De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: 13 assassins

  1. #1

    Standaard 13 assassins

    Ik zie bij Mediamarkt wel de DVD release van 13 Assasins maar ik zie nergens de Blu Ray in Nederland. Bij Amazon is hij wel te koop maar ik zie niets staan over subtitles en dat is wel handig bij een Japanse film. Mijn Japans is niet best .

    http://www.amazon.co.uk/13-Assassins...397991&sr=1-75

  2. #2

    Standaard

    aangezien hij uit is in de UK mag je sowieso Engelse ondertiteling verwachten en dvdprofiler beaamt dit ook

  3. #3

    Standaard

    Mooie film, ik heb de extended versie (141 minuten) in de bioscoop gezien (was eenmalig tijdens IFFR). Helaas wordt de normale versie (126 minuten) internationaal verkocht. Ik wacht dan wel even totdat de extended ook hier doordringt.

  4. #4

    Standaard

    http://www.dvdactive.com/reviews/dvd/13-assassins3.html

    Engelse ondertiteling is aanwezig. De missende scenes zijn zonder toelichting als 'deleted scenes' als extra bijgevoegd.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    aangezien hij uit is in de UK mag je sowieso Engelse ondertiteling verwachten en dvdprofiler beaamt dit ook
    Inderdaad niet zo slim van mij. Toch weer vreemd dat hier weer alleen de DVD uit wordt gebracht en niet de Blu-ray, net zoals bij The Tree of Life.

    Hopelijk wordt dit geen trend

  6. #6

    Standaard

    Dat vreemd kun je beterveranderen in jammer baltar Er valt voor die maatschappijen geen geld mee te verdienen in NL...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat vreemd kun je beterveranderen in jammer baltar Er valt voor die maatschappijen geen geld mee te verdienen in NL...
    Hoezo, er zijn toch geen (bijna) extra kosten meer mee gemoeid? De regio B blu ray is er in de Nederlandse ondertiteling ook.

    Als dit voor een nieuwe film als The Tree of Life al geldt dan zouden ze ook heel catalog titles niet uit moeten brengen want die leveren nog minder op.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    http://www.dvdactive.com/reviews/dvd/13-assassins3.html

    Engelse ondertiteling is aanwezig. De missende scenes zijn zonder toelichting als 'deleted scenes' als extra bijgevoegd.
    Die ga ik binnenkort bij Play bestellen. Eerst nog dat stapeltje onbekeken brd's afwerken.
    Home Cinema Gear: Samsung Series 8 50" Plasma - Philips BDP7600 - Sony BDP S350 - Marantz SR5003 AV Receiver - Telenet Digicorder - Sennheiser RS 130 Wireless Headphone - Bang & Olufsen Red Line 140 Front Speakers - Focal SW700 V Subwoofer - 2x Focal 700 V Rear speakers - 1x Focal 700 V Center speaker

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •