De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mijn eerste Receiver en Speakers gekocht --> *Smile*

    Ik heb gisteren eindelijk de knoop doorgehakt en een home cinema set besteld. Waar ik normaal altijd die complete systemen kocht heb ik nu eindelijk een losse receiver en speakers gekocht en ik ben als een kind zo blij dat ik het eindelijk heb gedaan. Het setje wordt een vrijdag geleverd

    Dit is de receiver

    http://www.eu.onkyo.com/products/TX-SR608.html


    En dit zijn de speakers: Quadral Quintas 5000. Ik heb ze gisteren goed beluisterd bij de winkel waar ik het heb besteld en het klinkt echt fantatisch

    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  2. #2

    Standaard

    Gefeliciteerd met je aankoop
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Even een vraagje jongens, zullen er misschien nog wel meer volgen maar het zit zo. Ik heb nu alles goed aangesloten en dus ook me PS3 erop aangesloten, als ik nu een film gaat starten en ik kies voor DTS HD in de film zelf dan geeft de Onkyo alleen maar DTS aan, moet ik iets veranderen ofzo ??
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  4. #4

    Standaard

    Even in het PS3 topic kijken bij hardware >> weergevers
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Oke thnx ik heb het gevonden, nu heb ik nog een andere vraag,

    Ik zit een film te kijken he en het viel me op dat ik nu ineens heel veel ghosting heb in het beeld, net of er om de characters een wazige gloed zit, heel irritant. Ik heb dus gekeken en ook de ps3 via de oude manier via de tv aangesloten en dan heb ik dat niet, zit er in die Onkyo een bepaalde instelling waardoor dat beeld ineens best wel raar is. zo ja, kan ik dat niet ff aanpassen ofzo. Ik speel het af via de Oude PS3 60gb Fat versie
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  6. #6

    Standaard

    Welke TV heb je en hoe is alles aangesloten?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7

    Standaard

    Ik heb de philips 42 pfl7403. Ik heb op de onkyo de volgende dingen aangesloten via hdmi.

    Playstation 3 op de game hdmi port
    Upc Hd dvr op de cable sat hdmi port
    Xbox op de bd dvr hdmi port
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  8. #8

    Standaard

    Even in je Onkyo zoeken en instellen dat hij het beeld onveranderd door laat en dan kijken of het naar wens is.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #9

    Standaard

    En de beeldverbeteraars op je Philips tv uitzetten...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •