Pagina 144 van 280 EersteEerste ... 4494134140141142143144145146147148154194244 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.576 tot 3.600 van 6989 worden weergegeven.
  1. #3576

    Standaard Pane e cioccolata / 1974 / IT Blu-ray



    Film: 9.0/10
    Beeldkwaliteit: 9.0/10
    Geluidskwaliteit: 8.0/10

  2. #3577

    Standaard Star Trek: The Motion Picture | 1979 | Star Trek: Original Motion Picture Collection | NL Uitgave

    I Love My Sci-Fi

  3. #3578

    Standaard Foreign Correspondent / 1940 / IT Blu-ray



    Film: 8.0/10 *Het Nederlands in deze film is echt hilarisch *
    Beeldkwaliteit: 9.0/10
    Geluidskwaliteit: 9.0/10

    Prima alternatief ten opzichte van de duurdere Criterion-uitgave. Vermoedelijk dezelfde print/restauratie en bevat een aantal van dezelfde extras.

  4. #3579

    Standaard Mission Impossible: Rogue Nation | 2015 | NL Uitgave

    I Love My Sci-Fi

  5. #3580

    Standaard Ruby Sparks | 2012 | 105 min. | 1.85:1 | 1080p | NL

    Ruby Sparks (A).jpg Ruby Sparks (B).jpg

    Calvin Weir-Fields is een jonge schrijver die op z’n negentiende debuteerde met een meesterwerk. Sindsdien worstelt hij met het tweede boek in het bijzonder en met het leven in het algemeen. Niet alleen heeft hij al tien jaar een writer’s block, hij zit ook in een sociale en romantische impasse. Leuke meisjes ontmoet hij niet, alleen bakvissen die na een signeersessie met hem willen slapen vanwege zijn naamsbekendheid. De hond die hij op aanraden van zijn psychiater neemt, brengt niet de gehoopte ontmoetingen in het park met zich mee. Als hij droomt over een leuke en lieve roodharige die zijn viervoeter wél ziet zitten, spoort zijn psychiater hem aan over deze juffrouw te schrijven. Calvin kruipt achter zijn typemachine om er niet meer achter vandaan te komen. In één klap lijkt hij uit zijn lethargie te zijn gekomen. ‘s Ochtends kan hij niet wachten weer te gaan schrijven, omdat hij dan tijd met Ruby, want zo noemt hij haar, kan doorbrengen. Hij lijkt wel verliefd. En dan, op een dag, staat Ruby in zijn keuken eieren voor het ontbijt te klutsen. Precies zoals Calvin haar bedacht had, de leukste meid op aarde, een beetje gek, vrolijk en vooral: hoteldebotel op hem.

    IMDb: 7,2 | WhatIWatch: 7,4
    Blu-ray recensie
    Screenshots (30)

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #3581

    Standaard Marathon Man | 1976 | 125 min. | 1.78:1 | 1080p | NL

    Marathon Man (A).jpg Marathon Man (B).jpg

    De broer van een beruchte Nazi-crimineel wordt gedood in een auto-ongeluk. Kort daarna worden de leden van een geheime overheidsdienst één voor één vermoord. Als de broer van één van de leden van de dienst ziet dat zijn broer neergestoken wordt, wordt duidelijk dat de voormalige SS-tandarts Szell de losse eindjes van een smokkeloperatie aan elkaar probeert te knopen.

    IMDb: 7,5 | WhatIWatch: 7,6
    Blu-ray recensie (US-versie)
    Screenshots (21)

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #3582

    Standaard Il divo / 2008 / IT Blu-ray



    Film: 10/10
    Beeldkwaliteit: 8.0/10
    Geluidskwaliteit: 10/10
    Extra's: Italiaans gesproken, geen ondertiteling. 5.0/10

  8. #3583

    Standaard The Living Daylights | 1987 | 131 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray ''Bond 50: 1962 - 2008 (22 Movies)'' |



    Een duister plan van de Russische KGB.
    Alle spionnen moeten over de kling worden gejaagd om de rust tussen Oost en West te verstoren.
    Als eerste moet de Dubbel-0 afdeling van de Britse Inlichtingendienst worden vernietigd.
    Agent 007 (Timothy Dalton) alias James Bond weet daar een stokje voor te steken.
    KGB-overloper Koskov (Jeroen Krabbé) speelt de Intelligence valse informatie toe.
    James Bond wordt naar het barre Afghanistan gelokt.
    Daar staat hij oog in oog met de levensgevaarlijke wapenhandelaar Whitaker (Joe Don Baker).

  9. #3584

    Standaard 4 mosche di velluto grigio / 1971 / IT Blu-ray



    Film: 8.0/10
    Beeldkwaliteit: 8.0/10
    Geluidskwaliteit: 6.0 (Engels mono. Bevat een constante irritante ruis, erg jammer).
    Extra's: 5.0/10 (Een 50-minuten durend interview met Argento in het Italiaans en bevat helaas geen ondertiteling).

  10. #3585

    Standaard War of the Worlds | NL Uitgave | 2005 |

    I Love My Sci-Fi

  11. #3586

    Standaard La sfida / 1958 / IT Blu-ray



    Film: 6.0-8.0/10
    Beeldkwaliteit: 4.0/10 (De print/restauratie is in topconditie, helaas bevat deze blu-ray de meest afgrijselijke compressie die ik ooit gezien heb. Zo zonde, want het had makkelijk een 10 kunnen zijn.)
    Geluidskwaliteit: 9.0/10
    Extra's: 5.0/10 (Een 75 minuten durend interview met Francesco Rosi. Zal best interessant zijn als je Italiaans verstaat, bevat geen ondertiteling.)

  12. #3587

    Standaard Blue Streak | 1999 | 95 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    De beruchte juwelendief Miles Logan steelt een zeer waardevolle diamant en weet deze nog net op tijd te verbergen, in een bouwput, voordat hij wordt gepakt door de politie.
    Hij wordt veroordeeld tot twee jaar gevangenis, maar meteen nadat hij weer op vrije voeten is gesteld gaat hij op zoek naar de diamant.
    Tot zijn verbazing ontdekt hij dat, waar toen een bouwput was, nu het hoofdbureau van de politie is gevestigd!
    Hij verkleedt zich als een rechercheur om het gebouw binnen te komen, maar blijkt zo goed in zijn werk dat hij wordt bevorderd tot een zeer populair en geliefd teamhoofd...

  13. #3588

    Standaard Il gattopardo / 1963 / IT Blu-ray



    Film: 8.5/10
    Beeldkwaliteit: 9.0/10 (Deze 4K-scan is een lust voor het oog. Enige minpuntje is dat schaduwdetail wat beter had gekund.)
    Geluidskwaliteit: 8.0/10 (Op wat lichte ruis na, klinkt het allemaal meer dan prima.)
    Extra's: 8.0/10 (De 105 minuten durende documentaire over Goffredo Lombardo is erg de moeite waard en bevat Engelse ondertiteling.)
    Laatst aangepast door Koroshiya Ichi : 18-06-2017 om 10:26

  14. #3589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht


    Film: 8.5/10
    Beeldkwaliteit: 9.0/10 (Deze 4K-uitgave is een lust voor het oog. Enige minpuntje is dat schaduwdetail wat beter had gekund.)
    Geluidskwaliteit: 8.0/10 (Op wat lichte ruis na, klinkt het allemaal meer dan prima.)
    Extra's: 8.0/10 (De 105 minuten durende documentaire over Goffredo Lombardo is erg de moeite waard en bevat Engelse ondertiteling.)
    Prachtige film inderdaad. Ik kan alleen aan de hoesafbeelding niet afleiden dat het om een Ultra HD-uitgave gaat.

    Zelf heb ik deze BFI-uitgave enige jaren geleden bekeken:

    Leopard,The (A).jpg Leopard,The (B).jpg
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #3590

    Standaard Sicario | 2015 | 121 min. | 2.40:1 | 1080p | NL

    Sicario (A).jpg Sicario (B).jpg

    In het grensgebied tussen de VS en Mexico heerst wetteloosheid. Kate, een jonge en idealistische FBI- agente (Emily Blunt), wordt gerekruteerd door het hoofd van een speciale eenheid, die strijdt tegen de escalerende drugshandel. Onder leiding van een mysterieuze consultant met een duister verleden begint het team aan een clandestiene missie. Om te overleven, moet Kate noodgedwongen alles waar ze in gelooft in vraag stellen…

    IMDb: 7,6 | WhatIWatch: 7,8
    Blu-ray recensie (US-uitgave)
    Screenshots (20)

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #3591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Prachtige film inderdaad. Ik kan alleen aan de hoesafbeelding niet afleiden dat het om een Ultra HD-uitgave gaat.

    Zelf heb ik deze BFI-uitgave enige jaren geleden bekeken:

    Leopard,The (A).jpg Leopard,The (B).jpg
    Komt van een 4K scan af, is geen UHD, zal hetzelfde zijn als de Australische versie en die schijnt beduidend beter te zijn dan die van BFI.
    Zit in 4 voor 40 actie op amazon.it
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #3592

    Standaard The Lucky One | 2012 | 101 MIN | Dutch Subtitles | UK Blu-ray ''Triple Play: Blu-ray + DVD + Ultraviolet Digital Copy'' |



    Sergeant Logan Thibault (Zac Effron) keert terug naar Amerika na zijn derde missie in Irak.
    Bij zich draagt hij een gevonden foto, waaraan hij naar zijn idee, zijn leven te danken heeft.
    Op die foto staat een onbekende vrouw (Taylor Schilling).
    Logan besluit naar haar op zoek te gaan.
    Als hij haar gevonden heeft, gaat hij voor haar werken in het familiebedrijf.
    Ondanks dat ze hem in eerste instantie wantrouwt en nogal wat privéproblemen heeft, ontstaat er een romance tussen de twee.

  18. #3593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Komt van een 4K scan af, is geen UHD, zal hetzelfde zijn als de Australische versie en die schijnt beduidend beter te zijn dan die van BFI.
    Zit in 4 voor 40 actie op amazon.it
    Zoiets vermoedde ik al. Vond de BFI-uitgave bijzonder goed juist, voor zover ik me kan herinneren. Deze review is ook erg positief.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #3594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zoiets vermoedde ik al. Vond de BFI-uitgave bijzonder goed juist, voor zover ik me kan herinneren. Deze review is ook erg positief.
    Klopt hoor, maar het kan dus nog veel beter. Wil ik ook nog een keer met mijn eigen ogen zien, dat dan weer wel, kom alleen niet aan 4 titels
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #3595

    Standaard The Forger | 2014 | 96 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    In deze spannende misdaadthriller schittert John Travolta als Ray Cutter, de beste vervalser ter wereld.
    Om vervroegd vrij te komen sluit Ray een deal met onderwereldfiguur Tommy Keegan (Anson Mount).
    In ruil voor zijn vrijheid moet hij één laatste klus doen: een beroemd schilderij van Monet vervalsen, het origineel stelen uit een museum en vervangen door zijn replica, zodat niemand weet dat het is gestolen.
    Om deze bijna onmogelijke missie te vervullen roept Ray de hulp in van zijn vader (Christopher Plummer) en zijn 15-jarige zoon (Tye Sheridan).
    Maar wat hij niet weet, is dat hij nauwlettend in de gaten wordt gehouden door de politie.
    Krijgt Ray deze ingewikkelde schilderijroof voor elkaar onder het oog van de politie?

  21. #3596

    Standaard Split | 2016 | 118 MIN | Dutch Subtitles | UK Blu-ray ''Zavvi Exclusive'' Steelbook |



    Hoewel Kevin (James McAvoy) 23 persoonlijkheden kent die zijn vertrouwde psychiater Dr. Fletcher (Betty Buckley) heeft aangetoond, bezit hij er nog een die op het punt staat zich te ontwikkelen en alle andere over te nemen.
    Wanneer drie tienermeisjes zijn ontvoerd, komt het aan tot een gevecht om te overleven tussen de verschillende persoonlijkheden die in Kevin schuil gaan, alsmede voor iedereen die zich om hem heen bevinden.

  22. #3597

    Standaard L'uccello dalle piume di cristallo / 1970 / UK Blu-ray



    Film: 9.0/10
    Beeldkwaliteit: 9.0/10 (Deze blu-ray gebruikt een nieuwe 4K-scan en op wat beschadiging tijdens de begin- en eindtitels na, ziet het er verder fantastisch uit).
    Geluidskwaliteit: 9.0/10 (De Engelse mono-track klinkt, op wat hele lichte ruis na, erg goed. Vooral Morricone's muziek is een genot om te horen).
    Extra's: 9.5/10 (Zoals eigenlijk standaard is bij Arrow, zijn de extra's weer reuze interessant, met boeiende interviews en essays. Ze hebben weer een prachtig totaalpakket afgeleverd).

    Nog even reageren op mijn eerdere post...
    @Marcel Hoeve:
    Ik had mij wat onhandig uitgedrukt, wat betreft "Il gattopardo". Dit is, zoals Peptalk al zei, geen UHD-Bluray, maar komt van een 4K-scan (heb dit ondertussen al aangepast). Ik heb zelf ook de uitgave van de BFI (die heel erg op de Criterion-uitgave lijkt en ook meer dan prima is), maar door o.a. deze vergelijking http://caps-a-holic.com/c.php?go=1&a...=84930&i=4&l=0 moest ik de Italiaanse uitgave hebben.

    @Peptalk:
    Bedankt voor de toelichting .

  23. #3598

    Standaard Prince of Darkness / 1987 / DE Blu-ray



    Film 8.0/10
    Beeldkwaliteit: 9.0/10 (Op een paar korte momenten waar ik wat lichte EE meende te spotten na, is dit een prima transfer met (bijna?) geen beschadiging, vuil of andere oneffenheden die het kijkplezier vergallen.)
    Geluidskwaliteit: 10/10 (De originele stereo-track klinkt zeer goed. Dialogen komen helder uit het center-speaker en geluidseffecten zijn goed gedetailleerd. De muziek van John Carpenter wordt uit de front- en surround-speakers weergegeven en klinkt erg fijn. Ruis of gekraak heb ik niet gehoord.)

  24. #3599

    Standaard The Forbidden Kingdom | 2008 | 104 min. | 2.40:1 | 1080p | UK-versie | Engelse SDH-ondertitels

    Forbidden Kingdom, The (A).jpg Forbidden Kingdom, The (B).jpg

    Originele titel: Gong Fu Zi Wong

    Een tiener uit New York is geobsedeerd door klassieke Kung-Fu films. Op een dag doet hij een buitengewone ontdekking in Chinatown: hij vindt de legendarische Ru Yi-staf van de Chinese strijder Sun Wukong ''The Monkey King''. Met het verloren gewaande overblijfsel in handen wordt de tiener onverwacht teruggestuurd naar het oude China om daar de ware betekenis van Kung-Fu te leren. Daar ontmoet hij verschillende martial arts krijgers die hem bij zullen staan tijdens zijn missie om Sun Wukong te bevrijden.

    IMDb: 6,6 | WhatIWatch: 6,4
    Blu-ray recensie (US-uitgave)
    Screenshots (10)

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #3600

    Standaard Salt | 2010 | NL Release | EN SUBS

    I Love My Sci-Fi

Pagina 144 van 280 EersteEerste ... 4494134140141142143144145146147148154194244 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •