Pagina 6 van 18 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 427 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Het is inherent aan het topic dat er films bijzitten die je zelf misschien geweldig vindt...gun iemand zijn mening. Dan ben ik het wel Claudio eens dat een korte uitleg wel wat vragen wegneemt.

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Je kan geen een film beoordelen op basis van een trailer van ± 2 min tov de Extended Cut van 127 min.
    De film zelf niet. Maar ik kan wel beoordelen of de film mij waarschijnlijk wel of niet gaat aanspreken. Ik kijk namelijk, zoals velen hier, veel films.
    Toen ik de trailer zag....kon ik alleen maar lachen...van schaamte eigenlijk.
    Zo'n blonde muts met een redelijk domme gezichtsuitdrukking, waar het haar, make-up en kleding steeds perfect zat en dan een stoere actie chick moet zijn zogenaamd, in alleen maar diverse digitale settings....dacht ik....dit wil ik zóóó niet zien.
    Misschien heb ik het zo beter uitgelegd.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  3. #128

    Standaard

    Allen toegevoegd.

    Mijn waarschuwing is Epicenter. Maar ja, wat wil je als je gewoon de helft van je film letterlijk uit andere films haalt en het stuk wat je zelf doet helemaal niet goed is.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het is inherent aan het topic dat er films bijzitten die je zelf misschien geweldig vindt...gun iemand zijn mening. Dan ben ik het wel Claudio eens dat een korte uitleg wel wat vragen wegneemt.
    Helemaal waar, maar daarmee is de stelling die de OP aanhoud: Dus noem de titel van de slechtste film die je de afgelopen maand gezien heb (liefst met een korte toelichting)? Dus welke films moet iedereen mijden als de pest niet relevant, ik ga niets mijden als de pest vanwege iemands mening
    Laatst aangepast door Frenkel : 02-07-2011 om 04:56
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Jep, maar daar hoort deze film imo niet thuis
    Maar waarvoor waarschuw je me dan precies?

  6. #131

    Standaard

    Furry Vengeance, omdat domme humor, cliche verhaal, Brendon Fraser, slechte effecten etc.

  7. #132

    Standaard

    Nou ook na een half jaar blijft dit topic een rammelbak die niet echt van de grond wil komen. Het blijft imho een beetje een vage discussie van 'niet goed'... 'ja maar wel goed'... 'nee maar toch...' met vervolgens een volstrekt subjectief lijstje van titels, gebaseerd op vaak maar één of twee meningen (waar volgens mij gewoon juist hele leuke bij zitten).
    Laatst aangepast door John Tak : 02-07-2011 om 11:56
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  8. #133

    Standaard

    Voor mij deze maand het ZELFINGENOMEN Les Amours Imaginaires. Het wordt tijd dat Xavier Dolan zich bescheidener gaat opstellen of gewoon geen films meer maakt want we hebben onze handen al vol aan Godard.

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Maar waarvoor waarschuw je me dan precies?
    http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...8&postcount=57

  10. #135

    Standaard

    Sleuth (2007)
    http://www.imdb.com/title/tt0857265/
    Eerste 30 minuten zijn best goed, maar daarna is het een snel dalende lijn naar beneden.

    Enduring Love (2004)
    http://www.imdb.com/title/tt0375735/
    Eerste 10 minuten zijn de film die ik verwachte aan de hand van de cover, maar daarna wordt het een compleet andere film en niet eentje die mij kon boeien.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Voor mij deze maand het ZELFINGENOMEN Les Amours Imaginaires. Het wordt tijd dat Xavier Dolan zich bescheidener gaat opstellen of gewoon geen films meer maakt want we hebben onze handen al vol aan Godard.
    Wel grappig dat jij een zeer duidelijke en resolute mening van een film neerzet terwijl je onderstaand onderschrift hebt:

    Een eerste indruk is zelden het definitieve oordeel over een film. Waarschijnlijk bestaat er niet eens zoiets als een definitief oordeel. Kunst heeft tijd nodig om zich in ons hoofd en hart te nestelen.


    Niet echt geloofwaardig dan, toch?!


  12. #137

    Standaard

    fair game, te langdradig en ontiegelijk saaai.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #138

    Standaard

    Allen toegevoegd.

    @M-EX(treem), welke vond je het slechtste?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    pizza maffia, irritante, agressie opwekkende, "acteurs" . Als hier cultuursubsidies naartoe gaan dmv het filmfonds dan ben ik het volledig eens met het afschaffen daarvan.
    Dus omdat jij een film niet goed vindt, moet het hele subsidiebeleid afgeschaft worden? Een beetje onlogisch en overdreven, nietwaar? Bovendien wordt het niet eens afgeschaft.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  15. #140

    Standaard

    Transformers 3, één woord: saai


  16. #141

    Standaard

    Smaken verschillen, ik vond hem wel goed, ik vindt transformers 3 beter dan deel 2.

  17. #142

    Standaard

    Ik ben het ook wel eens met de mensen die aangeven dat dit topic niet zoveel zin heeft. Iemand vind een film niet leuk en wat dan? Betekend dit dan maar dat er een overzicht moet komen zodat je deze kunt meenemen in de keuze van je aankopen? Sorry hoor maar je bent wel raar bezig als je je van zo'n lijst iets aantrekt. Tenslotte maak je je keuzes naar smaak punt. Wat de 1 leuk vind kan een ander crap vinden en andersom.

  18. #143

    Standaard

    Ja precies, je moet voor jezelf uitmaken of je een film wel of niet leuk vind, en welke film je dus ook niet wilt zien.
    Je moet (denk ik) niet afgaan op wat anderen zeggen (op een topic), maar zelf bedenken of je een bepaalde film koopt.
    GIMLI:
    Well lad, whatever luck you live by, let’s hope it lasts the night.

    LEGOLAS:
    Your friends are with you, Aragorn.

    GIMLI:
    Let’s hope they last the night.

  19. #144

    Standaard

    kan het topic niet gewoon dicht? het irriteert enorm

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Ik ben het ook wel eens met de mensen die aangeven dat dit topic niet zoveel zin heeft. Iemand vind een film niet leuk en wat dan? Betekend dit dan maar dat er een overzicht moet komen zodat je deze kunt meenemen in de keuze van je aankopen? Sorry hoor maar je bent wel raar bezig als je je van zo'n lijst iets aantrekt. Tenslotte maak je je keuzes naar smaak punt. Wat de 1 leuk vind kan een ander crap vinden en andersom.
    Eens, alleen dan kan het topic over de 'Aanrader van de maand' ook wel dicht. Want in dat topic vertellen mensen ook welke film ze geweldig vonden en je moet zien. Ik bedoel er dus mee te zeggen dat één topic wel genoeg is. Als je op deze manier (als dit topic) doorgaat, kun je nog meer topics aanmaken. Ik zie het nut dan ook niet echt in..

    Daarnaast is er ook nog het topic 'welke film heb je net gezien'. Daarin vertellen de meesten mensen ook wat ze van de film vonden. Er gaan dus al genoeg topics over wie wat vond van welke film.

  21. #146

    Standaard

    *edit* Mijn excuses. Net gemerkt dat ik het een tijd geleden reeds gepost had :

    Het nut van dit topic ontsnapt me volledig. Men geeft een titel op en verduidelijkt vervolgens waarom je het als 'afrader' naar voor schuift. Het énige gevolg zijn bevestigingen van personen die het ermee eens zijn en tegenspraak van de andere groep. Die merken op dat het helemaal geen stinker is en worden nogmaals tegengesproken door degene die stelt dat het wel degelijk een stinker is en hij daarom vermeld staat.

    Wat is hier uiteindelijk interessant aan? Dit kan evengoed in een algemeen "Welke film heb je onlangs gezien?" topic, waar we het eveneens lezen en dezelfde discussies gevoerd kunnen worden. Mensen zullen aan de hand van de begeleidende tekst ook wel merken of de titel door de poster in kwestie al dan niet goed werd bevonden. Het afrader-topic is volledig overbodig, imo.
    Laatst aangepast door Esteban : 21-07-2011 om 09:47

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Misschien is het slim om in bij alle genoemde titels in de openingspost ook de IMDb score te zetten zodat we ook een verbelijk hebben met een wel (enigzinds) serieuze beoordelingssite.
    Het zou jammer zijn als mensen bijvoorbeeld Kick Ass, Inception, en Tree Of Life gaan mijden als de pest omdat er hier een onverlaat is die de film niks vondt. (Gelieve het woord onverlaat niet te persoonlijk nemen )
    Yep. En dat is precies het punt waarom ik dit topic een craptopic blijf vinden dat rammelt als een verroest bierblikje.... Smaken verschillen, maar Kick-Ass en Inception zijn toch heus allesbehalve 'stinkers' die het verdienen om op een zwarte lijst gezet te worden. (integendeel, IMHO) Net zoals Låt den Rätte Komma In en Shrek Forever After.

    Maar ik treed in herhaling...
    Laatst aangepast door John Tak : 24-07-2011 om 23:29
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Eens, alleen dan kan het topic over de 'Aanrader van de maand' ook wel dicht.
    Mja misschien wel.
    Maar aan de andere kant, in "aanrader van de maand" wordt op één of andere manier uit een (soms zeer aanstekelijk) enthousiasme geschreven, plus ook meestal onderbouwd waarom iemand de film zo leuk vond. Dat vind ik positief en zo word ik gewezen op titels die ik anders misschien zou missen. En dan: beter een film teveel gezien dan te weinig...

    Dit topic bestaat vooral uit titels die lukraak door mensen hier worden gedropt zonder enige motivatie, vaak gebaseerd op eh... Sja, waarop eigenlijk? Vervolgens wordt de titel klakkeloos bovenaan gezet in het rijtje 'te mijden films'.

    Ben het met een andere schrijver hier eens: het is gewoon een irritant topic. Dicht die hap. Als je films wilt afzeiken doe dat vooral in 'welke film heb je net gezien', en laat hier niet een volslagen onzinnige uit de lucht gegrepen overzicht ontstaan van zowel goeie als slechte films, puur gebaseerd op de mening van één enkele kijker.

    De kans is groot dat iemand het rijtje onverhoopt nog serieus neemt ook, en dan erg leuke films misloopt.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  24. #149

    Standaard

    Ik denk dat dit topic wel kan blijven bestaan, maar dat er geen rijtje in de openingspost moet staan. Dat rijtje is namelijk te kort door de bocht.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #150

    Standaard

    Season of the witch, fout gecast, oninterssant verhaal..1 en al bagger.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 6 van 18 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •