De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Thumbs down HD-probleem met UPC CI+ module i.c.m. Panasonic tv

    Zijn er mensen die de CI+ module hebben van UPC? Ik heb zelf het HD-pakket en daar zitten sinds enkele dagen de zenders SyFy HD en 13th Street HD in het pakket. Alleen is het probleem dat deze alleen geluid geven en geen beeld (enkel de melding 'gecodeerde zender'). Even googlen levert deze thread op, wat niet veel goed belooft. Het lijkt een probleem van de combi Panasonic tv en UPC CI+ module. Je raadt het, ik heb ook een Panasonic (plasma) tv.... UPC lijkt het ook niet te weten.

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Zijn er mensen die de CI+ module hebben van UPC? Ik heb zelf het HD-pakket en daar zitten sinds enkele dagen de zenders SyFy HD en 13th Street HD in het pakket. Alleen is het probleem dat deze alleen geluid geven en geen beeld (enkel de melding 'gecodeerde zender'). Even googlen levert deze thread op, wat niet veel goed belooft. Het lijkt een probleem van de combi Panasonic tv en UPC CI+ module. Je raadt het, ik heb ook een Panasonic (plasma) tv.... UPC lijkt het ook niet te weten.
    Hier hetzelfde probleem. Ik heb ook de Horizon box en daar geen issues. Ik dacht dat dit door het abonnement op de C.I. kwam, maar niet dus. Ik heb zelfs de nieuwste Panasonic, maar heb eigenlijk dit nooit eerder meegemaakt bij een zender op de C.I, dus dan ligt het voor de hand dat UPC weer iets raars heeft gedaan. De zenders zijn net nieuw, dus wellicht komt het straks meer voor, dan zal UPC toch iets moeten als de klachten opstapelen. Alhoewel UPC kennende...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Balen, want ik heb alleen een tv met die CI+ module, geen Horizonbox (geen zin in weer een extra kastje en gedoe met bijbehorende afstandsbediening), ik heb trouwens de Panasonic TXP46GT30E.
    Ik hoop ook op een snelle oplossing, wacht nog even af met helpdesk belen want heb geen tijd voor langskomende monteurs die (blijkens dat andere forum) de oplossing dan ook niet weten.

  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Monteur heeft idd geen zin, het zal door de software moeten worden aangepast en ben bang dat het een kat en muis spel wordt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #5

    Standaard

    Vandaag een brief van UPC in de bus, dat er op 28 mei een update komt van de CI+-module om deze geschikt te maken voor de "nieuwe generatie tv's"
    Helaas heb ik in het andere forum al gelezen dat deze update het probleem met SyFy HD en 13th Street HD niet verhelpt (in het Noorden is deze al eerder uitgerold).

  6. #6

    Standaard

    Vandaag de CI+ upgrade uitgevoerd, zonder resultaat

  7. #7

    Standaard

    Ik zelf ondervind problemen met Tv 5 en de kanaal instellingen die je na voorkeur zelf kan instellen springen na een aantal dagen steeds terug met de nieuwe Upc C+ optie waar bij je geen kaart meer nodig hebt.
    Iemand anders heeft weer problemen met Rtl 8 met een kaart in hun tv.. Die zelfde mensen kregen gisteren een brief dat die update is vanaf 4 Juni.
    Laatst aangepast door pietdvd : 02-06-2013 om 02:47

  8. #8
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Momenteel is het weer grote chaos bij UPC. Zowel bij de Horizon als C.I. als bij elke upgrade naar de onlangs geïntroduceerde power abonnementen. De Horizon houdt ook geen favorieten vast en sommige zenders zijn spontaan verdwenen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •