De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wie kent deze serie?

    Wie kent deze serie?? Alles al afgezocht maar niet kunnen vinden.... Groetjes Nathalie

    serie.jpg
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nat2402 Bekijk bericht
    Wie kent deze serie?? Alles al afgezocht maar niet kunnen vinden.... Groetjes Nathalie

    serie.jpg
    Huh? Je zoekt iets, maar weet niet wat? Waarom is dat, als ik vragen mag?

  3. #3

    Standaard

    Beste Robin, het enige wat ik wil weten is de naam van de serie waarin deze 2 mensen spelen, ik hoopte dat iemand mij hier zou kunnen helpen. Groetjes.

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    dacht ik zelf ook aan, maar is het denk ik niet...

  6. #6

  7. #7
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Shit knap Wieba, je moet toch ergens een aanknopingspunt hebben om dit te vinden, anders lukt het nooit denk 'k zo.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #8

    Standaard

    Je hebt niet nog wat meer info? Waar ging de de serie over, etc? Dit is nl. wel heel erg summier.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Shit knap Wieba, je moet toch ergens een aanknopingspunt hebben om dit te vinden, anders lukt het nooit denk 'k zo.
    Aanknopingspunt is het plaatje van Nathalie zelf geweest, deze even uploaden in google image en laat google maar het werk doen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Je hebt niet nog wat meer info? Waar ging de de serie over, etc? Dit is nl. wel heel erg summier.
    ken de serie ook, dus ik moet het ook doen met informatie vanuit google, maar het schijnt een engelse talen cursus geweest te zijn.

    http://www.nrk.no/video/walter_and_c.../emne/engelsk/

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Aanknopingspunt is het plaatje van Nathalie zelf geweest, deze even uploaden in google image en laat google maar het werk doen.
    Ik wist niet eens dat dat kón...!!! Geweldig, Wieba!!!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •