Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 77 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Vraag em af wie er eigenlijk dat goedkope tarief wil? De SD kwaliteit is zodanig slecht dat je betere kwaliteit op youtube kan vinden…

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vraag em af wie er eigenlijk dat goedkope tarief wil? De SD kwaliteit is zodanig slecht dat je betere kwaliteit op youtube kan vinden…
    Als je alleen op een telefoon of kleine tablet Netflix gebruikt heb je die hogere resolutie niet nodig... En er zijn steeds meer mensen die complete films op zo'n klein schermpje kijken. Op zich goed dat ze de optie bieden.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #53
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vraag em af wie er eigenlijk dat goedkope tarief wil? De SD kwaliteit is zodanig slecht dat je betere kwaliteit op youtube kan vinden…
    Je weet dit omdat je Netflix reeds in SD kwaliteit hebt gezien ?

    Ga het in ieder geval ook eens proberen maar dan wel de middelste optie.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Het serie aanbod is best oké vind ik alleen het film aanbod is ronduit zwak. Allemaal "oude" (tot 2012) films. Als het zo lang duurt voordat de nieuwste films (Prime van telenet is hier een stuk sneller en uitgebreider in) dan zie ik de fysieke drager nog niet snel verdwijnen. Dit is geen goed alternatief. Ik ga enkel Netlfix gebruiken voor de series.
    Je moet zeker niet bij netflix zijn voor de allernieuwste films die net uit zijn. Dat kan ook niet; daar zijn de aanbieders voor waar je per film betaalt. Hoewel netflix USA wel redelijk snel is met sommige films.
    Ik moet bekennen dat ik de laatste tijd niet veel meer kijk, maar dat het voornamelijk door de kinderen wordt gebruikt. Dat heb je met die kijkachterstand .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ga toch ook eens het Netflix-aanbod uitproberen. Ik zit wel met het volgende: hoeveel kost het? Ik neem aan dat de vermelde prijs van 7,99 € de minimumprijs voor één scherm is. Concreet: ik heb een huis in Mortsel en een appartement in Heist. Twee verschillende internetproviders, twee Bluray-spelers met een Netflix-app erop. Mogelijk wil ik ook nog kijken op mijn laptop en mijn vrouw op haar IPad. Tegen welk kostenplaatje kijk ik dan aan?
    Ik ben best verrast Werner, een weekje geleden was je zo zo stellig tegen VOD?

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ben best verrast Werner, een weekje geleden was je zo zo stellig tegen VOD?
    Ik ben niet tégen, ik zie het als een én-én en niet als een óf-óf. Het lijkt me wel interessant voor de prijs van 1 budgettiteltje per maand om even iets te kunnen 'samplen', of een titeltje te bekijken waar je niet zeker van bent of het wel een aanschaf waard is. Ik ga alleszins de gratis maand eens uitproberen, mocht het me niet aanstaan dan kan ik er nog altijd vanaf zonder mijn broek gescheurd te hebben.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #56
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Wel opletten die gratis maand wordt automagisch omgezet naar betalend als je niet op tijd het boeltje gaat opzeggen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Wel opletten die gratis maand wordt automagisch omgezet naar betalend als je niet op tijd het boeltje gaat opzeggen.
    Met andere woorden ze vragen ook bij een eerste maand gratis om je rekeningnummer?

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ben niet tégen, ik zie het als een én-én en niet als een óf-óf. Het lijkt me wel interessant voor de prijs van 1 budgettiteltje per maand om even iets te kunnen 'samplen', of een titeltje te bekijken waar je niet zeker van bent of het wel een aanschaf waard is. Ik ga alleszins de gratis maand eens uitproberen, mocht het me niet aanstaan dan kan ik er nog altijd vanaf zonder mijn broek gescheurd te hebben.
    Duidelijk, zo steek ik er ook in, het is én-én. Waarom zou je jezelf beperken .....

  9. #59
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Wel opletten die gratis maand wordt automagisch omgezet naar betalend als je niet op tijd het boeltje gaat opzeggen.
    Leuke woordspeling...

    En inderdaad, alleen geeft men dat wel eerst netjes aan. Maar hopend dat men te lui is om af te zeggen trekt het toch nieuwe abonnees.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Met andere woorden ze vragen ook bij een eerste maand gratis om je rekeningnummer?
    Dit klopt. Want wat hebben ze aan een klant die wat gratis komt uitproberen die eigenlijk niet over de geschikte betaal methode beschikt. Niet rendabel…
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 19-09-2014 om 19:55

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Je weet dit omdat je Netflix reeds in SD kwaliteit hebt gezien ?

    Ga het in ieder geval ook eens proberen maar dan wel de middelste optie.
    Ja op mijn ipad toen HD uitgeschakelt stond… Leek wel of het SD nog moest laden. Bedroevend. Ook het HD is niet altijd zo super als een blu-ray. Bij Penny Dreadful bijvoorbeeld zie je wel wat foutjes… Blij dat ik een maand terug een apple tv heb aangeschaft. Lekker handig om zo op je tv te kijken.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Duidelijk, zo steek ik er ook in, het is én-én. Waarom zou je jezelf beperken .....
    Ik heb voor mezelf uitgemaakt dat ik een finaal oordeel over Netflix eigenlijk alleen maar zinnig kan uitspreken van zodra ik het zelf heb uitgeprobeerd, wat tot voor vandaag dus technisch niet mogelijk was. Ik koop zoveel schijven dat ik voor de prijs van 1 budgettiteltje per maand er alvast mijn broek niet aan kan scheuren; mijn deficit door miskopen is de facto groter. Ik heb daarnet overigens naar de hulplijn van Netflix gebel; ik kan de app in principe op oneindig veel toestellen installeren, dus zowel thuis als op mijn vakantieadres, zo lang ik maar één stream tegelijkertijd gebruik is dat allemaal geen probleem (en ik ben natuurlijk óf thuis, óf op vakantie maar nooit de beide tegelijk). Ik ga wel even wachten met mijn opstartfase tot na het weekeinde want ik ben van mijn laatste vrije dagen aan het genieten vooraleer het nieuwe academiejaar begint.

    Ik vind wel nergens op Internet een lijstje met de aangeboden titels, ik neem aan dat ik die pas zal zien als ik effectief inschrijf. Het is een beetje een kat in een zak kopen, maar ik vergelijk het een beetje met een all-you-can-eat pizzabuffet. Allicht zal er wel één pizza tussen zitten die je lust, als je daarentegen geen pizza lust dan is het buffet denkelijk niets voor jou.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #63

    Standaard

    Verwacht er in het begin niet té veel van qua films en zeker niet de nieuwste titels die net uit zijn. Voor series zit je denk ik wel goed. In Nederland was het hetzelfde.

    Ik vind dit in ieder geval een zeer zinnige uitspraak:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner
    Ik heb voor mezelf uitgemaakt dat ik een finaal oordeel over Netflix eigenlijk alleen maar zinnig kan uitspreken van zodra ik het zelf heb uitgeprobeerd

  14. #64
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik vind wel nergens op Internet een lijstje met de aangeboden titels, ik neem aan dat ik die pas zal zien als ik effectief inschrijf.
    U vraagt, wij draaien

    http://netflixinbelgie.be/netflix-aanbod-belgie/
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #65

    Standaard

    Ook voor series die niet op blu-ray beschikbaar zijn bij ons misschien wel interessant, denk ik aan series van o.a. Lumière. Het valt dan af te wachten of de streamingkwaliteit echt full hd is, of eerder upscaled dvd-kwaliteit.

    Zonet even The Musketeers gesampled, en dat ziet er vrij behoorlijk uit op gebied van beeldkwaliteit. Tot nog toe zonder haperingen.

    Op gebied van series, best wel redelijk wat te vinden, films moet ik nog checken maar lijkt op eerste zicht idd minder, maar dat wisten we vooraf al.

    Heel erg blij dat The Killing USA nu ook tot en met seizoen 4 bij ons verkrijgbaar is, dvd nooit verder geraakt dan Seizoen 1 voor zover ik weet.

    Hopelijk ook wat oudere series ....

    Mijn Apple TV zat hier al maanden stof te verzamelen op de kast aangezien ik niet wilde streamen via iTunes met een ronkende pc achter je oren, nu komt hij eindelijk van pas.

  16. #66

    Standaard

    Jippie eindelijk Kuifje in HD.

    Charlie's Angels (series) dan weer niet. Had gehoopt toch wat oudere tv-reeksen te vinden.

    Ook geen Murdoch Mysteries

  17. #67

    Standaard

    Voor alle Belgen die net Netflix hebben ontdekt: als je het lokale aanbod een beetje uitgeplozen hebt moet je daarna eens op unblock-us.com kijken en de instructies opvolgen, dan heb je toegang tot het wereldwijde Netflix-aanbod (je kunt dan van land wisselen via die site). Unblock kun je een week gratis (met enkel opgaaf van emailadres) proberen, daarna kost het iets van €3,50 per maand. Het US aanbod van Netflix is nog vele malen interessanter dan NL/België, maar op NL staan ook weer films en series die bij US weer niet beschikbaar zijn.

  18. #68

    Standaard

    Een technisch vraagje: als je een VPN-account neemt, ben je dan ook ineens US-enabled voor Netflix?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #69

    Standaard

    Heb nu ook Netflix en via mijn account al de ondertiteling gewijzigd naar wit.
    Dit spelt perfect op mijn PS3, maar wanneer ik Netflix start op mijn Samsung tv of Panasonic DMP-BDT330 speler dan is de ondertiteling geel.
    Weet er iemand of er een optie is om dit te wijzigen, niet dat het me echt stoort maar ik verkies toch liever wit.
    BD (1243) What i Watch

  20. #70

    Standaard

    Hoe kan je eigenlijk switchen tussen Vlaams en Waals aanbod? Dit zou mogelijk zijn in België, maar kijk er waarschijnlijk over

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Wel opletten die gratis maand wordt automagisch omgezet naar betalend als je niet op tijd het boeltje gaat opzeggen.
    idd, maar toch op nieuwjaarsdag me toch een account aangemaakt... en kijken tot 30/1 indien verlengen al dan niet
    DVD & Blu-Ray collectie

  22. #72

    Standaard

    Na lang aarzelen zou ik Netflix willen testen en dit via mijn PS3. Ik veronderstel dat ik me eerst moet registreren via de internetbrowser van mijn PS3.
    Maar hoe ga ik verder te werk? Ik wil niet met een creditcard betalen maar gebruik maken van de prepaid kaarten van Netflix zelf.
    Ga ik bij het registreren niet altijd de credit card vraag krijgen?

    Heeft er iemand ervaring met Netflix en een PS3. De nieuwste software is actief op dit toestel.
    Verder geef ik nog mee dat ik bij Telenet klant ben.

    Alle tips zijn welkom.

  23. #73

    Standaard

    Registreren doe je best op een pc op www.netflix.com. (Of via de browser van je ps3) Want op de website van netflix kan je dan per account de look van je ondertiteling aanpassen. Dit zal nodig zijn omdat deze standaard geel is en zo zal worden weergegeven op je ps3, dit kan je enkel via een internet browser aanpassen dacht ik. Ik weet niet hoe snel je welke internetmodule je hebt bij telenet maar als je standaard snelheid hebt zou je wel eens af en toe laadschermen en sd kwaliteit zien op je ps3 (sd vooral in het begin van het geen je afspeelt.) Met een apple tv is dit bijvoorbeeld minder. Hou ook rekening dat HD kijken je internet opslorpt. (Dit is geen probleem als je ongelimiteerd internet van telenet hebt.


    Wat die prepaid kaarten betreft weet ik niet veel over, enkel dat ze bestaan.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 13-08-2015 om 08:47

  24. #74

    Standaard

    Alvast bedankt voor de uitleg. Vooral die ondertiteling opmerking is handig want ik ben kleurenblind en kan me nog heel goed herinneren dat de blu-ray van Mission Impossible: Ghost protocol een andere kleur had qua ondertiteling en dat was behoorlijk balen om zo een film te moeten bekijken.
    Moet ik trouwens niet registreren via de webbrowser van mijn PS3 want hoe krijg ik anders het logo van Netflix op mijn scherm als ik op een later tijdstip bijvoorbeeld mijn PS3 opstart.
    Als er iemand me nog kan helpen met het gebruik van die prepaid kaarten dan hoor ik het graag.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Alvast bedankt voor de uitleg. Vooral die ondertiteling opmerking is handig want ik ben kleurenblind en kan me nog heel goed herinneren dat de blu-ray van Mission Impossible: Ghost protocol een andere kleur had qua ondertiteling en dat was behoorlijk balen om zo een film te moeten bekijken.
    Moet ik trouwens niet registreren via de webbrowser van mijn PS3 want hoe krijg ik anders het logo van Netflix op mijn scherm als ik op een later tijdstip bijvoorbeeld mijn PS3 opstart.
    Als er iemand me nog kan helpen met het gebruik van die prepaid kaarten dan hoor ik het graag.
    Volgens mij moet je de netflix applicatie downloaden in de playstation store en dan daarin aanmelden met je aangemaakte account. Zo was het op mijn ps4 en vroegere ps3.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •