Pagina 218 van 235 EersteEerste ... 118168208214215216217218219220221222228 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.426 tot 5.450 van 5873 worden weergegeven.
  1. #5426

    Standaard

    Ok....nu dacht ik toch veel gezien te hebben maar het kan altijd een tandje naargeestiger. Sleaze, sleaze en nog eens sleaze.
    Ik had sterk de behoefte om mijn handen te wassen nadat ik de blu-ray uit mijn speler had gehaald. Geen film voor de hele familie zal ik maar zeggen.
    Ik had eerst samen met mijn vriendin een film gekeken. Ze ging daarna naar bed dus ik besloot The Sinful Dwarf op te zetten.
    Tijdens het kijken dacht ik alleen maar..."fuck, als m'n vriendin nu toch onverwachts naar beneden komt, hoe ga ik dit dan uitleggen?"
    "Hoi schat, tja...ik ben een film aan het kijken over een zieke dwerg en eng vaag wijf die meisjes op zolder vastbinden om ze vervolgens te drogeren met harddrugs zodat klanten ze kunnen verkrachten en misbruiken. En jij schat, wat ben jij aan het kijken?" Ahum....en toch heb ik me ermee vermaakt. Niet te verklaren....



  2. #5427

    Standaard

    Horror House on Highway Five (1985)

    Mijn order van Vinegar Syndrome is heel snel binnen gekomen en ik besloot met Horror House on Highway Five te beginnen omdat deze film behoorlijk slechte kritieken krijgt. Dan heb ik die alvast maar gehad, was mijn redenering. Wat ik voorgeschoteld kreeg, was een uiterst bizarre mix van potentiele slachtoffers door een moordenaar in een Richard Nixon masker, twee gestoorde broers met Nazi-neigingen, studenten die een raket gaan nabouwen, een dode kat op onverklaarbare wijze, een actrice die nauwelijks haar lach kan inhouden tijdens een bepaalde scene, een zeer diverse soundtrack en absurde dialogen. En dat is slechts een fractie van wat je te wachten staat.

    Er zit ook behoorlijk wat humor in, maar dan van het absurdistische soort. Dat kan echt niet allemaal "toevallig" zijn, daar zit vast een visie achter.....toch? De film is echt all over da place. Er staat op de disk ook een erg leuke making of waarin de regisseur verteld dat de film tussen 1978 en 1985 is gemaakt! Dat had als consequentie dat een hoofdpersoon toch opeens niet the final girl werd en dat de nieuwe final girl opeens met een pruik rondloopt omdat ze gedurende de opnames besloot haar haar kort te knippen. Er moest dus geïmproviseerd worden....en niet zo'n beetje.

    Ik heb me echt zeer vermaakt met deze film. Het is nooit saai, er gebeurt van alles en logica wordt gretig overboord gegooid. Het zal niet ieders cup of tea zijn maar ik vond het echt een topper. Beeldkwaliteit is trouwens zeer sterk (mooie korrel) en de extra's zeer leuk. De regisseur lijkt me een leuke kerel...niet van zijn stuk te krijgen die gast.

    8.0

  3. #5428

    Standaard

    War Machine (2017)
    Tja... Brad Pitt wil iets te graag in deze film, irriteerde mij redelijk. Een film met heel wat meer potentie dan het uiteindelijke resultaat. Gelukkig nog wel enkele leuke momenten. 6.5

    Five Came Back (2017)
    Net iets te langdradig, maar goede Netflix docu over vijf regisseurs en de invloed van oorlogstijd op hun films. Elke regisseur van weleer worden besproken door bekende namen van nu, wat leuke koppels oplevert. William Wyler (Steven Spielberg), Frank Capra (Guillermo del Toro), George Stevens (Laurence Kasdan), John Ford (Paul Greengrass) and John Huston (Francis Ford Coppola). Meryl Streep praat het aan elkaar. 7.5

    Sicario (2015) 8.0
    Arrival (2016) 9.0
    Recentelijk weer twee films van Denis Villeneuve gezien, begint zo langzaam toch wel een van mijn favoriete regisseurs te worden. Stuk voor stuk sterke films zowel qua plot, beelden en acteerwerk. Met name Arrival wist mij, zonder dat ik daar een hele goede verklaring voor heb, persoonlijk goed te raken.

    Young Adult (2011)
    Middelmatige film van Jason Reitman. Dit hebben we al te vaak gezien en dan vaak een stuk beter op alle vlakken. 6.0

    Logan (2017)
    Ben wel behoorlijk klaar met het super hero genre, maar toen ik zag dat IndieWire Logan als beste actiefilm van 2017 (tot nu toe) had staan toch maar besloten om te kijken. Geen spijt van, maar die titel vind ik wel zwaar overdreven, of er zijn gewoon bijna nog geen actiefilms uitgebracht in 2017. De rauwe toon en vrij harde actiescènes bevielen mij wel, maar verder weinig nieuws. 7.0
    Laatst aangepast door Marcel v/d H. : 05-07-2017 om 10:17

  4. #5429

    Standaard

    Awake (2007) Hayden Christensen

    7.
    Aardig complot thrillertje al leest het op papier waarschijnlijk net wat spannender denk ik.
    Schijnt regelmatig voor te komen dat mensen onder narcose verlamd zijn maar toch nog alles kunnen voelen en volgen.
    trailer:
    https://www.youtube.com/watch?v=q10ClT6q3l0
    Laatst aangepast door vista-vision : 13-07-2017 om 19:25

  5. #5430

    Standaard

    Logan [Blu-ray]

    Geweldig ! [ 2x gezien]

    9/10

  6. #5431

    Standaard

    Vanavond gezien:


    Spider-Man: Homecoming
    De zoveelste reboot van de Spider-Man franchise was wel ok. Er zat weer zo'n Iron Man achtige humor in wat wel leuk was,veel scenes zijn echt cool gefilmd en Tom Holland is goed gecast als jonge Spider-Man. Alleen het verhaal vond ik wat matig (duidelijk een opzet naar de komende vervolgfilms) en het personage van Michael Keaton vond ik niet zo boeiend.
    Leuke luchtige superhelden film.


    7,7/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #5432

    Standaard

    The Mummy (2017)

    Het was een oke film met Tom. Maar ik heb liever the mummy met Brendan Fraser. Voor mij das meer een klassieker

  8. #5433

    Standaard

    Kong:Skull Island [Blu-ray]

    Van A tot Z genoten !

    Wat een toffe jaren 70 vibe heeft deze film.Je ziet duidelijk dat de makers erg veel oog voor details hebben gehad.
    Kong zelf ziet er bruut en echt uit.Ook de cast is goed gekozen.

    Ik ben fan van King Kong [Peter Jackson] maar deze vind ik net wat beter.

    Monsterlijk goed 9/10
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-08-2017 om 20:54

  9. #5434

    Standaard

    Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (2017)

    Wat een doffe troep zeg. Vroeger best een beetje verliefd op Jack Sparrow, nu vond ik er niks meer aan. Niet meer grappig, steeds hetzelfde "trucje", echt een domper. Met moeite uit kunnen kijken.

  10. #5435

    Standaard

    De laatste week de eerste 3 seizoenen van The Strain gekeken. Prima serie waar de Guillermo del Toro sfeer goed voelbaar is. Gebaseerd op de boekenreeks The Strain, The Fall en The Night Eternal van Del Toro en Chuck Hogan. De boel zakt wat in bij seizoen 2, waar teveel aandacht wordt besteed aan allerlei relatieproblemen, maar seizoen 3 was weer top. De enige grote ergernis is de kindacteur die Zach vertolkt. Sinds king Joffrey uit Game of Thrones niet zo'n naar joch meegemaakt. Hij stijgt hem zelfs naar de Throne, lol. De blu-rays bevatten ook een aantal erg lollige extras, zoals de muziekvideo Vamp Boom. Gisteren seizoen 4 gedownload, dus dat wordt de komende dagen gekeken.

    Seizoen 1 8/10, Seizoen 2 6/10, Seizoen 3 8/10

  11. #5436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eline Bekijk bericht
    Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (2017)

    Wat een doffe troep zeg. Vroeger best een beetje verliefd op Jack Sparrow, nu vond ik er niks meer aan. Niet meer grappig, steeds hetzelfde "trucje", echt een domper. Met moeite uit kunnen kijken.
    Grappig, ik vond het juist een sterke verbetering t.o.v. de vorige film (die ik een 4 gaf). Deze was weer wat beter te pruimen, vond vooral Bardem en Scodelario wel een goede toevoeging. Op het einde ging het wel weer wat overboord, maar ok. Daar zat trouwens volgens mij nog een verwijzing in naar Sinbad: Eye of the Tiger in die ik even later bekeek (boegbeeld dat tot leven komt). Of het kan toeval zijn.....

  12. #5437

    Standaard

    IT (2017)

    Als kind van de jaren 80 heeft de miniserie "Stephen King's IT" toch een speciaal plekje in mijn hart. Voor het eerst gezien op twee zondagavonden in oktober 1991 (of 92?) bij de TROS van 21.00 tot 22.30 en daarna nog enkele malen op DVD. Verre van een meesterwerk, maar de nostalgie factor poetst de oneffenheden makkelijk weg.

    Na de miniserie natuurlijk het boek van King gelezen. Nog altijd mijn meest favoriete boek en één van King's beste werken.

    De nieuwe verfilming van IT heeft lang in "development hell" gezeten en toen dan eindelijk de trailers verschenen vielen die mij zeer tegen. Tot slot heeft de regisseur (Andy Muschietti van "Mamá") nog maar weinig films op zijn naam staan.

    Logisch daarom dat ik de nieuwe versie van IT sceptisch tegemoet ging.

    Wederom zeker geen meesterwerk, laat ik dat voorop stellen. Met name de opbouw had beter gekund. Sterker nog: de miniserie had wat mij betreft een betere opbouw, en dat is bijzonder aangezien deze nieuwe film "slechts" de helft van het epische verhaal in 135 minuten mag vertellen terwijl de miniserie het volledige verhaal in 180 minuten moest vertellen. Het grootste verschil zit hem in het feit dat de initiële ontmoetingen tussen Pennywise en de afzonderlijke kinderen nu aanmerkelijk meer tijd in beslag nemen. Dit heeft ook tot gevolg dat met name de karakters van Mike, Ben en Henry Bowers onderontwikkeld blijven. Betreffende Henry Bowers was ik ook niet onder de indruk van de acteur, die wat mij betreft te "clean" over kwam. Een ander negatief aspect is Richie. In het boek en de miniserie de (goedaardige) clown van de "Losers Club", in deze film helaas zelden grappig (twee van zijn opmerkingen toverde een lach op mijn gezicht) en voornamelijk erg irritant. Liever had ik minder screentijd voor Richie en meer voor Mike en Ben gezien.

    Het laatste negatieve punt.... Ik weet niet of het specifiek met deze film te maken heeft, om met de filmindustrie in het algemeen, of met de bioscoop waarin ik de film zag, maar WAAROM moet het geluid toch zo absurd hard staan?? Tijdens scenes waarin alleen gesproken wordt is alles in orde, maar wanneer er actie scenes plaatsvinden waarbij het 120-koppig orkest aan de slag mag en er wordt wild geschreeuwd door zowel de kinderen als de clown word je werkelijk waar uit je stoel geblazen door het geluid. Twee uur later en het echoot nog steeds na in mijn hoofd. Het voegt niks toe aan de film, en zorgt er alleen maar voor dat je je tijdens die momenten nauwelijks kan concentreren op het verhaal.

    Maar de film heeft me positief verrast, ondanks de negatieve punten. Bill Skarsgård mag de rol van Pennywise op zich nemen en dat is geen gemakkelijke opgave gezien de redelijk legendarische oorspronkelijke vertolking door Tim Curry. Het is duidelijk dat men niet geprobeerd heeft om Curry te imiteren en dat pakt bijzonder goed uit. Skarsgård's Pennywise kan de enkele keer dat het nodig is "clownesque" uit de hoek komen, maar hij is toch voornamelijk vies, vuil en beangstigend. Dit is geen clown, maar een monster in een clownskostuum dat duidelijk moeite moet doen om niet "IT's" ware aard te laten zien. De eerste scene waarin Pennywise opduikt is eng en bruut en gaf me direct het vertrouwen dat Skarsgård juist gecast is en de regisseur wist waar hij met Pennywise heen wilde. De verdere scenes met Pennywise - en zijn diverse vermommingen - zijn oprecht eng en indrukwekkend gefilmd. Aan special effects geen gebrek, maar deze zijn goed gedaan en voegen iets toe in plaats van storend te zijn.

    De Losers Club is, zoals eerder gezegd, niet perfect. Richie is irritant, Ben en Mike zijn onderontwikkeld. Het karakter van Stan is niet verkeerd, maar met name één eigenschap van hem is onderontwikkeld ten opzichte van het boek. Eddie is een aanmerkelijk sterker karakter dan in het boek. Niet storend, maar wel een opvallende verandering. Bill is goed gecast en ontwikkeld, alhoewel hij aanmerkelijk minder stottert dan in het boek. Binnen de Losers Club wordt de show absoluut gestolen door Sophia Lillis die Beverly speelt en in ieder scene van het scherm afknalt. Ook de scenes tussen Beverly en haar vader behoren tot de (creepy) hoogtepunten van de film.

    Het "horror" gehalte van de film heeft me behoorlijk verrast. Films gebaseerd op het werk van King bevatten vaak minder "gore" dan je verwacht en dit was zeker het geval bij de miniserie uit 1990, omdat die voor TV gemaakt was en dus braaf moest blijven. "IT 2017" schuwt het nodige bloed en geweld niet zonder dat het ooit zinloos of "over-the-top" aan voelt. "Functioneel gewelddadig", zeg maar.

    TL;DR - IT 2017 is moeiteloos over mijn nostalgie factor heen gewalst en mag zich een waardige verfilming van King's boek noemen. Een boek dat ik overigens alsnog aan iedereen kan aanraden, omdat het vanzelfsprekend veel meer content biedt dan twee films van 135 minuten ooit zouden kunnen doen.

    Laat "Chapter 2" maar komen.

  13. #5438

    Standaard

    Mother!

    Zeer geslaagde arthouse film die commercieel wordt gebracht. Jennifer Lawrence in een uitstekende rol, en het laatste half uur van de film is een ware beproeving. Absolute aanrader.

  14. #5439

    Standaard

    The Poughkeepsie Tapes (2007)


    Deze found foutage film over een serial killer wilde ik al enige tijd zien maar de film kreeg maar geen release. Daar is nu verandering in gekomen. Ik kan wel wat hebben qua horrorfilms maar deze vond ik oprecht naar. De film lijkt een documentaire met interviews en beelden van de plaats delict. Deze opzet wordt wel wat verraden door het niet altijd even beste acteerwerk. Wat de film echter zo creepy maakt zijn de gevonden VHS videobeelden die getoond worden. Deze zijn groezelig, niet scherp, zonder kleur en amateuristisch. Dat verhoogt het gevoel dat je naar een snuff-movie zit te kijken.


    Deze beelden worden getoond as-is, dus zonder opbouw wat de kijkervaring naargeestig maakt. Waarom kijk ik naar een vrouw die gemarteld wordt? Zeker effectief en knap gemaakt maar niet een film die ik snel een 2e keer zal opzetten.


    7,2

  15. #5440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz, post: 147879, member: 300
    Soms maak je foute keuzes waardoor je een gehele filmavond op zaterdag verkloot:


    Leatherface - 2017: Toch nieuwsgierig geworden maar dit was echt rampzalig. Een film met veel lawaai, geen suspense en bizarre keuzes. Allerlei aspecten worden er met de haren bijgesleept wat het geheel een incoherent zooitje maakt. Die ontsnapping uit dat gesticht...totaal ongeloofwaardig. En dan Leatherface....die veranderd van goedaardige en welbespraakte hunk naar een strompelende freak...just like that. Qua postuur slaat het ook nergens op want het is een kleine opdonder. Mijn God wat slecht. . Niemand leek zijn best te doen om hier iets van te maken dat enigszins lijkt op een Texas Chainsaw film.


    4.0


    Daarna zette ik The Strangeness (1985) op. Ik heb een zwak voor lowbudget monsterfilms maar dit was echt een gedrocht. Na een uur was er nog geen reet gebeurt.
    Wat lopen door donkere gangen van een mijn. Slecht verlicht, je zag letterlijk bijna niets. Een doodzonde voor een film als deze: tergend saai.

    3.0

    Het speciaalbiertje wat ik had gedronken was ook al goor. Dus ja...beetje verloren avond...

    .

  16. #5441

    Standaard

    Close encounters of the third kind (de 2017 standaard blu ray (alleen dus de standaard blu ray uit de 4k box))


    Beeld q viel me mee gezien het internet gemopper over b.v. ruis donker beeld e.d. .De nieuwe 2017 40th geeft bij mij duidelijk veel meer diepte en beter detail dan de 30th (grappig afgaand op internetscreenshots zou je wat detail betreft juist net andersom denken daar lijkt de nieuwe 40th vaak softer)
    kleur popt ook wat meer op de nieuwe versie vooral de kleur blauw
    Wat ruis betreft daar had de oude versie ook al last van en het viel me met (2017) niet echt nadelig op na de opening scene..De 2017 is wel donkerder dan de 30th (beetje een zonnebril effect als het ware ) maar het is meer dat de oude 30th versie wat meer opgelicht is.Had voor mezelf ook een aantal eigen screenhots 2007-2017vergeleken of er nu echt minder zichtbaar is in de donkere scenes tussen die twee maar op enkele shots na is er niet echt minder te zien het is meer dat het 40th minder opgelicht is.
    Vanwege het grotere diepte gevoel en nice detail beter groen gras weergave 2 punten meer voor deze 40th.De 30th versie hou ik ook wel omdat die dus wat lichter is maar de 40th 2017 stop ik voortaan in de speler.(de 4K versie kan ik nog niet zien)

    wat internet screenshots hier : het verschil in contrast tussen de 30th en 40th klopt dus wel maar wat scherpte betreft vind ik het dus juist net andersom daarin vind ik de 40th beter op mijn system.

    http://screenshotcomparison.com/comp...9317/picture:4

  17. #5442

    Standaard

    Killing Ground (2016)

    Een gezin gaat kamperen en krijgt het aan de stok met twee locale psychopaten. Ik merk dat ik dit soort films niet zo goed meer trek. Het is allemaal zo nihilistisch. Ik vind het met name moeilijk als er minderjarige meisjes en / of kinderen bij betrokken zijn .
    Ik vind het niet leuk om naar te kijken, films die puur leunen op marteling en vernedering. De film heeft ook verder niets nieuws te bieden. Geen fijne kijkervaring.

    5.0

  18. #5443

    Standaard

    True Detective - Seizoen 1

    Deze serie lag geloof ik bijna twee jaar bij mij thuis op de plank. Echter, vanaf de eerste aflevering was ik fan. De sfeer, muziek, verhaallijnen...alles klopt. Wat deze show voor mij zo bijzonder maakt, is het acteerwerk en dan met name van Matthew McConaughey. Nooit gedacht dat ik zo onder de indruk kon zijn van deze man. Hij speelt Rust Cohle, een cynisch en zeer droog figuur. Ik moest vaak om hem lachen maar ook zijn overpeinzingen bevatte voor mij waarheden die ik zeer kon waarderen. Ik deelde vaak zijn gedachtes.

    De dialogen zijn dan ook een hoogtepunt van deze serie. Ook de onderhuidse spanning mbt de moorzaak vond ik zeer boeiend. Helaas ontspoorde de serie tijdens de laatste afleveringen iets teveel. En dan heb ik het over de bad guy die uit The Texas Chainsaw Massacre leek te zijn gelopen incl. incestueuze relatie met zijn zuster en het loslopende varkentje in de huiskamer. . Toch kon de serie bij mij weinig fout doen. Een heerlijke serie die ik er in binnen een week doorheen heb gejaagd.

    10

  19. #5444

    Standaard

    Atomic Blone
    Goed gemaakte actiefilm met een fijn tempo, goede vechtscenes (grimmig), goede muziek en 'leuk' verhaal. Wat mij betreft beter dan de gemiddelde sequel of prequel. Niks bijzonders, maar ook niet slecht of matig.

    Raw
    Franse low-budget 'horror' over een vegetarisch meisje die tijdens een ontgroening vlees moet eten en vervolgens carnivoor wordt
    Wat mij betreft gaat deze niet als klassieker (Zoals Martyrs om maar een Franse film te noemen) de boeken is, maar is het een geslaagde poging. Met name de 2 hoofdrolspeelster vond ik erg goed.

    Brawl In Cell Block 99
    Vince Vaughn dit keer eens in een serieuze rol, als crimineel die in de gevangenis terecht komt. Verhaal komt wat traag op gang, maar laatste 45 minuten maken veel goed. Erg gewelddadig en al met al een geslaagde b-film. Van dezelfde regisseur (die eerder al kwam met Bone Tomahawk) komt een film met Mel Gibson en Vince Vaughn, 2 politiepartners die wegens een schorsing de criminele wereld induiken. Dat beloofd wat!

    The Killing Of A Sacred Deer
    Een van de betere films van het jaar. Heel veel symboliek, en om de film te snappen moet je iets afweten wat de Griekse mythologie/tragedie. Deze film zal mensen verdelen, maar als je van iets aparts houdt, en nadenken, dan is dit een film voor jou. De film is bovendien erg mooi geschoten en de productie/aankleding is ook prachtig (minimalistisch vond ik). Er hangt een constante dreigen toon over de film (mede dankzij de muziek), en het camerawerk is ook belangrijk om de sfeer goed te bevatten (veel langzame zoom, en wijde shots). Kortom, ga dat zeker zien in een zaal.

    Bright
    Door de critici afgemaakt, maar het publiek (zie oa #brightmovie) heeft deze film omarmd. Soort fantasy buddy-cop movie, heel apart gegeven dus. Will Smith helaas weer met zijn zelfde grapjes (waarom moet hij altijd in elke film bepaalde komische toon naar voren brengen?), maar Joel Edgerton (onherkeenbaar als Orc) ijzersterk.
    Het is geen revange na Suicide Squad maar wel vele malen beter. Met name de special effects en de actie waren erg goed, en de kritische blik op de maatschappij (racisme) zetten aan tot nadenken. Al met al een zeer geslaagde film die enkel op Netflix te zien is.

  20. #5445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    The Killing Of A Sacred Deer
    Een van de betere films van het jaar. Heel veel symboliek, en om de film te snappen moet je iets afweten wat de Griekse mythologie/tragedie. Deze film zal mensen verdelen, maar als je van iets aparts houdt, en nadenken, dan is dit een film voor jou. De film is bovendien erg mooi geschoten en de productie/aankleding is ook prachtig (minimalistisch vond ik). Er hangt een constante dreigen toon over de film (mede dankzij de muziek), en het camerawerk is ook belangrijk om de sfeer goed te bevatten (veel langzame zoom, en wijde shots). Kortom, ga dat zeker zien in een zaal.
    precies wat je zegt, want ik kan heel weinig met deze film. Ik weet dan inderdaad ook weinig van de Griekse mythologie, misschien dat dit uitmaakt. Maar dat geldt voor heel veel mensen. De sfeer van de film is zeker bijzonder, maar ik haakte geheel af door het zo goed als emotieloze spel van zo'n beetje de hele cast. En het duurt erg lang voordat je door hebt waar het verhaal naar toe wil. Nee, ik had er veel van verwacht, maar voor mij een heel teleurstellende film.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #5446

    Standaard

    Brawl In Cell Block 99 is geen b-film!

  22. #5447

    Standaard

    Ligt eraan wat je verstaat onder een b-film. Het is ook geen a-film. Budget is volgens mij redelijk bescheiden, amper cgi, acteerwerk niet denderend (Vaughn is ok), hele kleine release en enkele week later al 'video on demand'. Neemt niet weg dat ik me niet verveeld heb, gewoon een lekkere recht-toe-recht-aan actiefilm voor mannen.

  23. #5448

    Standaard

    Brawl is absoluut een b-film, wel een hele goede b-film.

  24. #5449

    Standaard

    Ik zag de film op het Filmfestival van Venetië en vond het een zeer toffe film. Het feit dat die voor zo'n prestigieus filmfestival is geselecteerd is al een reden op zichzelf dat het geen b-film is. Ik zou de definitie ervan eens opzoeken.

  25. #5450

    Standaard

    wel out of competition, misschien omdat het een b-film is?
    het is geen b-film in de traditionele zin maar je kan dit gerust een moderne b-film noemen,
    of een a-film, wat je wilt, hij hangt er eigenlijk een beetje tussenin.

Pagina 218 van 235 EersteEerste ... 118168208214215216217218219220221222228 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •