Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 36 worden weergegeven.

Discussie: Onkyo tx-nr609

  1. #1

    Standaard Onkyo tx-nr609

    Ik heb sinds kort de Onkyo tx-nr609. Een mooie receiver, maar wat mij irriteert is de slechte connectie naar de TV toe.

    Ik heb mijn Oppo 93 via HDMI aangesloten aan de receiver en via HDMI uit de receiver naar de TV. Beide high speed HDMI kabels.

    Probleem is dat er nooit een direct verbinding is naar de TV. Elke keer als ik de Oppo gebruik, moet ik meerdere malen de “verbinding” refreshen om tot een verbinding te komen. Met “refreshen’ bedoel ik het switchen tussen de verschillen input knoppen van de receiver of op de TV opnieuw de HDMI kanaal selecteren. Of in het ergste geval alles aan/uit....
    Als er eenmaal verbinding is, dan is het super tijdens het bekijken van de film, maar het signaal valt weer weg als ik naar het menu ga om de extra’s bekijken.

    Ik heb meerdere HDMI inputs geprobeerd van de receiver, maar geen verbetering…

    Als ik mijn Oppo rechtstreeks verbind aan de TV, dan is de connectie vrijwel direct..

    Wat ik mij afvraag is of dit normaal is voor de Onkyo 609. En of iemand een idee heeft om dit op te lossen?

  2. #2

    Standaard

    Dit lijkt op een probleem met het 'switch-board' van de Onkyo.

    Ik denk daarom dat dit een defekt is en dat je daardoor de receiver ter onderzoek en evt reparatie aan moet bieden bij de winkel waar je deze gekocht hebt.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex T Bekijk bericht
    Ik heb sinds kort de Onkyo tx-nr609. Een mooie receiver, maar wat mij irriteert is de slechte connectie naar de TV toe.

    Ik heb mijn Oppo 93 via HDMI aangesloten aan de receiver en via HDMI uit de receiver naar de TV. Beide high speed HDMI kabels.

    Probleem is dat er nooit een direct verbinding is naar de TV. Elke keer als ik de Oppo gebruik, moet ik meerdere malen de “verbinding” refreshen om tot een verbinding te komen. Met “refreshen’ bedoel ik het switchen tussen de verschillen input knoppen van de receiver of op de TV opnieuw de HDMI kanaal selecteren. Of in het ergste geval alles aan/uit....
    Als er eenmaal verbinding is, dan is het super tijdens het bekijken van de film, maar het signaal valt weer weg als ik naar het menu ga om de extra’s bekijken.

    Ik heb meerdere HDMI inputs geprobeerd van de receiver, maar geen verbetering…

    Als ik mijn Oppo rechtstreeks verbind aan de TV, dan is de connectie vrijwel direct..

    Wat ik mij afvraag is of dit normaal is voor de Onkyo 609. En of iemand een idee heeft om dit op te lossen?
    Mooi, een stukje schrijven en dan bij voorbaat het verwijt bij de 609 leggen terwijl het ook aan instellingen van de Oppo zou kunnen liggen waardoor hij anders dan verwacht met de receiver en TV communiceert...of dat het gewoon aan de TV ligt

    Ook de volgorde van de diverse apparaten aanzetten kan aanleiding zijn tot problemen met de handshake, HDMI is wat dat betreft een draak van een systeem, bedank de filmuitgevers maar met hun HDCP uitvinding.... om hun dierbare produkt te beschermen, nou dat heeft geholpen HDCP en de bescherming op de dragers was al heel rap gekraakt en je kan de nieuwste films vinden op het internet, niet dat dat goed te praten is, maar de eerlijke kopers van films en goede apparatuur zitten opgezadeld met de fratsen van de industrie, net zoals als je een gekochte film koopt en allerlei reclame en waarschuwingen soms verplicht bent om te bekijken, de industrie maakt zo niet echt vrienden, maar we dwalen te ver af, je wil een oplossing.

    Je hebt net als ik de Oppo 93, fijn stil en rap apparaat van hoge kwaliteit, niets mis mee. Heb ook een Onkyo versterker, wel 1 van de eerste orde met HDMI, dus ervaring genoeg met handshake problemen en hoe ze op te lossen, bij mij werkt alles goed, maar ik moet in sommige gevallen even de volgorde in de gaten houden. De TV, je vermeld niet welke je hebt, maar als je een Sony hebt dan is het bekent dat de Oppo daar niet altijd even goede vrienden mee is

    Gaan we er even vanuit dat je TV niet het probleem is en je hebt meerdere HDMI ingangen, dan zou ik als ik jou was je Oppo met HDMI 1 van je Oppo verbinden met je TV en HDMI 2 aansluiten op je receiver voor de audio. Je moet enkel dan je TV op de HDMI ingang waarop de Oppo is aangesloten zetten, de receiver zet je gewoon op de ingang waarop de HDMI audio is verbonden. De HDMI van de receiver naar de TV kun je gewoon in gebruik houden, heb zelf ook de receiver verbonden met de TV en de Oppo apart verbonden met de TV, bij mij als reden omdat mijn receiver geen HD audio van 3D films accepteerd door veranderde codes van diezelfde industrieboeren.

    Je moet wel even letten op de juiste aansluitingen, niet alle TV's hebben overal HDMI 1.4 ingangen, dus als je met de Oppo 3D op je TV wilt kijken, kies dan in dat geval wel de juiste ingang. Heb in mijn geval, Oppo met HDMI 2 aangesloten op Onkyo en met HDMI 1 aangesloten op de HDMI 1.4 ingang van de TV. De Onkyo staat tevens op de TV aangesloten op een andere HDMI ingang die geen 1.4 ondersteund, beeldkwaliteit is zichtbaar beter als je kijkt via de HDMI 1 uitgang van de Oppo rechtstreeks aangesloten op je TV. In mijn geval heb ik in deze combinatie in het geheel geen handshake problemen.

    Hoop dat dit ook bij jou mogelijk is, ben benieuwd...
    Have fun and enjoy your collection

  4. #4

    Standaard

    Hoi, Bedankt voor je reactie
    Ik ga het vanavond gelijk uitproberen. Als ik het goed begrijp, los je hiermee een eventuele handshake probleem via de tv op (omdat je nu HDMI 1 direct aansluit op de TV en niet via de ONKYO). Ben alleen benieuwd of vanavond de HDMI 2 goed loopt via de Onkyo.

    Mijn tv is trouwens een samsung ps50a656. Dus geen 3D.
    Verder heb ik nog een Sony BR speler lopen via de Onkyo naar de TV. Sony is Region B en Oppo Region A .
    De Sony BR speler geeft trouwens hetzelfde probleem...heel veel moeite met het verkrijgen van een verbinding.

    Waar ik natuurlijk heel benieuwd naar ben zijn de ervaringen van andere Onkyo 609 gebruikers. Zijn er andere mensen die hetzelfde hdmi probleem herkennen? Of is de verbinding van BR speler naar Receiver naar TV wel "direct"?

  5. #5

    Standaard

    Kijk ook eens of je op alle apparaten de nieuwste firmware hebt staan, ook op de Onkyo 609!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kijk ook eens of je op alle apparaten de nieuwste firmware hebt staan, ook op de Onkyo 609!

    Ga ik vanavond ook gelijk checken!

  7. #7

    Standaard

    Ik heb sinds kort ook de 609 in huis en ben er erg goed over te spreken tot nu toe.
    Ik had eerst een 607 waar ik ook al erg blij mee was, maar toch gekozen voor deze, onder andere vanwege de netwerk mogelijkheden.
    Waarbij ik meteen even moet zeggen dat de dongle die je erbij kunt kopen veel te duur is(40-50 euro)en een zeer slecht bereik heeft, bij mij althans, waardoor het afspelen van muziek van mijn netwerk constant stotter en wegvalt, inmiddels heb ik hem met een kabel aangesloten en werkt het perfekt, maar ik vond het toch zonde van het geld van die dongle.
    Verder is het me opgevallen dat het opstarten wat langer duurt als bij de 607 en de verbinding tussen diverse apparaten, BD-speler, mediaspeler en tv wat langer duurt, ik heb dus altijd even wel een knipperend beeld voor ik iets kan doen.
    Al mijn andere apparaten hebben ook even de tijd nodig om op te starten, BD-speler, mediaspeler, tv, allemaal Philips, vast geen toeval , maar het is echt geen ramp, als het opgestart is werkt alles perfect.
    Verder viel het me op, dat bij het geluidsniveau instellen van de speakers de ruis wel erg hard word weergegeven, dat had wel wat minder gemogen, dat was bij de 607 een stuk normaler, maar goed, ook dat doe je niet elke dag natuurlijk.

  8. #8

    Standaard

    Om de kans op problemen met 'handshakes' te voorkomen, er voor kunnen zorgen dat je de bron altijd zelf bvk handmatig als laatste in- en als eerste uitschakelt. De bron gebruikt dan vaak de laatst gemaakte 'handshake' en hoeft dan dus niet iedere keer een andere te maken. Doe je dit niet, dan kan het wat langer duren of ten koste gaan van het 'switchboard' van de receiver.

    De niveaus van de test-tonen die de 609 produceert zijn vast ingesteld. Dit is om te zorgen dat wanneer auto-setup van Audyssey alle luidsprekers zo instelt dat deze bij het volume op (relatief) 0db de nominale geluidssterkte 80dB is.

    Wil je deze met de hand instellen, dan kun je het beste een test-DVD gebruiken en er voor zorgen dat de test-signalen worden weergegeven met een voor het gehoor normale geluidssterkte.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 01-01-2012 om 17:58
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Ik heb sinds kort ook de 609 in huis en ben er erg goed over te spreken tot nu toe.
    Ik had eerst een 607 waar ik ook al erg blij mee was, maar toch gekozen voor deze, onder andere vanwege de netwerk mogelijkheden.
    Waarbij ik meteen even moet zeggen dat de dongle die je erbij kunt kopen veel te duur is(40-50 euro)en een zeer slecht bereik heeft, bij mij althans, waardoor het afspelen van muziek van mijn netwerk constant stotter en wegvalt, inmiddels heb ik hem met een kabel aangesloten en werkt het perfekt, maar ik vond het toch zonde van het geld van die dongle.
    Verder is het me opgevallen dat het opstarten wat langer duurt als bij de 607 en de verbinding tussen diverse apparaten, BD-speler, mediaspeler en tv wat langer duurt, ik heb dus altijd even wel een knipperend beeld voor ik iets kan doen.
    Al mijn andere apparaten hebben ook even de tijd nodig om op te starten, BD-speler, mediaspeler, tv, allemaal Philips, vast geen toeval , maar het is echt geen ramp, als het opgestart is werkt alles perfect.
    Verder viel het me op, dat bij het geluidsniveau instellen van de speakers de ruis wel erg hard word weergegeven, dat had wel wat minder gemogen, dat was bij de 607 een stuk normaler, maar goed, ook dat doe je niet elke dag natuurlijk.
    De dongle (adapter) waar je het over hebt heb ik ook gekocht, maar dan voor 29,- via amazon duitsland. Hij doet het bij mij goed. Het mag allemaal wel wat sneller, maar hij valt niet weg ofzo.
    Je hebt het over dat de verbinding van apparaten wat langer duurt. Nou bij mij krijg ik haast nooit direct verbinding. Ook niet als ik wat langer wacht.
    Gelukkig is het probleem nu opgelost door het gebruik van 2 hdmi kabels via mijn Oppo. 1 voor geluid via de receiver en 1 direct naar de TV.

  10. #10
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gisteren bij een gabber deze 609 geinstalleerd met de phillips UPC box (Wat boven verwachting ging i.v.m. handshake) en een HTPC media box(je) Hier zit het probleem. De media box direct aansluiten geeft superstrak beeld (windows 7 1920x 1080 hdmi) Echter als hij geloopd wordt d.m.v. de HDMI pc optie is het beeld veel en veel minder. Iemand ook deze ervaring gehad?

    Wat ik vervolgens heb gedaan is de tweede dvi > verloop > hdmi aansluiting direct op de tv aansluiten. Echter krijg je dan dus twee monitoren in de setup. Deze kan je natuurlijk clonen. Maar zo gauw je de input veranderd van de onkyo gaat de cloon de mist in en wordt het weer een extended desktop. Dat gaat dus niet werken zo. Ook omdat die dvi hdmi verloop geen hdcp ondersteund. Hij heeft geen dedicated dvd speler of bd speler en gebruikt daar dus die mediabox voor. En voor de HD audio bitstreams mnoet hij dus wel loopen door de onkyo. Natuurlijk heb ik hem gezegt dat hij gewoon een bd speler moet kopen omdat dit beeld sowieso bagger is , maar het zou gewoon moeten werken. Direct is perfect en de loop is dus veel minder. En

    Uiteraard heb ik geprobeert alle upscale, RHID, ARC regelingen uit te zetten, maar dat mocht niet baten. En Google bied ook geen echte oplossingen laat staan de manual. Dus wellicht heeft iemand daar wat van gelezen of ervaren.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #11

    Standaard

    ik denk dat ik hetzelfde probleem heb. onkyo aan philips tv geen hdmi out. firmware van onkyo: 11121-1300-0010-6??? na update via usb hetzelfde nummer met die vraagtekens.
    blu ray werkt wel rechtstreeks op tv. update tv gedaan, onkyo op led pc screen met hdmi werkt ook niet. hopelijk heeft er iemand een oplossing

  12. #12

    Standaard

    Het is een bekend probleem, ligt aan 4 condensators op je moederbord. heb zelf ook een onkyo en op het moment duurt het 15 minuten dat ik beeld en geluid krijg. struin maar het internet af en je komt het probleem meer tegen. Er staan tutorial filmpjes op youtube om zelf de 4 4v 100 microfarat condensatortjes te vernieuwen, maar zou dit toch ff bij een betere hifi zaak laten doen met een fijne technische dienst. duurt gewoon te lang voordat ze geladen zijn, daardoor duurt het zo lang dat je geen beeld krijgt.In den beginne toen bij mij de problemen starte duurde het eerst 3 minuten voordat ik beeld heb en inmiddels duurd het dus 15 min to 20 min.

    Ik ben mij nu aan het orrienteren voor een nieuwe marantz SR6006. beestachtige specs kerel. Dus als je financien het toelaten kijk daar eens naar.

    Hier staat trouwens het filmpje om je reciever te fixen.

    http://www.youtube.com/watch?v=gj0x5S9ez5U

    Oja, voor mij nooit geen onkyo meer.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  13. #13

    Standaard Geen beeld van composite in naar HDMI out

    Sinds enkele weken woon ik in Suriname. Ik heb mijn Hitachi TV en Onkyo meegenomen. Op de Onkyo heb ik een satteliet ontvanger en videorecorder (ivm met de NTSC tuner) aangesloten op de composite aansluitingen. Volgens het boekje moet ik via HDMI beeld krijgen. Mooi niet, geluid komt uit de receiver maar geen beeld. Als ik de composite out op de TV aansluit heb ik wel beeld via de Onkyo. De mediaplayer en DVD doen het prima via HDMI. Ik heb de cab/sat en game ingangen gebruikt. Deze heb ik bij HDMI op ---- gezet, ook bij component in heb ik ze gezet op ----. Weet iemand wat ik verkeerd doe?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ptrustfull Bekijk bericht
    Sinds enkele weken woon ik in Suriname. Ik heb mijn Hitachi TV en Onkyo meegenomen. Op de Onkyo heb ik een satteliet ontvanger en videorecorder (ivm met de NTSC tuner) aangesloten op de composite aansluitingen. Volgens het boekje moet ik via HDMI beeld krijgen. Mooi niet, geluid komt uit de receiver maar geen beeld. Als ik de composite out op de TV aansluit heb ik wel beeld via de Onkyo. De mediaplayer en DVD doen het prima via HDMI. Ik heb de cab/sat en game ingangen gebruikt. Deze heb ik bij HDMI op ---- gezet, ook bij component in heb ik ze gezet op ----. Weet iemand wat ik verkeerd doe?
    Als het goed is doet de receiver het beeld van analoge video-bronnen altijd omzetten naar HDMI. Dat je geen beeld krijgt, kan dan nog 3 andere oorzaken hebben. De eerste is een verkeerde ingang, de tweede is een verkeerd kleuren-systeem zoals PAL of NTSC en de derde een defect.

    Controleer daarom de aansluitingen en de instelling van de video-signalen. Zie voor het laatste geval blz (36, 37 en) 48 van de gebruiksaanwijzing.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  15. #15

    Standaard

    Ik heb alle ingangen composite en zelfs de component uitgang geprobeerd. Ook de instellingen gewijzigd zonder resultaat. Op de tabel in de manual zag ik staan "pal/ntsc"dus ging ik ervan uit dat de onkyo beide formats aankan. Beide apparaten die ik aansluit zijn NTSC, de versterker is een Nederlandse versterker. Als ik de composite uitgang gebruik heb ik wel prima beeld. De HDMI zou makkelijk zijn, dan hoeft er niet steeds op de TV geschakeld te worden. Kan ik de Onkyo een harde reset oid geven?

  16. #16

    Standaard

    De composiet-video uitgang zit alleen achter een switch. Dit houdt in dat de Onkyo het beeld wat deze als composiet-video ontvangt en als composiet video verzendt, niet zal bewerken.

    De laatste mogelijkheid die nog over is, is kijken of je het kleuren-systeem van de ontvanger kan veranderen naar PAL. Zo niet, dan ben ik bang dat het verhaal op houdt en de sateliet ontvanger rechtstreeks met de TV moet verbinden. Voor ontvangers zonder HDMI is de scart-verbinding vaak ook de beste, omdat bij deze kleuren gescheiden worden.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 27-05-2012 om 20:02
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  17. #17

    Standaard

    Beetje late reactie op de oorspronkelijk post (wellicht is je probleem al verholpen), maar Onkyo meldt dat er een aantal modellen zijn die mogelijke defecte componenten hebben.

    http://www.uk.onkyo.com/en/product-recall-80305.html (geldt ook voor Nederlandse aankopen).
    Concertagenda op Podiuminfo

  18. #18

    Standaard

    niet te laat, ik overweeg de receiver terug te sturen voor nader onderzoek. na alles uitgeprobeerd te hebben kan het niet anders dan dat de receiver de boosdoener is. ik heb nl ook de pal media player en dvd speler aangesloten via de component ingang en geen van beide geven beeld via hdmi. bedankt voor alle reacties daar heb ik veel aan gehad

  19. #19

    Standaard

    Ik ben benieuwd of er inmiddels een oplossing is gevonden... Heb je de 609 al teruggestuurd? Ik zit hier met hetzelfde probleem. Mij staat bij dat hij in het begin wel probleemloos heeft gewerkt. Echter, na een firmware update (2 updates geleden) begonnen de problemen. Ik wil dit graag testen door een downgrade, helaas kan ik geen oude firmwares vinden. Onkyo is lekker makkelijk en stelt dat ik voor dit simpele klusje even naar Mijdrecht mag afreizen, omdat zij wel de oude firmware tot hun beschikking hebben. Iemand een idee of dit inderdaad aan de firmware kan liggen? Ik begin te twijfelen of hij het in het begin wel goed heeft gedaan.....

  20. #20

    Standaard Onkyo TX-NR609

    Hallo,
    Ik heb een paar maanden terug een Onkyo TX SR609 aangeschaft.
    Nu heb ik hem ingesteld volgens het Audyssey 2EQ Full Calibration.
    Het geluid is goed, maar bijvoorbeeld de volumeknop gaat tussen 1 en 100.
    Alle Nederlandse zender staan op volume 45, alleen Nederland 1 moet dan op volume 75 (ook belgie 1 en nog een paar onbeduidende zenders), dat betekend dat de knop zowat voluit moet. Bovendien is het geluids niveau zo groot tussen het zappen van de zenders zo groot is dat het zeer onplezierig is.
    Mijn opstelling is een Panasonic TX-P42G15E
    Onkyo TX-NR609
    Humax IDHR-5050C
    Panasonic DMP-BD80(DVD)
    Alles geupdate

    Als ik mijn Humax rechtstreeks op de Panasonic TV aansluit is het geluid wel gelijk.

    Ook het resetten van de versterker en het opnieuw instellen van de versterker helpt niet.

    Weet jij een oplossing? Ik weet het niet meer, alles al geprobeerd.

    Ik moet zeggen dat in het begin dat ik de versterker had het geluids verschil wel goed was tussen de zenders.

    Met vriendelijke groet

    Wilibo

  21. #21

    Standaard pc op zwart beeld

    Hallo

    Sinds kort mijn TX NR 609 aangesloten op de pc met HDMI. Maar als ik de AVR aanzet springt de pc monitor op zwart beeld. Enig idee wat er fout gaat?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spakman Bekijk bericht
    Hallo

    Sinds kort mijn TX NR 609 aangesloten op de pc met HDMI. Maar als ik de AVR aanzet springt de pc monitor op zwart beeld. Enig idee wat er fout gaat?

    Heeft te maken met die "fijne" HDCP, als 1 van je onderdelen van de PC niet HDCP Compliant is, dan gaat de boel op zwart. Hier kun je er meer over vinden:

    http://www.tomshardware.co.uk/forum/...puter-monitors

    er staan onderaan de pagina nog wat relevante zaken, kom je er niet uit dan raad ik je aan een beetje te gaan googlen met:

    HDCP Compliant PC (monitor)
    Have fun and enjoy your collection

  23. #23

    Standaard

    Voor de duidelijkheid:
    Een PC en de monitor sluit je aan op de Onkyo. Wanneer je schrijft dat je de Onkyo op de PC aansluit, lijkt het er nl. op dat je de uitgang van de Onkyo op de PC aangesloten hebt en op deze manier het beeld via de PC wilt laten lopen. Dit kan niet, omdat de HDMI-aansluiting van een PC een uitgang is.

    Een andere oorzaak zou kunnen zijn dat de monitor niet geschikt is voor de resoluties die Onkyo gebruikt. Sommige monitoren hebben een vreemde resolutie zoals 1680x1050 pixels. In beide gevallen zal je dus even naar de monitor moeten kijken.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  24. #24

    Standaard

    Idd pc en monitor op Onkyo aangesloten. Monitor is Belinea 101715 (1280x1024). Dat lijkt me het probleem niet

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spakman Bekijk bericht
    Idd pc en monitor op Onkyo aangesloten. Monitor is Belinea 101715 (1280x1024). Dat lijkt me het probleem niet
    Gewoon lekker eigenwijs blijven

    http://tweakers.net/pricewatch/81169...specificaties/

    Monitor is uit het jaar kruik.

    Je info is karig, als je monitor echt direct op de Onkyo aangesloten zou hebben zoals je zelf schrijft, dan gaat het natuurlijk nooit werken, de monitor beschikt immers niet over een HDMI aansluiting, als je PC-beeldkaart wel de handshake wil maken krijgt hij geen antwoord....... immers er is niets dat antwoord kan geven, HDMI zal met HDCP nooit toestaan dat er iets analoog wordt uitgestuurd.

    Ik had je wat info gegeven over HDCP en de handshake, maar ik denk dat je je kennis over HDMI eerst maar eens moet gaan vergroten.

    Helaas heb je zelf geen dingen opgezocht en vragen gesteld, daarom ben ben ik er klaar mee.

    Gerco is vriendelijker dan ik, maar wees zelf ook eens wat actief
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •