Pagina 53 van 54 EersteEerste ... 343495051525354 LaatsteLaatste
De resultaten 1.301 tot 1.325 van 1338 worden weergegeven.
  1. #1301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PCMSCHOUTEN Bekijk bericht
    Jiust wel zou ik zeggen maar dat is een "matter of opinion

    Veel Interstellar kijkers zijn zeker weten ook naar Star wars geweest aangezien het beide sf films zijn.

    De enige reden waarom deze film nam als vergelijk is bovenstaande en nogmaals als fan van star wars was de beleving in vergelijk met Interstellar nu eenmaal minder.
    Ik begrijp helemaal niets van deze post? Op welke post reageer heb je gereageerd?
    Sowieso zie ik weinig tot geen verbanden tussen Interstellar en Star Wars. Ja, deels spelen ze zich allebei in de ruimte af, maar meer niet.

  2. #1302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dank je voor het melden. Maar ik zou zelf nooit afgaan op de specs van zavvi. In principe geldt dat voor elke webshop, maar als amazon bijvoorbeeld een verkeerde melding heeft van de specs, dan kan je het makkelijk retour zenden.
    Er is nog genoeg tijd, tegen die tijd zal er meer bekend zijn.
    Bij Amazon staat Dutch inmiddels ook vermeld bij de subtitles: http://www.amazon.co.uk/dp/B019FFA2A...c73220529231_S

  3. #1303

  4. #1304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik begrijp helemaal niets van deze post? Op welke post reageer heb je gereageerd?
    Sowieso zie ik weinig tot geen verbanden tussen Interstellar en Star Wars. Ja, deels spelen ze zich allebei in de ruimte af, maar meer niet.
    Ik weet dat dit een andere discussie is maar voor mij is Star Wars absoluut geen scifi.. Sci staat voor science nl. en daar is in al die films helemaal niets van te vinden. Voor mij is het Fantasy. Bij interstellar is de science duidelijk terug te vinden.
    Ik heb alle films gezien maar mi zijn ze totaal niet te vergelijken.
    Anyways: de us versie ziet er interessant uit. Maar waarom doen ze hier nu geen commentary track bij: dat lijkt me interessant. Nu was de film niet zo goed, maar toch interessant om te weten hoe alles in zn werk is gegaan.

  5. #1305

    Standaard

    Voor mij is SW zeker scifi en zeker geen fantasy. Interstellar is ook scifi, hetzij wat meer realistischer onderbouwd. Maar SW fantasy noemen vind ik net als Die Hard een kerstfilm noemen. Close, but no sigar. IMO natuurlijk.

  6. #1306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Ik weet dat dit een andere discussie is maar voor mij is Star Wars absoluut geen scifi.. Sci staat voor science nl. en daar is in al die films helemaal niets van te vinden. Voor mij is het Fantasy. Bij interstellar is de science duidelijk terug te vinden.
    En fi staat voor Fiction.
    Volgens jou redenering blijven er maar weinig scifi films over.In films als in dependence day en War of the worlds zit ook geen science.

  7. #1307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Voor mij is SW zeker scifi en zeker geen fantasy. Interstellar is ook scifi, hetzij wat meer realistischer onderbouwd. Maar SW fantasy noemen vind ik net als Die Hard een kerstfilm noemen. Close, but no sigar. IMO natuurlijk.
    Uiteraard is het je IMO, maar laten we ook eens kijken wat deze mensen hierover te zeggen hebben.


    En een quote van Lucas -> http://www.esquire.com/entertainment...ndance-quotes/

    • "Star Wars really isn't a science-fiction film, it's a fantasy film and a space opera."

  8. #1308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Uiteraard is het je IMO, maar laten we ook eens kijken wat deze mensen hierover te zeggen hebben.


    En een quote van Lucas -> http://www.esquire.com/entertainment...ndance-quotes/

    • "Star Wars really isn't a science-fiction film, it's a fantasy film and a space opera."
    Ik zou zeggen kijk eens op de wikipedia-pagina over scifi, dan zijn er zoveel subgenres, waaronder hard scifi, space opera etc etc.

    De review van de blu-ray op blu-ray.com, highest recommendation.
    Laatst aangepast door tmvde : 27-03-2016 om 11:46

  9. #1309

    Standaard

    Leuker dan de steelbook etc:


    Heb de deleted scenes inmiddels gezien. Sommige had ik graag in de film gezien (m.n. Kylo in de Falcon, Snowspeeder chase)

  10. #1310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Leuker dan de steelbook etc:


    Heb de deleted scenes inmiddels gezien. Sommige had ik graag in de film gezien (m.n. Kylo in de Falcon, Snowspeeder chase)
    Waarvandaan?, Prijs?

  11. #1311

  12. #1312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Waarvandaan?, Prijs?
    Japans, € 115+, nog niet verschenen (release 16-4)

  13. #1313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Japans, € 115+, nog niet verschenen (release 16-4)
    Bedankt voor de info

  14. #1314

    Standaard

    Gaat over de ouders van Rey, mogelijke spoiler http://www.supes.nl/#!Big-Clue-about...f21d11795bc971
    Laatst aangepast door RobinB : 16-04-2016 om 09:28

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #1315

    Standaard

    ik voorspel.. "Rey.. I'm your father.." Reboot episode V??
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  16. #1316

    Standaard

    Ik denk dat Luke de vader van Rey is. Die 5 seconden in Episode VII tellen eigenlijk niet, voor mij zit Luke niet in EpVII!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #1317

    Standaard

    Ik denk voorlopig dat Rey van helemaal niemand familie is.

  18. #1318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik denk dat Luke de vader van Rey is. Die 5 seconden in Episode VII tellen eigenlijk niet, voor mij zit Luke niet in EpVII!
    Dat zou wel weer een ongelooflijk goedkope plottwist zijn. Maar waarom moet ze de dochter van een bekend personage zijn? Tot nu toe is het een totaal oninteressant persoon. Ik hoop echt dat er flink wat karakterontwikkeling komt voor haar in VIII. Ik bedoel: ik was toen ik de bios uitging alweer vergeten hoe ze heet. Voor mij had ze gewoon Luke kunnen heten maar dat zal aan het verhaal gelegen hebben dat gewoon een carbon copy was van VI op wat details na dan.

  19. #1319

    Standaard

    Rey was voor mij absoluut het beste nieuwe karakter in de film; ik twijfel er niet aan dat we in het komend deel een stuk meer komen te weten van haar verleden. Het boek 'Before the awakening' vond ik daarom zo interessant; in de film komt niet helemaal uit de verf waarom ze zo'n schip als de Millennium Falcon zo goed kan besturen, maar door het boek begrijp je het wat beter. En ja, in principe zou je geen boek hiervoor nodig moeten hebben .
    Het ligt trouwens al (misschien teveel) voor de hand dat ze de dochter van Luke zou zijn, diverse hints zijn al gegeven, dus ik begrijp niet waarom dat een ongelooflijk goedkope plottwist zou zijn?

  20. #1320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martino Bekijk bericht
    ik voorspel.. "Rey.. I'm your father.." Reboot episode V??
    Bijna.
    Er gaat een (enorm vaag) gerucht dat het "Rey, YOU are my father" is......Rey = Anakin reincarnated https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...ide-fanfictie/

  21. #1321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Bijna.
    Er gaat een (enorm vaag) gerucht dat het "Rey, YOU are my father" is......Rey = Anakin reincarnated https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...ide-fanfictie/
    Waarom kan zij niet gewoon de dochter zijn van Luke? The force is strong in his (her) family...Luke had toch ook een sterke gedachtenoverdracht toen ze bij Maz kanata was.
    Het zou ook kunnen zoals Anakin, dat zij uit het niets is gekomen, maar dan is het verhaal in 7 wel wat raar daar ze het over ouders hebben. Man en vrouw dus.

    Er gaan in ieder geval genoeg speculaties rond. Wat mij wel opviel is dat the force in Rey veel sterker is dan in Ben Solo.

    In dat andere geval: Rey = Anakin = Darth Vader...

    Zou het verhaal nu omgedraaid worden, een gereïncarneerde Anakin/Darth Vader die de balans voor het goede weer hersteld?

    Duke, nog berichten opgevangen omtrent een 3D uitgave later?
    Laatst aangepast door hstadman : 22-04-2016 om 11:41

  22. #1322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht

    Duke, nog berichten opgevangen omtrent een 3D uitgave later?
    Nee, helemaal niets.

  23. #1323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Nee, helemaal niets.
    Bummer!
    Naja, zou nog wel een half jaar kunnen duren.

  24. #1324

    Standaard

    Ik hoop eigenlijk nog steeds dat Rey een Kenobi is.

  25. #1325

    Standaard

    Afgelopen weekend voor de derde keer TFA gezien (2x Imax, nu BR). Helaas ga ik mij aan steeds meer ergeren (aan meer want ik had al o.a.: een planeet kan je niet richten - hoeveel zonnen heb je om als brandstof op te gebruiken - leefden er nog anderen op de planeet die ontplofte ect. ect.).

    Carrie Fisher kon nog acteren in de OT, maar in TFA is het 1 emotie op het gezicht (te veel botox?).
    Iedereen noemt Han ook de hele tijd "Han Solo", zelfs zijn zoon. Alsof iedereen de volledige naam gebruik van iemand die hij goed kent. Alsof ik mijn vader bij zijn voor en achternaam zou aanspreken.
    In de OT's had je de Dark-side, maar nooit had men het over 'There is still Light in him". Nu is er echt teveel nadruk op gelegd. Het weg vallen van het licht bij de vader/zoon confrontatie was wel mooi. Het ligt er verder wel allemaal te veel boven op.

    Volgens mij is TFA te snel geschreven en daardoor zijn er volgens mij zoveel fouten en rare dingen ingeslopen.TFA had zoveel beter kunnen zijn, zelfs met deze verhaallijn. Daarom irriteert het mij. Het irriteert mij ook dat het mij irriteert.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

Pagina 53 van 54 EersteEerste ... 343495051525354 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •