De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard A Man Of War: Max Manus

    Ik zag afgelopen zaterdag deze staan, het betreft hier de nederlandse uitgave, omdat ik weet dat engelse versie 1080i is durfte ik hem niet mee te nemen. Dus mij vraag is weet iemand zeker of deze wel 1080p is?

  2. #2

    Standaard

    De Uk versie is idd 1080i (http://www.blu-ray.com/movies/Max-Ma...y/5081/#Review) maar deze krijgt goede kritieken en is vrij cheap bij amazon te verkrijgen.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #3

    Standaard

    En het is ook nog eens een super film

  4. #4

    Standaard

    Ik heb deze film al een tijdje op DVD en kan hem zeker aanraden, het is een top film. Er zijn nog meer goede oorlogsfilms uit Scandinavië die ik kan aanraden zoals Flame And Citron.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Ik heb deze film al een tijdje op DVD en kan hem zeker aanraden, het is een top film. Er zijn nog meer goede oorlogsfilms uit Scandinavië die ik kan aanraden zoals Flame And Citron.
    Flame And Citron besteld in engeland op basis van deze review:
    http://www.blu-ray.com/movies/Flame-...-Blu-ray/5419/

  6. #6

    Standaard

    Ik heb gisterenavond nog even gezocht en op het hoesje van de nederlandse uitgave staat idd 1080p. Alleen de begeleiden tekst op de voorkant en grote van het schijfje 25Gb doet vermoeden dat hier toch gaat om dezelfde engelse 1080i uitgave. De duitse uitgave schijnt wel 1080p te zijn en is ook 50Gb maar deze heeft alleen duitse ondertiteling.

  7. #7

    Standaard

    North Face kan ik je ook aanraden. Niet een oorlogsfilm persé, maar meer een man tegen natuurfilm (bergbeklimmen) in een oorlogssetting. De UK versie is goed(koop)!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    North Face kan ik je ook aanraden. Niet een oorlogsfilm persé, maar meer een man tegen natuurfilm (bergbeklimmen) in een oorlogssetting. De UK versie is goed(koop)!
    Deze heb ik gezien en hij zeker niet slecht maar hij dit het toch niet helemaal voormij daarom heb ik hem weer weg gedaan.

  9. #9

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •