Pagina 94 van 281 EersteEerste ... 4484909192939495969798104144194 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.326 tot 2.350 van 7011 worden weergegeven.
  1. #2326

  2. #2327

    Standaard Ghost in the Shell 2.0 (Original Version) / 1995 / UK Blu-ray


  3. #2328

    Standaard

    I Love My Sci-Fi

  4. #2329

  5. #2330

  6. #2331

    Standaard The Green Inferno | 2013 | 101 MIN | English Subtitles for the Deaf and Hard of Hearing | UK Blu-ray |



    Een groep idealistische studentenactivisten uit New York reist af naar de afgelegen jungle van Peru om er een protestactie te houden.
    Wanneer hun vliegtuig echter neerstort vallen ze in handen van een groep kannibalen.
    __________________________________________________ __________________________________________________ ______

    En ondertussen zelf lekker genieten van de warme maaltijd
    .

  7. #2332

    Standaard Blind Woman's Curse (Kaidan nobori ryû) / 1970 / UK Blu-ray

    BlindWoman'sCurse.jpg


    @ DVD Watcher:

    Eet smakelijk .

  8. #2333

    Standaard Indiana Jones: The Temple Of Doom | 1984 | 118 min. | NL

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #2334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht

    @ DVD Watcher:

    Eet smakelijk .
    Dank je wel, het was heerlijk.
    En de film is me ook goed bevallen, al mocht er wat mij betreft nog wel wat meer ''gore'' in zitten. Heb jij hem al gezien?

  10. #2335

    Standaard Sullivan's Travels / 1941 / UK Blu-ray

    Sullivan'sTravels.jpg

    DVD Watcher:
    Dank je wel, het was heerlijk.
    En de film is me ook goed bevallen, al mocht er wat mij betreft nog wel wat meer ''gore'' in zitten. Heb jij hem al gezien?
    Misschien een leuk idee om een keertje met een paar vrienden of familieleden een film met flink wat gore te kijken en ondertussen te dineren.
    Kijken wie het eerst boven de plee hangt .
    Heb van Mr. Roth alleen 'Hostel' gezien en weet nog steeds niet wat ik daar echt van vond, voornamelijk wel aardig. 'The Green Inferno' nog niet dus.
    Gisteren de Blu-ray van 'Cannibal Holocaust' van Grindhouse Releasing ontvangen, en verwacht een dezer dagen ook van hun 'Cannibal Ferox', dus eerst die 2 maar is kijken en dan misschien voor een leuk prijsje 'The Green Inferno' een keer aanschaffen.
    Was de film de moeite waard?

  11. #2336

    Standaard Black Mass | 2015 | 123 MIN | NL Ondertiteling | Duitse Blu-ray Limited Edition Media Markt Exclusive Steelbook |



    Boston, de jaren 70.
    FBI-agent John Connolly tracht de Ierse gangster Whitey Bulger (Johnny Depp), de broer van senator William M. Bulger, over te halen om samen te werken met de FBI, met het doel een Italiaanse maffiafamilie uit te schakelen.
    Whitey stemt toe, maar de onwaarschijnlijke samenwerking verloopt niet zoals gepland, en Whitey groeit uit tot een van de meest beruchtste en gewelddadigste criminelen die Boston gekend heeft.

  12. #2337

    Standaard The Man Who Knew Too Much / 1934 / UK Blu-ray


  13. #2338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Sullivan'sTravels.jpg

    DVD Watcher:


    Misschien een leuk idee om een keertje met een paar vrienden of familieleden een film met flink wat gore te kijken en ondertussen te dineren.
    Kijken wie het eerst boven de plee hangt .
    Heb van Mr. Roth alleen 'Hostel' gezien en weet nog steeds niet wat ik daar echt van vond, voornamelijk wel aardig. 'The Green Inferno' nog niet dus.
    Gisteren de Blu-ray van 'Cannibal Holocaust' van Grindhouse Releasing ontvangen, en verwacht een dezer dagen ook van hun 'Cannibal Ferox', dus eerst die 2 maar is kijken en dan misschien voor een leuk prijsje 'The Green Inferno' een keer aanschaffen.
    Was de film de moeite waard?
    Ik heb me er goed mee vermaakt, en de gore was lekker smakelijk in beeld gebracht Voornamelijk het afslachten van Jonah (gespeeld door Aaron Burns) was zeer grof en het werd ook gedetailleerd in beeld gebracht. Zo werden in eerste instantie zijn beiden ogen eruit gestoken door het vrouwelijke stamhoofd, aardig gespeeld door Antonieta Pari, van de kannibalen en daarna ook vers opgegeten door haar, daarna werd zijn tong afgesneden en die werd ook vers opgegeven door het vrouwelijke stamhoofd, daarna werden al zijn ledematen één voor één afgehakt en daarna (toen leefde hij nog) werd zijn hoofd eraf gesneden. Het bloed wat dan uit zijn afgesneden hals komt, wordt opgevangen in een kom en wordt vers opgedronken (spoelt natuurlijk lekker de ogen en tong weg ) door het vrouwelijke stamhoofd. Ook het klaarmaken/voorbereiden (o.a. gaar stoven in een oven) van de restanten van Johan als voedsel en het opeten ervan werd gedetailleerd en smaakvol in beeld gebracht.


    Laatst aangepast door DVD Watcher : 25-02-2016 om 11:21

  14. #2339

    Standaard Young an Innocent / 1937 / UK Blu-ray

    YoungandInnocent.jpg

    @ DVD Watcher:
    Bedankt voor de info. Zal de film op mijn wenslijst plaatsen. Kan ik die mooi komende december voor/van Snieklaas vragen. At je tijdens het kijken toevallig een stukje lever met tuinbonen en een lekkere chianti ?

    Dan nu nagelbijtende spanning en sensatie met....'Young and Innocent'

  15. #2340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht

    @ DVD Watcher:
    Bedankt voor de info. Zal de film op mijn wenslijst plaatsen. Kan ik die mooi komende december voor/van Snieklaas vragen. At je tijdens het kijken toevallig een stukje lever met tuinbonen en een lekkere chianti ?
    Ga je nog zolang wachten dan? Nee, ik zat aan de zuurkool met worst . Hollandse pot dus.

  16. #2341

    Standaard Children of the Corn | 1984 | 93 MIN | English Subtitles | UK Blu-ray Trilogy Box Collector's Edition |



    In het dorpje Gatlin zijn moeilijke tijden want de maisoogst is mislukt.
    De gelovige mensen uit dit droge, onvruchtbare gebied bidden voor regen.
    Maar dan verschijnt er een vreemde jongen die eigenlijk een gevaarlijke sekteleider is en Isaac heet, en hij weet de kinderen zover te krijgen dat ze naar hem luisteren.
    Alleen het bloed van de volwassenen kan weer leven schenken aan de verschroeide aarde en aan het mais, zegt hij.
    De kinderen kunnen niet tegen 'Isaac' en zijn bloeddorstige beul 'Malachi' op, en zo gebeurt het dat alle volwassenen één voor één worden vermoord.
    Drie jaar later komt een jong stel in Gatlin die eerst denken dat er niemand meer is...

  17. #2342

  18. #2343

    Standaard Cannibal Holocaust / 1980 / US Blu-ray


  19. #2344

    Standaard Indiana Jones and the Last Crusade | 1989 | 127 min. | NL

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #2345

  21. #2346

  22. #2347

    Standaard The Devil Inside | 2012 | 84 MIN | Dutch Subtitles | UK Blu-ray |



    Haar hele leven heeft Isabella geloofd dat haar moeder drie mensen op brute wijze vermoord heeft omdat ze krankzinnig was.
    Nadat haar verteld wordt dat de moorden plaatsgevonden hebben tijdens een exorcisme gaat ze op zoek naar de waarheid.
    Terwijl haar ervaringen in Italie worden vastgelegd door een filmploeg raakt ze betrokken bij een reeks van illegale exorcisme.

  23. #2348

    Standaard Children of the Corn: The Final Sacrifice | 1993 | 93 MIN | English Subtitles | UK Blu-ray Trilogy Box Collector's Edition |



    In het afgelegen stadje Gatlin worden de verminkte lichamen van enkele volwassenen gevonden.
    Vreemd genoeg verstoppen hun kinderen zich in de nabijgelegen graanvelden.
    De mislukte journalist John en zijn zoon Danny trekken naar het dorpje om verslag uit te brengen.
    Al gauw raakt de jongen echter in de ban van een mysterieuze man die zich 'He Who Walks Behind The Rows' noemt ...

  24. #2349

    Standaard Hot Shots! | 1991 | 85 min. | UK | Nederlandse ondertitels

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #2350

    Standaard Children of the Corn: Urban Harvest | 1995 | 91 MIN | No Subtitles | UK Blu-ray Trilogy Box Collector's Edition |



    Twee jongetjes uit Gatling komen bij pleegouders in de stad terecht, nadat de oudste van de twee hun ouders heeft vermoord.
    Het jongste broertje heeft een zakje met geheimzinnige zaadjes meegenomen en nadat hij de zaadjes in de tuin heeft geplant, blijkt plotseling de mysterieuze 'He Who Walks Behind The Rows' in de stad te zijn.

Pagina 94 van 281 EersteEerste ... 4484909192939495969798104144194 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •