Pagina 198 van 451 EersteEerste ... 98148188194195196197198199200201202208248298 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.926 tot 4.950 van 11261 worden weergegeven.
  1. #4926

    Standaard

    bol:


    The Great Dictator 14,60


    The Exorcist III: Legion 15,95

  2. #4927

    Standaard

    Voor 31,87 bij deze Amazon.it actie:

    - Edge of Tomorrow 3D
    - Pacific Rim 3D
    - Gravity 3D
    - Dial M for Murder 3D
    - Mad Max Fury Road 3D (niet in de actie 4 voor 16, maar maakt gemiddeld toch leuke prijs met de rest)

  3. #4928

    Standaard

    The Exterminator (Arrow). 5 pond (amazon)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #4929

    Standaard

    Vind het overigens wel opvallend dat nu opeens niemand valt over de Italiaanse teksten op de Blu-rays die ze in Italië bestellen alleen omdat die nu opeens zo lekker goedkoop zijn. Ik ken forumleden die compleet over de rooie gaan over een Franse tekst op een Benelux Blu-ray. Of over een Duitse filmtitel op een Duitse Blu-ray. Is best wel een beetje hypocriet.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #4930

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Vind het overigens wel opvallend dat nu opeens niemand valt over de Italiaanse teksten op de Blu-rays die ze in Italië bestellen alleen omdat die nu opeens zo lekker goedkoop zijn. Ik ken forumleden die compleet over de rooie gaan over een Franse tekst op een Benelux Blu-ray. Of over een Duitse filmtitel op een Duitse Blu-ray. Is best wel een beetje hypocriet.
    Hoewel erg goedkoop deze aanbieding Marcel, ga ik ze niet bestellen. Ik vind een aanbieding erg leuk, maar dan staat bij mij toch de taal bovenaan. Laat me dan maar een dief zijn van eigen portemonnee, maar dan betaal ik liever meer voor leesbare hoezen.

  6. #4931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Vind het overigens wel opvallend dat nu opeens niemand valt over de Italiaanse teksten op de Blu-rays die ze in Italië bestellen alleen omdat die nu opeens zo lekker goedkoop zijn. Ik ken forumleden die compleet over de rooie gaan over een Franse tekst op een Benelux Blu-ray. Of over een Duitse filmtitel op een Duitse Blu-ray. Is best wel een beetje hypocriet.
    Huh, waar haal je dit dan zo opeens vandaan. Of hebben sommigen die gebruikt hebben gemaakt van de aanbieding wel eens gepost dat ze dat verschrikkelijk vinden, anders slaat het echt helemaal nergens op Marcel.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #4932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Vind het overigens wel opvallend dat nu opeens niemand valt over de Italiaanse teksten op de Blu-rays die ze in Italië bestellen alleen omdat die nu opeens zo lekker goedkoop zijn. Ik ken forumleden die compleet over de rooie gaan over een Franse tekst op een Benelux Blu-ray. Of over een Duitse filmtitel op een Duitse Blu-ray. Is best wel een beetje hypocriet.
    Niet iedereen valt hierover. Mij kan het bijv. niet schelen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #4933

    Standaard

    Mij kan het ook echt niets schelen. Ik heb Duitse, Franse, Italiaanse, Spaanse en Zweedse hoezen. En zoals al vermeld, de titels hebben allemaal Engelse subs en sommige zelfs Nederlandse subs. Als je de film goed kan kijken, dan is het toch een mooie deal? Of gaan mensen dan echt veel meer voor titels betalen, puur vanwege het hoesje ook al is de inhoud gelijk?

  9. #4934
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Mij kan het ook echt niets schelen. Ik heb Duitse, Franse, Italiaanse, Spaanse en Zweedse hoezen. En zoals al vermeld, de titels hebben allemaal Engelse subs en sommige zelfs Nederlandse subs. Als je de film goed kan kijken, dan is het toch een mooie deal? Of gaan mensen dan echt veel meer voor titels betalen, puur vanwege het hoesje ook al is de inhoud gelijk?
    Er zijn er ja die er van gruwelen om een Duitse, Franse, Italiaanse tekst op de hoes te hebben. Lig er persoonlijk ook helemaal niet wakker van. Zoals Peptalk aangeeft, iedereen die gebruik heeft gemaakt van deze deal heeft volgens mij nog nooit aangegeven dat ze daar last van hebben, dus geen idee waar Marcel dat vandaan haalt.

    Kwam zelf helaas niet toe met vier titels, en ineens 12 stuks besteld






    Oh ja;
    La Bibbia = The Bible: In The Beginning...
    Storia di una ladra di libri = The Book Thief (geef toe die Italiaanse titel, inclusief bijgaande handgebaren klinkt toch véél en véél mooier
    Paradiso amaro = The Descendants
    Giovani aquile = Flyboys
    Il silenzio degli innocenti = The Silence of the Lambs
    Una spia non basta = This Means War
    Fino a prova contraria = True Crime
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #4935

    Standaard

    Bij bol.com :

    Unforgiven UltraHD € 29,99


    Bij Zavvi :

    Kong : Skull Island UltraHD € 25,54
    The Lego Batman Movie UltraHD € 25,54
    John Wick : Chapters 1 en 2 UltraHD € 40,85
    Rise Of The Planet Of The Apes UltraHD € 19,44
    Dawn Of The Planet Of The Apes UltraHD € 19,44
    The Boss Baby UltraHD € 20,43

    Allen incl. verzenden.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  11. #4936

    Standaard

    Ontvangen van Amazon.com voor omgerekend zo'n 20 euro inclusief verzendkosten:



    a1-voorkant.jpg a4-buitenkant.jpg a2-binnen1.jpg a3-binnen2.jpg
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  12. #4937

    Standaard Hoe kom je aan die prijzen ? Grtzs Artur

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Bij bol.com :

    Unforgiven UltraHD € 29,99


    Bij Zavvi :

    Kong : Skull Island UltraHD € 25,54
    The Lego Batman Movie UltraHD € 25,54
    John Wick : Chapters 1 en 2 UltraHD € 40,85
    Rise Of The Planet Of The Apes UltraHD € 19,44
    Dawn Of The Planet Of The Apes UltraHD € 19,44
    The Boss Baby UltraHD € 20,43

    Allen incl. verzenden.

  13. #4938

    Standaard

    Gisteren was bij Zavvi een kortingsdag......de teller begon bij 15% korting en liep elk uur terug.....zo heb ik ze tegen leuke korting kunnen kopen
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  14. #4939

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Ontvangen van Amazon.com voor omgerekend zo'n 20 euro inclusief verzendkosten:
    Dat is inderdaad een mooie prijs voor een UHD+3D uitgave, alleen moet dat dan op het moment van bestellen wel een tijdelijk aanbieding geweest zijn, want de prijs is nu $ 19.99 en dat is zo rond de 25 euro incl. verzendkosten. Jammer alleen dat het zo'n matige film is, dus deze laat ik aan mij voorbijgaan.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #4940

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat is inderdaad een mooie prijs voor een UHD+3D uitgave, alleen moet dat dan op het moment van bestellen wel een tijdelijk aanbieding geweest zijn, want de prijs is nu $ 19.99 en dat is zo rond de 25 euro incl. verzendkosten. Jammer alleen dat het zo'n matige film is, dus deze laat ik aan mij voorbijgaan.
    Hij heeft een tijdje op $14,99 gestaan.
    De UHD is zo'n unieke ervaring die het geld al waard maakt. Misschien vergelijkbaar met de eerste keer dat je ooit een blu-ray opzette.....dat je ogen niet geloven wat ze zien.

  16. #4941

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hij heeft een tijdje op $14,99 gestaan.
    De UHD is zo'n unieke ervaring die het geld al waard maakt. Misschien vergelijkbaar met de eerste keer dat je ooit een blu-ray opzette.....dat je ogen niet geloven wat ze zien.
    Hmm. Ik ben daar nog niet zo van overtuigd. Ik lees regelmatig de UHD-recensies op blu-ray.com en krijg niet bepaald de indruk dat het verschil in beeldkwaliteit tussen de Blu-ray en de UHD nu zo spectaculair is. Integendeel. Het verschil in scherpte bijv. door de hogere resolutie van UHD is op een gemiddeld scherm (laten we zeggen 55 inch) nauwelijks te zien. Maar dat is een discussie die we in dit topic niet moeten voeren. Blijft staan dat de film mij niet aanspreekt, in welk formaat dan ook, en dat ik deze daarom links laat liggen. Ik koop geen films meer die technisch hoogstaand zijn, maar mij verder niet kunnen boeien.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #4942

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hmm. Ik ben daar nog niet zo van overtuigd. Ik lees regelmatig de UHD-recensies op blu-ray.com en krijg niet bepaald de indruk dat het verschil in beeldkwaliteit tussen de Blu-ray en de UHD nu zo spectaculair is.
    Roque doelt in dit geval waarchijnlijk op t feit dat dit de eerste en voorlopig enige UHD is met 60fps.

  18. #4943

    Standaard

    Amazon UK:




    pre-order:

    Laatst aangepast door BigLebowski : 06-06-2017 om 16:22
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #4944

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hmm. Ik ben daar nog niet zo van overtuigd. Ik lees regelmatig de UHD-recensies op blu-ray.com en krijg niet bepaald de indruk dat het verschil in beeldkwaliteit tussen de Blu-ray en de UHD nu zo spectaculair is. Integendeel. Het verschil in scherpte bijv. door de hogere resolutie van UHD is op een gemiddeld scherm (laten we zeggen 55 inch) nauwelijks te zien. Maar dat is een discussie die we in dit topic niet moeten voeren. Blijft staan dat de film mij niet aanspreekt, in welk formaat dan ook, en dat ik deze daarom links laat liggen. Ik koop geen films meer die technisch hoogstaand zijn, maar mij verder niet kunnen boeien.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Roque doelt in dit geval waarchijnlijk op t feit dat dit de eerste en voorlopig enige UHD is met 60fps.
    Inderdaad, de 60fps maakt deze UHD uniek. En zonder overdrijven, het is echt bizar om te zien.
    Ik had het aan mijn broer verteld maar pas toen hij het zag wist hij wat ik bedoelde. Je kunt het ook niet uitleggen, je moet het zien.

    De reviews op blu-ray.com neem ik niet meer zo serieus na een aantal beschamende reviews daar. En zeker op UHD zijn er zoveel verschillen in het ervaren van de HDR, vanwege de grote verschillen in de set-up. Het staat ook nooit bij op welke set-up de review is gedaan. Dan kun je beter het forum daar opduiken en de ervaringen van forummers bekijken, dan krijg je een veel beter beeld.

  20. #4945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Vind het overigens wel opvallend dat nu opeens niemand valt over de Italiaanse teksten op de Blu-rays die ze in Italië bestellen alleen omdat die nu opeens zo lekker goedkoop zijn. Ik ken forumleden die compleet over de rooie gaan over een Franse tekst op een Benelux Blu-ray. Of over een Duitse filmtitel op een Duitse Blu-ray. Is best wel een beetje hypocriet.
    Ik moet zeggen dat ik er zelf ook best wel een hekel aan heb. Ik vind gewoon dat een uitgave de originele film zoveel mogelijk moet benaderen, dus zowel de titel als andere tekst moet gewoon origineel zijn. En dan heb ik het nog niet over het feit dat het in landen als Duitsland, Spanje en Italie ook vaak de film nog eens aangepast wordt en dus bijvoorbeeld ook de titel die tijdens de film in beeld is aangepast is of dat er hardcoded subs zijn voor bepaalde gedeeltes van de film of dat titels en tekst welke in de film zelf zitten ook vertaald zijn. Dat is echt verschrikkelijk, maar misschien ben ik een beetje een autist wat dat betreft. Anyhow zelf de volgende twee gehaald dit weekend:



    Beide €6,99 bij MediaMarkt Arena.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  21. #4946

    Standaard

    Gekocht bij


    Amazon.com :

    The Normal Heart Blu-Ray € 24,50


    JBhifi :

    Sully UltraHD € 17,85
    Underworld 1 UltraHD € 22,00
    Resident Evil : Afterlife UltraHD € 22,00


    bol.com :

    Terminator : Genisys UltraHD € 26,65
    Despicable Me 1 UltraHD € 26,65
    Despicable Me 2 UltraHD € 26,65


    Allen Inclusief verzendkosten.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  22. #4947

    Standaard

    Iemand waarvan de bestelling van Amazon.it al is verzonden? Amazon is normaal wel snel maar mijn bestelling is nog niet verzonden (afgelopen zaterdag besteld).

  23. #4948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Iemand waarvan de bestelling van Amazon.it al is verzonden? Amazon is normaal wel snel maar mijn bestelling is nog niet verzonden (afgelopen zaterdag besteld).
    Jazeker, in 2 delen. DHL levert vandaag en op PostNL staat ook vandaag, maar dat pakketje is nog niet bij de bezorger, wat nog wel kan omdat de bezorging vanaf 12:30 is.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #4949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Iemand waarvan de bestelling van Amazon.it al is verzonden? Amazon is normaal wel snel maar mijn bestelling is nog niet verzonden (afgelopen zaterdag besteld).
    Hier zijn ze gistermiddag afgeleverd met volgens mij DPD. Hoop dat ze snel verzonden worden voor je!

  25. #4950

    Standaard

    Bedankt voor jullie antwoorden. Vreemd...er gebeurt nog niets met mijn order. Afwachten maar dan.

Pagina 198 van 451 EersteEerste ... 98148188194195196197198199200201202208248298 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •