De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 2 vragen (creditcard en forum vraag)

    Hallo,

    ik heb 2 vragen en ik hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden.
    Ze staan wel in een verkeerd subforum, maar de vragen verschillen nogal. Ik wou het bij 1 topic laten, daarom heb ik het meest populaire subforum gekozen .

    1.
    Mijn eerste vraag gaat over de site 'mywirecard'. Omdat ik pas net 18 jaar ben en nog niet aan echte creditcards wil beginnen, gebruik ik deze service om aankopen te doen via amazon. Ik heb al vaker aankopen gedaan via amazon, maar toen gebruikte ik de cc's van mijn ouders.

    Ik heb gisteren een bestelling geplaatst van ca. 45 pond. Op Amazon staan bij mijn bestellingen maar 2 van de 5 producten op 'Dispatching soon'. Er is tot nu toe 17 euro afgeschreven van mijn 'mywirecard' account.

    Maar waarom gaat het zo langzaam? Ik heb voldoende tegoed staan en als ik met mijn ouders cc's betaalde, werden alle producten wel in één keer op 'dispatching soon' gezet. Ik twijfel nu dus of de bestelling wel goed verwerkt is. Hebben jullie meer informatie over de werkwijze van Amazon en over het gebruik van 'mywirecard'?

    -----

    2.
    Is het mogelijk om in een bepaald topic op dit forum, alle berichten te weergeven van een bepaalde user? Voorbeeld: ik wil in het topic 'Welke dvd's heb je als laatst aangeschaft' alleen de berichten zien die ik geplaatst heb. Is dit dan mogelijk?

  2. #2

    Standaard

    Op vraag 1: weet je zeker dat er bij sommige producten niet stond "may take 1-3 or 3-5 days extra to deliver". Dan zijn de producten wel in stock maar moeten ze uit een ander distributiecentrum komen en dan kunnen ze natuurlijk niet meteen op "dispatching soon" staan. Of de producten zijn uberhaupt niet op vooraad. Ik denk dat het in ieder geval niets met je CC te maken heeft. Als deze geweigerd zou worden dan zouden ook de eerste producten niet afgeschreven en geleverd worden.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  3. #3

    Standaard

    Bij de eerste staat 'not yet dispatched', maar de verwachte levertijd is precies hetzelfde als bij de 2e waarbij wel staat 'dispatching soon'.

    Bij de eerste bestelling zit o.a. de box Alien Antholohy blu-ray. Gekocht voor 17 pond en die is nu rond de 23 pond. Kan het hiermee te maken hebben? Ze kunnen toch niet meer geld in rekening brengen? Ik had hem gisteren gekocht, toen was de prijs nog niet aangepast.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Bij de eerste staat 'not yet dispatched', maar de verwachte levertijd is precies hetzelfde als bij de 2e waarbij wel staat 'dispatching soon'.

    Bij de eerste bestelling zit o.a. de box Alien Antholohy blu-ray. Gekocht voor 17 pond en die is nu rond de 23 pond. Kan het hiermee te maken hebben? Ze kunnen toch niet meer geld in rekening brengen? Ik had hem gisteren gekocht, toen was de prijs nog niet aangepast.
    Klopt. Amazon rekent de laagste prijs vanaf het moment dat je je bestelling hebt geplaatst. Heb je hem vandaag voor 17 pond besteld en hij staat morgen 23 pond, en de status is nog niet leverbaar, dan blijft de 17 pond het bedrag dat je gaat betalen. Omgekeerd met prijsverlagingen is hetzelfde.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Bij de eerste staat 'not yet dispatched', maar de verwachte levertijd is precies hetzelfde als bij de 2e waarbij wel staat 'dispatching soon'.

    Bij de eerste bestelling zit o.a. de box Alien Antholohy blu-ray. Gekocht voor 17 pond en die is nu rond de 23 pond. Kan het hiermee te maken hebben? Ze kunnen toch niet meer geld in rekening brengen? Ik had hem gisteren gekocht, toen was de prijs nog niet aangepast.
    Je betaald waar je voor besteld hebt.

    En ik denk niet dat dit met je cc account te maken heeft. Amazon splitst wel vaker bestelling op om bepaalde items eerder te kunnen versturen. Gebeurt bij mij regelmatig. En als je het niet helemaal vertrouwd, zou ik Amazon eens mailen waarom die andere items nog niet verzonden worden. Maar als ik jou was zou ik even een paar dagen afwachten.


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    2.
    Is het mogelijk om in een bepaald topic op dit forum, alle berichten te weergeven van een bepaalde user? Voorbeeld: ik wil in het topic 'Welke dvd's heb je als laatst aangeschaft' alleen de berichten zien die ik geplaatst heb. Is dit dan mogelijk?
    Ga naar het betreffende topic, klik in de menubalk van het topic op Zoek in discussie en vervolgens op Zoek uitgebreid. Vul bij "Gebruikersnaam" roninpacino in en klik op Zoeken. Je krijgt dan al je posts in dat betreffende topic te zien. Is dat wat je bedoelt?

  7. #7

    Standaard

    Bedankt! Jullie hebben al mijn vragen beantwoord, ben nu een klein stukje wijzer .

    Ik heb nog een aller laatste vraag :

    Is het mogelijk om oude topics terug te zien? Is het b.v. mogelijk om van een reeks met 11 topics, topic nr.3 (of een ander topic) terug te zien? Meestal staat er dan een link naar het vorig topic, maar die heb ik niet kunnen vinden.

    Sorry voor alle vragen

  8. #8

    Standaard

    als je 18 bent kan je volgens mij een studenten creditcard aanvragen, die kost dacht ik 12 euro per jaar, misschien is dat wat

  9. #9

    Standaard

    Nou ja, dan moet je denk ik een lening nemen toch?
    Met mywirecard stort je er gewoon geld op. Als ik dan b.v. 100 euro stort, reken ze 1 euro in en kan ik 99 euro besteden zonder extra (cc) kosten. Als ik zo'n studenten cc neem, moet je waarschijnlijk ook nog eens rente betalen over wat je uitgeeft, reken ze per transactie vaste kosten en je moet er per jaar nog voor betalen ook. En je loopt het risico dat je hem kwijt raakt, dit is gewoon virtueel .

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •