Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 33 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Resident Evil: Retribution (2012)

    Aangezien elke film uit de Resident Evil-reeks meer heeft opgebracht dan z'n voorganger, zit het vijfde deel eraan te komen: Resident Evil: Retribution. Regie is wederom in handen van Paul W.S. Anderson. Helaas, want de derde film vond ik best te doen, terwijl Anderson toen juist niet op de regiestoel zat.

    Milla Jovovich is weer terug, maar ook een paar namen die ietwat 'verrassend' zijn gezien de gebeurtenissen in de vorige films. O.a. Jason Isaacs, Michelle Rodriguez en Oded Fehr.

    De officiële trailer in HD-formaat kan elk moment uitkomen, maar een versie in bescheidener kwaliteit is al op diverse pagina's te zien (voor zolang het duurt).

    De film komt in september uit.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #2

    Standaard

    Als ie maar functioneel naakt heeft want Milla blijft een lekker ding........
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #3

    Standaard

    De trailer is inmiddels in HD-formaat bij imdb. Ziet er goed uit en maakt me heel nieuwsgierig naar de film.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    Vind de trailer er ook subliem uitzien.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #5

    Standaard

    Lijkt me ook zeker vet deel 4 was ook fantastisch!

    En deze heeft ook weer Sienna Guillory!

    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  6. #6

    Standaard

    Met de trailer van resident Evil 4 dacht ik wow zal wel een gave film zijn, maar bleek erg tegen te vallen, dus moet je het niet altijd op trailers vertrouwen. Maar zou de film wel zeer zeker willen zien.

  7. #7

    Standaard

    Ik ben benieuwd of er genoeg zombies te zien krijgen, want wat ik dan af en toe zag zijn rare monsters.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Met de trailer van resident Evil 4 dacht ik wow zal wel een gave film zijn, maar bleek erg tegen te vallen, dus moet je het niet altijd op trailers vertrouwen. Maar zou de film wel zeer zeker willen zien.
    Afterlife vind ik een van de beste films van de afgelopen jaren.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Afterlife vind ik een van de beste films van de afgelopen jaren.
    ... B film misschien!

  10. #10

    Standaard

    B film is het zeker niet, beste film van de afgelopen jaren is ook ietwat stompzinnig

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    B film is het zeker niet, beste film van de afgelopen jaren is ook ietwat stompzinnig
    Afterlife vind ik een van de beste films van de afgelopen jaren.

    Puur persoonlijk dus, dat jij dat stompzinnig vindt of wat dan ook interesseert me niet dus houd dat maar voor je.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  12. #12

    Standaard

    De eerste paar vond ik wel aardig maar Afterlife vond ik de meest inspriatieloze van de reeks en op zichzelf echt een buttfilm. Hopen dat deze dan weer iets beter wordt.

  13. #13

    Standaard

    Afterlife vind ik ook de slechtste uit de reeks resident Evil films

  14. #14

    Standaard

    Ik vond zelf deel 2 de minste, want dat voelde voor mij gewoon aan als een standaard actiefilm.
    Deel 3 gaf me weer een beetje die extra sfeer uit deel 1 en bij deel 4 vond ik dit ook erg goed. Net zoals bij de eindes, ik heb dan meteen zin in het vervolg!
    Hopelijk wordt deel 5 net zo goed 3D als z'n voorganger.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  15. #15
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  16. #16

    Standaard

    Must see!

    Vond de vorige wederom gaaf, vooral het 3D voegde eens een keer echt wat toe

  17. #17

    Standaard

    Jee zeg wat is dit een bagger film, de slechtste uit de reeks. Zo inspiratie loos.
    En ze gaan maar steeds door, weer zo'n einde dat op een vervolg wijst.
    Het wordt steeds slechter.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 09-12-2012 om 21:22

  18. #18

    Standaard

    Hopeloos, gewoon een lange videoclip met wat scene's aan elkaar geplakt. Gewoon balen dat ze de merchandise zo om zeep helpen met wederom een draak van een film. Resident Evil had zoveel potentie.............
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #19

    Standaard

    Na 40 min uitgezet, kon het niet meer aanzien zo slecht hopelijk stoppen ze nu omdat het melkpak leeg is!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Na 40 min uitgezet, kon het niet meer aanzien zo slecht hopelijk stoppen ze nu omdat het melkpak leeg is!
    Ik had ook de neiging om het na 40 minuten uit te zetten. Maar wilde wel zien hoe slecht het verder zou gaan. Nee ze stoppen denk ik niet, want er is weer een aanknooppunt gemaakt voor een vervolg. Alhoewel als mensen laten weten dat dit bagger is, dat ze misschien toch geen opvolger zullen gaan maken. Ze melken de koe zo uit dat er bloed uitspuit.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Na 40 min uitgezet, kon het niet meer aanzien zo slecht hopelijk stoppen ze nu omdat het melkpak leeg is!
    Ik toevallig ook, wat een ongeïnspireerde bagger.


  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik had ook de neiging om het na 40 minuten uit te zetten. Maar wilde wel zien hoe slecht het verder zou gaan. Nee ze stoppen denk ik niet, want er is weer een aanknooppunt gemaakt voor een vervolg. Alhoewel als mensen laten weten dat dit bagger is, dat ze misschien toch geen opvolger zullen gaan maken. Ze melken de koe zo uit dat er bloed uitspuit.

    Arme koe
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Arme koe

  24. #24

    Standaard

    Wanneer komt er dan nou eens een reboot..de games zijn fantastisch..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Wanneer komt er dan nou eens een reboot..de games zijn fantastisch..
    Een reboot ? Van het eerste deel hoeft niet want die is eigenlijk best gaaf

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •