Pagina 13 van 30 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 728 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    bij mij zitten ook 6 discs..

    Ik zou wel graag een shopupdate willen hebben met nieuwe bluray films...begint nu toch wel oudbollig te worden

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #302

    Standaard

    Voorbeeld "Gone in 60 Seconds". Ik zou graag mijn punten willen gebruiken voor deze titel, maar het duurt zolang dat ik die voor een beetje meer in de winkel zal kunnen kopen. De laatste tijd vind ik gemakkelijk disney titels voor minder dan 9€, uitgezonderd de animatie films die duurder kosten. Bij Movieminutes moet ik ook 5€ per blu-ray betalen. Zoveel verschil is er ook niet. En recente films koop ik toch in de VS. Dus ik zou graag mijn punten gebruiken voor backcatalogus. En momenteel is de Disney backcatalogus in Blu-ray zeer beperkt. Het zou tijd worden dat Disney meer backcatalogus in blu-ray uitbrengt. Films op dvd koop ik zowieso niet meer.

    Ik denk dat ik mijn punten ga gebruiken voor al de seizoenen van "Criminal Minds", het enige dat mijn interesseert, want ooit gaat de MM niet meer bestaan en dan ben ik daar met al mijn punten.
    Laatst aangepast door BASIL : 06-08-2011 om 20:08

  3. #303

    Standaard

    Weer een veiling vandaag, onderstaande staat op hun facebook pagina:

    Movie Minutes Monday - Deze week kun jij de hele collectie van de populaire serie Criminal Minds winnen door vrijdag als hoogste bieder te eindigen in één van de twee veilingen die vanavond om 20.00 uur starten!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #304

    Standaard

    Ik dacht dat Lost seizoen 6 er vanavond zou zijn (waar afgelopen week over gestemd kon worden) of heb ik het dan verkeerd begrepen?
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  5. #305

    Standaard

    jammer. dan zijn er weer van die handelaren met massa's MM, waar je echt niet van kunt winnen.

  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne T. Bekijk bericht
    Ik dacht dat Lost seizoen 6 er vanavond zou zijn (waar afgelopen week over gestemd kon worden) of heb ik het dan verkeerd begrepen?
    Dat was seizoen 3 en 4, deze staan sinds vrijdag in de shop.

  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Dat was seizoen 3 en 4, deze staan sinds vrijdag in de shop.
    Nee, ik bedoelde de poll, waarbij er gestemd kon worden voor Desperate housewives seizoen 6, Lost seizoen 6 of Grey's Anatomy seizoen 6
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  8. #308

    Standaard

    dat was ook season 3 en 4 en de poll was voor de shop date en niet voor movie minutes monday

  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gandalf the funny Bekijk bericht
    jammer. dan zijn er weer van die handelaren met massa's MM, waar je echt niet van kunt winnen.
    Belachelijk dat ze hier idd mee doorgaan. De veilingen staan nu al op resp. 1100 en 1200MM Een normale filmliefhebber kan daar alleen maar van dromen, als ze tenminste ook een interessanter aanbod in de shop hadden gehad....

  10. #310

    Standaard

    Blijkbaar zijn deze veilingen alleen bestemd voor de rijkere filmliefhebbers

  11. #311

    Standaard

    Belachelijk dat ze hier idd mee doorgaan. De veilingen staan nu al op resp. 1100 en 1200MM Een normale filmliefhebber kan daar alleen maar van dromen, als ze tenminste ook een interessanter aanbod in de shop hadden gehad....
    Ben ik niet geheel mee eens, een veiling is gewoon eerlijk toch? Ze moeten misschien alleen meerdere boxen in de veiling zetten. Het zijn wel 5 seizoenen waarvoor je biedt, dus in principe is het best redelijk; ach en als een gek 1200 mm wil bieden, be my guest. Het is en blijft een "gratis" actie...

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Voorbeeld "Gone in 60 Seconds". Ik zou graag mijn punten willen gebruiken voor deze titel, maar het duurt zolang dat ik die voor een beetje meer in de winkel zal kunnen kopen. De laatste tijd vind ik gemakkelijk disney titels voor minder dan 9€, uitgezonderd de animatie films die duurder kosten. Bij Movieminutes moet ik ook 5€ per blu-ray betalen. Zoveel verschil is er ook niet. En recente films koop ik toch in de VS. Dus ik zou graag mijn punten gebruiken voor backcatalogus. En momenteel is de Disney backcatalogus in Blu-ray zeer beperkt. Het zou tijd worden dat Disney meer backcatalogus in blu-ray uitbrengt. Films op dvd koop ik zowieso niet meer.

    Ik denk dat ik mijn punten ga gebruiken voor al de seizoenen van "Criminal Minds", het enige dat mijn interesseert, want ooit gaat de MM niet meer bestaan en dan ben ik daar met al mijn punten.
    De slimme verzamelaar wacht tot hij genoeg punten heeft om 2 titels tegelijk te kunnen kiezen. Je moet nog steeds 5 euro betalen. Maar delen door 2 maakt het véél interessanter Ik vind het niet zo vanzelfsprekend om een film aan 2.5 euro te krijgen

  13. #313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    De slimme verzamelaar wacht tot hij genoeg punten heeft om 2 titels tegelijk te kunnen kiezen. Je moet nog steeds 5 euro betalen. Maar delen door 2 maakt het véél interessanter Ik vind het niet zo vanzelfsprekend om een film aan 2.5 euro te krijgen
    Als ik 2 titels moet nemen dan zal ik nog langer moeten wachten en bestaat MovieMinutes misschien niet meer. Misschien bestaat de wereld niet meer? Wiet Weet?

    En ten tweede, In België moet je zowiezo 5€ per titel betalen zelfs als je er 2 neemt. Ik denk dat ik dat ergens gelezen heb.

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    En ten tweede, In België moet je zowiezo 5€ per titel betalen zelfs als je er 2 neemt. Ik denk dat ik dat ergens gelezen heb.
    Niet waar, het staat gewoon op de site.

  15. #315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ben ik niet geheel mee eens, een veiling is gewoon eerlijk toch?
    Het principe van een veiling wel.

    Maar in dit geval weten zowel de organisator van de veiling als de verzamelaars van MM dat bij voorbaat al laten we zeggen 90% van de potentieel geinteresseerden worden buitengesloten omdat het simpelweg onmogelijk is voor een gemiddelde verzamelaar om zoveel MM in huis te hebben. MM krijgt zo het karakter van een exclusief en niet openbaar veilinghuis waar alleen de "happy few" een kans krijgen het gebodene in bezit te krijgen.

  16. #316

    Standaard

    Het is al zo lang geleden dat ik nog iets bij hen besteld heb dat ik dacht dat de Belgen 5€ per titel moesten betalen. Maar bon, daar is de probleem niet. Als ik al moeite heb om een titel te vinden die ik nog niet heb of die ik graag zou willen hebben, wat is het dan als ik 2 titels moet kiezen. Maar zoals ik al eerder zei, Disney brengt veel te weinig backcatalus uit in Blu-ray.

  17. #317

    Standaard

    "Movie Minutes Monday - Vandaag een actie voor de echte Pirates of the Caribbean fans! Vanavond om 20:00 uur starten er twee veilingen met exclusieve items van deze nieuwste Pirates of the Caribbean Film!"

    Ik ben die veilingen zo beu...

  18. #318

    Standaard

    Ik denk dat MM nooit meer Disney Classics zoals vroeger zal aanbieden, las namelijk dit op hun FaceBook:

    "Wij hebben geen Movie Minutes op Animatie DVD's. Enkel ter promotie hebben wij op de genoemde Blu-ray's destijds Movie Minutes geplaatst, maar dat doen wij niet meer. Movie Minutes zijn te vinden op alle Live Action films van Disney, Miramax, Touchtone en ABC Television TV-series."


  19. #319

    Standaard

    Er kan toch weer een keer een promotie komen dat ze het wel doen, niet zo somber joh.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #320

    Standaard nieuw hier

    leuk die movie minutes ik heb er in de loop der jaren
    aardig wat dvd's gekocht en ben ook een verzamelaar
    dus veel codes gespaard leuke actie

  21. #321

    Standaard

    22-08 lost seizoen 3 + 4 , criminal minds seizoen 1 en desperate housewives seizoen 1 besteld en vandaag al binnen super snel deze keer

  22. #322

    Standaard

    een dagactie al bekend?

  23. #323

    Standaard

    zie al. Is brothers & sisters seiz 1-4 voor 500 MM.
    Gaat aan me voorbij in ieder geval.

  24. #324

    Standaard

    "Movie Minutes Monday – Deze week een geweldige actie! Tot en met vrijdag kun je elke dag meedoen aan een veiling van de Pirates of the Caribbean – On Stranger Tides, je kunt bieden op de Blu-ray of de DVD! De veilingen starten elke dag om 20:00 uur en duren tot 18:00 uur de volgende dag."

  25. #325

    Standaard

    Alleen maar van die stomme veilingen tegenwoordig
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

Pagina 13 van 30 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •