Pagina 26 van 26 EersteEerste ... 162223242526
De resultaten 626 tot 632 van 632 worden weergegeven.

Discussie: Geoffrey's In-Home Theater 7.1.4 ATMOS/DTS-X

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    HaHa.. Een echte buttonbasher dus qua vechtspellen. Vechtspellen zitten heel erg technisch in elkaar en daar vergissen heel veel gamers zich in. Bij welke raceclub zit je nog meer dan? Ik heb bij DM altijd al gezegd dat we meer met schades moeten racen en niet alleen optische schades.
    Als in het echt een auto tegen een andere batst hebben ze toch ook niet alleen optische schade?

Zo'n adapter bedoel ik trouwens..
    Bijlage 8762
    Ja idd, een echte buttonbasher hahaha. Ja als je zo'n vechtspel goed wil spelen, moet je al die combo's goed kennen, m.a.w. veel tijd erin steken om het te leren. En dat heb ik niet, dus ik doe het af en toe puur voor de fun .

Ik rij ook bij DC Simracing. Ralph en Oyeahbaby en nog een paar anderen zijn daar ook lid. Een paar gasten van die club racen ook echt in real-life.

Ik hoef geen adapter hoor, want ik vind die usb oplossing juist mooi dat de fan aangaat zodra de ps4 aangaat, maar toch bedankt voor je bod. Heb jij misschien nog een adresje waar je niet al te duur die fans kunt kopen?
    Sowieso heb ik er nog een paar nodig gezien ik misschien voor m'n receiver ook zoiets wil gaan maken.

Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    apr 2011

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Mausman Bekijk bericht
    Ja idd, een echte buttonbasher hahaha. Ja als je zo'n vechtspel goed wil spelen, moet je al die combo's goed kennen, m.a.w. veel tijd erin steken om het te leren. En dat heb ik niet, dus ik doe het af en toe puur voor de fun .

Ik rij ook bij DC Simracing. Ralph en Oyeahbaby en nog een paar anderen zijn daar ook lid. Een paar gasten van die club racen ook echt in real-life.

Ik hoef geen adapter hoor, want ik vind die usb oplossing juist mooi dat de fan aangaat zodra de ps4 aangaat, maar toch bedankt voor je bod. Heb jij misschien nog een adresje waar je niet al te duur die fans kunt kopen?
    Sowieso heb ik er nog een paar nodig gezien ik misschien voor m'n receiver ook zoiets wil gaan maken.
    Voor de fans even conrad of zoiets kijken. Let vooral op DB's wat ze produceren.
    Components:
    Marantz SR7011 - NAD 216 THX - NAD 214 - NAD 916 - LG 55UF850V - Optoma HD26 - Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon - Panasonic DMP-BDT100 - Pioneer PD-M426 - Technics SL-D3 - Xtreamer Sidewinder 3
    Custom Game/HTPC - Sony Playstation 1/2/3/4

Speakers:
    Front-Jamo Concert V - Surround-Jamo Concert V - SurroundBack-Jamo Concert V - Center-Jamo Concert II
    Heights-Jamo 28 - Subwoofer-Jamo Sub 360

Registratie datum
    apr 2011

Standaard

Nieuw frontpaneel voor mijn Hush-Box gemaakt. 1e foto is oude situatie en foto's 2 t/m 4 zijn de huidige situatie. Vond nog een fotolijstje en vind het zo veel strakker. Ben alleen nu niet tevreden over lucht inlaat uiterst links van Hush-Box...
    In eerste instantie was het paneel dicht maar toen ging de beamerfan zelf harder draaien en werd de beamer te warm. Dus heb ik een kleine Noctua 40mm fan extra er bij aangesloten. Nu beamer weer stabiel en koeling uitstekend. Ook ben ik bezig met een NAD 216 THX. Meer hierover later...

20170411_132037.jpg 20170510_121909.jpg 20170604_081023.jpg 20170604_081057.jpg
    Components:
    Marantz SR7011 - NAD 216 THX - NAD 214 - NAD 916 - LG 55UF850V - Optoma HD26 - Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon - Panasonic DMP-BDT100 - Pioneer PD-M426 - Technics SL-D3 - Xtreamer Sidewinder 3

Speakers:
    Front-Jamo Concert V - Surround-Jamo Concert V - SurroundBack-Jamo Concert V - Center-Jamo Concert II

Registratie datum
    apr 2011

Standaard

Ik heb net Db meeting gedaan met Hush-Box en beamer aan. Schommelt tussen de 12/15 Db. Heel erg acceptabel dus. Zonder Hush-Box was dit 24/28 Db.
    Components:

Speakers:

Standaard

Mooi resultaat!
    Marantz SR-7010 / Marantz PM-7003 als extra eindversterker voor 7.1.4
    LG 60PB560V PLASMA TV
    DUAL SC621 platenspeler / Pro-Ject Tube Box II phono-voorversterker / HTPC voor alle films en muziek
    Tannoy R3 front / Tannoy RC center / Tannoy R2 rear-back / Tannoy R1 back / 4 Tannoy mR High / Sub: SVS PB-1000
    canare 4s11 luidsprekerkabels / RU Connected interlinks en HDMI's

Registratie datum
    apr 2011

Standaard

Thnx Age.. Over 3 weken ga ik de NAD 216 THX ophalen. Deze gaat mijn Fronts aansturen en de NAD 214 gaat mijn Surrounds dan aansturen. Nu nog een extra NAD 214 op de kop tikken voor mijn Back-Surrounds..
    Components:

Speakers:

Registratie datum
    apr 2011

Standaard

Volgende week haal ik een NAD 216 THX op. Deze gaan mijn fronts aansturen. Nu ben ik alweer bezig voor een 2e NAD 214. Als deze er dan ook is dan is mijn HT klaar. Op de akoustice platen dan na....
    Het frontje van de Hushbox heb ik ook klaar dus ik zal TZT nog wel even wat foto's plaatsen.
    Maar dan is het mooi geweest met geld uitgeven aan deze hobby. Er gaat dan alleen nog geld over de balk als iets vervangen moet gaan worden. Maar ik vind het nu wel welletjes..
    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 18-06-2017 om 03:22
    Components:

Speakers:

Pagina 26 van 26 EersteEerste ... 162223242526

Instellingen bij het plaatsen van berichten