiten en een wetboek mensen automatisch veroordelen.
    Er spelen zoveel factoren mee...

    Ik snap het wel, jullie zijn ook maar gewoon mensen, maar houdt je ogen open!

  12. #237

    Standaard

    Ik kom elke dag overal wel even een kijkje nemen, denk dat ik super actief hier ben op het forum! Maar wat ik wels lees en de reacties overal.." waarom zo serieus"...verder geen commentaar!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Waar baseer je dat op, als ik vragen mag? We zijn nu een half jaar geleden een iets andere weg ingeslagen m.b.t. het modereren. Ik heb het idee dat woorden als 'lukraak' en 'censuur' niet van toepassing zijn.
    Er wordt zelden direct ingegrepen en wordt het geheel veel meer de vrije loop gelaten.
    Puur gevoel, ervaringen van het verleden dan reacties van mij lukraak zijn verwijderd zonder enige toelichting vooraf of achteraf, alleen met een reactie van "dat recht hebben wij om zonder uitleg reacties of onderwerpen te verwijderen". Uiteraard is er vanuit jullie perspectief een andere weg ingeslagen maar dat heb ik niet gemerkt; bovenstaand voorbeeld van het sluiten van het topic over de BD speler vind ik een voorbeeld van hoe het niet moet.
    Ik geloof graag dat jullie een andere weg willen inslaan maar bedenk dat bij bijna alle mensen een negatieve ervaring over een dienst of product langer blijft hangen dan een positieve.... Dus tip van mij is om ook meer pro actieve acties te richten naar alle members van het forum om een positieve vibe te onwikkelen. En dus niet alleen voor de VIP members, want dat vind ik zo lijken op een klassescheiding zo af en toe....

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Ik meng me niet vaak in deze discussies omdat ik ben van het positieve in het leven en vooral in de mens. En hoezeer je je ook kan ergeren aan dingen moet je toch altijd proberen om positief te blijven.

    Maar Jordy, ik kan me toch behoorlijk in sommige bewoordingen vinden van DanG.
    Bovendien liep je al wat langer te modereren toen er ook nog wat meer mods waren. En als je in dit topic terugbladerd zul je ook zien dat de meeste commentaar op jouw modereren is.

    Begrijp me goed, ik vind het geweldig wat je doet en er is absoluut geen fijne scheidslijn om deze job te doen.
    Maar zoals ik al zei, ik probeer het objectief en positief te blijven zien, maar mij en dus blijkbaar meerdere met mij valt jou moderen het meeste op en wat vaker in negatieve zin.

    Dus wellicht dat enige zelfreflectie op zijn plaats is.

    Nogmaals: keep up the good work want dit forum heeft je zeker nodig, maar neem ook de argumenten van sommigen ter harte.
    Hier sluit ik me ook bij aan. Het gevoel zoals hierboven beschreven komt voornamelijk door het feit dat mijn posts lukraak werden verwijderd door Jordy en een dito arrogante reactie achteraf via PM.

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Hier sluit ik me ook bij aan. Het gevoel zoals hierboven beschreven komt voornamelijk door het feit dat mijn posts lukraak werden verwijderd door Jordy en een dito arrogante reactie achteraf via PM.
    Wat is hier arrogant aan te noemen? De regels zijn vrij duidelijk en iedereen kan mij of andere mods daar over benaderen als dat niet zo is. Wij leggen deze dan met alle plezier uit.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden
    Hoi Jordy,

    Ok, dan begrijp ik dat jullie dit doen vanaf een bepaald punt in het topic. Met dit soort regels is er natuurlijk altijd een discussie te voeren mbt een bepaald topic, maar op dvd.nl zijn er nou eenmaal wat meer regels. So be it.

    gr,

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Hoi Rogier,

    Ik heb enkele dagen geleden al een bericht gepost in een andere kleur om aan te geven dat het vanaf dat punt weer ontopic moest. Overige onderlinge discussie moeten jullie maar per PM uitvechten. Alles wat daarna nog wordt gepost (offtopic) verwijder ik zonder bericht.

    Met vriendelijke groet,

    Jordy

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden
    Dag Jordy,

    Hier even een PM over mijn verwijderde reactie bij het Criterion Collection topic. In dit topic had je al gereageerd op een off-topic discussie tussen mij en Brakhage. Na de laatste onvriendelijke opmerking van hem op mijn reactie op jouw voorstel op pagina 173 heb ik een post geopend met daarbij een vrede voorstel. Vreemd genoeg is deze post verwijderd, terwijl ik wel posts van hem nog kan lezen (bijv op pag 172 dat hij iemand een "blinde idioot" noemt). Dit is niet persoonlijk naar hem bedoeld maar ik vind het erg vreemd dat de crew van dvd.nl off topic posts van dusdanige aard laat staan terwijl een post met daarin een vrede voorstel zonder pardon wordt verwijderd....

    Graag je uitleg hierop want dit vind ik meer dan vreemd. Ook zal ik opnieuw een post met het genoemde erin posten, met daarbij een on-topic vraag. Zodat in ieder geval een beetje positiviteit niet gecensureerd wordt...

    Gr Rogier

  16. #241

    Standaard

    Ah.....fijn dat het fenomeen Personal Message nu ook met voeten getreden gaat worden...

  17. #242

    Standaard

    Waarom plaatsen jullie persoonlijke berichten van mensen, die schrijven aan jullie, hier open en bloot op het Forum?

    Hou dit toch voor jezelf, ooit van discreet zijn gehoord?

    Ik snap ook wel dat je bepaalde dingen misschien uit wil leggen aan de mensen op het forum, maar om daar dan priveberichten open en bloot te vermelden, vind ik niet kunnen.

    Hou dat prive denk ik en zullen velen andere ook zo over denken.

    Zulke acties zal de moderaters niet ten goede komen denk ik, zo krijgen de mensen misschien nog minder respect voor jullie.

    Jullie doen alles met hart en ziel neem ik aan, en met liefde voor de site, maar ga dan geen prive-berichten zomaar plaatsen.

    Zo gaat het vertrouwen wel weg .....

  18. #243

    Standaard

    Goh, deze reactie had ik niet verwacht zeg zoek het lekker uit zou ik zeggen

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Goh, deze reactie had ik niet verwacht zeg zoek het lekker uit zou ik zeggen
    Dit getuigt nu niet van een volwassen uitspraak, beetje kinderlijke reactie zeg.

    Een Forum is toch een plaats om over verschillende onderwerpen te discussieren? Als men dan op een aggressieve boze manier ofzo reageert, kan ik me indenken dat jullie dingen verwijderen enzo.

    Maar ik zet hier een nette vraag neer, en ik krijg van je een beetje kinderlijke reactie zeg.

    ''Het beleid bij DVD.nl - laten we er gewoon over praten'' is de titel van het topic.

    Geeft aan dat we er over mogen praten, waarom reageer je dan zo op een gewone net gestelde vraag?.

    Waarom mogen we niet op een gewone nette beschaafde manier reageren, zonder meteen zulke onvolwassen uitspraken te krijgen van de moderators.

    Discussies zijn bedoeld om erover te praten, dat verschillende mensen diverse standpunten hebben, gebeurd, maar blijf dan volwassen zeg
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 08-01-2011 om 11:57

  20. #245

    Standaard

    Als Rogier zo volwassen is geeft hij toe dat mijn gegeven voorbeeld - de PM conversatie - gewoon aangeeft dat er van arrogantie geen sprake is. Natuurlijk wist ik dat men er weer over zou gaan vallen dat ik die PMs hier plaatste, daarom heb ik het ook gedaan om aan te geven dat, hoe je het ook wendt of keert, wij van de crew ons nooit op een fatsoenlijke manier kunnen verdedigen tegen dit soort aantijgingen.

    Ik stop nu met deze discussie en ga gewoon verder met modereren zoals ik dat altijd heb gedaan. Als jullie verder nog vragen/opmerkingen/aantijgingen richting mijn adres hebben kunnen jullie die me via PM versturen.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 08-01-2011 om 12:07

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Goh, deze reactie had ik niet verwacht zeg zoek het lekker uit zou ik zeggen

    Zo dit is een reactie die absoluut niet door de beugel kan als moderator zeg.

    Je post hier privé berichten, die privé moeten blijven.
    Dan ook nog de manier waarop je deze reactie plaatst. Terwijl hier andere leden toch enigszins een volwassen discussie met je proberen te voeren.

    Ongelooflijk zeg. Ik neem mijn woorden die ik eerder geplaatst heb terug. Je doet helemaal niets met (positieve) commentaar en je blijft maar doorgaan.

  22. #247

    Standaard

    Ik hier al een paar keer wat willen posten sinds de discussie gestart is, maar laat ik het iedere keer maar op zijn beloop want er zit veel te veel emotie in op het moment.
    Deze emoties zijn ook nooit juist in te schatten, want je ziet geen expressie van de ander. Je kunt dus zowel over- als onderschatten.

    Ik had diverse quotes staan in deze reactie, maar na wat langer te wachten zakt bij mij de emotie en lijkt het me niets meer toe te voegen op dit moment.

    Ik heb 1 keer een vrij emotionele conversatie met iemand op het forum gehad en toen hebben we via PM besloten alle reacties maar weer te verwijderen. Dat noem ik nou volwassen, al hadden we die emotie er al eerder uit kunnen halen door niet direct op een reactie v/e ander te reageren, maar even na te denken. Dat was echt volwassen geweest.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #248

    Standaard

    Het zou inderdaad geen verkeerd idee zijn Peptalk, om even een time-out in te lasten met zijn allen zodat de emoties wat kunnen bedaren. Dit gaat allang niet meer over het algemene modereerbeleid.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Het zou inderdaad geen verkeerd idee zijn Peptalk, om even een time-out in te lasten met zijn allen zodat de emoties wat kunnen bedaren. Dit gaat allang niet meer over het algemene modereerbeleid.
    +1

    Time out lijkt me de beste term op dit moment...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  25. #250
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    +1

    Nooit gedacht dat mijn berichtje hier zo'n lawine aan reacties zou ontlokken
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 10 van 57 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •