De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blood: The Last Vampire [DVD]

    Blood: The Last Vampire [DVD]

    Het is 1966, Halloween. Plaats van handeling: de Amerikaanse militaire basis Yokota in Japan. Saya is een jong meisje, dat werkt voor de Amerikaanse overheid. Saya jaagt op demonen.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    geweldige film als je van anime houdt, echt heel mooi gemaakt en getekend en Saya is een erg goed personage. De dvd zelf is top, de DTS track klinkt errrrg lekker en het beeld is fantastish. De extras zijn ook leuk, om te zien hoe ze de cgi gemaakt hebben. Ik ben erg blij met mijn dvdtje ^___^
    An alliance once existed between elves and men. long ago we fought and died together.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aien
    geweldige film als je van anime houdt, echt heel mooi gemaakt en getekend en Saya is een erg goed personage. De dvd zelf is top, de DTS track klinkt errrrg lekker en het beeld is fantastish. De extras zijn ook leuk, om te zien hoe ze de cgi gemaakt hebben. Ik ben erg blij met mijn dvdtje ^___^
    jammer dat de film maar zo lang duurt, je krijg nt echt de kans om te weten wat de back ground van het verhaal / personages is, kwaliteit van de dvd is wel ok

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •