De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.

Discussie: The Leftovers (HBO)

  1. #1

    Standaard The Leftovers (HBO)

    Nieuwe HBO serie van de makers van Lost en Friday Night Lights. Eergisteren de première in de VS en gisteravond op HBO Nederland. Ga zelf vanavond de eerste aflevering kijken, trailer spreekt mij wel aan. Ga het wel een tijdje aankijken, hoop dat het iets minder langdradig is dan Lost.

    Trailer:




    Leuke promotie campagne trouwens. Onderstaande is een groot graanveld vlakbij Schiphol.


  2. #2

    Standaard

    Aardig eerste seizoen maar rommelig tweede seizoen. Soms leuke vondsten en soms ronduit saaie afleveringen. Van mij mogen ze het nu cancellen. Twee seizoenen lijkt me genoeg.

  3. #3

    Standaard

    Heb dat eerst zelfs met moeite uitgekeken... Alleen de aflevering waar Carrie Coon haar personage centraal stond vond ik geweldig.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Heb dat eerst zelfs met moeite uitgekeken... Alleen de aflevering waar Carrie Coon haar personage centraal stond vond ik geweldig.
    Ik heb alleen het eerste seizoen gezien, maar vond dat echt geweldig en fascinerend. Volgens mij is dit echt een serie die je of geweldig of helemaal niks vindt.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik heb alleen het eerste seizoen gezien, maar vond dat echt geweldig en fascinerend. Volgens mij is dit echt een serie die je of geweldig of helemaal niks vindt.
    Ik vraag me gewoon af of de makers wel weten welke richting ze uitgaan... ook had ik het gevoel dat ze een goed concept hadden maar konden ze nu niks beters verzinnen dan al deze saaie verhaallijnen ? Ook die vervelende sekte die de hele tijd loopt te paffen en geen woord zegt irriteert al van aflevering één.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik vraag me gewoon af of de makers wel weten welke richting ze uitgaan... ook had ik het gevoel dat ze een goed concept hadden maar konden ze nu niks beters verzinnen dan al deze saaie verhaallijnen ? Ook die vervelende sekte die de hele tijd loopt te paffen en geen woord zegt irriteert al van aflevering één.
    Seizoen 1 is een boekadaptatie, waar de schrijver nauw bij betrokken was, dus ik neem aan dat veel uit het boek komt.

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik vraag me gewoon af of de makers wel weten welke richting ze uitgaan... ook had ik het gevoel dat ze een goed concept hadden maar konden ze nu niks beters verzinnen dan al deze saaie verhaallijnen ? Ook die vervelende sekte die de hele tijd loopt te paffen en geen woord zegt irriteert al van aflevering één.
    Daar ben ik het absoluut niet mee eens. The Leftovers in net een héél welkome afwisseling in het huidige TV-landschap en werd daarvoor dan ook terecht bekroond. Met een premise als dit had het makkelijk een flauwe entertainment-reeks kunnen worden die voluit voor het sensatiegehalte zou gaan, met de focus op het mysterie, perfect voor fans van The 400 enz. Maar The Leftovers is in de eerste plaats een volbloed drama, dat zich richt op de achterblijvers en de manier waarop zij hier mee omgaan. Zonder de grote vraag uit het oog te verliezen, ook al is dat ondergeschikt. Het gaat niet om de antwoorden, het gaat om de menselijke kant in dit verhaal. Ik bewonder de makers voor het feit dat ze de ballen hebben zo trouw te blijven aan de kracht van het boek en de schrijver in kwestie zou nauw te betrekken. Het is zo dat ze nét wél een heel goed idee hebben waar dit heen gaat, daarom ook dat op voorhand vast stond dat ze hier geen eindeloze reeks gingen van maken, daar hebben ze bewust niet voor gekozen. The Leftovers is naar mijn mening één van de beste reeksen van de laatste tien jaar.

  9. #9

    Standaard

    Wie had gedacht dat muziek van Abba een mooie trailer op zou leveren?

    Trailer laatste seizoen van The Leftovers:

  10. #10

    Standaard

    Ik was meer te spreken over seizoen 2, een stuk experimenteler en daarom een stuk interssanter.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik was meer te spreken over seizoen 2, een stuk experimenteler en daarom een stuk interssanter.
    Wat logisch is aangezien seizoen 1 voor een groot deel het boek volgde en ze dat voor seizoen 2 konden loslaten.

    Ik was na de eerste aflevering verkocht en de blu-ray van seizoen 3 kan niet snel genoeg komen, helemaal na deze trailer.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •