Pagina 8 van 18 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 427 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    alleen een kijk beurt ja, het verhaal is gewoon te soft..en niet zo boeiend...maar das mijn menig!

    Bridesmade, bespaar je zelf om met je vriendin mee te gaan, een ontiegelijke lange saaie inspiratieloos film...zelfs de humor in de film is niet grappig..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #177

    Standaard

    Sucker Punch & Battle Los Angeles, allebei films die teveel eye candy bevatten en niet waarmaken vanuit de voorgeschotelde trailers

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    zelfs de humor in de film is niet grappig..
    Goh, ja, da's wel ernstig!
    GIMLI:
    Well lad, whatever luck you live by, let’s hope it lasts the night.

    LEGOLAS:
    Your friends are with you, Aragorn.

    GIMLI:
    Let’s hope they last the night.

  4. #179

    Standaard

    Alvast voor volgende maand....

    Het afschuwelijke, tenenkrommende prul:
    Pirates Of The Caribean deel zoveel
    ...uiteraard met de uiterst irritante vertolking van Johnny Depp in de rol van Captain Jack.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Alvast voor volgende maand....

    Het afschuwelijke, tenenkrommende prul:
    Pirates Of The Caribean deel zoveel
    ...uiteraard met de uiterst irritante vertolking van Johnny Depp in de rol van Captain Jack.
    -1

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Alvast voor volgende maand....

    Het afschuwelijke, tenenkrommende prul:
    Pirates Of The Caribean deel zoveel
    ...uiteraard met de uiterst irritante vertolking van Johnny Depp in de rol van Captain Jack.
    -1
    Als deze titel werkelijk op de lijst van 'te mijden films' beland neem ik dit prultopic helemáál niet meer serieus.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  7. #182

    Standaard

    Bij deel 4 kan ik me er iets bij voorstellen...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Bij deel 4 kan ik me er iets bij voorstellen...
    Nee, weet je, het is misschien een iets minder leuk deel dan de anderen ( misschien vind je het zelfs wel saai worden), maar ik vind het toch niet echt passen bij 'waarschuwing van de maand'.
    GIMLI:
    Well lad, whatever luck you live by, let’s hope it lasts the night.

    LEGOLAS:
    Your friends are with you, Aragorn.

    GIMLI:
    Let’s hope they last the night.

  9. #184
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Patrick je hebt het zitten, allee kom zeg PotC een waarschuwing man
    man ... ah oeps verkeerde gequote.

    Ah nog enkele dagen geduld
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    -1
    Als deze titel werkelijk op de lijst van 'te mijden films' beland neem ik dit prultopic helemáál niet meer serieus.
    Waarvan akte, hahaha/
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Due Date (2010) Vreselijk. Humorloos, onnodig grof en nietszeggende en domme karakters.

    Wtf? Heerlijke film met hilarische scenes
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door somebody Bekijk bericht
    Nee, weet je, het is misschien een iets minder leuk deel dan de anderen ( misschien vind je het zelfs wel saai worden), maar ik vind het toch niet echt passen bij 'waarschuwing van de maand'.
    Yep, mee eens. Hoewel ik hem net niet meer even leuk vind als de eerste trilogie, vind ik ook deel 4 nog steeds een goed gemaakte vlotte amusante film.
    Ben het trouwens ook erg eens met Stephan die Due Date leuk vond. We hebben ons gek gelachen!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Alvast voor volgende maand....

    Het afschuwelijke, tenenkrommende prul:
    Pirates Of The Caribean deel zoveel
    ...uiteraard met de uiterst irritante vertolking van Johnny Depp in de rol van Captain Jack.
    Toegevoegd, niet dat ik het er mee eens bent. Vond het een leuke film met een goede rol van Depp. Zoals eerder aangegeven wel minder de de originele trilogie, maar nog steeds een vermakelijk film.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #189

    Standaard

    3 was *** en 4 helemaal.. waar zit in godsnaam naar te kijken.. waat heeft iedereen toch met die jack sparrow, achterlijk praten, tv kantine humor, geen enkele stoere piraat te bekennen en de vechtscenes zijn saai en iedere keer hetzelfde

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    3 was *** en 4 helemaal.. waar zit in godsnaam naar te kijken.. waat heeft iedereen toch met die jack sparrow, achterlijk praten, tv kantine humor, geen enkele stoere piraat te bekennen en de vechtscenes zijn saai en iedere keer hetzelfde
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Toegevoegd, niet dat ik het er mee eens bent. Vond het een leuke film met een goede rol van Depp. Zoals eerder aangegeven wel minder de de originele trilogie, maar nog steeds een vermakelijk film.
    Kortom die hoort NIET op die lijst.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  17. #192

    Standaard

    Geen barslechte film, maar 'Paul' viel me flink tegen.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    3 was *** en 4 helemaal.. waar zit in godsnaam naar te kijken.. waat heeft iedereen toch met die jack sparrow, achterlijk praten, tv kantine humor, geen enkele stoere piraat te bekennen en de vechtscenes zijn saai en iedere keer hetzelfde
    Deel 1 is leuk, deel 2 aardig en deel 3 en 4 zijn gewoon erg slecht.

  19. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Kortom die hoort NIET op die lijst.
    Van mij niet, maar het is de mening van wolverine dus die gaat gewoon op de lijst.

    @Coen, wil je Paul dan in de lijst hebben? Vond hem zelf best leuk, niet het best van Pegg en Frost maar nog steeds vermakelijk.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  20. #195

    Standaard

    Nee, hoeft niet in de lijst
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #196

    Standaard

    Ik zie titels voorbij komen die er puur op staan omdat 1 of 2 grapjassen het niets vinden. Is het niet veel slimmer om pas een film in de lijst op te nemen als een bepaald aantal mensen die titel noemt? Laten we zeggen, minimaal 25? Met alle respect, zoals het nu is is het een waardeloze lijst in mijn ogen...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #197

    Standaard

    Ha leuk, dacht ik: een filmafzeik topic EN een handig lijstje van te vermijden films. Helaas blijkt dit niet echt te werken. Het topic is leuk, echter is het lijstje wat kort door de bocht en overbodig. Over smaak valt niet te twisten, maar naar mijn idee staan er films tussen die toch echt wel het kijken waard zijn, met name Kick-Ass, Inception en Titanic.
    Hoe kan iemand anderen hier nu voor waarschuwen? Ik kan me voorstellen dat films als Meet the Fockers een waarschuwing verdienen, deze ga ik dus echt niet kijken, maar wat nu als The Godfather of Lord of the Rings worden genoemd? Worden dit dan ook waarschuwingen?

    Oneens:
    Bridesmades > Bridesmaids: beetje flauwe en simpele film, maar toch met erg grappige en platte scenes
    Daybreakers: originele invalshoek
    Due Date: grappig en vermakelijk
    Gamer: druk, chaotisch en complete onzin, maar wel lekker
    Inception: wellicht wat overgewaardeerd en regels worden ter plekke bedacht en toegepast (enkele soort van kleine toegepaste deus ex machina)
    Law Abiding Citizen
    Kick-Ass: superfilm, m'n favo van 2010
    Ninja Assassin: ninja's die alles kunnen en eindelijk een film die laat zien wat een scherp zwaard kan aanrichten
    Snakes on a Plane: wederom onzin en pulp
    Robin Hood: beetje saai en deze zoveelste verfilming had niet gehoeven, maar toch het kijken waard
    Titanic: Tja, ondanks mijn toenmalige afkeer van Leonardo toch echt wel het kijken waard

    Eens:
    Jonah Hex: onzin, pulp en clichematig
    The Green Hornet: langdradig met een scenario dat na 20 minuten niet meer weet wat te doen
    Year One: film leek me na de trailer erg grappig, viel erg tegen door constante stroom van flauwigheden

    Topic zou eigenlijk moeten heten: Films waar iemand iets over te zeiken heeft

  23. #198

    Talking

    Topic zou eigenlijk moeten heten: Films waar iemand iets over te zeiken heeft


    Iedereen denkt er net zo over, maar niemand durft ervoor uit te komen.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #199
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Geen barslechte film, maar 'Paul' viel me flink tegen.
    Ik hoor juist links en rechts dat het een must see is. Heb hem zelf nog niet gezien.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #200

    Standaard

    Heb hem al gezien en hoort hier niet thuis....al had ik hem wel leuker verwacht.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 8 van 18 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •