De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Sorcerer's Apprentice

    Heb deze net gekeken en durf met met een gerust hart te zeggen dat ik dit een van mooiste flicks vind die ik de laatste jaren gezien heb. Cage is weer helemaal terug! Halleluja!!

    Iemand die deze vreugde met mij deelt? Of heb je toch een iets andere mening. Deel hem hier

  2. #2

    Standaard

    Mij was het inderdaad een aangename verrassing, goed tempo, leuke SFX... meer moet dat niet zijn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Krijg hem morgen binnen als het goed is! Kan ik eens gaan kijken of ik deze mening deel

  4. #4

    Standaard

    Deze in de cinema gezien gehad en vond het een bijzonder vermakelijke popcornfilm. De Blu Ray hiervan komt zeker een keertje in huis.

  5. #5

    Standaard

    Net gekeken en een zeer vermakelijke film de tijd vliegt voorbij voor ik het wist zat ik al meer dan een uur te kijken.

    CGI en special effects zijn zeer mooi en goed uit gewerkt ( je zou haast geloven dat het echt was

    En ik snap de fuzz about Nicolas Cage niet altijd... Top acteur NEE, maar alle films waar ik hem in heb gezien vond ik hem goed, National Treasure I&II, Bad Lieutantent en nog een aantal natuurlijk!

    Daarom kijk ik ook uit naar Season of the Witch!

    7.0 als punt

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht

    En ik snap de fuzz about Nicolas Cage niet altijd... Top acteur NEE
    Ik vind het dus wel een top acteur. Zijn laatste werk echter viel zwaar tegen. Next, Bankok Dangerous, Knowing kunnen toch niet op tegen werk als Face Off, The Rock, Leaving Las Vegas, Con Air, National Treasure etc.

    Met TSA is hij, wat mij betreft weer terug op zijn oude niveau.

  7. #7

    Standaard

    Heb deze film nu twee keer gezien, maar blijft erg leuk om naar te kijken, een aanrader voor elke disneyfan mede omtrent het verfilmde hoofdstuk: Sorcerers Apprentice uit FANTASIA 1940...

  8. #8

    Standaard

    Viel reuze mee inderdaad echt heel vermakelijke popcornfilm, heerlijk gejaagd tempo en goede special effects alleen... die hoofdrolspeler (Jay Baruchel) wat speelt hij verschrikkelijk waarom ze dat zo gedaan hebben snap ik niet echt vreselijk irritant gewoon... Doodzonde en voor mij de reden om deze film niet aan te schaffen...

  9. #9

    Standaard

    Vermakelijk film inderdaad. Alleen vond ik het begin echt heel erg slecht! Even snel een flutverhaaltje er doorheen rammen, als opzet voor de film. Echter was dit verhaaltje totaal oninteressant. Jammer, dat er niet net even wat meer mee gedaan is...
    De visuals (en misschien geluid ook) daarentegen zijn bijna demo-waardig.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  10. #10

    Standaard

    Na de reacties hier gelezen te hebben, heb ik hem ook maar gehaald. Heeft hij trouwens een slipcover in Nederland? Anders haal ik hem ergens anders.

  11. #11

    Standaard

    Wou ik ook juist vragen, heb hem vandaag binnen via bol maar heeft geen slipcover, volgens dvdprofiler heeft de NL editie wel een slipcover.
    Ik voel me bekocht als er werkelijk een zou zijn en bij mij er geen aanwezig is. Heeft er iemand een slipcover over van deze film?

  12. #12

    Standaard

    Ik heb er nergens een gezien met een slipcover. De mijne heeft dat ook niet. Bij de FRS gekocht.

  13. #13

    Standaard

    Slipcovers zitten meestal toch alleen op de eerste lichting?
    Misschien zijn jullie te laat :-p
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Slipcovers zitten meestal toch alleen op de eerste lichting?
    Misschien zijn jullie te laat :-p
    Te laat? de film is pas een week uit.
    Dan zou het toch heel vlug moeten gegaan zijn met de verkoop van tSA.
    Ik weet dat slipcovers zeldzaam zijn maar ik heb nog nooit meegemaakt dat deze na een week al de deur uit waren

  15. #15

    Standaard

    Ik ben 'm ook niet tegengekomen met slipcase. Ik denk daarom niet dat er uitgaves met een slipcase bestaan. Niet alle Disney-uitgaves worden voorzien van een slipcase.

  16. #16

    Standaard

    Deze film had ik ook vorige week binnen , maar wel ZONDER SLIPCover...

  17. #17

    Standaard

    Heeft UK-versie NL ondertitels?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Heeft UK-versie NL ondertitels?
    Nee, de UK versie heeft geen NL subs.

    bron: DVDprofiler
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  19. #19

    Standaard

    die van mij heeft wel een slipcover

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    die van mij heeft wel een slipcover

    Waar heb je hem gekocht?
    Laatst aangepast door jurgen42u : 16-12-2010 om 16:09

  21. #21

    Standaard

    Bij Fnac en MM allesinds niet in Brussel.

    Enkele exemplaren van Toy Story (heeft UK versie van Amazon er eentje?) en A Bug's Life hadden wel een slipcase.

    Bij Fnac hadden alle blu's van A Bug's Life een slipcover (Nl-Fr). Prijs 17,99€

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Bij Fnac en MM allesinds niet in Brussel.

    Enkele exemplaren van Toy Story (heeft UK versie van Amazon er eentje?) en A Bug's Life hadden wel een slipcase.

    Bij Fnac hadden alle blu's van A Bug's Life een slipcover (Nl-Fr). Prijs 17,99€

    A Bug's life kan ik bevestigen die heb ik zelf ook.
    Vind het gewoon raar dat ik geen slipcover heb. Ik durf er mijn hand voor omdraaien dat als ik hem had besteld via FRS of ECI ik wel een slipcover zou gehad hebben.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    A Bug's life kan ik bevestigen die heb ik zelf ook.
    Vind het gewoon raar dat ik geen slipcover heb. Ik durf er mijn hand voor omdraaien dat als ik hem had besteld via FRS of ECI ik wel een slipcover zou gehad hebben.
    De UK-versie die ik via Amazon UK heb ontvangen, had GEEN slip-cover. Maar eerlijk gezegd: IK vind dat ZOOOOOO onbelangrijk; maar kennelijk zijn er anderen die zo'n flut-kartonnetje wel graag willen hebben... Zo blijkt.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De UK-versie die ik via Amazon UK heb ontvangen, had GEEN slip-cover. Maar eerlijk gezegd: IK vind dat ZOOOOOO onbelangrijk; maar kennelijk zijn er anderen die zo'n flut-kartonnetje wel graag willen hebben... Zo blijkt.
    Er zijn nu eenmaal mensen die een mooi ogende verzameling willen hebben, zo ben ik er ook één van. En als je als verzamelaar weet dat er een versie is met een slipcover, en jij hebt er geen, is het normaal dat je lichtjes ontgoocheld bent.


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •