De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Gezocht: KEF speaker

    Ik heb 1 speaker waarvan de drive unit 'kapot' is, hij doet het nog wel maar met een lichte resonantie/ruis. Ondanks dat dit de achterspeakers is, is dit wel goed te horen bij loepzuivere muziek.

    Daarom ben ik op zoek naar een KEF speaker met dezelfde drive unit. Het gaat om de 165mm(6,5)/19mm(0,75) speaker, maar omdat ik snap dat niet iedereen precies weet wat hij/zij in z'n KEF speaker heeft is het geen probleem even aan te geven welke KEF speaker je verkoopt, dan check ik wel even of ik die zoek.

    Mocht je dus KEF speakers uit de (i)Q serie hebben en die kwijt willen, laat het me even weten. Speakers als deze zijn zowieso welkom (ik ben dus maar op zoek naar 1 speaker, niet een set van 2. Of uiteraard een center speaker). Bijvoorbeeld:
    - KEF Q3
    - KEF Q5
    - KEF Q7
    - KEF Q9C (center)
    - KEF iQ3

    Andere iQ-s zijn ook goed volgens mij. Als je iets uit deze serie hebt, dan hoor ik het graag (beschadigingen etc aan box zijn dus geen probleem).
    | Blu-Ray: +/- 70 | DVD: +/-800 | Music: +70.000 songs |
    | JVC LT-32A90 | Onkyo TX-SR606 | Panasonic DMP-BD35 | XBOX360 |
    | KEF Q7 | KEF CRESTA 20C | KEF Q3 |

  2. #2

    Standaard

    Let op, de iQ gebruikt andere drivers dan de Q!
    Daarnaast worden er verschillende maten gebruikt; die van de Q7 passen bijvoorbeeld niet in de Q3!

  3. #3

    Standaard

    Hi,

    Dankje voor je reactie, ik zag inderdaad in de winkel dat de IQ serie er iets anders uit ziet.

    Maar wat betreft de Q3 en Q7 snap ik je niet helemaal? Ik heb ze zelf allebei en qua uiterlijk lijken ze hetzelfde, ook volgens de specificaties zijn ze hetzelfde:
    http://www.dreamhomecinema.com/GEN/P.../KEF%20Q7.html
    http://www.dreamhomecinema.com/GEN/P.../KEF%20Q3.html
    (al staan er geen type-drive units bij, alleen formaten)

    Waar zit volgens jou het verschil in?
    | Blu-Ray: +/- 70 | DVD: +/-800 | Music: +70.000 songs |
    | JVC LT-32A90 | Onkyo TX-SR606 | Panasonic DMP-BD35 | XBOX360 |
    | KEF Q7 | KEF CRESTA 20C | KEF Q3 |

  4. #4

    Standaard

    Je hebt gelijk, de Mid hoog zou wel eens dezelfde kunnen zijn, ik dacht dat die ook groter was dan bij de Q3 en Q5.
    De iQ is in ieder geval een compleet andere (doorontwikkelde) driver; hierdoor zou je dus weergave verschillen kunnen krijgen!

  5. #5

    Standaard

    Hallo timmio,

    ik heb wel een KEF q6 center voor je te koop zgan compleet in org. doos.
    Mag weg ivm aanschaf nieuwe complete set.

    Gr,

    J. Kamp

  6. #6

    Standaard

    Dag timmio,
    Ik heb ook nog een Q95c liggen die weg mag. Als je geïnteresseerd bent, hoor ik het wel. Je zal echter wel de grens over moeten naar Turnhout...
    Groeten, Jurgen

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •