Pagina 10 van 59 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 1454 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Ik heb een vraagje omtrent de UK versie van snowwhite
    Deze heeft ook een dvd bij de bluray zitten.
    Op de bluray staat er ook nl subs en nl audio, maar hoe zit het met die dvd? Staat daar ook nederlands op? Ik had hier graag zekerheid over..

    Heeft NL spraak en subs. Net even voor je gechecked.

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Heeft NL spraak en subs. Net even voor je gechecked.
    de dvd ook he?
    ok bedankt hoor !
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    de dvd ook he?
    ok bedankt hoor !
    ja de dvd

  4. #229
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bevestigd;

    Once Upon A Time In America (US) regiovrij, in bezit
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #230

    Standaard

    Duitsland:
    Wolfman (2010)(Bron: in bezit van member)

  6. #231

    Standaard

    Even een vraagje aan de moderators van het forum en de fervente gebruikers van dit topic. Nu de lijst langer en langer begint te worden en ook uitgaves uit Frankrijk en Duitsland gevoelig beginnen toe te nemen begint het topic (naar mijn mening) een beetje aan overzichtelijkheid te verliezen. Ook het bijwerken van de openingspost verloopt precies moeizamer (Het opslaan van de beginpost kan soms een hele tijd in beslag nemen doordat deze zo uitgebreid is geworden). Zou het niet handiger zijn om dit topic op te splitsen in enkele kleinere (maar meer overzichtelijke topics) per land? Dan zou het bv kunnen onderverdeeld worden in een topic voor: US uitgaves, UK uitgaves, DE uitgaves, FR uitgaves en de uitgaves van de overige landen.

    Wat is jullie mening hierover?

  7. #232

    Standaard

    lijkt mij een toppie idee!ik heb vooral alleen maar interesse in uk titels, dus die mogen van mij wel in een aparte topic.

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door snakeplahah Bekijk bericht
    lijkt mij een toppie idee!ik heb vooral alleen maar interesse in uk titels, dus die mogen van mij wel in een aparte topic.
    idem hier, ik koop toch geen DVD's in de US (importkosten zeker? en mogelijk probleem met regiocode), en moet geen FR of DE covers hebben.
    Enkel geïnteresseerd in UK, dus mag van mij in een apart topic komen.

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Even een vraagje aan de moderators van het forum en de fervente gebruikers van dit topic. Nu de lijst langer en langer begint te worden en ook uitgaves uit Frankrijk en Duitsland gevoelig beginnen toe te nemen begint het topic (naar mijn mening) een beetje aan overzichtelijkheid te verliezen. Ook het bijwerken van de openingspost verloopt precies moeizamer (Het opslaan van de beginpost kan soms een hele tijd in beslag nemen doordat deze zo uitgebreid is geworden). Zou het niet handiger zijn om dit topic op te splitsen in enkele kleinere (maar meer overzichtelijke topics) per land? Dan zou het bv kunnen onderverdeeld worden in een topic voor: US uitgaves, UK uitgaves, DE uitgaves, FR uitgaves en de uitgaves van de overige landen.

    Wat is jullie mening hierover?

    Had er laatst ook al aan zitten denken en mij lijkt het iig een goed idee.

  10. #235

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door snakeplahah Bekijk bericht
    hoe denken andere hierover?
    Iedereen kan het een goed idee vinden (waaronder ik) nu de moderators nog!

  12. #237

    Standaard

    The Town UK en Tremors UK hebben ook NL subs, heb beiden besteld op basis van onderstaande plaatjes:



  13. #238

    Standaard

    Uk

    movie2pack cats and dogs revenge of kitty galore en cats and dogs (bron eigen bezit)
    De 2 blu ray's hebben nl subs maar de dvds niet

  14. #239

    Standaard

    UK:

    Informant!, the (Bron: in bezit van member)
    Mercury Rising (Bron: in bezit van member)
    Payback (Bron: in bezit van member)
    Van helsing (Bron: in bezit van member)
    Shakespeare in love (Bron: in bezit van member)
    Out of Africa (Bron: in bezit van member)


  15. #240

    Standaard

    Amazon de

    poltergeist 2(bron: in bezit van member subs niet aangegeven op doosje) 9,97 euro
    poltergeist 3(bron: in bezit van member subs niet aangegeven op doosje) 9,97 euro
    the fringe seizoen 1 (bron: in bezit van member subs niet aangegeven op doosje)26,97 euro

    fringe stond al in de lijst zag ik.
    Laatst aangepast door chev : 12-03-2011 om 11:04

  16. #241

    Standaard

    USA:

    All About Eve (Bron: in bezit van member)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #242

  18. #243

    Standaard

    Voor mij maakt het wel uit want ik koop enkel maar Franse of Duitse uitgaves als de titel niet vertaald geweest is.

  19. #244

    Standaard

    Duitsland
    Unstoppable (2010) (Bron: In bezit van member)
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  20. #245

    Standaard

    Uk
    Carlito's way (bron in bezit van member)

    Tevens ook goodfellas in bezit die bevat ook nl subs

  21. #246

    Standaard Dead Man Walking

    USA Dead Man Walking
    (eigen bezit)

  22. #247

    Standaard

    FAmily Guy Star Wars trilogie UK import, daarvan heeft alleen Blue Harvast NL subs op de Blu-Ray. De rest van de discs hebben geen NL subs. Ben zelf in bezit van deze box.

  23. #248

    Standaard

    The USA release van Anastasia heeft ook Nederlandse ondertiteling, maar dat staat niet vermeldt op de achterkant. Hoewel ik met absolute zekerheid kan zeggen dat er dus Nederlands opstaat. Heel belangrijk: het is alleen region A.

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    The USA release van Anastasia heeft ook Nederlandse ondertiteling, maar dat staat niet vermeldt op de achterkant. Hoewel ik met absolute zekerheid kan zeggen dat er dus Nederlands opstaat. Heel belangrijk: het is alleen region A.
    Regio A en nederlandse ondertiteling samen lijkt me toch zeer sterk.
    BD (1243) What i Watch

  25. #250

    Standaard

    Anastasia is regiovrij (dat kan inderdaad ook niet anders als er Nederlandse ondertitels op staan), dat is bevestigd door o.a. www.movietyme.com en www.axelmusic.com. De cover geeft aan dat hij alleen regio A is, maar dat klopt in dit geval dus niet.

Pagina 10 van 59 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •